Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Ford vyvinul parfém pro majitele elektromobilů. Má vonět jako benzinové auto

21 komentářů

Ford Auto web
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - iHoven
iHoven
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Mas kramy ?
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
ne, on jen propaguje novinky firmy rendlík a syn :no:
Avatar - Katikakus
Katikakus
..ta bolševická elektrolůza táhne někam do p*dele...
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
Ty si pletieš pojmy a dojmy.
Avatar - kuk
kuk
… ty spalovácký fetišisti jsou fakt nemocný jak Miloš Zeman. :-! 😒] 😁 Ta postiženost smradem, kraválem a vibracema je fakt nevyléčitelná. To budou zase plný blázince lidí deprivovaných z nedostatku spalovacích popelnic. 😁
Avatar - Beefcake
Beefcake
Vibracie, smrad, kraval ? To je co ?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Diesel? Trivalec?
Avatar - Beefcake
Beefcake
Sorry, to nepoznam.
traveldrive
Tak čo sem potom lezieš? Tu je to o autách. 😁 😁 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
A co monotónní kvílení CVT? Znáš ?
gil54
K EV by se daleko víc hodila svěží vůně ozónu O3, než vůně benzínového auta. A i nějaký ten vysokonapěťový výboj pro jeho vygenerování by se pod kapotou najít mohl. 😄

(Myslím, že příspěvek dobře zapadne k tomu, co se tu zatím objevilo.)
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
jj. A mně třeba benzínová auta smrdí.
gil54
Každý to má jinak. Někomu nemyté logo Renaultu páchne, někomu voní a někdo ho i olizuje. 😄
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak Renault tu minimálně za posledních 100 let zanechal dost aut, která za to peičichnuti k benzínu fakt stojí
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já mam aktuálně třetího a strašně záleží, jakej kus koupíš.

S Francouzi (myslím i obecně) je to tak, že za dobu, co já vnímám auta a co si pamatuji a četl jsem, tak dokáží vyrobit na svou dobu nevídané káry a zároveň strašné propadáky. Na přelomu 80-90 let byli na vrcholu, z fabrik jim sjížděly limuzíny na hydropneu a vyrovnaly se jim v komfortu akorát Sklády, existovala vyšší střední mainstreamová třída, šestiválcové motory i biturba, ale Němci je prostě přetáhli kvalitou zpracování a spolehlivostí (což se dnes zase trochu promíchalo).

Takže vedle aut, která byla rozvrzaná vznikaly ultimátní hothatche, či extravagantní limuzíny, taktéž se zasadili o spousty technologií z prémiových tříd v levných autech, věděl si, že třeba dvacet let staré Clio mohlo mít navigaci ? A tak podobně. Jenže někdy kolem toho roku 2000 přišla u Renaultu té moderní technologie moc, za málo peněz, montované jejich stylem, takže spolehlivost šla do kopru.

V té době byl v kurzu diesel, Renault přišel s commonrailem už někdy na přelomu milénia (pokud vím, tak sériové TDI CR až někdy 2008, minimálně u VW a Škodovky) a to neslo také spousty problémů, do toho elektronika, takže oprávněně jsou tyto modely z té doby považovány za kasičky na peníze.

Jenže Renault na to zareagoval a postupně chyby začal napravovat, takže nakonec vylétl se spolehlivostí hodně vysoko a po celou tu dobu ve stínu dieslománie nabízel skvělé a spolehlivé atmosférické benzíny i turbobenzíny (do nástupu přímovsřikového TCe).

Takže koupě ojetiny s dobrým původem od Renaulu je dnes hodně zajímavá volba, hlavně s benzinovým motorem, sice tě může zlobit praskající žárovky, občas nějaké tlačítko, či senzor (ale kde ne), ale technika bývá spolehlivá a hlavně mají perfektní antikorozní ochranu. Ostatně i mistr Vaculda v jeho PR videu o ojetinách 2x zmíní jako tajný tip ojetý Renault (myslím, že to video tu bylo včera). No a pak jsou tu ty ostré verze z divize Sport, které začínají stoupat jako ojetiny do cen naprosto šílených.

PSA tolik neznám, ale tam byly podobné problémy s technikou a na rozdíl od Renaultu dříve zavedli přímovstřikové VTI motory už v době, kdy Renault měl ještě archaické atmosféry, ale zase jejich 2.0 HDI je sázka skoro na jistotu a moc spolehlivějších dieslů z té doby není.
Desta
100 oktanovou Vervu na sebe nacákat a si KING!