Novinky
DS 9 vstupuje na český trh. Velký luxusní sedan z Číny to zkouší plug-in hybridním pohonem
32 komentářů
-GTE-
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A koho by taková absurdní motorizace měla zajímat? 😒]
no bycháčov v diskusiach urcite nie
Tak to jsi zcela vedle, v případě hybridu jsem nikdy v životě "nebychařil", protože moje koupě takové absurdity je zcela a naprosto vyloučena! 😄
si bycháč DS9, nie hybridov 😄
Macron si bude chrochtat blahem, nicméně u nikoho jiného nevím, proč by za ty peníze kupoval čínské auto.
Za zmínku stojí, že 1.6 225 evidentně neskončila.
Za zmínku stojí, že 1.6 225 evidentně neskončila.
Síce fandím každému pokusu o veľké francúzske auto, aj to DS9 nevyzerá zle, lenže prečo to vlastne vôbec vzniklo? Povieme si, že kvôli Číne a popritom predajú aj niečo v Európe. Lenže ak sú tieto dáta pravdivé, tak DS je v Číne už prakticky mŕtve. Divné. A nie, toto auto nespasí plug-in hybrid ani nejaký šesťvalec. V kontexte Stellantisu dnes DS nedáva zmysel. Načo sa snažiť budovať v tejto dobe novú značku (mohli byť ďalej, keby po DS3, DS4 a DS5 na pár rokov nezaspali), keď sa ponúka príležitosť spraviť niečo so zvučnými menami ako Alfa Romeo či Lancia?
http😐/carsalesbase.com/china-ds/
V Európe DS ešte ako tak😒br />http😐/carsalesbase.com/europe-ds/
http😐/carsalesbase.com/china-ds/
V Európe DS ešte ako tak😒br />http😐/carsalesbase.com/europe-ds/
Dnes je čím dál víc upozaděna technika, ani prémie se v nižších kategoriích nepředře a to je šance vydělat na francouzském stylu. Akorát musí najít způsob, jak se vypořádat s Alfou a Lancií, které mají být v podobné pozici.
Zober si taký Stinger. Myslím, že bol v recenziách pozitívne prijatý, predával sa okrem 3,3-litrového šesťvalca aj so štvorvalcovým dvojlitrom a aj tak to je prepadák. Neviem, aké majú predajné očakávania, ale zázraky to nebudú. Rovnaký scenár sa opakuje už pomaly 30 rokov. Vyššia stredná trieda a nie je to prémia? Smola. Ale tak uvidíme.
oni ani ti čínané nejsou hloupí jak si frantící naivně mysleli, že stačí pár chromových lištiček a potáhnout paubku kůží a ejhle "prémie" je na světě 😁
Ty prodeje mluví za vše.....
PS. evropské statistiky jsou lepší, ale kdyby se to rozklíčovalo podle modelů, tak nejvíce prodejů měla DS3 a ta taky tvoří většinu prodejů, všechno ostatní nad tím už jen paběrkuje.
Z toho se dá taky docela dobře posoudit, že původní strategie prodávat DS jako luxusnější alternativu Citroenu fungovala dobře. Jakmile DS vyčlenili z Citroenu jako samostatnou značku, tak to poškodilo jak samotný Citroen ( který přestal být tím čim vždycky byl a začal hledat sám sebe a svoji novou image) tak to uškodilo i značce DS. Dobře jim jdou jen malé modely a ve velkých se jim prostě nedaří a s tímhle přístupem se to ani nikdy nezmění, což je škoda. Protože když před 10ti lety představili Metropolis, který měl stát na platformě PF3 s hydropneumatikou a mít šestiválcové motory, tak to byla bomba. Bohužel neměli koule na to aby to auto přivedli do výroby.... :no😒br />
celá ta geneze DS je o to vtipnější, že teď jako Stelantis mají k dispozici zajímavé platformy a motory se kterých by mohli opravdovou prémii sestavit, ale něco mi říká , že k něčemu takovému stejně nedojde 😉
Ty prodeje mluví za vše.....
PS. evropské statistiky jsou lepší, ale kdyby se to rozklíčovalo podle modelů, tak nejvíce prodejů měla DS3 a ta taky tvoří většinu prodejů, všechno ostatní nad tím už jen paběrkuje.
Z toho se dá taky docela dobře posoudit, že původní strategie prodávat DS jako luxusnější alternativu Citroenu fungovala dobře. Jakmile DS vyčlenili z Citroenu jako samostatnou značku, tak to poškodilo jak samotný Citroen ( který přestal být tím čim vždycky byl a začal hledat sám sebe a svoji novou image) tak to uškodilo i značce DS. Dobře jim jdou jen malé modely a ve velkých se jim prostě nedaří a s tímhle přístupem se to ani nikdy nezmění, což je škoda. Protože když před 10ti lety představili Metropolis, který měl stát na platformě PF3 s hydropneumatikou a mít šestiválcové motory, tak to byla bomba. Bohužel neměli koule na to aby to auto přivedli do výroby.... :no😒br />
celá ta geneze DS je o to vtipnější, že teď jako Stelantis mají k dispozici zajímavé platformy a motory se kterých by mohli opravdovou prémii sestavit, ale něco mi říká , že k něčemu takovému stejně nedojde 😉
Za 1,5 mega... a výzor údenej makrely.... nemusim moc D3 ale tak tomto prípade zlaté audi a bawo ci medved
"...Velký luxusní sedan..."
"...prémiová značka DS..."
Ehm, vysoka cena este zo ziadneho auta neurobila premiu ani luxus.
"...prémiová značka DS..."
Ehm, vysoka cena este zo ziadneho auta neurobila premiu ani luxus.
Velké auto s motorem 1.6 nebude nikdy prémiovka i kdyby měla top výbavu a na palubě ty nejlepší materiály. Do takového auta patří V8 ale v tomto pošahaném světě to už prostě nejde.
HorstSchimanski
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
aneb francouzká hra na prémii s motory tak do nižší střední třídy? Začínáme s benzinouvou 1.6l za 1.3 mil Kč a končíme hybridem za 1.7mil. No good luck, tipuju to v ČR tak 10-15 aut ročně zaregistrovaných na dealery a s velkou slevou prodaných jako předváděčka 😒]
DS se na trhu celkově vede vážně “skvěle” - DS3 22 ks a DS7 krásných 50ks a to vše za první polovinu roku 😒] k tomu hodíme DS9 tak 10 a budou rádi za tak 100-120 prodaných aut za rok :no:
DS se na trhu celkově vede vážně “skvěle” - DS3 22 ks a DS7 krásných 50ks a to vše za první polovinu roku 😒] k tomu hodíme DS9 tak 10 a budou rádi za tak 100-120 prodaných aut za rok :no:
Viete niekto ako je to so spoľahlivosťou DS?
Keď som DS videl prvýkrát v roku 2014 samotný predajca mi hovoril, že motorovo strašne, žerie viac oleja ako samotného paliva a celkovo by ho nechcel ani zdarma.
Keď som DS videl prvýkrát v roku 2014 samotný predajca mi hovoril, že motorovo strašne, žerie viac oleja ako samotného paliva a celkovo by ho nechcel ani zdarma.
Podobně jako u jiných nesmyslů to vidím tak na 10 prodaných kusů - vnucených dealerům jako předváděčky, které se pak horko těžko prodají za 800k, kde správně měla být základní cena...
Ceny pomalu 1,9 milionu, základ v třistaosmičce, nejlevnější 1,325 milionu s jedna šestkou. Jiný motor to nemá, pak už jen PHEV.
vycucáno z ceníků
A6 55TFSI (V6 250kW) - od 1 793 900Kč
S4 Avant - 1 777 900Kč
MB E 4504Matic (R6 270kW) - 1 754 500Kč
BMW 540i (R6 245kW) - 1 638 000Kč
BMW M340i Xdrive (R6 275kW) - 1 703 000Kč
Co ale je totálně mimo je právě cena vzhledem k základu a pohonu auta. Auta o třídu, bebo o půl třídy, když to pasují mezi segmenty, větší stojí stejně nebo méně a s o vesmír jinou technikou pohonu. Případně levnější BMW M340i.
Fakt nechápu, že si to někdo kromě Makronky koupí.