Testy

Zpět na článek

TEST Audi S5 Cabriolet TFSI – Skvělé letní auto

34 komentářů

CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
Drazí místní diskutéři, moc se omlouvám se, že tento příspěvek přímo nesouvisí s testovanou audinou, ale situace, ve které se ocitl evropský automotive je už opravdu velmi vážná, ba dokonce kritická. Níže naleznete komplexní a vysoce odbornou studii. Podrobně vysvětluje a explicitně na tvrdých datech vědecky dokazuje, že EU direktivně plánovaný a ideologicky-politicky prosazovaný úplný zákaz prodeje vozů se spalovacím motorem, je naprostou pitomostí, šílenstvím a zločinem, která životnímu prostřední ani klimatu nijak neprospěje, zato spolehlivě zruinuje ekonomiky řady evropských zemí (zejména pak ČR a SR), a ožebračí široké vrstvy evropského obyvatelstva, kterým navíc v budoucnu sebere dostupnou individuální mobilitu.
Lidé bděte, pokud se nyní rozumní lidé nevzbouří, čeká nás již za pár let naprostá ekonomická a sociální apokalypsa, která ovšem navíc bude zcela zbytečná! :-O :-O :-O
https://ekolist.cz/…-elektromobilito
Prosím, šiřte odkaz na výše uvedenou studii všemi možnými prostředky, je to nesmírně důležité, čím víc lidí si uvědomí, co nám od zeleno-levičáckého vedení EU hrozí, tím větší bude tlak na naši vládu, aby před šílenými zelenými komunisty ve vedení EU necouvla!!!! Jde o budoucí svobodu, prosperitu a individuální mobilitu každého z nás!
P.S. Všimněte si prosím, na jakých webových stránkách se výše uvedený článek objevil (ne, petroheadské ani proruské opravdu nejsou, naopak se zabývají ekologiií!) a za pozornost jistě stojí i diskuse pod ním.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Neboj.. spaľovaky len tak skoro nezmiznu... nejde aby všetko bolo uz len v elektrike... to by planéta musela byt dvakrát tak veľká a surovinami bohatá pri súčasnom počte obyv... príde sa na to ze je to planý poplach... a ešte sa časy jednoduchých aut... aj spaľovakov vrátia... nedostupnosť a ceny surovín sa o to postarajú za nás... a cely tento rychlokvasny elektrobiznis pôjde ta tam... aspoň ja za elektroautami zatiaľ vidím viac biznis ako nejakú skutočnú rozumnú ekologickú záchranu.... neviem ako ostatni... a vieme pritom aj aká je dnes doba... ludia už kvôli biznisu pristúpia na čokoľvek ... všade ide už len o peniaze... co hra tiez celému tomu šialenstvu do karát ... ale nakoniec planéta nás vyskoli sama ... koniec koncov ona tu bude aj po nás keď na to príde... je teda na nás aby sme sa spamätali kým je ešte cas....
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ares, uvědomuje si to tak polovina lidí. Zbytek už je zdegenerovaný. Blahobyt je tak velký, že si lidé hledají překážky. Alžbětko, by v roce 41 narukoval do armády jako pěchota a jeho máti by musela vypěstovat na poli jídlo na celou zimu.
Avatar - Roman Horký
Roman Horký
Mig_35
kde bereš jistotu, že je naprosto zbytečná?
https://www.seznamzpravy.cz/…l-casteji-169901
Avatar - Roman Horký
Roman Horký
Přesně tak. Ono totiž před průmyslovou revolucí se klima vůbec nikdy neměnilo a ani přírodní katastrofy ani lokální výkyvy počasí vůbec neexistovaly. Ona ani ta Potopa vůbec nikdy nebyla.
Mig_35
A když je těch přírodních katastrof během dvaceti let dvakrát tolik, než za předchozích dvacet let, je to čistá náhoda?
Arese
97,5 % celosvětové produkce CO2 je přírodního původu, jen 2,5% má na svědomí lidská činnost. Navíc z těchto 2,5% vzniká v zemích EU jen 8%, a z těchto 8% jen 5% připadá na automobilovou dopravu! Dalších komentářů o smysluplnosti likvidace vozů se spalovacími motory netřeba. Zvláště když většina elektřiny v naprosté většině evropských zemí vniká z uhlí a jádra.... :-O
Mig_35
o tom bych si rád přečetl! zdroje prosím! psali to na autoforu? největší emitentni CO2 jsou Čína a USA, zdá se, že tam je příroda nejaktivnější :-):-):-) :yes:
Avatar - lamal
lamal
ma pravdu 97,5 % je skutocne prirodneho povodu pokial sa clovek berie ako druh a neoddeluje sa s jeho antropogennym vplyvom :-)
Avatar - Roman Horký
Roman Horký
Ale prdy 2x tolik. Akorát mediální mrdky se v tom vyžívají.
Mig_35
Horký Roman vyvrací fámy :yes:
https://reliefweb.int/report/world/2020-non-covid-year-disasters-global-trends-and-perspectives
Avatar - Roman Horký
Roman Horký
Rozdíl mezi námi je v tom, že ty papouškuješ kde co která mediální mrdka nablije. Já používám mozek. Třeba to jednou pochopíš.
Mig_35
Jak se používá mozek při počítání živelných katastrof po celém světě? Jsem jedno ucho? ;-)
Avatar - lamal
lamal
Pouziva mozek stylom, ze moje neuvedomele rácio je viac nez ostatne co mi nevyhovuje :-) Je ovsem treba brat v uvahu to co si pisal vyssie, Cina vyprodukuje 2x tolko co USA a spolocne su na 1 a 2 mieste. Cesko sa oproti USA podiela asi 50x menej na celkovych emsisiach, takze adekvatne tomu by sa tu mali robit drasticke opatrenia. Je neefektivne aby sa robili psie kusy na tak malych producentoch a inde sa pokracovalo vo vysokych cislach.

Do Ceska rýpu kvoli uhliu, ale oproti Polsku je to zanedbatelne... Polaci Timmermansa velmi rychlo vyfakujú.
Avatar - Sysoj Psojič
Sysoj Psojič
V médiích a na netu určitě, v reálu žádná hrůza.
Problém bude změna rázu krajiny. Rozsáhlá výstavba = odvodnění a zamezení přirozenému vsakování. Zemědělství, které jede na pank a nerespektuje původní ráz krajiny, udusává zeminu těžkými stroji atd atd...

http://www.stadtinformation.de/…athaus-6004.html
ryccardo
Ono driv si o tech vsech katastrofach nevedel jelikoz nefungovala tak dobre medialni masaz a nesedel si na hajzlu s chytrym tlf, aby si to vsechno hltal co kde je za katastrofu.
Arese
Prozradím ti "tajemství": vědci je dávno vypočítáno, že i kdyby v EU hned od zítřka přestaly jezdit všechna auta, světové klima by to neochladilo ani o setinu stupně!
Mig_35
O tom bych si rád přečetl!
Xylo
Pane Arese. Prozradím Vám také "tajemství" - vědci většinou ví h.o.v.n.o ;-)
Mig_35
Bez legrace, rad bych si to přečetl a mírně se uklidnil, protože 150 mrtvých při záplavách ve vedlejším kralovstvi mi moc fajn nepřijde :-(
Xylo
Snad ti pan Arese pošle odkaz na jím zmiňovaný výpočet. Poslední tři roky jsem trávil tím, že jsem si dělal vstupní vědecký titul (PhD.) a naše (lokální) věda je podle mého názoru fakt děs běs. Pro grant ti hodně lidí z akademické sféry napíše a podepíše to, co si objednáš ;-)
Avatar - ssaresak
ssaresak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mig_35
V tom odkazu není nic, co bychom už dávno nevěděli.
Avatar - Dinar
Dinar
Pokud se podívám na autory toho článku, nevidím důvod vidět je jako "pochybný zdroj."

https://usermap.cvut.cz/…339-8e86a4c0392c
https://usermap.cvut.cz/…c5f-f29ee8b777d0
Avatar - fOE
fOE
Polovina cervence, leto v plnem proudu, na ACZ test cabria a ne ledajakeho, ale premioveho s benzinovym nehybridnim vicevalcem = vymirajici druh. A reakce obecenstva? Jeden blazen na uvod, pak Areseho apel a pak nasleduje... nic.
Nikdo kdo by napsal neco k autu, nikdo (ani z mistnich teoretiku) s nejakym hodnocenim, dokonce ani folklor ohledne drahych priplatku. Zkratka absolutni nezajem.

Bud uz jsou dovolene v plnem proudu, k cemuz vam vsem gratuluju (ja si pockam do srpna) :-) , anebo se doba vazne posouva nekam kde uz nas takova auta proste nezajimaji a spis se pobavime pod kdejakym hybridem, i kdyz treba jen stiznostma na vsechno mozne. Tenhle nezajem ale, to je za me jeste horsi vysvedceni nez to hybridni-remcani.
Xylo
Doba je spíše o diskuzi nad tím co se děje (a lze očekávat), takže o takové maličkosti jako je nějaký inovovaný okrajový model auta je minimální/žádný diskuzní zájem. Koukni se na diskuzi pod baterkama (Budou se u nás vyrábět baterie pro elektroauta) ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
Sysoj Psojič
Tak abych to napravil...
Sám kabria můžu, i proto jsem už skoro 4 roky nadšeným majitelem M4 F83 Competition Convertible. To auto je úplně boží, hodně zábavné (i díky neutahatelným CCB), lehce zběsilé, uřvané a celkově naprosto úžasné.
Možná ale právě proto nemám co napsat k tomu středně silnému, nudnému a celkově nezajímavému kabriu v testu.
Navíc, auta bez střechy, stará vína a plesnivé sýry prostě nejsou pro každého, možná proto se tu nestrhla lavina komentů, jako u nějaké koncernové drožky ;-)
Já osobně jsem trošku zahořklý z pojetí nové M4, takže si buď nechám tuto (najetí 5tkm ročně ji hned tak nedodělá), nebo možná nevyměknu a ještě si koupím poslední pořádné plnotučné M8 Cabrio a pak už nic, protože nebude co kupovat... ;-\
.Rambousek.
Zajímavý postřeh, jen přemýšlím o tom důvodu a možná je zčásti mnohem prozaičtější. Nevím, jaká jsou čísla, ale to auto jsem na silnici neviděl a osobně mě taky nechalo během výběru zcela chladným. Tak jen jestli to není spíš vysvědčení pro Audi...
Avatar - honzaHK
honzaHK
Osobně si myslím, že nezájem v diskuzi je čistě dán samotným testovaným modelem. Těžké kabrio v nepěkné konfiguraci, s nadváhou, automatem a konfekčním v6. Nic extra. Okraj zájmu.
Mig_35
Já snad ani nevím, kdy jsem potkal od Audi něco jiného - z novych a zanovnich - než SUV
adamzprahy
Souhlas, vnímám to podobně. Osobně to teda mám taky, že od Audi jsou pro mě zajímavé Q3 RS, Q7 a Q8 (Touareg 😃😎)…a možná RS3. Jinak nezájem…
adamzprahy
Souhlasil bych s ostatními reakcemi. Ono u nás kabria logicky moc netáhnou a zrovna v kombinaci s Audi už asi vůbec ne. Kabrio je pro mě o emocích a to je něco co Audi nemá a současná A5 už vůbec ne.

Osobně mám zkušenost jen s BMW 2er a nevím co bych k A5 napsal. Asi jen, že moje volba na kabrio by byla úplně jinde. Z hlavy mě napadá několik modelů kam bych se šel podívat: BMW Z4 nebo 4er, Mini Cabrio, Mustang, MB C nebo z těch malých ještě MX5, Abarth nebo ta 2er. Z dražších 8er nebo Lexus LC…nebo třeba Wrangler. Audi by mě vůbec nenapadlo a to ani po “reklamě” v tomto testu 😃 Ačkoliv zajímavá cena by to mohla změnit, ale moc tomu nevěřím 😃