Novinky
Tady je jasně vidět, jak vypadal FIAT na vrcholu, kdy udával nekompromisní globální diktát! Bráchové se uměli v biznisu domluvit s rákosníky v jižní korei, komoušema za oponou v polsku, bulharsku nebo sssr i v Jugoslávii. I s diktátory jako plukovník kaddáfí, rockerfellery, nebo v jižní americe, turecku nebo indii. Dneska se Agnelli obrací v hrobě, vnoučci Elkannovic nemají buď koule, nebo řeší trassexuální prostituy (čičero), Nassi zase československou modelku po nějakým brankáři, kterého zaměstnávají v turínským fotbale. Všechno krom Ferrari šlo do prdeIe, takže to musel spasit holoport s PSA. I rodinné stříbro jako Magneti Marelli museli prodat. A Turín je dnes pouze skanzen. :no:
Když nic kloudného nevyrábí, je to těžké. Maj akorát to Tipo a užitkáče, 256 klonů fiatu 500 prostě nefrčí, kor za ty ceny, akorát oni to nejsou sto pochopit.
Alfa má špatnou pověst díky nekvalitě a nespolehlivost, Lancii pohřibily nesmysly typu Thesis takže akorát to Ferrari a trošku maserati šlapou. Jinak nic no.
v USA maj všichni skladové zásoby aut max na 3 týdny, jenom fiat a Alfa maj asi na 2 měsíce a i když nejsou auta na trhu, stejně to nikdo nekupuje 😄
a do značek co koupily , tak tam investovali jen do Jeepu, ostatní miminálně a snaží se z toho vyždímat co to jde....ale mimo ramky už to taky moc nefunguje.
Alfa má špatnou pověst díky nekvalitě a nespolehlivost, Lancii pohřibily nesmysly typu Thesis takže akorát to Ferrari a trošku maserati šlapou. Jinak nic no.
v USA maj všichni skladové zásoby aut max na 3 týdny, jenom fiat a Alfa maj asi na 2 měsíce a i když nejsou auta na trhu, stejně to nikdo nekupuje 😄
a do značek co koupily , tak tam investovali jen do Jeepu, ostatní miminálně a snaží se z toho vyždímat co to jde....ale mimo ramky už to taky moc nefunguje.
Ani to Maserati tak nejede jak si mysleli, převlíkli techniku chrysleru do přenádherného kabátu, benzín odladili v Maranellu, ale to prostě nestačí. Lancia s ypsilomem z PLR klinická smrt, fiat jakž takž drží italské Jeepy, tureckej Tofas Tipo, a polská 500.. ani v srbsku v zastavě to nejde. Co se děje v USA netuším. Možná snad ta relikvie ze SEVELu Ducato bude vydělávat.
Spíš Lada byla levná a roubstní alternativa, hlavně Niva, ale vozily se i sedany a komby.
Ono se toho prodávalo víc, v Belgii, Finsku, Nizozemí atd jezdily i Volhy 24 s motory Perkisn a Peugeot Indenor a to jako taxíky hlavně.
Niva se nově začla vozit opět i do Británie, do Austrálie se zas začli vozit Uazy.
Ono těch jedoduchý a odolných aut do terénu ubývá, tak tam ruské stroje bodují.
Kdo na to měl prachy, mohl jezdit i v západním autě.
Dalo se tu koupit docela dost aut. Západní taky. Fiat, BMW, Mercedes vydal dokonce prospekt v češtině.