Počty u nás prodaných hybridních modelů neustále rostou, což jistě souvisí s bohatší nabídkou automobilek, ale také s malou dezinformací ve statistikách.
Směšné jsou ty mild hybridy co šetří půl deci a přitom diesel, který je už čistý by šetřil hned dva litry. Klasický hybrid, to je do města nejlepší volba, baterie malá, výrobně akceptovatelné. A PHEV to je opak, jezdí to na benzín a elektriku, má to tak dva plnohodnotné pohony, výroba drahá, elektrika se do spotřeby nepočítá a benzín dělí až 4. Podvod s výpočtem spotřeby a náročnost výroby CO2 nesníží.
Než píšeš, vždy si před tím uvědom, že kretén jsi ty. Auto.cz je zaměřeno pro fandy aut, lidé kteří rádi řídí. Ti co jsou vrtkolena a jsou schopni radost podřídit úspoře chodí na zelenyhybrid.cz.
To si úplně nemyslím. Asi bude pro takové nadšence nějaká stránka petrolhead.cz nebo kuazavodnik.p.o.s.e.r.s.e. Osobně si myslím, že ani pan Arese nebude žádný závodník či vymetač kroutivých okreskových zatáček. Kankunen asi ano ;-) . Auto je pořád jen auto ať už je vybaveno jakýmkoliv druhem motoru, třeba atomovým. Hybrid není o spoření, ale o snaze nezasírat zbytečným odpadem/hlukem/smradem planetu .
Jak jsem viděl jak fiat vymyslel mild hybrid, tak jsem si řekl, že tudy cesta nevede....Po hledání auta do města jsem se projel pandou a bylo rozhodnuto, tak ta tabulka s cenou je škoda, že tam není, Hybrid do města má být malé, levné a vybavené auto.