Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Elantra N oficiálně: Ostrý sedan má 280 koní, samosvor a pouze automat

Rodina ostrých modelů Hyundai s označením N se rozrostla o další model, kterým je tentokrát ostrý sedan Elantra.
Zpět na článek
14. 7. 2021 13:19
14. 7. 2021 16:03
14. 7. 2021 13:54
14. 7. 2021 15:33
14. 7. 2021 18:49
Avatar - Ozzman
14. 7. 2021 13:03
Naštvaný vysavač
Nemohu si pomoci, ale z úvodního obrázku ten předek vypadá jako nástavec na vysavač :D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - lamal
14. 7. 2021 13:32
Re: Naštvaný vysavač
Zo zadu je nabúraný... Pre trhy kde sa predava je to asi pohladne vozitko, neviem. Interier je fajn.

Vysvetli pan autor clanku co je to ´´dostala také integrovanou hnací nápravu (IDA), zlepšující akceleraci i průjezd zatáček´´ ? CTRL+C CTRL+V ? Je to nejaky system pohonu aj druhej okrem standartne jednej hnanej napravy ?
Avatar - Ozzman
14. 7. 2021 14:56
Re: Naštvaný vysavač
Mne ten zadek dost připomíná Oktávku IV, ale budiž, technika je super.

Nebude to IDA něco jako ten samosvor, respektive nějaká verze samosvoru, když ho auto má mít ?
Avatar - lamal
14. 7. 2021 16:24
Re: Naštvaný vysavač
´´S přenosem výkonu na asfalt a potlačováním nedotáčivosti pomáhá samosvorný diferenciál, kromě toho ale Elantra N dostala také integrovanou hnací nápravu (IDA), zlepšující akceleraci i průjezd zatáček.´´

preklad integrovanej hnacej napravy asi neexistuje, pretoze je to hlupy marketingovy dríst, ale napravy mas 2 ... standartne je jedna hnaná, tak co si o tom pomyslis ?
Avatar - Ozzman
14. 7. 2021 21:09
Re: Naštvaný vysavač
Myslím, že to někdo bezmyšlenkovitě přeložil a bude se jednat o nějaké honosné pojmenování klasické předokolky :D
Avatar - lamal
15. 7. 2021 14:30
Re: Naštvaný vysavač
Vypada to tak, len trochu zamrzi ze autor clanku da copypaste a neriesi pod ake informacie sa podpise, ani sa tomu nehodla venovat a uvazovat.
Avatar - Ozzman
15. 7. 2021 14:56
Re: Naštvaný vysavač
Hm... jsi tu první den? :D :D :D
Avatar - lamal
15. 7. 2021 14:57
Re: Naštvaný vysavač
Niekedy si tak pripadam :D
Avatar - iudex
14. 7. 2021 13:19
Radšej i30N
Primárne pochvala, kompaktný sedan s 280 koňmi a samosvorom, čo dá stovku za 5,3 sekundy, to nemôže nikto namietať; v princípe akékoľvek výkonné auto bez bateriek a emisných prkotín v r. 2021 si zasluhuje palec hore.
Horšie je to už trochu s dizajnom. Kým pri i30N to priostrenie sedí, pri Elantre je to už cez čiaru, smerom k Civicu type R. Ostré sedany mám rád, ale tuto to vizuálne proste nesedí, jednak tie prehnane ostré hrany, tiež tá bazénová modrá je na tej veľkej ploche už priveľa a celkovo ani ten profil nie je taký čistý a vyvážený, ako by už pomerne dlhý trojpriestorový sedan mohol mať.
Takže kým v prípade Audi S3 by som volil sedan pred hatchbackom, tu jednoznačne volím i30N pred (príbuzným) sedanom.
Rozbalit vlákno
7
14. 7. 2021 13:30
Re: Radšej i30N
Hoci, ak mozno verit slovam A. Biermanna, tak Elantra N je zatial najlepsim N-kom, ake postavili. Dizajn uz bude subjektivna vec...
14. 7. 2021 13:40
Re: Radšej i30N
A co mohl jiného u novinky z řady N deklarovat? ;-) Já proti tomu vůbec nic nemám a snaha i činy H/K jsou mi oproti většině evropského mainstreamu opravdu sympatické, ale zabavím se pořád lépe u jakékohokoliv RWD než FWD ;-)
14. 7. 2021 13:55
Re: Re: Radšej i30N
To nevravel pri predstaveni, ale v case, ked este jazdil maskovany prototyp. Predpokladam, ze karoseria typu sedan s inym rozlozenim hmotnosti nez u hatchbacku je jednym z rozhodujucich faktorov pre toto tvrdenie.
Avatar - iudex
14. 7. 2021 16:03
Re: Radšej i30N
Jazdne to tak kľudne môže byť, ako píšeš rolu môže hrať rozloženie hmotnosti na nápravách. Mimochodom teraz porovnával Steve Sutcliffe z Autoexpressu i30N proti i20N na okruhu a menšie Nko bolo len o 0,2s pomalšie.
14. 7. 2021 13:38
Re: Radšej i30N
Tak teď Boca Negra dostává úplně jiný rozměr :-[] Seat se může jít zahrabat.
Avatar - Dinar
14. 7. 2021 13:54
Re: Radšej i30N
Jj, ty hrany jsou tam trochu "na sílu", ale výsledný dojem není tak tuzerský jako u typeR. Mě trochu udivuje, že píší "výhradně automat" a v galerii je jedna fotka s šaltrem.
Každopádně slušný počin, uvidíme jak s cenou.
Avatar - iudex
14. 7. 2021 15:33
Re: Radšej i30N
jj, dobrý postreh s tým manuálom, naozaj tam je: https://www.auto.cz/…-a-pouze-automat?…
Ja tipujem, že v Amerike budú na výber obe prevodovky a ak sa to vôbec dostane niekde do Európy, tak len s dvojspojkou.
Inak ten dizajn zrejme nie je až taký tuzingový ako pri CtR, ale asi má k nemu najbližšie zo všetkých hot modelov. Aj i20N je už dosť expresívny, ale pri malom kompakte to tak nejak nekričí ako pri relatívne veľkom sedane.
Avatar - kari.laz
14. 7. 2021 14:14
Škoda toho manuálu
Ten v nabídce vyloženě chybí
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
14. 7. 2021 15:32
Re: Škoda toho manuálu
Ako si správne všimol dinar, ten manuál tam je: https://www.auto.cz/…-a-pouze-automat?…
Ale my si zrejme môžeme nechať zájsť chuť, takmer iste sa Elantra u nás nebude predávať.
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2021 07:29
Re: Škoda toho manuálu
Pritom predošlá elantra u nás bola... je to škoda no... síce nenápadne ale už aj HK už pomaly očesava ponuku pre EU.. koniec optimy elantry... Soul už len v elektrike... chyba tu telluride ci palisade pritom veľké suv v EÚ majú tiež svoj slusny podiel na trhu ... co už...
Avatar - miromen
14. 7. 2021 16:28
Hvězdná pěchota
Že je manual, už pomalu sproste slovo a v nabidce nebude mě neudivuje.
Ale to co hyundai předvadi po strance designu to je tedy dilo. Tucson, i20 no...ale tohle a zvlašť předek ?
https://www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
0
14. 7. 2021 18:49
Elantra
To je dobrý grc
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dominik00768
15. 7. 2021 09:48
Manuál by tam měl být...
Je to udivující... jakto, že tam manuál není?
Pokud vím, v EU se Elantra N prodávat nebude... A v USA byly předprodukční (zkušební) verze s manuálem běžně k vidění. A potvrzují to i videa publikovaná na YT.

Viz - https://youtu.be/iG77c3xsL38
Rozbalit vlákno
0