Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford vyvinul parfém pro majitele elektromobilů. Má vonět jako benzinové auto

Automobilka Ford vytvořila parfém pro majitele elektromobilů, především Mustangu Mach-E GT, jimž chybí vůně auta se spalovacím zážehovým motorem.
Zpět na článek
15. 7. 2021 21:22
16. 7. 2021 10:14
15. 7. 2021 19:36
Ford Novinky
Ford novinky naleznete na jednom miste> http://www.fordauto.sk/
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ada je zase tady
15. 7. 2021 22:46
Re: Kundí Novinky
ne, on jen propaguje novinky firmy rendlík a syn :no:
Avatar - Katikakus
15. 7. 2021 20:54
Tvl ať už..
..ta bolševická elektrolůza táhne někam do p*dele...
Rozbalit vlákno
2
16. 7. 2021 02:02
Re: Tvl ať už..
Frantici a Sudeťáci se už sponujou prý je to moc brzo zákaz fosilu 2035 proto si to ve městech zakázou nejpozději do roku 2030 fakt ironie osudu ... Nechápu... Ale teď ty záplavy, no to na ně seslal buď allah nebo Erdogan, ale ono to vyjde na stejno Plastelína merkelina - wir shafen das ! My to zvládneme.... :D bzzz s elektrikou z Dukovan, to víš že Joo :*
16. 7. 2021 08:51
Re: Tvl ať už..
Ty si pletieš pojmy a dojmy.
Avatar - kuk
15. 7. 2021 21:22
No to mě pos3r…
… ty spalovácký fetišisti jsou fakt nemocný jak Miloš Zeman. :-! :-[] :D Ta postiženost smradem, kraválem a vibracema je fakt nevyléčitelná. To budou zase plný blázince lidí deprivovaných z nedostatku spalovacích popelnic. :D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Beefcake
15. 7. 2021 23:50
Re: No to mě pos3r…
Vibracie, smrad, kraval ? To je co ?
Avatar - Mikesus
16. 7. 2021 01:54
Re: No to mě pos3r…
Diesel? Trivalec?
Avatar - Beefcake
16. 7. 2021 06:39
Re: No to mě pos3r…
Sorry, to nepoznam.
16. 7. 2021 08:51
Re: No to mě pos3r…
Tak čo sem potom lezieš? Tu je to o autách. :D :D :D
Avatar - Ozzman
16. 7. 2021 10:26
Re: No to mě pos3r…
A co monotónní kvílení CVT? Znáš ?
15. 7. 2021 22:32
U Forda to vzali za špatný konec.
K EV by se daleko víc hodila svěží vůně ozónu O3, než vůně benzínového auta. A i nějaký ten vysokonapěťový výboj pro jeho vygenerování by se pod kapotou najít mohl. :-)

(Myslím, že příspěvek dobře zapadne k tomu, co se tu zatím objevilo.)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ada je zase tady
15. 7. 2021 22:47
Re: U Forda to vzali za špatný konec.
jj. A mně třeba benzínová auta smrdí.
15. 7. 2021 22:58
Re: U Forda to vzali za špatný konec.
Každý to má jinak. Někomu nemyté logo Renaultu páchne, někomu voní a někdo ho i olizuje. :-)
16. 7. 2021 01:58
Re: U Forda to vzali za špatný konec.
Rendl megič má pravidelně squirt stím logem... Proti gustu ... :-!

Jinak Benzínové aroma do tramvaje? TI LIDE SE už dočista POMATLI !!! :-! :-[] :no:

To už radši ten cistej benzinak... A do plynu, LPG ... Bude draho...
Avatar - Ozzman
16. 7. 2021 08:12
Re: U Forda to vzali za špatný konec.
Tak Renault tu minimálně za posledních 100 let zanechal dost aut, která za to peičichnuti k benzínu fakt stojí
16. 7. 2021 09:00
Re: U Forda to vzali za špatný konec.
Máme sousedy co mají v rodině několik Renaultu většinou 90 roky mají je odjakživa co pamatuju a to je mi 26 nikdy sem je neslyšel na to auto nadávat... :D že by tvrďáci?

A jinej Soused vod naproti třeba měl 10ky let prvního Espace než se mu rozpadl... Pak koupil teď už toho předposledního Espace a na ten uz teda nadává... :D
Avatar - Ozzman
16. 7. 2021 10:22
Re: U Forda to vzali za špatný konec.
Já mam aktuálně třetího a strašně záleží, jakej kus koupíš.

S Francouzi (myslím i obecně) je to tak, že za dobu, co já vnímám auta a co si pamatuji a četl jsem, tak dokáží vyrobit na svou dobu nevídané káry a zároveň strašné propadáky. Na přelomu 80-90 let byli na vrcholu, z fabrik jim sjížděly limuzíny na hydropneu a vyrovnaly se jim v komfortu akorát Sklády, existovala vyšší střední mainstreamová třída, šestiválcové motory i biturba, ale Němci je prostě přetáhli kvalitou zpracování a spolehlivostí (což se dnes zase trochu promíchalo).

Takže vedle aut, která byla rozvrzaná vznikaly ultimátní hothatche, či extravagantní limuzíny, taktéž se zasadili o spousty technologií z prémiových tříd v levných autech, věděl si, že třeba dvacet let staré Clio mohlo mít navigaci ? A tak podobně. Jenže někdy kolem toho roku 2000 přišla u Renaultu té moderní technologie moc, za málo peněz, montované jejich stylem, takže spolehlivost šla do kopru.

V té době byl v kurzu diesel, Renault přišel s commonrailem už někdy na přelomu milénia (pokud vím, tak sériové TDI CR až někdy 2008, minimálně u VW a Škodovky) a to neslo také spousty problémů, do toho elektronika, takže oprávněně jsou tyto modely z té doby považovány za kasičky na peníze.

Jenže Renault na to zareagoval a postupně chyby začal napravovat, takže nakonec vylétl se spolehlivostí hodně vysoko a po celou tu dobu ve stínu dieslománie nabízel skvělé a spolehlivé atmosférické benzíny i turbobenzíny (do nástupu přímovsřikového TCe).

Takže koupě ojetiny s dobrým původem od Renaulu je dnes hodně zajímavá volba, hlavně s benzinovým motorem, sice tě může zlobit praskající žárovky, občas nějaké tlačítko, či senzor (ale kde ne), ale technika bývá spolehlivá a hlavně mají perfektní antikorozní ochranu. Ostatně i mistr Vaculda v jeho PR videu o ojetinách 2x zmíní jako tajný tip ojetý Renault (myslím, že to video tu bylo včera). No a pak jsou tu ty ostré verze z divize Sport, které začínají stoupat jako ojetiny do cen naprosto šílených.

PSA tolik neznám, ale tam byly podobné problémy s technikou a na rozdíl od Renaultu dříve zavedli přímovstřikové VTI motory už v době, kdy Renault měl ještě archaické atmosféry, ale zase jejich 2.0 HDI je sázka skoro na jistotu a moc spolehlivějších dieslů z té doby není.
16. 7. 2021 10:14
???
100 oktanovou Vervu na sebe nacákat a si KING!
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud