Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Elektrický Mercedes třídy G se možná představí v Mnichově jako koncept EQG

24 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Uvědomujete si, že jeden ze základních požadavků na auto tohoto typu je, aby vždycky dojelo a nikde mě nenechalo?
Víte, že Land Rover T5 měl z toho důvodu systém "common-railu" zrealizovaný tak, že měl pět zdrojů tlaku, tak aby porucha neznehybnila celý motor?
To ještě dělal Land Rover fakt off-roady.
A tušíte, že auto téhle velikosti bude mít prostě z principu vždycky velkou spotřebu energie? A do terénu potřebuje nebýt moc těžké...

A víte, že v ČR je dneska 734 nabíjecích stanic s celkem 1.5016 připojovacími body?
A že jen asi sedmina z nich umožňuje rychlonabíjení? Za to mají různě dohromady 7 typů zásuvek. Sice většinou více než jednu, ale téměř nikdy ne všech 7...
A víte, že už dnešních 7.103 EV vede k situaci, že se lidé fyzicky perou u nabíječek: to už ti stačí - teď budu nabíjet JÁ!!

To jen tak na okraj.
Dnešní majítelé EV musí propadat panice při představě, že by nějaká firma fakt začala EV hromadě používat.
Avatar - caliban
caliban
100% souhlasím a 100 palců jak jitrnice pro tebe.

BTW máš nějaké video jak se lidí perou o kabel u rychlonabíječky, dneska jsem se ještě smíchy nepokakal.
gil54
Pokud jsi jel s offroadem nějakou e😜edici do horoucích pekel, tak jsi si pro jistotu vzal navíc kanystr s palivem. Když pojedeš s elektrickým Géčkem, vezmeš si ho také. Jo a ještě slušnou elektrocentrálu a nějaký jídlo navíc, abys neumřel hlady, než se to nabije.

Nevidím v tom zásadní problém. 😄
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ne, normálně 150 km českou krajinou, pak asi hodinu blbnutí v bývalém vojenském prostoru, a nakonec asi 60 km krajinou, na konci lsem, k tábořišti u řeky.

A druhy den ráno skoro 200 km domů.

😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Cílem zavádění elektrovehiklů je výrazně snížit počet aut provozovaných obyčejnými lidmi.
https😐/www.osel.cz/…se-berancim.html
Hendly
A jak si došel k tomuhle závěru?
Ev jsou reálné levnější než byla spalovací auta v roce 2000.
Avatar - Anonym
Anonym
K tomu dojde každej, někteří eko aktivisté se tím ani netají, že hlavním cílem je vyhnat lidi z aut a nahnat to to dobytčáků, ostatně s tím maj němci bohaté zkušenosti, žee 😄 😄

Ty novodobé dobytčáky budou vlaky, busy, a MHD a v nich ovčani v rouškách 6x přestupující aby se dostali do hokny a mohli zaplatit složenky a nesutále zdražující elektřinu, nájemné, topení, jídlo atd

Na což vše slovutná EU , pardon Evropský SVAZ zelených socialistických republik uvalí emisní povolenky a daně 😄
Hendly
Ev je dnes i u nás dostupnější než auta prodávané u nás v roce 2000.

Byl stav který popisuješ v roce 2000?
Avatar - Anonym
Anonym
Které EV konkrétně? Jaké třídě spalovacích aut ty EV odpovídaj?
Jaký mají dojezd?

V roce 2000 spousta lidí jezdila levnými ojetinami ze západu neco socialistickými vozy, nikdo jim to nezakazoval a nedanil povolenkami. V tom je zásadní rozdíl.
Hendly
A dnes někdo ojetiny zakazuje?
Felicie v roce 2000 stala kolik? 250 000? V přepočtu na dnešní peníze je představené EV od Dacie levnější.
Avatar - Anonym
Anonym
Chystaj se, chystaj. Nebo už to udělali, jako v německu a NL, kde stojí benzín v přepočtu 45-54 Kč za litr (N95 samo, 100oktany jsou tam za 60).

A ještě sou zákazy vjezdu do některých částí měst či ulic a plánují další věci jako mýtné pro stará auta atd atd.

zas to tvoje "ZATIM" můžeš.

Miluju slovo Zatím.....

Asi na úrovni zatím můžeš dýchat, ale zetra tě třeba zastřelíme když si to usmyslíme 😄
Hendly
Takže znova.
Dnes jsou ev levnější než spalovací auta v roce 2000 a i přesto v roce 2000 a ani jindy žádný armagedon osobní dopravy nenastal.

Zbytek tvého příspěvků je opět jen směs strachu a falešných zpráv.
Avatar - Anonym
Anonym
Fakt?
Nejlevnější el. auto na trhu je za 780 ZOE aktuálně.
Na to má fakt hodně lidí, navíc je to prdítko co není ani na úrovni Fabie. Pro někoho kdo potřebuje trošku víc místa je za 820 Peugeot 2008 https😐/www.sauto.cz/…t/2008/147158472 a kdo ještě víc místa tak za 1,3 míče Enyag.

Lidovky, opravdu.

Za 1,3 mega je osmiválcový Charger nebo 300C, pokud si to člověk doveze individuálně z USA.

Za 780-830 tyček jde sehnat Mazda 6 co to je trošku jiný pohodlí a prostor jak ZOE
https😐/www.sauto.cz/…mazda/6/19116619

Takže asi takhle.
Hendly
https😐/www.dacia.cz/…e-si-spring.html

449 900Kč - průměrna mzda 35 611Kč

Felicia 1998 - 229 900Kč - průměrna mzda 11 800Kč

takže znova - byl rok 1998 armagedonem individuální dopravy když s tím strašíš dnes s příchodem EV?

Edit: On i ten ZOE vychází skoro stejně jako v těch letech felicia a to je našlapaný výkonem a výbavou o které se felícii ani nesnilo.
Avatar - Anonym
Anonym
A kde je ta Dacia skladem?

Nikde vid.... 😄

Takže jediný pro co můžeš dneska vyrazit a odvézt si to je ZOE 😄

A to ta Dacia je přebrandovej čínan 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Nejlevnější el. auto na trhu je za 780 ZOE aktuálně.
Na to má fakt hodně lidí, navíc je to prdítko co není ani na úrovni Fabie. Pro někoho kdo potřebuje trošku víc místa je za 820 Peugeot 2008 https😐/www.sauto.cz/…t/2008/147158472 a kdo ještě víc místa tak za 1,3 míče Enyag.

Lidovky, opravdu.

Za 1,3 mega je osmiválcový Charger nebo 300C, pokud si to člověk doveze individuálně z USA.

Za 780-830 tyček jde sehnat Mazda 6 co to je trošku jiný pohodlí a prostor jak ZOE
https😐/www.sauto.cz/…mazda/6/19116619

Takže asi takhle.
Avatar - Anonym
Anonym
Elektrocentrála je keologie nejvíc 😄 😄 😄
Tose může rovnou na celý Géčko víš co a koupit si UAZ na benzín a dojede dál a rychleji 😄 😄 😄
gil54
Příspěvek s elektrocentrálou byl myšlen jako absurdní žert, proboha.

Vždyť i ty víš, že na ekologii s.ere pes. Jde primárně o to, splnit podmínky pro další výrobu, nyní limitovanými prvotně flotilovými emisemi. No a v budoucnosti možná i zákazem produkovat ty ošklivé, zlé zabijáky všeho živého na planetě - motory s vnitřním spalováním a pro auta nejdřív. A názor spotřebitele, v tomto případě, nikoho nezajímá.
Avatar - Anonym
Anonym
Někdo se to stává tvrdou realitou, třeba v Norsku. 😄
Xylo
Pane První znáte někoho, kdo nemá doma elektřinu? Já osobně jsem nabíjel na veřejné stanici (Globus ČB provozovaný EONem) ne z nutnosti, ale abych měl tohle (pro mě) provizorium vyzkoušené. Víte, že každý EV dobijete z domácí zásuvky (230V)? Běžné typy zásuvek jsou tři, nejběžnější je jeden. Osobně jsem v ČR viděl dobíjet auta z veřejné stanice 2 x. Stačí se podívat na online mapu (třeba EONu https😐/www.eon-drive.cz/mapa/) a tam vidíte, jaké jsou u jednotlivých stanic přípojky a jejich obsazenost, u některých map je i informace o tom jestli je tam kabel nebo jen zástrčka (třeba na fdrive.cz). Nedávno jsem dostal informaci od EONu, že s mojí kartou nabiju i u stanic PRE. Hlavní zásada je nabíjet doma a nejlépe v nízkém tarifu. Pokud tuto možnost nemáte, je dle mého názoru lepší používat auto se spalovacím motorem.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Představuji si sídliště, kde každý má prodlužku z okna k autu...
Spalovací motory prý relativně brzo zákažou - takže kdo nemá dům s garáží, nemá nárok na auto?
Ne, to se nevztahuje k Géčku.
😄
Xylo
Prodlužku nelze použít (je to přímo zakázáno od výrobců dobíjecích kabelů). Garáž nepotřebujete, ale místo kam můžete zajet s EV tak, aby jste ho mohl propojit kabelem se zásuvkou. Samozřejmě ze zásuvky (230V) dobíjíte dost pomalu, moji pidibaterku (na cca 149 km teoretického dojezdu) dobíjím cca 7 hodin z 20 % na 100 %. Spalovací motory se prý nebudou dávat do nových aut od roku 2035 (kdo ví co bude za 14 let), ale zatím nevím o tom, že by někdo zakazoval prodej ojetých aut nebo jejich provoz. Podle mého názoru je tak zvaná elektromobilita jen přechodovou fází k autonomně řízených autům (která budou ze 100 % vybaveny pohonem elektřinou z baterií), kde se nepředpokládá že budou individuálně vlastněná, ale budou to tzv. robotaxi a vozy k pronajmutí od firem jako Waymo (patřící Google), iCar (patřící Apple), Aurora (Uber), Tesla a další.
Avatar - Anonym
Anonym
Utopie....
Mig_35
Géčko je dnes hlavně snobarna. Na e😜edice se jezdí s 20 let starými armádními kusy…