U Lidlu je dobití opravdu zdarma, takže (asi) není divu, že se tam o připojení lidé perou ;-) . Placené dobíjecí stanice zase tak vytěžované nejsou. Dobití mého pidiEV z domácí sítě mi vychází na cca 45 Kč, stejné dobití od EONu je asi za 90 Kč.
Ano, západní společnost je k smíchu. Ti, co kupují EV a tváří se hrozně "eko" a diktují ostatním tento nesmysl pak lítají 3x za rok na dovolenou a vypálí tolik emisí jak za rok celá slovenská vesnice jezdící v 20 let starých vracích a topící v zimě pet flaškama... EV mobilita je stejné pokrytectví jako ekobrčka a další 3,14oviny, které vytvořil západní bohatý svět jako náplast na svoje svědomí :-!
Elektroauta jsou dle mého názoru jen mezistupeň k autonomně řízeným autům, které ovšem nebudou (z velké části) vlastněné soukromě, ale budou k dispozici formou pronájmů a robotaxi.
No, jaké? To by tu musela být služba 24/7 a nebo znemožnit zakládání nových nicků, což pro nově příchozí naší už tak úzké komunity (protože dnes je tak 30-40 % příspěvků od těchto trollů) trochu dikriminační... a jak vyfiltruješ, kdo chce diskutovat a kdo si zakládá stopadesátoutřetí trollí přezdnívku ? Pokud vím, musí 14 dní čekat, než může diskutovat a i tak ho to neodradilo a jede si dál..
Hádka a trollení jsou trochu rozdíl, že si tu občas někdo s někým vymění názory, většinou na nějaké téma, je naprosto normální a běžné v každé diskuzi na internetu, i v hospodě, ale proč děláš tohle ? K čemu to má být? Vtipné to není, přínosné to není, na výkřiky do tmy tu máme Cicera, který občas něco trefného napíše v tom balastu, ale tyhle kecy, parodizace a bordel..., jsou k čemu ?
Máš něco proti redakci? Jestli ano, výše jsou kontaktní údaje a můžeš to adresovat jim, ale my ostatní sem chodíme léta si popvída s přáteli o autech, protože do té hospody se asi jen tak nedostaneme, když jsme každý z jiného koutu ČR-SR či odjinud.
Prosím, zcela bez urážek, proč tohle děláš ? Nemáš kamarády ? Nemáš co na práci ? Zajímají tě vůbec auta ? Co se ti v životě stalo tak strašného, že musíš chodit do diskuze o autech dělat toto ?
Nejhorší je, že když na něj nereagujeme, tak tu diskutuje tahle trollí farma sama se sebou a člověk by se kolikrát nedohledal příspěvku normálního diskutéra :/
To si takhle včera stojím v ikei u informací a rozhlížím se okolo. Na zdi nějaké psaní o udržitelnosti a zodpovědnosti, všechno strašně eko a sluníčkové. A nad bufetem naproti pokladnám pět velkých LCD televizí. Na jedné svítil veganské hotdog, na druhé klasický, na další zmrzlina. Jinak tam nic neběželo. Jen to svítilo. To prostě nešlo vytisknout na plakát nebo napsat křídou na tabuli. Daleko zodpovědnější je dotáhnout z Číny pět televizí a nechat je celý den svítit. Taková je doba.
ASi sám uznáš, že nakreslit hotdog na tabuli křídou nepřiláká tolik lidí jako hotdog na televizi. Stejně tak jak moc eko je, když budou každej den podle akce měnit papíry na kterých to bude vytisknuté... Zas bych to nepřeháněl :D
Ten co napsal tento článek by měl asi vykonávat práci uklízečky.Uz dnes jsou v Holandsku Německu atd.majitele elektromobilu omezování v časech dobíjení asi dopadne jak v Africe kde mívají u benzínových stanic obrovské naftové centrály které vyrábí elektřinu pro elektro automobily !!!!!!
Taky vám přijde, že se tu vyrojilo spoustu nových nicků, převážně s dost deb*ilním pojmenováním, které často napodobují, nebo parodují jiné nicky a plevelí diskuzi a dle mě to bude zcela jistě jeden mozkový mrzák, co má evidentně problém s tím v dutině lebeční a značně tu poklesla nejen kultura diskuzí, al ei přehlednost, když reaguje sám na sebe, reaguje va všechny a podobně?
Vem čert "boje" mezi příznivci a odpůrci jednoho či oného, to k diskuzi patří, ale tohle už je celkem na prd.
Dobre si to napísal. Len neviem, či si to tu v diskusii niekto z redakcie všimne. Ja niektoré príspevky toho retarda nahlasujem, s prosbou o ban pre všetky jeho nicky. Toto je už fakt extrém.
Viz výše - tohle je práce 1-2 lidí, aby se to nedělo, musela by tu být buď služba 24/7 či zákaz nových příchozích totálně.... což se možná asi bude muset udělat :/ Je to smutné , ale asi jiná možnost neni.
Pokud víš jak na to, tak to napiš, redakce ti jistě poděkuje, vím, že to aktivně řeší, ale aby se nezamezil přístup nově příchozím NE-Trollům, tak mimo vyhledání tohoto blázna a rozbití jeho počítače, nevidím moc možností :D
Já se obávám, že na to ACZ nemá lidi, protože web podléhá pod IT oddělení celého Blesku, takže mít jednoho člověka jen na to, aby procházel diskuze ACZ proti trollům je trochu nad jejich síly.
Možná by mne napadla jedna věc, která by se zde mohla stát nepopulární, něco ve smylsu "pomocné stráži VB" :D Moderátora/y z řad diskutérů, jenže kdo by to chtěl dělat a dělal spravedilvě, aby to tady nerozložil zevnitř...
Existuje přece autor článku. Projít diskuze pod svým článkem je věc max 5minut.
Myslím, že by se to vyčistilo velice rychle. Pokavaď nový troll dostane BAN už po pár příspěvcích začne být pro trolly velice neefektivní neustále zakládat nové jména.
Je to ale můj laický názor. Ale podle toho kolik málo jmen se tu v diskuzích točí tak nejde o tisíce přispěvatelů.
IMHO je to redakci jedno. Diskuze generuje nějaké prokliky a nechává se dožít. Nebo jsi nějak v kontakt s redakcí?
Jediného banu co jsme si všiml bylo, když někdo napíše pod známeho trolla kdo to ve "skutečnosti" je. To je BAN hned. Když tu někdo volá po vraždění a oslavuje fašismus tak to tu zůstává. Tohle je můj pocit z toho jak to funguje.
EDIT: za poslední týden jsou tu asi 2 diskuze které mají víc jak 20 příspěvků. To opravdu není na službu 24/7.
Můžeš teda prozradit jak se k tomu redakce staví? A nebo jim nějak třeba "tlumočit" kritiku na toto téma zde?
Říkal jsem, že to tady podléhí IT oddělení celého vydavatelství Blesku, takže většinou, co já vím, právě redaktor prohlídne diskuzi, či je na to upozorněn a on pak píše na jejich helpdesk. Sami pokud vím, tuto pravomoc nemívají, tedy tak se domnívám, že to je.
Mysím, že jsou prázdniny, tak je to tu horší, i články jsou okurková sezóna...
Jinak kdo kde mluvil o fašismu a vraždění ? To si nějak nevybavuji.
teoreticky by mohli zavést přísnější podmínky registrace, například s nějakým ověřením zasláním aktivačního kodu na adresu poštou a podobně, což by ho mohlo odradit.
Poštou? :D Ty si se úplně zbláznil? :D To by si mohl diskutovat tak za půl roku od registrace :D To by odradilo drtivou většinu nově příchozích...navíc by to redakci stálo peníze a proč by to dělali.
Tak ono tady těžko vybrat něco jiného, než nefunkční poštu, možná poštovní holuby :D
Ale byla b yto pro redakci nejjednosdušší cesta. Aktivace účtu kódem, který by se písemně zasla na adresu a povinnými nezveřejnitelnými údaji o uživateli, jako jméno, příjmení, adresa a narození. Aby měli čím ověřovat. Dost by to znepříjemnilo takovým individuím takové počínání, ale zase by se mohli najít tací, hlavně ti s alobalovou čepicí a helmou z pásovce, co by protestovali o narušení soukromí :D
Je to proces takových rozměrů, že těžko hledat vhodné řešení :D
Popravdě bych chtěl vidět toho retarda na živo, to musí být óóóbrexot :D
Já si myslím, že by tomu asi mohla pomoct jen ta dobrovolná spolupráce ověřených diskutérů v roli moderátora.
Jenže těžko najít někoho, kdo by to chtěl dělat a nebanoval by i normální lidi, což ruku na srdce by se tu klidně stát mohlo od některých netrollích, ale psychicky slabších jedinců :D
Na druhou stranu by každý ban musel odkliknout i nějaký opravdový redaktor, takže pokud by někdo zablokoval někoho "omylem" nebo neoprávněně, tak by ho po prověření redaktorem zase odblokovali a ono půl dne bez diskuze ještě nikoho nezabilo. Navíc pokud by se to dělo častěji, holt by takový člověk ztratil důvěru a byl funkce zbaven.
Myslím, že jakýkoliv pokus o řešení je zbytečný výdej energie a času. Jen přiživuje jeho - nebo jejich - radost z destrukce.
Pokud budou takové příspěvky bez reakcí, po čase vymizí. Neřešil bych to, stačí nereagovat.
Tak ať si povídají, ono to moc ani povídání není. Stejně se mnohdy jedná jen o jednu osobu, co si povídá sama se sebou.
Neříkám, že nereagovat stoprocentně pomůže, jen jsem vyslovil svůj názor. Dívám se pořádně do diskuze, netřeba mi, v tomto ohledu, radit.
Overeni moderatori z rad dlouhodobych uzivatelu jsou jedina rozumna dlouhodobe fungujici moznost. Funguje to docela dobre treba na zive.cz, ktere spada pod stejnou medialni skupinu. Vyzaduje to ale upravu redakcniho systemu a velmi dobre vime, jak to s mistnim systemem a jeho upravami je (viz "kvalita" diskusni platformy po posledni velke zmene).
Musis take udrzet v tajnosti, kdo ti moderatori jsou. Jinak budou neustale tercem kritiky a stiznosti.
Pokud se to moderování zúží jen na to, že se zabanují podobní trollové a necháme tu volný průběh názorům (to ať si každý zodpovídá sám za to, co napíše na internet, ať už jde o auta, urážky, či politiku), tak by si neměl nikdo na nic stěžovat.
Nejde mi o to, aby se tu cenzurovalo, ale aby se co nejrychleji vymazal tento plevel, co tu jen ničí diskuze. Nikdy bych třeba nedával Bany lidem, jako je Hamuna, Cicero, či Áda, ať už jsou jací jsou...
Myslím, že demokratická volba by nebyla špatná, aby se každý mohl vyjádřit.
A často v diskuzích také není jeden člověk, proto to chce alespon 2-3, aby se mohli doplňovat. Navíc pokud by nebyl online ani jeden, díky tomu, že se bude vědět ,kdo to je, lze ho na podobné trolly upozornit přes SZ.
Podľa mňa by to nemal byť len jeden človek. Keby to robili povedzme traja, ktorí sa tu zastavia každý deň, a nejaký troll dostane ban aspoň od dvoch z nich, tak je odstavený. Ľudí, ktorí sem chodia často a sú zodpovední, je tu viacero.
Tohle je resitelne treba pomoci mojeid.cz nebo ptihlasovanim pres nejakou "velkou" platformu (Google, Facebook, ...), kde neni tak jednoduche udelat spoustu alternativnich uctu.
Dalsi moznost je svazani s mobilem. Je to relativne rychle, ale zase narazis na to, ze spousta lidi nebude chtit jen kvuli diskusim uvadet realne mobilni cislo. Troll muze mit par ruznych cisel, ale snad ho nebude bavit porizovat si porad nova a nova.
Bohuzel tim ale odriznes i spoustu normalnich (a klidne i dlouhodobych) diskutujicich, kteri "si vazi sveho soukromi" a nikdy by nikam na Internetu nedali svoje realne udaje.
Na druhou stranu to nemusí být údaje veřejné, nebo přeprodatelné. Pokud to bude mít auto.cz jen k důvodu registrace a zaváže se v podmnkách, že nikdy nebudou tyto údaje použity jinak, neměl by to být takový problém. Věřím, že pak by šance na únik byla minimální. Ovšem nesměl by tam být nějaký člověk, který z toho zase bude cítit zisk a budeš se muset proklikat, že opravdu, ale opravdu nechceš aby se údaje použily jinak, než k ověření registrace a že v případě zrušení registrace budou nenávratně smazány.
Je to obmedzujúce, ale účinné riešenie. Len sa musí spraviť rozumne.:yes:
Mimochodom, spoplatnenie webu je tiež určitou cestou, hoci nepopulárnou. Aj minimálna platba odradí trolla aby si opakovane zakladal nové a nové nicky. A možno by s nejakým financovaním stúpla aj opakovane kritizovaná "kvalita" článkov.
Tuší někdo, jak je to s rezervací parkovacích míst u nabíječek na veřejné komunikaci? Odvádí snad provozovatel stejné peníze jako za zábor, nebo jen několik desítek tisíc, jako kdokoliv jiný, když si místo pronajme? To značení má nějaký standard, jako třeba u vozíčkářů, kdy musí být vodorovné i svislé přesně podle daných pravidel? Pokud na takovém místě stojí běžné vozidlo, jaký hrozí postih?
Takhle to ale nefunguje a v budoucnu to musí být nějak ošetřené, pokud tedy už není. Třeba první obrázek galerie, nestandardní rádoby svislé značení parkovacího místa doplňuje 2x reservé ;-)
Většinou u sloupku je svislá značka Reservé a místo bývá ještě vybarveno zeleně, ale u wallboxu je zástrčka na zdi a je to bez značení viz třeba https://fdrive.cz/…rodejna-alza-853 . Na mapě na fdrive jsou všechny dobíjecí stanice, ale není tam informace o obsazenosti - to se musí jít na jednotlivé provozovatele, třeba (já mám) EON - kde vidíš, jestli někdo nabíjí https://www.eon-drive.cz/…a/stanice/16499. Jestli tam někdo "jenom" parkuje a blokuje přístup k nabíječce na webu samozřejmě nezjistíš, i když zrovna u Globusu ČB EON vybral parkovací místa, které jsou poměrně daleko od vchodu, takže tam je malá pravděpodobnost, že tam někdo bude parkovat, aby mu neupadly nožičky (protože to má daleko ke vchodu).
Edit - na mapě EONu je stanice v tomto odkazu nezobrazuje, takže je potřeba ji dát do vyhledávače nebo se podívat na jinou stanici, je to u všech podobně
Tady celá tahle teorie kulhá na obě nohy.
Veřejné stání má být veřejné pro všechny bez rozdílu pohonu aut. Stejně jako ten, kdo jezdí na benzín nemá vyhrazené žádné parkovací místo, nevidím důvod, aby ti co nabíjí, měli vyhrazené místo jen proto, že mají omezující pohon auta a musí se vymýšlet takovéhle nesmysly.
čerpací stanice také není na žádném parkovacím místě. Tudíž ať udělají dobíjecí stanici "ala čerpací stanice", kam si auto zajede, nabije a odjede zaparkovat na parkoviště.
Pokud jezdíme v autech, která jsou schválená k provozu na pozemní komunikaci, neměl by člověk být nijak omezován.
Něco jiného by bylo, pokud už by byla jen elektrická auta, ale nejsou a jsou stále v menšině a u nás dokonce zanedbatelný počet.
Asi každý tady ví, jak vypadá značka pro vyhrazené parkování. Na to asi není třeba odkazovat.
Co se týká toho, co si kde elektromobilisti platí, to je něco jiného, než na co se ptám v příspěvku na který reaguješ. Jde mi o pronájem místa a jaké má mít tohle místo správné značení, včetně toho vodorovného.
Konkrétně mě zajímá tohle značení - https://img.auto.cz/…pbWc/7064631.jpg?…
No a teď k tomu oslismu, máš s něčím snad problém? Co tě dovádí k hlubokým myšlenkám o řidičáku a volebním právu?
odpovidam na tvuj dotaz jaky hrozi postih na vyhrazenem stani a jak se to oznacuje: Na to tvem odkazu je i znacka ip12, pro osly je to jeste namalovany na zemi. Postih je uplne stejny jako poruseni podminky u jakekoliv jine dodatkove tabulky.
A jestli za to provozovatel plati nebo ne asi bude individualni, nekdo asi plati jiny dostava dotace, na to nemysli
Tuší někdo, jak je to s rezervací parkovacích míst u nabíječek na veřejné komunikaci? Odvádí snad provozovatel stejné peníze jako za zábor, nebo jen několik desítek tisíc, jako kdokoliv jiný, když si místo pronajme? To značení má nějaký standard, jako třeba u vozíčkářů, kdy musí být vodorovné i svislé přesně podle daných pravidel? Pokud na takovém místě stojí běžné vozidlo, jaký hrozí postih?