Autofun
Ford Auto web
Ford novinky naleznete na jednom miste>http😐/www.fordauto.sk/
iHoven
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Beefcake
8
Mas kramy ?
Ada je zase tady
5
ne, on jen propaguje novinky firmy rendlík a syn :no:
..ta bolševická elektrolůza táhne někam do p*dele...
CICZERO
Frantici a Sudeťáci se už sponujou prý je to moc brzo zákaz fosilu 2035 proto si to ve městech zakázou nejpozději do roku 2030 fakt ironie osudu ... Nechápu... Ale teď ty záplavy, no to na ně seslal buď allah nebo Erdogan, ale ono to vyjde na stejno Plastelína merkelina - wir shafen das ! My to zvládneme.... 😁 bzzz s elektrikou z Dukovan, to víš že Joo 😘
… ty spalovácký fetišisti jsou fakt nemocný jak Miloš Zeman. :-! 😒] 😁 Ta postiženost smradem, kraválem a vibracema je fakt nevyléčitelná. To budou zase plný blázince lidí deprivovaných z nedostatku spalovacích popelnic. 😁
K EV by se daleko víc hodila svěží vůně ozónu O3, než vůně benzínového auta. A i nějaký ten vysokonapěťový výboj pro jeho vygenerování by se pod kapotou najít mohl. 😄
(Myslím, že příspěvek dobře zapadne k tomu, co se tu zatím objevilo.)
(Myslím, že příspěvek dobře zapadne k tomu, co se tu zatím objevilo.)
jj. A mně třeba benzínová auta smrdí.
Každý to má jinak. Někomu nemyté logo Renaultu páchne, někomu voní a někdo ho i olizuje. 😄
CICZERO
Rendl megič má pravidelně squirt stím logem... Proti gustu ... :-!
Jinak Benzínové aroma do tramvaje? TI LIDE SE už dočista POMATLI !!! :-! 😒] :no:
To už radši ten cistej benzinak... A do plynu, LPG ... Bude draho...
Jinak Benzínové aroma do tramvaje? TI LIDE SE už dočista POMATLI !!! :-! 😒] :no:
To už radši ten cistej benzinak... A do plynu, LPG ... Bude draho...
Tak Renault tu minimálně za posledních 100 let zanechal dost aut, která za to peičichnuti k benzínu fakt stojí
CICZERO
Máme sousedy co mají v rodině několik Renaultu většinou 90 roky mají je odjakživa co pamatuju a to je mi 26 nikdy sem je neslyšel na to auto nadávat... 😁 že by tvrďáci?
A jinej Soused vod naproti třeba měl 10ky let prvního Espace než se mu rozpadl... Pak koupil teď už toho předposledního Espace a na ten uz teda nadává... 😁
A jinej Soused vod naproti třeba měl 10ky let prvního Espace než se mu rozpadl... Pak koupil teď už toho předposledního Espace a na ten uz teda nadává... 😁
Já mam aktuálně třetího a strašně záleží, jakej kus koupíš.
S Francouzi (myslím i obecně) je to tak, že za dobu, co já vnímám auta a co si pamatuji a četl jsem, tak dokáží vyrobit na svou dobu nevídané káry a zároveň strašné propadáky. Na přelomu 80-90 let byli na vrcholu, z fabrik jim sjížděly limuzíny na hydropneu a vyrovnaly se jim v komfortu akorát Sklády, existovala vyšší střední mainstreamová třída, šestiválcové motory i biturba, ale Němci je prostě přetáhli kvalitou zpracování a spolehlivostí (což se dnes zase trochu promíchalo).
Takže vedle aut, která byla rozvrzaná vznikaly ultimátní hothatche, či extravagantní limuzíny, taktéž se zasadili o spousty technologií z prémiových tříd v levných autech, věděl si, že třeba dvacet let staré Clio mohlo mít navigaci ? A tak podobně. Jenže někdy kolem toho roku 2000 přišla u Renaultu té moderní technologie moc, za málo peněz, montované jejich stylem, takže spolehlivost šla do kopru.
V té době byl v kurzu diesel, Renault přišel s commonrailem už někdy na přelomu milénia (pokud vím, tak sériové TDI CR až někdy 2008, minimálně u VW a Škodovky) a to neslo také spousty problémů, do toho elektronika, takže oprávněně jsou tyto modely z té doby považovány za kasičky na peníze.
Jenže Renault na to zareagoval a postupně chyby začal napravovat, takže nakonec vylétl se spolehlivostí hodně vysoko a po celou tu dobu ve stínu dieslománie nabízel skvělé a spolehlivé atmosférické benzíny i turbobenzíny (do nástupu přímovsřikového TCe).
Takže koupě ojetiny s dobrým původem od Renaulu je dnes hodně zajímavá volba, hlavně s benzinovým motorem, sice tě může zlobit praskající žárovky, občas nějaké tlačítko, či senzor (ale kde ne), ale technika bývá spolehlivá a hlavně mají perfektní antikorozní ochranu. Ostatně i mistr Vaculda v jeho PR videu o ojetinách 2x zmíní jako tajný tip ojetý Renault (myslím, že to video tu bylo včera). No a pak jsou tu ty ostré verze z divize Sport, které začínají stoupat jako ojetiny do cen naprosto šílených.
PSA tolik neznám, ale tam byly podobné problémy s technikou a na rozdíl od Renaultu dříve zavedli přímovstřikové VTI motory už v době, kdy Renault měl ještě archaické atmosféry, ale zase jejich 2.0 HDI je sázka skoro na jistotu a moc spolehlivějších dieslů z té doby není.
S Francouzi (myslím i obecně) je to tak, že za dobu, co já vnímám auta a co si pamatuji a četl jsem, tak dokáží vyrobit na svou dobu nevídané káry a zároveň strašné propadáky. Na přelomu 80-90 let byli na vrcholu, z fabrik jim sjížděly limuzíny na hydropneu a vyrovnaly se jim v komfortu akorát Sklády, existovala vyšší střední mainstreamová třída, šestiválcové motory i biturba, ale Němci je prostě přetáhli kvalitou zpracování a spolehlivostí (což se dnes zase trochu promíchalo).
Takže vedle aut, která byla rozvrzaná vznikaly ultimátní hothatche, či extravagantní limuzíny, taktéž se zasadili o spousty technologií z prémiových tříd v levných autech, věděl si, že třeba dvacet let staré Clio mohlo mít navigaci ? A tak podobně. Jenže někdy kolem toho roku 2000 přišla u Renaultu té moderní technologie moc, za málo peněz, montované jejich stylem, takže spolehlivost šla do kopru.
V té době byl v kurzu diesel, Renault přišel s commonrailem už někdy na přelomu milénia (pokud vím, tak sériové TDI CR až někdy 2008, minimálně u VW a Škodovky) a to neslo také spousty problémů, do toho elektronika, takže oprávněně jsou tyto modely z té doby považovány za kasičky na peníze.
Jenže Renault na to zareagoval a postupně chyby začal napravovat, takže nakonec vylétl se spolehlivostí hodně vysoko a po celou tu dobu ve stínu dieslománie nabízel skvělé a spolehlivé atmosférické benzíny i turbobenzíny (do nástupu přímovsřikového TCe).
Takže koupě ojetiny s dobrým původem od Renaulu je dnes hodně zajímavá volba, hlavně s benzinovým motorem, sice tě může zlobit praskající žárovky, občas nějaké tlačítko, či senzor (ale kde ne), ale technika bývá spolehlivá a hlavně mají perfektní antikorozní ochranu. Ostatně i mistr Vaculda v jeho PR videu o ojetinách 2x zmíní jako tajný tip ojetý Renault (myslím, že to video tu bylo včera). No a pak jsou tu ty ostré verze z divize Sport, které začínají stoupat jako ojetiny do cen naprosto šílených.
PSA tolik neznám, ale tam byly podobné problémy s technikou a na rozdíl od Renaultu dříve zavedli přímovstřikové VTI motory už v době, kdy Renault měl ještě archaické atmosféry, ale zase jejich 2.0 HDI je sázka skoro na jistotu a moc spolehlivějších dieslů z té doby není.