Novinky
traveldrive
4
Prečo radšej nespracujete poriadny materiál z našich zemepisných šírok? Ako sú na tom českí motoristi? Prebrať ničnehovoriacu volovinu o Amíkoch je jednoduchšie, spraviť solídny článok by asi dalo priveľa práce...
iHoven
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
3
A hádaj, kde ja mám teba a to čo si ty myslíš...
Jezdí tam pomalu, takže jim ty náklaďáky berou jednou tolik benzínu, který je za polovinu.
v USA je vše postavené na individuální dopravě, bez auta se moc daleko nedostanete, navíc blbě a draho
A teď se zkuste od všeho co znáte oprostit a uvažte dva scénáře.
1 - dál pokračovat v dopravě pomocí fosilních paliva a rozvíjet spalovací motory které dosahují z dnešního pohledu už na hranici možného
2 - rozvíjet kombinaci EV a FVE kde jde vývoj překotným tempem dopředu jak v poklesu ceny tak ve zlepšování vlastností a životnosti s tím, že poskytují dopravu takřka zdarma.
Co dává jako větší smysl do budoucnosti?
1 - dál pokračovat v dopravě pomocí fosilních paliva a rozvíjet spalovací motory které dosahují z dnešního pohledu už na hranici možného
2 - rozvíjet kombinaci EV a FVE kde jde vývoj překotným tempem dopředu jak v poklesu ceny tak ve zlepšování vlastností a životnosti s tím, že poskytují dopravu takřka zdarma.
Co dává jako větší smysl do budoucnosti?
Už z pohledu využití surovin by to byl vodík.
Asi větší smysl dává omezit nesmyslné plýtvání palivy nesmyslnými druhy dopravy. Za prvé by lidé mohli zase trochu více používat nohy k chození a ježdění na kole. Asi by bylo dobré, aby města sloužila k příjemnému bydlení a nikoliv jako parkoviště, což způsobuje to, že pokud někdo chce si užít hezkého prostředí musí vyjet někam mimo své bydliště. Asi by bylo dobré přenést práci k lidem tam, aby se nemuselo ***sky (každodenně) dojíždět za prací. Rozhodně by se mělo pro nákladní dopravu více využívat železnice, která je (i u nás) v dobrém stavu a není nijak viditelně přehnaně vytěžována. Lokální výroby v menším asi budou dražší, ale podle mého názoru více přínosné i životnímu prostředí. Fosil, EV, FVE nebo vodík podobná pakárna 😉
Tak spalovací motory dosahují "z dnešního pohledu už hranice možného". A na takovou pitomost si přišel jak? 😒]
3) omezit konzum a vození nesmyslů přes půl světa
4) řešit reálné a zásadní ekologické problémy světa, které nikdo DOSUD neřeší
4) řešit reálné a zásadní ekologické problémy světa, které nikdo DOSUD neřeší
Omezit zákazy?
https😐/echo24.cz/…to-musi-uvedomit?…
Byl si přivítat hlavního neobolševického zeleného ideologa Bruselu?
Tenhle pán, je takový zelený Michail Suslov.
ŠKoda že mu na tom nádraží někdo neflusnul do xichtu za ty jeho vylhané a nehodícím se odpovědím vyhýbající se žvásty.
Byl si přivítat hlavního neobolševického zeleného ideologa Bruselu?
Tenhle pán, je takový zelený Michail Suslov.
ŠKoda že mu na tom nádraží někdo neflusnul do xichtu za ty jeho vylhané a nehodícím se odpovědím vyhýbající se žvásty.
Jistě že zákazy.
EU nědělá nic jiného. Zákaz prodeje aut se spalovacím motorem není zákaz?
Zákaz používání hotovosti co zvažují není zákaz?
https😐/zpravy.magazinplus.cz/…daji-obcanu.html?…
A emisní povolenky a daně na vše je jen ožebračování lidí a plná kontrola nad jejich životy a mjetkem. Zelená neobolševická svoloč, naprosto zrcadlová situace jako ve Stalinistickém SSSR 30-50 léta.
Timmermans = Suslov
Pavědci = Mičurin a Lysenko
Strach, fízlování, špehování, zákazy, kontrola, omezení svobod
Normalizační komunisté 60-80 let byli proti nim slabý čaj a vlastně moc hodní kluci. Je mi to líto, ale je to fakt!
Tohle sou bolševici, stalinistický bolševici. Akorát zelení
EU nědělá nic jiného. Zákaz prodeje aut se spalovacím motorem není zákaz?
Zákaz používání hotovosti co zvažují není zákaz?
https😐/zpravy.magazinplus.cz/…daji-obcanu.html?…
A emisní povolenky a daně na vše je jen ožebračování lidí a plná kontrola nad jejich životy a mjetkem. Zelená neobolševická svoloč, naprosto zrcadlová situace jako ve Stalinistickém SSSR 30-50 léta.
Timmermans = Suslov
Pavědci = Mičurin a Lysenko
Strach, fízlování, špehování, zákazy, kontrola, omezení svobod
Normalizační komunisté 60-80 let byli proti nim slabý čaj a vlastně moc hodní kluci. Je mi to líto, ale je to fakt!
Tohle sou bolševici, stalinistický bolševici. Akorát zelení
Já pana Timmermanse neznám, ale asi se nebude moc lišit od slečny Thunbergové. Když nějakého vosla vybavíš blábolama a řekneš mu, že na těch blábolech závisí osud světa a on je jeden z apoštolů pokroku (a dáš mu samozřejmě štědrý reprefond), pak si můžeš být jistý, že on ty bláboly bude přesvědčeně a zapáleně hlásat, dokud ho nějaký dobrák jemně neupozorní, že vše není tak, jak mu napovídali 😉
Tak hlavně ten článek je celý hloupost ukazující totální nepochopení základů ekonomiky a principu inflace.
Jestli si někdo myslí, že papírové peníze nepodléhají inflaci tak hodně štěstí.
Jestli si někdo myslí, že papírové peníze nepodléhají inflaci tak hodně štěstí.
jasně, ale když budš mít ve štrozoku 20 mega, tak tě nikdo neutí je utrácet, nikdo se tě neptá kdes je vzal a nikdo ti nemůže zablokovat účet a tím tě donutit k psolušnosti, aby sis mohl koupit rohlík.
Tohle je ztráta svobod a fízlovací špiclovací zřízení.
Tohle je ztráta svobod a fízlovací špiclovací zřízení.
Tak za prvé, opět se nic takového neděje a druhý bod. Autor článku, pan Kovanda ve svých názorech kritizuje EU a stále vynáší do nebes a dává za vzor čínu.
Jistě tušíš, že hotové peníze opravdu už v moderním světě nehrají velkou roli. Stejně tak se podívej do historie, říká ti něco pojem jako měnová reforma?
Jistě tušíš, že hotové peníze opravdu už v moderním světě nehrají velkou roli. Stejně tak se podívej do historie, říká ti něco pojem jako měnová reforma?
Měnová reforma byl největší fail komunistů, protože okradla hlavně jejich hlavní sílu - dělnickou třídu. Čím ztratili výrazně její důvěru a nadšení těch budovatelů z 50. let, kteří ještě tehdá budovali s nadšením. To po reformě opadlo.
Dělala se proto, že mezi lidmi bylo dost peněz, ale nebylo za ně co koupit. Resp. co dát na trh.
Ale nebyl to zákaz hotovosti a špehování kdo má kolik peněz na účtě a doma.
Dělala se proto, že mezi lidmi bylo dost peněz, ale nebylo za ně co koupit. Resp. co dát na trh.
Ale nebyl to zákaz hotovosti a špehování kdo má kolik peněz na účtě a doma.
Jojo, třeba Milada Horáková by o tom budovatelském nadšení ráda vyprávěla...
Tak to bylo trošku trapné, Horáková co se stýkala s lidmi ze západu a údajně měla napojení i na západní tajné služby atd určitě nadšeně nebudovala socialismus, když byla od začátku proti němu.
To asi dojde i malému děcku.
Gro je v tom, že ti co nadšeně budovali a věřili tomu po reformě přestali nebo opadlo to nadšení.
A tím si komunisti na*rali do vlastních botek, jak se říká 😄
To asi dojde i malému děcku.
Gro je v tom, že ti co nadšeně budovali a věřili tomu po reformě přestali nebo opadlo to nadšení.
A tím si komunisti na*rali do vlastních botek, jak se říká 😄
Tvoje bláboly o tom že se nic neděje mě vážně začínaj unavovat. Nás nezajímá že se to neděje, nás zajímá že se to plánuje a že vůbec EU tohle dává jako návrhy na stůl. že chtějí aby se to dělo.
jen naprostý demagog se může utěšovat, že ještě 3 roky půjde v Norsku koupit auto na bnezín a jinde 8,5 a více.
Nás zajímá že to nepůjde dál samozřejmě a budeme prtoi tomu bojovat už ted, ne až za 10 let 😄
jen naprostý demagog se může utěšovat, že ještě 3 roky půjde v Norsku koupit auto na bnezín a jinde 8,5 a více.
Nás zajímá že to nepůjde dál samozřejmě a budeme prtoi tomu bojovat už ted, ne až za 10 let 😄
Nikdy spalovací motory v EU nezakázal. Jde o návrh které musí probrat a schválit jednotlivé země. To je realita.
Chápu, že tebe jako vyznavatele komunismu a obdivovatele tvrdých zákazů hněvá to, že si někdo dovoluje někdo navrhnout svůj nápad ke svobodné diskuzi.
Chápu, že tebe jako vyznavatele komunismu a obdivovatele tvrdých zákazů hněvá to, že si někdo dovoluje někdo navrhnout svůj nápad ke svobodné diskuzi.