Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford vyvinul parfém pro majitele elektromobilů. Má vonět jako benzinové auto

Automobilka Ford vytvořila parfém pro majitele elektromobilů, především Mustangu Mach-E GT, jimž chybí vůně auta se spalovacím zážehovým motorem.
Zpět na článek
15. 7. 2021 21:22
16. 7. 2021 10:14
15. 7. 2021 19:36
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ada je zase tady
15. 7. 2021 22:46
Re: Kundí Novinky
ne, on jen propaguje novinky firmy rendlík a syn :no:
Avatar - Katikakus
15. 7. 2021 20:54
Tvl ať už..
..ta bolševická elektrolůza táhne někam do p*dele...
Rozbalit vlákno
2
16. 7. 2021 02:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 7. 2021 08:51
Re: Tvl ať už..
Ty si pletieš pojmy a dojmy.
Avatar - kuk
15. 7. 2021 21:22
No to mě pos3r…
… ty spalovácký fetišisti jsou fakt nemocný jak Miloš Zeman. :-! :-[] :D Ta postiženost smradem, kraválem a vibracema je fakt nevyléčitelná. To budou zase plný blázince lidí deprivovaných z nedostatku spalovacích popelnic. :D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Beefcake
15. 7. 2021 23:50
Re: No to mě pos3r…
Vibracie, smrad, kraval ? To je co ?
Avatar - Mikesus
16. 7. 2021 01:54
Re: No to mě pos3r…
Diesel? Trivalec?
Avatar - Beefcake
16. 7. 2021 06:39
Re: No to mě pos3r…
Sorry, to nepoznam.
16. 7. 2021 08:51
Re: No to mě pos3r…
Tak čo sem potom lezieš? Tu je to o autách. :D :D :D
Avatar - Ozzman
16. 7. 2021 10:26
Re: No to mě pos3r…
A co monotónní kvílení CVT? Znáš ?
15. 7. 2021 22:32
U Forda to vzali za špatný konec.
K EV by se daleko víc hodila svěží vůně ozónu O3, než vůně benzínového auta. A i nějaký ten vysokonapěťový výboj pro jeho vygenerování by se pod kapotou najít mohl. :-)

(Myslím, že příspěvek dobře zapadne k tomu, co se tu zatím objevilo.)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ada je zase tady
15. 7. 2021 22:47
Re: U Forda to vzali za špatný konec.
jj. A mně třeba benzínová auta smrdí.
15. 7. 2021 22:58
Re: U Forda to vzali za špatný konec.
Každý to má jinak. Někomu nemyté logo Renaultu páchne, někomu voní a někdo ho i olizuje. :-)
16. 7. 2021 01:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
16. 7. 2021 08:12
Re: U Forda to vzali za špatný konec.
Tak Renault tu minimálně za posledních 100 let zanechal dost aut, která za to peičichnuti k benzínu fakt stojí
16. 7. 2021 09:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
16. 7. 2021 10:22
Re: U Forda to vzali za špatný konec.
Já mam aktuálně třetího a strašně záleží, jakej kus koupíš.

S Francouzi (myslím i obecně) je to tak, že za dobu, co já vnímám auta a co si pamatuji a četl jsem, tak dokáží vyrobit na svou dobu nevídané káry a zároveň strašné propadáky. Na přelomu 80-90 let byli na vrcholu, z fabrik jim sjížděly limuzíny na hydropneu a vyrovnaly se jim v komfortu akorát Sklády, existovala vyšší střední mainstreamová třída, šestiválcové motory i biturba, ale Němci je prostě přetáhli kvalitou zpracování a spolehlivostí (což se dnes zase trochu promíchalo).

Takže vedle aut, která byla rozvrzaná vznikaly ultimátní hothatche, či extravagantní limuzíny, taktéž se zasadili o spousty technologií z prémiových tříd v levných autech, věděl si, že třeba dvacet let staré Clio mohlo mít navigaci ? A tak podobně. Jenže někdy kolem toho roku 2000 přišla u Renaultu té moderní technologie moc, za málo peněz, montované jejich stylem, takže spolehlivost šla do kopru.

V té době byl v kurzu diesel, Renault přišel s commonrailem už někdy na přelomu milénia (pokud vím, tak sériové TDI CR až někdy 2008, minimálně u VW a Škodovky) a to neslo také spousty problémů, do toho elektronika, takže oprávněně jsou tyto modely z té doby považovány za kasičky na peníze.

Jenže Renault na to zareagoval a postupně chyby začal napravovat, takže nakonec vylétl se spolehlivostí hodně vysoko a po celou tu dobu ve stínu dieslománie nabízel skvělé a spolehlivé atmosférické benzíny i turbobenzíny (do nástupu přímovsřikového TCe).

Takže koupě ojetiny s dobrým původem od Renaulu je dnes hodně zajímavá volba, hlavně s benzinovým motorem, sice tě může zlobit praskající žárovky, občas nějaké tlačítko, či senzor (ale kde ne), ale technika bývá spolehlivá a hlavně mají perfektní antikorozní ochranu. Ostatně i mistr Vaculda v jeho PR videu o ojetinách 2x zmíní jako tajný tip ojetý Renault (myslím, že to video tu bylo včera). No a pak jsou tu ty ostré verze z divize Sport, které začínají stoupat jako ojetiny do cen naprosto šílených.

PSA tolik neznám, ale tam byly podobné problémy s technikou a na rozdíl od Renaultu dříve zavedli přímovstřikové VTI motory už v době, kdy Renault měl ještě archaické atmosféry, ale zase jejich 2.0 HDI je sázka skoro na jistotu a moc spolehlivějších dieslů z té doby není.
16. 7. 2021 10:14
???
100 oktanovou Vervu na sebe nacákat a si KING!
Rozbalit vlákno
0