Firemní brandované auto, které na silnici pokaždé přitáhne pozornost kolemjdoucích je vlastně velmi dobré právě z marketigového hlediska a budování image nikoliv zkostnatělé instituce. Což asi česká pošta podřebuje jako prase drbání protože rozhodně zkostnatěle působí (resp. tak působila vždy).
Marně si lámu hlavu, kterým parametrem dokáže tato věc nahradit C1. Tím však nerozporuji nějakou omezenou použitelnost pro pošťáka nebo pizza poslíčka. Ideální dojezd 75 km a v max. 45 km/h je však málo i pro takové využití.
vizuálně cool, ale funkčně strašně slabé a nanicovaté
Má to parametry jako čínský elektromobil z roku 1998. V dnešní době je to fakt mimo. Jako jedna z verzí (od 16ti let) dejme tomu, ale vedle toho by měla existovat i plnotučná varianta s alespoň trojnásobným (no spíš pětinásobným) výkonem, aby to zvládlo i městský okruh a pod.
Re: vizuálně cool, ale funkčně strašně slabé a nanicovaté
Píšu to dole: z logiky věci to vidím tak, že omezením je hmotnost té baterky.
Až se naučí dělat baterky tak, aby při 20 kg, dobře možná pro začátek i 25 jako strop, dokázala udržet auto v pohybu aspoň 100 km, tak pak to začne pro lidi ve městě dávat smysl.
Místo městké hromadné. Auto jako takový to nikdy nenahradí.
Re: vizuálně cool, ale funkčně strašně slabé a nanicovaté
Vykon ma az tak netrapi, staci zvysit Vmax aspon na 50km/h. Ale ten dojazd, to je bieda. Realne 50km? To aby clovek jazdil len okolo dvora a nevzdaloval sa velmi od nabijacky...
Aj keď malým elektromobilom fandím, toto vyzerá fakt strašne. Úplne si viem predstaviť, že je to z rovnakého plastu ako festivalové kadibúdky a že to jazdí strašne. Neviem no, ako mi je Twizy sympatické, tak toto veru nie. Jedine teda pochvala za cenu, ak to naozaj stojí 7000€, ale skúste niekomu vysvetliť, že ste si radšej kúpili toto na donášku jedla ako nejaké normálne malé auto.
Je to hnusné. Tým, čo to stvorili a nazývajú sa dizajnérmi, by mali radšej zametať ulice.
Je to predražené. Vzhľadom na ponuku priestoru, dojazd a jazdné vlastnosti sa ani táto suma akceptovať nedá. Za tie prachy radšej mierne jazdený i10, Aygo alebo niečo podobné
Jazdí to zle. Vpodstate premaľovaný golfový vozík.
Podľa mňa má tento paskvil jediný účel - pritiahnuť pozornosť. Ale či aj naladí publikum žiadúcim spôsobom, je otázne.
u citónu nabízet takovou 5 R ˄ Č K U ? 8-s Vždyť jim to K U R Ɣ Í image.
Ani na dálnici to nesmí a je to hnusný jak bradavice na nosu. :'-(
CX a XM pláčou v nebi.
Není to plnohodnotné EV. Je to spíše jenom taková pracovní pomůcka. Pro poštovní roznášku by to mohlo vyhovovat. Další využití vidím v prostorech rozsáhlých areálů, jako jsou nemocnice, sklady, letiště ap.
Ale pořád platí, že když elektromobil, tak malý, do města.
Ale tak 22 kW, aspoň 2+2 místný, maximálka 60, takže papírově 70 km/hod ... a může to naplňovat princip elektroauta.
K dokonalosti by tomu pak chyběla baterka do 20 kg, a s "ušima", aby se dala vždycky na noc vzít jednoduše domů, k zásuvce. A ráno zase odnést k autu a odjet.
Takový čtyřmístná skútr do města, a nepršelo by do něj. :-)
Aspoň raz za čas s tebou súhlasím. Baterka by pokojne mohla maž aj viac ako 20 kg - pokiaľ by bola na dvoch kolieskach ako nákupná taška, a naloženie/vyloženie z auta by bolo riešené nejakým jednoduchým mechanizmom, aby s človek pri tom nenadrel.
No nevím, jako jsem celkem velký fanda BEV, ale dobíjet někde doma v bytě přes noc nějakou relativně obří (ve srovnání s telefonem/notebookem) baterii by se mi teda fakt nechtělo. Nepřipadá mi to jednak právě pohodlné a už vůbec ne bezpečné. Hořící lionku doma v předsíni, zatímco celá rodina spí, fakt nechceš (a to ani u sousedů). ;-):-)
Při prvním nabíjení jsem měl taky trochu obavy, takže jsem každou hodinu chodit osahávat kabel (jestli moc nehřeje). U mého pidiEV je nabíjení trochu "matějská pouť" s hodně blikajícími světýlky, takže bych to v pokojíku moc nechtěl, protože je to trochu rušivé. Myslím si, že obavy o vznícení jsou (zřejmě) na místě, pokud do baterky pereš proud na rychlonabíječce (od 22kW do 350 kW). U domácího nabíjení z 230 V zásuvky asi 3,6 kW si myslím (a mám vyzkoušené), že to baterka pobere bez nějakého přehřívání.
1. Prečo by mala horieť? Rovnako môžeš mať strach z telefónu na nabíjačke
2. Obria baterka? Tých 20-30 kg nie je síce batôžtek do vrecka, ale zase taký objem by to nebol. Určite skladnejšie ako napr. bicykel.
Reálně přemýšlím nad tím, k čemu by tohle auto mohlo být České poště nebo vůbec jakékoliv firmě, která nechce vypadat blbě a řadí se k logistickým firmám a podnikům. Četl jsem o tomhle Citroenu už na www.cerstvezpravy.cz a primárně mi to nepřijde jako velká blbost. Určitě si to svého kupce najde. Nicméně jestli do toho chtějí posadit pošťačky nebo management pošty, tak to bude fakt k smíchu jako prodej igráčků na pobočkách.
Jo, časy Citroenu z filmů jako Fantomas nebo Grand Resturant pana Septima jsou pryč. Ona je pryč i ta Francie z té doby, Louis de Funes by se dneska asi hodně divil :-) Nebo Jean Gabin, jo to byli mistři a Francie navrcholu a nejen filmově.