Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Audi RS 3 oficiálně: Láká na ještě lepší 400koňový pětiválec a jízdu dveřmi napřed

 Čtyři kruhy shazují maskovací fólie z pokračovatele Audi RS 3 a představují veškeré technické podrobnosti. Máme se na co těšit!
Zpět na článek
19. 7. 2021 12:51
19. 7. 2021 20:42
19. 7. 2021 13:15
20. 7. 2021 10:28
20. 7. 2021 11:04
20. 7. 2021 12:52
19. 7. 2021 22:12
20. 7. 2021 08:20
20. 7. 2021 09:00
20. 7. 2021 11:29
20. 7. 2021 12:29
20. 7. 2021 10:25
20. 7. 2021 12:03
20. 7. 2021 12:54
20. 7. 2021 16:35
Avatar - caliban
19. 7. 2021 12:51
....
A kdo s tím kde pojede bokem? V noci po Praze? Nebo si zadriftuje, až pojede v pátek odpo po D1 za mamkou do vidlákova na švestkový knedle?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
19. 7. 2021 20:42
Re: ....
Tak ty určitě ne.
A pozdravuj mamčiny švestkový knedle, až za ní zase v pátek odpo po D1 pojedeš... ;-)
Avatar - iudex
19. 7. 2021 13:15
Malý posun
Primárne ako pri každom výkonnom aute pochvala, že takéto auto v dnešnej dobe vôbec prišlo na trh.
Na druhej strane mi to v porovnaní s predchodcom príde ako malý progres, dokonca by som povedal, že by som uprednostnil predchodcu.
Vizuálne je to v zásade fajn, dostatočne výrazné a ostré, sedan proporčne vyvážený. Ale pri bezprostrednom porovnaní sa mi javí, že predchodca bol dizajnovo čistejší, krajší a ten posun súčasnej generácie je akoby nasilu. A tiež násilné mi príde oproti aktuálnej S3 to lesklé čierne rámovanie masky, toho čierneho plastu je tam už priveľa. Zozadu sa mi zase javí, že sedan má vyšší kufor, ako predchodca, čo pri relatívne krátkom sedane nie je úplne žiadúce.
A napokon je sklamanie ponechanie motora na rovnakom výkone. Niežeby 400 koní bolo málo, to určite nie, ide skôr o prestížnu záležitosť, že štvorvalcový Mercedes A45S má vyšší výkon, tam všetci čakali, že Audi to aspoň dorovná.
Na druhej strane pochváliť treba štvorkolku, konečne zábavná a jazdne zaujímavá štvorkolka a nie "predkový" Haldex. Aj keď po Golfe R to bola psia povinnosť dať to do hierarchicky najvyššie umiestneného hotheču koncernu (a z môjho pohľadu to malo byť už v S3).
Rozbalit vlákno
3
20. 7. 2021 10:28
Re: Malý posun
Nemůžu souhlasit víc - je to na sílu, předchůdce byl asi fakt hezčí, není to ono. Proč je třeba ten plast nad zadním nárazníkem? Ponton karosérie je opět větší (bez překvapení), tedy 19" kola už jsou minimem.
Těch 400 koní je v poho, bude se to zase chipovat jako máloco, i proto, že to má hydroměnič.
Avatar - Ham.
20. 7. 2021 11:04
Re: Malý posun
Hydroměnič? Který hydroměnič by dokázal přenést 500Nm kroutícího momentu a zároveň by byl instalovatený do RS3? Takový se nevyrábí, má samozřejmě 7st dvojspojku DQ500 (ke které se prodávají kity na upgrade třeba na 800 Nm tak aby to ladilo se zvyšováním výkonu).
20. 7. 2021 12:52
Re: Malý posun
OK, dik za upresneni
19. 7. 2021 13:23
Zadní dvouspojkový "diferák"
Jelikož mám Insignii s obdobným systémem od GKN, tak mě zajímalo, ktd je dodavatelem tohoto systému pro VW Group. Takže po googlení, VW to dodává Magma, jedná se o hodně podobný systém jako GKN Twinster, ale Twinster má větší převodový poměr pro přenos točáku na zadní, aby se dalo driftovat. Pokud není potřeba driftu, tak ty spojky prostě prokluzují. Podrobnější info zde

https://www.autocar.co.uk/car-news/technology-news/under-skin-we-need-torque-about-audis-new-drift-tech

Drift jsem si zkusil na uzavřené ploše a jako fajn zábava, ale nejvíc ten systém oceňuji do zatáček, které lze projíždět hodně rychle a jelikož mám pud sebezáchovy, limit nepoznám.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Machýrek
19. 7. 2021 22:12
Randál
Příplatkový RS laufy! To zní slibně.
Rozbalit vlákno
8
20. 7. 2021 08:20
Re: Randál
Nojo u prvni verze soucasne RS3 byl fajn zvuk, u dalsiho faceliftu (verze doted) pridali filtr pevnych castic a zvuk byl pryc, ale asi poslouchaji zakaznika…
… takze u nastavajiciho faceliftu budes mit moznost za 5 tisic eur koupit vejfuk, co da nejaky zvuky (3tis je to u GTI, takze tady to klidne muze byt vic nez 5). No neber to :-!
Avatar - iudex
20. 7. 2021 09:00
Re: Randál
Presne ako píše freddka, zvuk bol dakedy v RS3 štandardne, teraz si za neho musíš priplácať extra. V najšportovejšom, najostrejšom topmodeli (!) Čo poteší obzvlášť pri tom kontinuálnom zdražovaní. :-(
Avatar - Machýrek
20. 7. 2021 11:29
Re: Randál
Jj. Ale je dobře, že máš alespoň možnost.
Avatar - Alf1k
20. 7. 2021 12:29
Re: Randál
No jo jenže problém je, že teď ty příplatkové výfuky budou sice znít líp než základní, ale pořád ne tak jako byla rs3 bez filtru. Otázkou je jak moc to za ty kačky bude stát oproti základu. Bejt mi 20 a vybírat tophothatch tak sáhnu po starší rs3 bez filtru. Jadrnej zvuk, kterej byl hlavní devizou rs3 pětiválce a slušná hromádka peněz by zůstala doma třeba na úpravy.
20. 7. 2021 10:25
Re: Randál
Ty vejfuky jsou vejkový. Bohužel
20. 7. 2021 12:03
Re: Randál
Co je na nich "vejkového"?
20. 7. 2021 12:54
Re: Randál
Je to jako u A45 - jsou tam ramecky. Tohle si mohli odpustit, obzvlast za tu cenu :( :no:
Tohle u starsich verzi nebylo, ach jo :(
20. 7. 2021 16:35
Re: Randál
Ano, ale v těch rámečkách jsou výfuky.