A automobilový trh se snad někdy řídil tím co by jste vy koupil či nekoupil? Zcela na rovinu, váš názor je automobilkám celkem ukradený, jako názor každého jednotlivce, jim jde o "názor" určité skupiny lidí na kterou cílí, a vy do ní u Kushaqu evidentně nespadáte.
A tedy, ne že by to bylo důležité, ale zajímá mě proč to rychlé odsouzení Kushaqu? Máte něco jen proti tomuto vozu, celkově proti Škoda Auto, či rovnou proti Volkswagen Group?
Pokud jste se narodil před rokem 70 tak byste asi chápal sám. A pokud ne, což je pravděpodobné, tak nemá smysl vysvětlovat. Vaše generace nemůže některé věci pochopit, s tím se smiřte.
No a jestli jste opravdu starší ročník a nechápete, tak to je beznadějné.
Jo a celkově nesnáším celý evropský automobilový průmysl pro jeho beznadějnou zaostalost za vyspělým světem.
Ne ne a ne, to je marné. To opravdu nemá smysl se snažit, je to jako hrách na zeď házet. Některé životní zkušennosti jsou nepřenosné, zvlášť na generaci, která vyrostla v úplně jiné době. Několik indicií: Ekomická zaostalost, emigrace, všude samá Škodovka, technologická zaostalost, kazeťák tesla za roční plat, kazeta do kazeťáku za den práce, průvody, pracovní soboty, vtipy, jak zvýšit hodnotu Škodovky na dvojnásobek, vtipy o pampelišce ve dveřích trabantu. Chápete? Asi ne. Marné.
Ale chápu, nástupní plat 1450 Kčs, nájem v družstevním bytě 345,-Kčs, RMG Condor za 4111,-Kčs, takže vola zkuste dělat z někoho jiného. co to má společného s Kusakem, prosím?
To mi promiňte, ale odsuzovat současnou automobilku na základě toho co bylo desítky let zpět, to ani nelze brát jako reálný a hodnotný argument. Navíc, takto byste mohl odsuzovat cokoli a kohokoli.
Celé mi to značí, že nemáte argumenty a proto vytahujete toto, co je založené pouze na vaší osobní averzi ke značce..
Navíc nemohu souhlasit s tím že by evropský automobilový průmysl byl nějak zaostalý oproti "světu". Celé je to téma na zdlouhavou diskuzi, a nelze to takto jednoduše shrnout. Obecně mohu říci že evropský průmysl jako celek není v ničem horší ani lepší než ten Americký nebo Asijský..
Mimochodem- Vyšší věk není automatickým patentem na rozum a pochopení. Ve vašem případě bych spíše řekl, že vás zaslepuje a brání vám to v nezaujatém názoru.
Zaostalý je tu pouze Roman Teplomet, ale my to bereme.. každá diskuse má nějakého retarda, tady na sebe tuto roli Roman, který si koupil ojetý prius a svojí tupostí a netolerancí dělá ryze účelové Toyotě bohužel jen ostudu
Zaostalý je tu pouze Roman Teplomet, ale my to bereme.. každá diskuse má nějakého retarda, tady na sebe tuto roli Roman, který si koupil ojetý prius a svojí tupostí a netolerancí dělá ryze účelové Toyotě bohužel jen ostudu
jjo, to víme, je to stále dokola, poněkud omezený Roman Teplý bude hejtovat vše kolem, si koupí radši ojetý mongolský národní vůz, volba těch, co pasou ve stepi velbloudy a bydlí v jurtě, tudíž se spokojí s málem a oceňují design z pera návrháře mrazáku.
Ty máš v Mongolsku celou rodinu, nebo proč zde neustále propaguješ Mongolsko? Já proti Mongolsku a Mongolům nic nemám, ale tvoje obscese touto zemí je monstrózní.
Nikoliv, obsesí trpíš ty, jak tu dokola dokazuješ svou fobií z nějakého koncernu, přitom sám se prezentuješ něčím, co bylo inspirováno tvarem mrazáku a imponuje Mongolům natolik, že v Ulanbátáru v podstatě nic než prius nejezdí.. tudíž, dle tvé logiky a značné omezenosti, jsi odkojen velbloudím ilakteem
Tvl, zkuste si můj příspěvek přečíst ještě jednou, pomalu a přitom přemýšlet, ano! Kde já proboha píšu o tom, že je Kusak nejlepší a nejkrásnější na Světě?
Opravdu nepíšeš nejlepší, jen prostě sympatické a za férovou cenu. To není totéž, ale z jistého odstupu a z jistého úhlu pohledu to je k nerozeznání od sebe.
Kto chce psa biť, palicu (alebo čokoľvek iné) si vždy nájde. Vy tiež nepíšete v komentároch, že ste úplný id*ot, ale za určitého odstupu a istého uhla pohľadu, je to vlastne čierne na bielom.
Rádoby vtipné. Budeš mít spousty palců nahoru. Z určitého odstupu to ale nebude nic vypovídat o tvé inteligenci, která je měřitelná na dvoumístném displeji. Víš, co je největší úskalí při dialogu s pablbem? Že se musíš snížit na jeho úroveň. Za chvíli vás od sebe nikdo nepozná. Mě se to stalo právě teď.
Spíše by mi přišlo divné, kdybych zde v diskusích najednou potkával vysokou koncentraci vzdělaných a inteligentních lidí. Je to tu plné hlupáků a to je cajk.
:D:D
Brečíš tu a přitom jsi tu začal svou diskusi invektivy a dostáváš tu ode všech samý fuckup... tak teď nebreč horkoni, je jasné jak ti říkali na ZŠ a dost tě to poznamenalo... za ty tvoje antré tady dostáváš vlastní medicínku, tak se hezky uklidni a nestěžuj si a příště začni hezky u sebe :*)
Souhlas, mi se to auto hodně libí. Jezdím z 99% sám, výškově i objemově spíš podprůměr a málo kdy cpu do kufru něco většího, než je basa piv. Karoq už je pro mě zbytečně velký. Akorát bych si komplikoval parkování. No a Kamiq se mi nelíbí. Nesedl mi proporčně a ty divné hlavní přední led světla mi vyloženě vadí.
Docela mě mrzí, že zrovna s tak povedeným modelem se u nás vůbec nepočítá.
Opat ale tie naj kusky uz europu obchadzaju oblukom ... a zda sa ze uz to neplati vyslovene len pre azijske znacky.. rovnako cinsky kodiaq gt by v eu bola chutovka.... ale tak co uz.... asi je to aj tym ze sme uz coraz bezvyznamnejsi trh z globalneho pohladu.... europsky automobilovy pupok sveta uz splasol jak kopcek zmrzliny na rozpalenom slnku .... mozeme si gratulovat...
Nikoliv, vychází to z latinskoamerického T Crossu, takže pro EU, kde toto supluje evropský T Cross a Kamiq zbytečné. Proč tu není GT je otázka, tipuju, že se jedná o vývoj čistě China, tudíž v tom bude trochu háček
Už je tu zase pár hejtů a mudrlantů, jak že by bylo super to mít v u nás. Je to auto pro Indii. Za férovou cenu dostanou maximum. Jelikož do Indie jezdím tak 2 do roka už nějaký ten pátek, tak ji mám solidně projetou včetně půjčeného auta a nebo dlouhé cesty s taxikářem. Cesty jsou mizérie i ve velkých městech, na větší vzdálenosti se nedá vyhnout cestám á la polňačka. Ten podvozek by u nás neměl šanci obstát - sice odolné, ale nekomfortní a nevhodné k rychlejší jízdě. Měl jsem půjčené všemožné Suzuki a jednu Cretu a i tyhle auta měly podvozky dobrý na pomalou jízdu po špatném povrchu. Na rychlou jízdu nic příjemného. Dost silně pochybuju o nějakém akustickém komfortu. Na to se tam nehraje.
Co ale podle mě silně chybí je diesel. Jak Suzuki, tak třeba Tata (Nexon) jezdí hlavně v dieslu. VW asi nemá motor na naftu pochybné kvality. Jinak si to nedokážu vysvětlit.
šáde bude mít hlavně čím dál větší problémy v číně, lidi tam přestávaj škodovku kupovat. Chtěj totiž něco lepšího a škoda jako něco lepšího v číně braná není. Takže prodeje slušně letí dolů a ještě poletí :-)
Nejspíš tam úplně skončí... v tom komunistickém bordelu to neumí ukočírovat jako VW, podobně jako seat před časem. Hlavně že celá JETTA je převlečená škodovka v obou modelech :)