Elektromobilita
kari.laz
4
Ale u nás se klasických motorů zbavuje celkem spěšně. Nevím, jak je to jnde, ale jediný neelektrický pohon do 508 je aktuálně jen 1,5 HDI například.
ambospetr
0
Do jiných modelů ještě k tomu přidat 1.2 PureTech. Člověk nemá moc velký výběr.
Michal220
1
Třeba 5008 má možnost krom 1.5d i 1.2pure oba 130koní a pak až plugin.Spomínáte jak dávali do superba 1.6d a všichni z toho měli srandu..ty motory taktak stačí pro třeba novou 308.Měli bychom do 2025 koupit nová auta než bude plugin základní motorizace i u 108
CICZERO
Nechci kazit den ale 108 doprodej a skončí bez náhrady, pokud se něco nezměnilo... 😒]
To má smysl, zachovat vedle sebe všechny dostupně technologie pohonu, ať si zákazník vybere. Nicméně paleta motorů bude předpokládám hooodně osekaná - od každého jeden kousek 1x benzin/diesel/hybrid/elektro... No uvidíme, kam nás to emisní šílenství dostane 😉
Rozhodně mi je to sympatičtější než přístup VW :no:
Rozhodně mi je to sympatičtější než přístup VW :no:
CICZERO
:yes: diesel mám rád ve Francouzích...
Proste... Vzpomínky na první kámošovo auto 306 TD... Drifty, burnouty a jízda po kolejích ala tramvaj... Neskutečně komfortní, kožený sedačky a ten komfort, úžasný auto na to že bylo za 30 000 nechápu do teď...
Proste... Vzpomínky na první kámošovo auto 306 TD... Drifty, burnouty a jízda po kolejích ala tramvaj... Neskutečně komfortní, kožený sedačky a ten komfort, úžasný auto na to že bylo za 30 000 nechápu do teď...
Akí sme zrazu všetci fajnoví. Škoda nám 40 rokov ponúkala vo svojich produktoch jeden, dva motory, súdobá socialistická konkurencia detto. O diesli sa dalo len snívať. A tiež sme to prežili. 😉
P.S. V konečnom dôsledku aj ten VW bude ponúkať to čo ostatní, bez ohľadu na všetky tie plány. Konkurencia nepustí. Možno bude mať navrch skúsenosti s výrobou EV.
P.S. V konečnom dôsledku aj ten VW bude ponúkať to čo ostatní, bez ohľadu na všetky tie plány. Konkurencia nepustí. Možno bude mať navrch skúsenosti s výrobou EV.