Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVideo: VW Golf GTI Clubsport vs. Golf R na letišti – Jak velký je rozdíl v dynamice?
41 komentářů
lordlord
Proč v erku jednou řadil sám?
Emel
Pro mě je univerzálus maximus kombík. Takže R Variant. Což je pro mě možná už trochu overkill, výkonem i cenou... i když poměr kW/Kč mi pořád vychází a nový pohon 4x4 tomu přidává atraktivitu.
O level níž - Octavia RS Combi TSI MT a ještě spíš její konkurent Focus ST combi MT - tam někde bude můj univerzál. Takže nic nového :)
O level níž - Octavia RS Combi TSI MT a ještě spíš její konkurent Focus ST combi MT - tam někde bude můj univerzál. Takže nic nového :)
×
Sdílení komentáře
×
že pohodlně jako žák autoškoly.
V mém voze v režimu "D" o převodovce v podstatě nevím. Pochopitelně, když na to člověk dupne jak na rýč, tak se spojka spojí a zátah je bezprostřední a ne jako na gumě. Krom ZF8 v BMW bych už nic jiného nikdy nechtěl. Akorát se člověk musí s DSG naučit spolupracovat a to nejde za 10 minut projížďky. Ve VW ale šlape parádně.
Až budeš mít firmu s vlastním vozovym parkem, taky se dostaneš třeba k pár autům. Já si vzdy rád projedu alternativy před nákupem nového auta.
A kdyz se snažíš být "chytrak", projel jsem auta s HDM, dvouspojkou, robotem, CVT i eCVT, a to v autech od Ayga po MB S600L. Třeba takový HDM v audi allroad 55tdi byl výborný. A líbil se mi víc než ten v S klasse. Co jsi projel ty? Rapida a scalu?
Kdyz vezmu obecne mainstream, tak tam automaty moc komfortní nejsou. V tom má výhodu CVT, ovšem subjektivně mi přišlo, že se tam ztrácí vykon. Takze v mainstreamu na komfort mi jako nejlepší přijde eCVT ( planetovka ). Ale v Lexusu už je to takové no...nedůstojné. v té kategorii ten dobře udělaný HDM mi sedí víc.
Ale ano, napsal jsem to předtím špatně. Nevidím důvod, proč by měla vteřinu prokluzovat.
Takze co tam máš další, abych vyzkoušel?
Chapu, ze se nekomu nemusí líbit projev eCVT v zátěži a ti co jezdí brzda plyn budou s tím mít problém ( akustický i ekonomický). Ti co jezdí normálně, s vytocenym motorem se setkají mnohem víc v běžném autě. Pokud nedáš plný plyn, nad 3000ot se motor nepodiva.
Na křižovatce dal plnej a ono se to sotva sunulo, přičemž se na nás už ritilo auto.
Proto říkám, že bych rád projel DSG, které necuká. To štěstí jsem ještě neměl.
Každopádně nejlíp to auto jede v manuálním režimu. Zrovna včera jsem si dával výjezd do serpentýn v "M" ku a držel jsem to mezi 3 a 4 tisíci a jelo to neskutečně. Zcela jinak, než v "S" a nechtělo se mi věřit, že jedu v 2 l naftě. Ano, jsou silnější a rychlejší vozy a je jich dost, ale tohle je prostě na obyčejný rodinný kombi něco.
Ten problém při dlouhodobe konstantni rychlosti není prakticky ředitelný. Může lehce měnit otacky, ale to by bylo pak dost nekomfortni si myslim.