Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Tajemný prototyp BMW ZBF-7 odhalen. Víte, že sedmička mohla mít podivné ledvinky už dávno?

17 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
za hnusný rádoby retro interiér? Nějaký otočný knoflík jak z Tatramatky (pro mladší: To je kultovní automatická prací pračka, která se vyznačovala tím, že skákala jako koza). Tlačítka jak z Soyuzu (pro mladší: kultovní kosmická loď ze země, kde už včera sežrali to, co mělo být na zítra). K tomu dřevo ve stylu Brusel. Mám dost.
Avatar - N6600
N6600
Nechapu Te. Je to prece prototyp (!) limitovany technologii sve doby. Co jsi cekal?
Avatar - lyon667
lyon667
Spíš velmi raný koncept, než prototyp. Tedy ručně vyrobený slepenec všeho, co je v dané době fabrika schopna vyrobit na koleně. První rysy E65 tam ale jsou a je dost pravděpodobné, že další vývoj z tohoto konceptu vycházel.
Avatar - N6600
N6600
Koncept je mozna jeste lepsi slovo. A ano, vidim tam dost prvku, ktere pozdeji BMW modely dostali.
Mig_35
Horký Romane na Tatramatce jsi byl počat! Slíbil jsem, že to nikdy neprozradím, ale nemohl jsem odolat😊
Konzervant
, že to bylo hnusné tehdy a je to hnusné i dnes. Ale proti čínskému gustu a juanu žádný dišputát.
Avatar - HorstSchimanski
HorstSchimanski
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - caliban
caliban
Bacha je tu Shimi, schovejte coury.
Avatar - HorstSchimanski
HorstSchimanski
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mig_35
Vaše špíčkování me baví kluci :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Protože koresponduje s tvou mentální úrovní.
Mig_35
Zatímco na tebe je takový humor příliš intelektuální😊
pirata.della.strada
..a naštěstí je nikdy neměla (až na facelift poslední generace, kde ale sedí). A možná pro to byly všechny generace sedmiček tak úspěšné a krásné. Odsr*ala to až aktuální řada 4 G22. Která má ten předek absolutně odpornej, auto je totálně disproporční a designově nezvládnutý. Třeba stávající řada 3 G20 je super, pěkný, všechno spolu sedí a navazuje. Doufal jsem, že alespoň M3 bude vycházet kompletně z tohoto modelu a zprasí jen M4, ale boužel..Naštěstí si spousta lidí začala rychle uvědomovat co to je za průser a např. Priordesign udělal komplet přední nárazník + masku pro řadu G22 která z auta zase dělá vcelku jinak povedený model. To že to už nemá nic z poslední ostré M3/M4 F8X, jako například hmotnost (+100kg), hydroměnič (ač perfektní) místo dvojspojky, motorový prostor odfláknutý, motor sám o sobě papírově "silnější" ale ne lepší. atd. atd. Jako ano, jezdit to může fajn ale ne děkuji. Rozhodně E92 a F8X jsou úplně jinde. :yes:
chytrak1
No jasně. E65 to byl vrchol krásy a úspěchu. 😒] 😒]
pirata.della.strada
@chytrák1: ...po faceliftu dobrý. Furt na míle lepší než Mercedes, což platí dodnes. (obvzláště s novým S)
Mokacio
Já už si tak nějak zvykl, že komu se nelíbí E65, tak ten tak trochu nechápe smysl a význam designu toho auta. E65 před faceliftem (FL se mi moc nelíbí, ztratil kouzlo) bylo na svojí dobu opravdu nadčasový auto a posunulo koncepci vlajkových prémiovek mílovými kroky. V tu dobu to nezvládalo ani Audi, ani Mercedes, což jen dokazuje pozdější snaha se tomu přiblížit. To auto mělo působit nadčasově a extravagantně, což se povedlo a s odstupem času vyvolává vesměs pozitivní reakce. Není moc téměř 20 letých aut, kterými když jedete, tak se za ním lidi otáčejí a chodí vám říkat, co to je za pěknou káru a hádají mu téměř i o 10 let méně, což se například o výborné, ale designově nezajímavé E38 říct nedá. Myslím, že to takhle jednou bude i s řadou 4 a současnou M3, řekl bych, že u BMW dobře vědí, co dělají. Mimochodem E65 byla velmi úspěšná.
Avatar - Snooob
Snooob
.. to vyzerá na tomto koncepte/prototype celkom v cajku.