Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
Drazí místní diskutéři, moc se omlouvám se, že tento příspěvek přímo nesouvisí s testovanou audinou, ale situace, ve které se ocitl evropský automotive je už opravdu velmi vážná, ba dokonce kritická. Níže naleznete komplexní a vysoce odbornou studii. Podrobně vysvětluje a explicitně na tvrdých datech vědecky dokazuje, že EU direktivně plánovaný a ideologicky-politicky prosazovaný úplný zákaz prodeje vozů se spalovacím motorem, je naprostou pitomostí, šílenstvím a zločinem, která životnímu prostřední ani klimatu nijak neprospěje, zato spolehlivě zruinuje ekonomiky řady evropských zemí (zejména pak ČR a SR), a ožebračí široké vrstvy evropského obyvatelstva, kterým navíc v budoucnu sebere dostupnou individuální mobilitu.
Lidé bděte, pokud se nyní rozumní lidé nevzbouří, čeká nás již za pár let naprostá ekonomická a sociální apokalypsa, která ovšem navíc bude zcela zbytečná! :-O :-O :-O
https://ekolist.cz/…-elektromobilito
Prosím, šiřte odkaz na výše uvedenou studii všemi možnými prostředky, je to nesmírně důležité, čím víc lidí si uvědomí, co nám od zeleno-levičáckého vedení EU hrozí, tím větší bude tlak na naši vládu, aby před šílenými zelenými komunisty ve vedení EU necouvla!!!! Jde o budoucí svobodu, prosperitu a individuální mobilitu každého z nás!
P.S. Všimněte si prosím, na jakých webových stránkách se výše uvedený článek objevil (ne, petroheadské ani proruské opravdu nejsou, naopak se zabývají ekologiií!) a za pozornost jistě stojí i diskuse pod ním.
Lidé bděte, pokud se nyní rozumní lidé nevzbouří, čeká nás již za pár let naprostá ekonomická a sociální apokalypsa, která ovšem navíc bude zcela zbytečná! :-O :-O :-O
https://ekolist.cz/…-elektromobilito
Prosím, šiřte odkaz na výše uvedenou studii všemi možnými prostředky, je to nesmírně důležité, čím víc lidí si uvědomí, co nám od zeleno-levičáckého vedení EU hrozí, tím větší bude tlak na naši vládu, aby před šílenými zelenými komunisty ve vedení EU necouvla!!!! Jde o budoucí svobodu, prosperitu a individuální mobilitu každého z nás!
P.S. Všimněte si prosím, na jakých webových stránkách se výše uvedený článek objevil (ne, petroheadské ani proruské opravdu nejsou, naopak se zabývají ekologiií!) a za pozornost jistě stojí i diskuse pod ním.
Neboj.. spaľovaky len tak skoro nezmiznu... nejde aby všetko bolo uz len v elektrike... to by planéta musela byt dvakrát tak veľká a surovinami bohatá pri súčasnom počte obyv... príde sa na to ze je to planý poplach... a ešte sa časy jednoduchých aut... aj spaľovakov vrátia... nedostupnosť a ceny surovín sa o to postarajú za nás... a cely tento rychlokvasny elektrobiznis pôjde ta tam... aspoň ja za elektroautami zatiaľ vidím viac biznis ako nejakú skutočnú rozumnú ekologickú záchranu.... neviem ako ostatni... a vieme pritom aj aká je dnes doba... ludia už kvôli biznisu pristúpia na čokoľvek ... všade ide už len o peniaze... co hra tiez celému tomu šialenstvu do karát ... ale nakoniec planéta nás vyskoli sama ... koniec koncov ona tu bude aj po nás keď na to príde... je teda na nás aby sme sa spamätali kým je ešte cas....
Ares, uvědomuje si to tak polovina lidí. Zbytek už je zdegenerovaný. Blahobyt je tak velký, že si lidé hledají překážky. Alžbětko, by v roce 41 narukoval do armády jako pěchota a jeho máti by musela vypěstovat na poli jídlo na celou zimu.
kde bereš jistotu, že je naprosto zbytečná?
https://www.seznamzpravy.cz/…l-casteji-169901
https://www.seznamzpravy.cz/…l-casteji-169901
Přesně tak. Ono totiž před průmyslovou revolucí se klima vůbec nikdy neměnilo a ani přírodní katastrofy ani lokální výkyvy počasí vůbec neexistovaly. Ona ani ta Potopa vůbec nikdy nebyla.
A když je těch přírodních katastrof během dvaceti let dvakrát tolik, než za předchozích dvacet let, je to čistá náhoda?
97,5 % celosvětové produkce CO2 je přírodního původu, jen 2,5% má na svědomí lidská činnost. Navíc z těchto 2,5% vzniká v zemích EU jen 8%, a z těchto 8% jen 5% připadá na automobilovou dopravu! Dalších komentářů o smysluplnosti likvidace vozů se spalovacími motory netřeba. Zvláště když většina elektřiny v naprosté většině evropských zemí vniká z uhlí a jádra.... :-O
o tom bych si rád přečetl! zdroje prosím! psali to na autoforu? největší emitentni CO2 jsou Čína a USA, zdá se, že tam je příroda nejaktivnější :-):-):-) :yes:
ma pravdu 97,5 % je skutocne prirodneho povodu pokial sa clovek berie ako druh a neoddeluje sa s jeho antropogennym vplyvom :-)
Ale prdy 2x tolik. Akorát mediální mrdky se v tom vyžívají.
Horký Roman vyvrací fámy :yes:
https://reliefweb.int/report/world/2020-non-covid-year-disasters-global-trends-and-perspectives
https://reliefweb.int/report/world/2020-non-covid-year-disasters-global-trends-and-perspectives
Rozdíl mezi námi je v tom, že ty papouškuješ kde co která mediální mrdka nablije. Já používám mozek. Třeba to jednou pochopíš.
Jak se používá mozek při počítání živelných katastrof po celém světě? Jsem jedno ucho? ;-)
Pouziva mozek stylom, ze moje neuvedomele rácio je viac nez ostatne co mi nevyhovuje :-) Je ovsem treba brat v uvahu to co si pisal vyssie, Cina vyprodukuje 2x tolko co USA a spolocne su na 1 a 2 mieste. Cesko sa oproti USA podiela asi 50x menej na celkovych emsisiach, takze adekvatne tomu by sa tu mali robit drasticke opatrenia. Je neefektivne aby sa robili psie kusy na tak malych producentoch a inde sa pokracovalo vo vysokych cislach.
Do Ceska rýpu kvoli uhliu, ale oproti Polsku je to zanedbatelne... Polaci Timmermansa velmi rychlo vyfakujú.
Do Ceska rýpu kvoli uhliu, ale oproti Polsku je to zanedbatelne... Polaci Timmermansa velmi rychlo vyfakujú.
V médiích a na netu určitě, v reálu žádná hrůza.
Problém bude změna rázu krajiny. Rozsáhlá výstavba = odvodnění a zamezení přirozenému vsakování. Zemědělství, které jede na pank a nerespektuje původní ráz krajiny, udusává zeminu těžkými stroji atd atd...
http://www.stadtinformation.de/…athaus-6004.html
Problém bude změna rázu krajiny. Rozsáhlá výstavba = odvodnění a zamezení přirozenému vsakování. Zemědělství, které jede na pank a nerespektuje původní ráz krajiny, udusává zeminu těžkými stroji atd atd...
http://www.stadtinformation.de/…athaus-6004.html
Ono driv si o tech vsech katastrofach nevedel jelikoz nefungovala tak dobre medialni masaz a nesedel si na hajzlu s chytrym tlf, aby si to vsechno hltal co kde je za katastrofu.
Prozradím ti "tajemství": vědci je dávno vypočítáno, že i kdyby v EU hned od zítřka přestaly jezdit všechna auta, světové klima by to neochladilo ani o setinu stupně!
Pane Arese. Prozradím Vám také "tajemství" - vědci většinou ví h.o.v.n.o ;-)
Bez legrace, rad bych si to přečetl a mírně se uklidnil, protože 150 mrtvých při záplavách ve vedlejším kralovstvi mi moc fajn nepřijde :-(
Snad ti pan Arese pošle odkaz na jím zmiňovaný výpočet. Poslední tři roky jsem trávil tím, že jsem si dělal vstupní vědecký titul (PhD.) a naše (lokální) věda je podle mého názoru fakt děs běs. Pro grant ti hodně lidí z akademické sféry napíše a podepíše to, co si objednáš ;-)
ssaresak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pokud se podívám na autory toho článku, nevidím důvod vidět je jako "pochybný zdroj."
https://usermap.cvut.cz/…339-8e86a4c0392c
https://usermap.cvut.cz/…c5f-f29ee8b777d0
https://usermap.cvut.cz/…339-8e86a4c0392c
https://usermap.cvut.cz/…c5f-f29ee8b777d0
fOE
Polovina cervence, leto v plnem proudu, na ACZ test cabria a ne ledajakeho, ale premioveho s benzinovym nehybridnim vicevalcem = vymirajici druh. A reakce obecenstva? Jeden blazen na uvod, pak Areseho apel a pak nasleduje... nic.
Nikdo kdo by napsal neco k autu, nikdo (ani z mistnich teoretiku) s nejakym hodnocenim, dokonce ani folklor ohledne drahych priplatku. Zkratka absolutni nezajem.
Bud uz jsou dovolene v plnem proudu, k cemuz vam vsem gratuluju (ja si pockam do srpna) :-) , anebo se doba vazne posouva nekam kde uz nas takova auta proste nezajimaji a spis se pobavime pod kdejakym hybridem, i kdyz treba jen stiznostma na vsechno mozne. Tenhle nezajem ale, to je za me jeste horsi vysvedceni nez to hybridni-remcani.
Nikdo kdo by napsal neco k autu, nikdo (ani z mistnich teoretiku) s nejakym hodnocenim, dokonce ani folklor ohledne drahych priplatku. Zkratka absolutni nezajem.
Bud uz jsou dovolene v plnem proudu, k cemuz vam vsem gratuluju (ja si pockam do srpna) :-) , anebo se doba vazne posouva nekam kde uz nas takova auta proste nezajimaji a spis se pobavime pod kdejakym hybridem, i kdyz treba jen stiznostma na vsechno mozne. Tenhle nezajem ale, to je za me jeste horsi vysvedceni nez to hybridni-remcani.
Doba je spíše o diskuzi nad tím co se děje (a lze očekávat), takže o takové maličkosti jako je nějaký inovovaný okrajový model auta je minimální/žádný diskuzní zájem. Koukni se na diskuzi pod baterkama (Budou se u nás vyrábět baterie pro elektroauta) ;-)
Tak abych to napravil...
Sám kabria můžu, i proto jsem už skoro 4 roky nadšeným majitelem M4 F83 Competition Convertible. To auto je úplně boží, hodně zábavné (i díky neutahatelným CCB), lehce zběsilé, uřvané a celkově naprosto úžasné.
Možná ale právě proto nemám co napsat k tomu středně silnému, nudnému a celkově nezajímavému kabriu v testu.
Navíc, auta bez střechy, stará vína a plesnivé sýry prostě nejsou pro každého, možná proto se tu nestrhla lavina komentů, jako u nějaké koncernové drožky ;-)
Já osobně jsem trošku zahořklý z pojetí nové M4, takže si buď nechám tuto (najetí 5tkm ročně ji hned tak nedodělá), nebo možná nevyměknu a ještě si koupím poslední pořádné plnotučné M8 Cabrio a pak už nic, protože nebude co kupovat... ;-\
Sám kabria můžu, i proto jsem už skoro 4 roky nadšeným majitelem M4 F83 Competition Convertible. To auto je úplně boží, hodně zábavné (i díky neutahatelným CCB), lehce zběsilé, uřvané a celkově naprosto úžasné.
Možná ale právě proto nemám co napsat k tomu středně silnému, nudnému a celkově nezajímavému kabriu v testu.
Navíc, auta bez střechy, stará vína a plesnivé sýry prostě nejsou pro každého, možná proto se tu nestrhla lavina komentů, jako u nějaké koncernové drožky ;-)
Já osobně jsem trošku zahořklý z pojetí nové M4, takže si buď nechám tuto (najetí 5tkm ročně ji hned tak nedodělá), nebo možná nevyměknu a ještě si koupím poslední pořádné plnotučné M8 Cabrio a pak už nic, protože nebude co kupovat... ;-\
Zajímavý postřeh, jen přemýšlím o tom důvodu a možná je zčásti mnohem prozaičtější. Nevím, jaká jsou čísla, ale to auto jsem na silnici neviděl a osobně mě taky nechalo během výběru zcela chladným. Tak jen jestli to není spíš vysvědčení pro Audi...
Osobně si myslím, že nezájem v diskuzi je čistě dán samotným testovaným modelem. Těžké kabrio v nepěkné konfiguraci, s nadváhou, automatem a konfekčním v6. Nic extra. Okraj zájmu.
Souhlasil bych s ostatními reakcemi. Ono u nás kabria logicky moc netáhnou a zrovna v kombinaci s Audi už asi vůbec ne. Kabrio je pro mě o emocích a to je něco co Audi nemá a současná A5 už vůbec ne.
Osobně mám zkušenost jen s BMW 2er a nevím co bych k A5 napsal. Asi jen, že moje volba na kabrio by byla úplně jinde. Z hlavy mě napadá několik modelů kam bych se šel podívat: BMW Z4 nebo 4er, Mini Cabrio, Mustang, MB C nebo z těch malých ještě MX5, Abarth nebo ta 2er. Z dražších 8er nebo Lexus LC…nebo třeba Wrangler. Audi by mě vůbec nenapadlo a to ani po “reklamě” v tomto testu 😃 Ačkoliv zajímavá cena by to mohla změnit, ale moc tomu nevěřím 😃
Osobně mám zkušenost jen s BMW 2er a nevím co bych k A5 napsal. Asi jen, že moje volba na kabrio by byla úplně jinde. Z hlavy mě napadá několik modelů kam bych se šel podívat: BMW Z4 nebo 4er, Mini Cabrio, Mustang, MB C nebo z těch malých ještě MX5, Abarth nebo ta 2er. Z dražších 8er nebo Lexus LC…nebo třeba Wrangler. Audi by mě vůbec nenapadlo a to ani po “reklamě” v tomto testu 😃 Ačkoliv zajímavá cena by to mohla změnit, ale moc tomu nevěřím 😃
×
Sdílení komentáře
×