Zo zadu je nabúraný... Pre trhy kde sa predava je to asi pohladne vozitko, neviem. Interier je fajn.
Vysvetli pan autor clanku co je to ´´dostala také integrovanou hnací nápravu (IDA), zlepšující akceleraci i průjezd zatáček´´ ? CTRL+C CTRL+V ? Je to nejaky system pohonu aj druhej okrem standartne jednej hnanej napravy ?
´´S přenosem výkonu na asfalt a potlačováním nedotáčivosti pomáhá samosvorný diferenciál, kromě toho ale Elantra N dostala také integrovanou hnací nápravu (IDA), zlepšující akceleraci i průjezd zatáček.´´
preklad integrovanej hnacej napravy asi neexistuje, pretoze je to hlupy marketingovy dríst, ale napravy mas 2 ... standartne je jedna hnaná, tak co si o tom pomyslis ?
Primárne pochvala, kompaktný sedan s 280 koňmi a samosvorom, čo dá stovku za 5,3 sekundy, to nemôže nikto namietať; v princípe akékoľvek výkonné auto bez bateriek a emisných prkotín v r. 2021 si zasluhuje palec hore.
Horšie je to už trochu s dizajnom. Kým pri i30N to priostrenie sedí, pri Elantre je to už cez čiaru, smerom k Civicu type R. Ostré sedany mám rád, ale tuto to vizuálne proste nesedí, jednak tie prehnane ostré hrany, tiež tá bazénová modrá je na tej veľkej ploche už priveľa a celkovo ani ten profil nie je taký čistý a vyvážený, ako by už pomerne dlhý trojpriestorový sedan mohol mať.
Takže kým v prípade Audi S3 by som volil sedan pred hatchbackom, tu jednoznačne volím i30N pred (príbuzným) sedanom.
A co mohl jiného u novinky z řady N deklarovat? ;-) Já proti tomu vůbec nic nemám a snaha i činy H/K jsou mi oproti většině evropského mainstreamu opravdu sympatické, ale zabavím se pořád lépe u jakékohokoliv RWD než FWD ;-)
To nevravel pri predstaveni, ale v case, ked este jazdil maskovany prototyp. Predpokladam, ze karoseria typu sedan s inym rozlozenim hmotnosti nez u hatchbacku je jednym z rozhodujucich faktorov pre toto tvrdenie.
Jazdne to tak kľudne môže byť, ako píšeš rolu môže hrať rozloženie hmotnosti na nápravách. Mimochodom teraz porovnával Steve Sutcliffe z Autoexpressu i30N proti i20N na okruhu a menšie Nko bolo len o 0,2s pomalšie.
Jj, ty hrany jsou tam trochu "na sílu", ale výsledný dojem není tak tuzerský jako u typeR. Mě trochu udivuje, že píší "výhradně automat" a v galerii je jedna fotka s šaltrem.
Každopádně slušný počin, uvidíme jak s cenou.
jj, dobrý postreh s tým manuálom, naozaj tam je: https://www.auto.cz/…-a-pouze-automat?…
Ja tipujem, že v Amerike budú na výber obe prevodovky a ak sa to vôbec dostane niekde do Európy, tak len s dvojspojkou.
Inak ten dizajn zrejme nie je až taký tuzingový ako pri CtR, ale asi má k nemu najbližšie zo všetkých hot modelov. Aj i20N je už dosť expresívny, ale pri malom kompakte to tak nejak nekričí ako pri relatívne veľkom sedane.
Ako si správne všimol dinar, ten manuál tam je: https://www.auto.cz/…-a-pouze-automat?…
Ale my si zrejme môžeme nechať zájsť chuť, takmer iste sa Elantra u nás nebude predávať.
Pritom predošlá elantra u nás bola... je to škoda no... síce nenápadne ale už aj HK už pomaly očesava ponuku pre EU.. koniec optimy elantry... Soul už len v elektrike... chyba tu telluride ci palisade pritom veľké suv v EÚ majú tiež svoj slusny podiel na trhu ... co už...
Že je manual, už pomalu sproste slovo a v nabidce nebude mě neudivuje.
Ale to co hyundai předvadi po strance designu to je tedy dilo. Tucson, i20 no...ale tohle a zvlašť předek ? https://www.youtube.com/watch?…
Je to udivující... jakto, že tam manuál není?
Pokud vím, v EU se Elantra N prodávat nebude... A v USA byly předprodukční (zkušební) verze s manuálem běžně k vidění. A potvrzují to i videa publikovaná na YT.