Elektromobily
Přihlásit pro přidání komentáře
all.or.nothing
10
safra, a kde budou mít supermani položenou ruku :)))))))))))
HorstSchimanski
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
KANKUNEN
mít zase jednou model bez ergonomického přešlapu.
Xylo
Jednak bych chtěl ocenit vkusný "product placement" na seriál Zaklínač a druhak volant dle mého názoru souvisí s nabízenými extras - Enhanced Autopilot za 100 000 Kč a "Schopnost plně autonomního řízení" za 200 000 Kč + připravované Automatické řízení v ulicích měst :yes:
flipmode
Inovace, vyvoj - OK - jen ne za kazdou cenu. A polovicni volant v krizovych situacich bude vzdy nebezpecnejsi.
brk77
Chápu, že automobilky nutí lidem nějaké legrační tříválce a podobné věci, i když je zákaznicí typicky moc nechtějí, protože potřebují alespoň papírově nějak snížit emise. Komu ale prospějou, že budou zákazníkům nutit volant, který možná vypadal zajímavě v Knight Rideru, ale to je tak vše?
WinAdmin
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Automobilky nenutí, ony jsou nuceny dělat nízko-obsahové přeplňované tří-válce. Dnešní svět neřídí odborníci, ..... Ve jménu "ekologie" se zpeněží všechno.
_Teddy_
Predpokladam, ze navod k Tesle bude musiet vodicov naucit daku specialnu techniku prekladania ruk, aby obcas nehmatli do prazdna. Fakt "radost", hlavne v kritickej situacii. Kazdopadne toto je tazky ergonomicky fail, oproti ktoremu je aj iCockpit este znesitelne riesenie. Dalsi priklad toho, ze zakaznik Tesly je eOvca, ktora znesie vsetko...
Zvlast je to pikantni v anglosaskych zemich, kde se v autoskolach uci posouvat ruce po volantu i u pomerne mirnych zatacek, zadne prehmatavani jedne ruky pres druhou. Jsem fakt zvedavy na poznatky z praxe u tohoto noveho volantu. Trochu se bojim, ze par nehod visi ve vzduchu :/
starý_kluk
Jsou to řídítka. 3 otáčky volantu na plné rejdy je přes 100 let ověřená zkušenost, ale to by nebylo jiné.
_Karel_
Musk je jen ubohý pozér, udělá cokoli, aby upoutal pozornost. Třeba i zku.ví jméno děcku. Nebo prodá auto s nepoužitelným volantem. To normální člověk nevymyslí.
Já nemám rád Muska, ty nemáš rád mě. Tento volant je opravdu nesmysl. Ale nemohl bys aspoň jednou napsat příspěvek, aniž bys v něm někoho označil za blbce?
Volant je nejdůležitější ovládací prvek auta. Vymýšlet hranaté kolo, které nefunguje, a ještě si za tím stát - udělá to normální člověk? O blbci píšeš ty, ne já. Já bych použil horší slovo. Ještě něco?
Viděl jsi někdy tu věc, kterou se ovládá vůz formule 1? ;-)
Srovnávat formuli s Teslou? Vážně by jsi měl začít se sebou něco dělat.
Snaha se odlišit není nijak výjimečná. Například tři tlačítka u bavorskych motorek pro ovladani blinkrů jsou totální zhovadilost a ergonomicky fail. A jak dlouho se používaly. Formule 1 taky dřív, ačkoliv nemá s auty nic společného, používala běžný kulatý volant. Pointa byla v tom, ze kdyby se s tím auto nedalo ovládat, pak by to asi nikdo do auta nedal.
Vygoogluj si volant AMG one ;-)
Vygoogluj si volant AMG one ;-)
Argumenty jak z časopisu Vlasta. Dnes je rok 2021.
Ano, je rok 2021 a předpokládám určitý nadhled a toleranci. Ne, ze bude nějaký křupan někoho kadrovat za to, ze dá někdo svému dítěti jmeno, jaké se mu líbí. Navíc v USA, kde se takové chování ničím nevymyká.
To je daný tím, že v USA je tupost a demence mezi populací bohužel hojně rozšířená.
Musk má IQ 150+. Jsi nad ním? Gratuluji.
Me bohate staci ze jsem dal svymu diteti normalni jmeno a nepojmenoval jsem ho jako nejakou exoplanetu.
No vidíš. Ještě si procvičíš rozdíl mně a mě a budeš někde okolo 60% jeho intelektuálních schopností ;-)
Hoši trochu pokory - člověk, který dela do vesmírných letů a obrátil automobilový průmysl vzhůru nohama - jako fakt? ;-)
Hoši trochu pokory - člověk, který dela do vesmírných letů a obrátil automobilový průmysl vzhůru nohama - jako fakt? ;-)
Okénko gramatických cvičení nám tu chybělo. :D :yes:
Takže tenhle člověk se nesmí kritizovat? To si nám chtěl sdělit? Vše co vymyslí je automaticky správně, nejlíp a netřeba o tom pochybovat jo? Nicméně nemyslím si, že ten designově zastaralý příšerný volant je jeho nápad. Prostě jen vlastní automobilku, která tenhle prvek chce použít, ale rozhodně si nemyslím, že ten ergonomický nesmysl navrhl on.
Takže tenhle člověk se nesmí kritizovat? To si nám chtěl sdělit? Vše co vymyslí je automaticky správně, nejlíp a netřeba o tom pochybovat jo? Nicméně nemyslím si, že ten designově zastaralý příšerný volant je jeho nápad. Prostě jen vlastní automobilku, která tenhle prvek chce použít, ale rozhodně si nemyslím, že ten ergonomický nesmysl navrhl on.
Stačí slušně napsat, s čím nesouhlasím. Vynechat ho.vna typu jaké dal jmeno svému dítěti, urážky, zesměšňování. A zamyslet se nad tím, jestli se je potřeba vyjádřit ke všemu. Kdybych měl do každé diskuse pod dieselové SUV psát, ze v tom jezdí blablabla… Ok, není to můj šálek kávy, tak to přecházím - nezpochybnuju, ze to někdo chce… tak proč mu to dokola hanit…
Mig_35; 14:54.
V historii už existoval velmi inteligentní pán, který se výrazně zasadil o základy vesmírných letů (Vergeltungswaffe) a výrazně změnil i automobilový průmysl (Volkswagen). A přesto toho pána s knírkem dnes nikdo neobdivuje. Jak se do historie zapíše Musk, to dnes nemůžeme vědět.
V historii už existoval velmi inteligentní pán, který se výrazně zasadil o základy vesmírných letů (Vergeltungswaffe) a výrazně změnil i automobilový průmysl (Volkswagen). A přesto toho pána s knírkem dnes nikdo neobdivuje. Jak se do historie zapíše Musk, to dnes nemůžeme vědět.
Já jsem mluvil o respektu. I k Hitlerovi a jeho schopnosti ovládnout a zblbnout davy lze jiste zvracene uznání mít.
Ale napsat, ze nemůžeme vědět, cl udělá v budoucnosti a tudíž není důvod… to je zajímavý pohled
Ale napsat, ze nemůžeme vědět, cl udělá v budoucnosti a tudíž není důvod… to je zajímavý pohled
Ryccardo - jméno svému dítěti si dal/vybral ty nebo tvoje stará? Už jsem to tu nejméně jednou vysvětloval a zdrojoval, že jméno vybírala Muskova přítelkyně poněkud (zřejmě) trhlá zpěvačka Claire Boucher alias Grimes. Tady je citace z jejího Twitterového účtu s vysvětlením, co jméno znamená:
*X, the unknown variable ⚔️
•Æ, my elven spelling of Ai (love &/or Artificial intelligence)
•A-12 = precursor to SR-17 (our favorite aircraft). No weapons, no defenses, just speed. Great in battle, but non-violent 🤍
+ (A=Archangel, my favorite song)
(⚔️🐁 metal rat)
— ꧁ ༒ Gℜiꪔ⃕es ༒꧂ 🍓🐉🎀 小仙女 (@Grimezsz) May 6, 2020
*X, the unknown variable ⚔️
•Æ, my elven spelling of Ai (love &/or Artificial intelligence)
•A-12 = precursor to SR-17 (our favorite aircraft). No weapons, no defenses, just speed. Great in battle, but non-violent 🤍
+ (A=Archangel, my favorite song)
(⚔️🐁 metal rat)
— ꧁ ༒ Gℜiꪔ⃕es ༒꧂ 🍓🐉🎀 小仙女 (@Grimezsz) May 6, 2020
Viděl. Víš o jaký úhel se s F1 zatáčí? Myslíš, že piloti musí přehmatávat? :-O
Řídil jsi to? Víš jaky má ta Tesla převod řízení? Ten AMG one bude taky neovladatelný?
Amg one? Myslíš to auto na okruhy? Máš to v hlavě v pořádku? Kolik otáček volantu potřebuješ na okruhu a kolik u daily car při parkování? Ty ses den ode dne větší demagog.
Kolik lidi by zvladlo kritickou situaci, kdyby drzeli volant poradne?
Mozna je dulezitejsi drzet volant spravne pri 100km/h, nez vyborne prehmatavat na parkovisti.
Tim se nechci tohodle zastavat. Pikes peak vyhrala letos Tesla s kulatym volantem. :-)
PS Napis mi, od kolika km/h dolu musis prehmatavat (resp na parkovisti prehmatni a dej vedet, kolik budes moct nejvic jet..40?). Treba my auto ma pomerne strmy prevod rizeni a i bez prehmatu da dost prudky zatacky. ;-)
Pokud vim, tak Tesla M3 ma nejstrmejsi rizeni snad vubec...
https://teslamotorsclub.com/…orts-car.231411/
Model Y ma prevod rizeni 10,3. Kolik ma tvy auto? A jaky nejstrmejsi rizeni jsi kdy zkousel, ze v tom mas tak jasno?
Znas vubec prevod rizeni noveho Modelu S? Drzis volant ve 3/4 na tri?
A kdyz chytis volant levou nekde mezi 1/2 a 3/4, tak ta prava zatacka se strmym prevodem bude sakra vostra. I bez prehmatu. ;-)
PPS Karle, trochu min nenavisti by neuskodilo. Vim, ze Muska nesnasis, ale stejne. To je ostuda, v tvym veku. :-)
Mozna je dulezitejsi drzet volant spravne pri 100km/h, nez vyborne prehmatavat na parkovisti.
Tim se nechci tohodle zastavat. Pikes peak vyhrala letos Tesla s kulatym volantem. :-)
PS Napis mi, od kolika km/h dolu musis prehmatavat (resp na parkovisti prehmatni a dej vedet, kolik budes moct nejvic jet..40?). Treba my auto ma pomerne strmy prevod rizeni a i bez prehmatu da dost prudky zatacky. ;-)
Pokud vim, tak Tesla M3 ma nejstrmejsi rizeni snad vubec...
https://teslamotorsclub.com/…orts-car.231411/
Model Y ma prevod rizeni 10,3. Kolik ma tvy auto? A jaky nejstrmejsi rizeni jsi kdy zkousel, ze v tom mas tak jasno?
Znas vubec prevod rizeni noveho Modelu S? Drzis volant ve 3/4 na tri?
A kdyz chytis volant levou nekde mezi 1/2 a 3/4, tak ta prava zatacka se strmym prevodem bude sakra vostra. I bez prehmatu. ;-)
PPS Karle, trochu min nenavisti by neuskodilo. Vim, ze Muska nesnasis, ale stejne. To je ostuda, v tvym veku. :-)
Nejaky komentar, krome urazky?
Obvykli zastánci postupu abys mohl kritizovat, musíš nejdříve vlastnit nyní vystačí s jedním videem na YouTube :yes:
Me bavi tenhle song (až do konce:))
https://m.youtube.com/watch?…
Me bavi tenhle song (až do konce:))
https://m.youtube.com/watch?…
Povedzme si na rovinu, ten týpek nevie držať ani normálny volant, sám vo videu povedal, že jazdí "na Supermana" prakticky neustále...
By ma zaujímalo, či po pár dňoch chytí správne návyky, to video vypovedá len o tom, že šofér je lama.
By ma zaujímalo, či po pár dňoch chytí správne návyky, to video vypovedá len o tom, že šofér je lama.
Jak píšu. Já bych tomu v Evropě nedal s tímhle volantem homologaci a snažte se hošánci nabídnout normální kulatej volant a ne tuhle životu nebezpečnou hovadinu designově z 80tých let.
Ano běželo tady video. Právě, že je to ergonomický paskvil a je to i nebezpečné v provozu. Já bych tomu křápu s tímhle volantem nedal vůbec homologaci a ať si to Mlask klidně střílí na raketách do vesmíru.
3_diamanty
Technicky slabsi zakaznici to stejne zozeru aj s navijakom ten volant a este s nim budu aj frajerovat... uz len cakam kedy v tesle pridu s hranatymi kolesami ... budu predsa bezpecnejsie... a aj odbrzdene auto sa s nimi nepohne... davam tak rok dva a urcite vymyslia este nejaku dalsiu vtakovinu ... zlate id4 aj enyaq...uz dnes poslu teslu do smutku a to sa elektricka ofenziva v koncerne este len zahajila... o cine uz ani nevravim .... caro tesly uz straca moc takze ano... chce to nejako opat zaujat a polovicny volant sa javi ako docela lacne a vizualne napadne riesenie.... cert tam potom ze je to nezmysel... ukol znel jasne
Málokdy s tebou souhlasím, ale dneska jsi trefil pod dekl. Hranaté kolo a mohlby elon vymyslet i lehátka, aby mohli řidiči v autě spát. Zcela autonomně a bez emisí. OH wait
WinAdmin
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
...přešlap vůči ovladatelnosti je tenhle nesmysl je jasně patrné na videu.
https://www.youtube.com/watch?…
Hipster neví jak to držet, berany jako od favorita. Nebezpečné a upřímně bych to nehomologoval pro provoz na veřejných komunikacích. Jakkoliv může být Tesla technicky skvělá, tohle je absolutní fail.
https://www.youtube.com/watch?…
Hipster neví jak to držet, berany jako od favorita. Nebezpečné a upřímně bych to nehomologoval pro provoz na veřejných komunikacích. Jakkoliv může být Tesla technicky skvělá, tohle je absolutní fail.
Dobrá groteska, jak si tam sukuje ruce, ještě než vyjede z parkoviště, vůbec je tahle kchůůl jízda ta nejlepší "reklama" pro nový volant. :D Uau, to je jak pilotovat F35... :D Uau, to je jak nějaká video hra. :D Borec v tom sedí jak na nočníku, neopírá se vůbec o opěradlo, drží se těch beranů jak o život (jak sám říká). Prostě první dojmy z auta, z nichž je jasné, kdo mají být kupci těchhle kreací.
Jo, a pěkné je i jak čumí dvě vteřiny na ty symboly šipeček pro blinkry a snaží se jeden prstem trefit, to je ukázka dokonale promyšlené ergonomie. :-[] :no:
Jo, a pěkné je i jak čumí dvě vteřiny na ty symboly šipeček pro blinkry a snaží se jeden prstem trefit, to je ukázka dokonale promyšlené ergonomie. :-[] :no:
A přesto tu nekritičtí fanoušci tleskají tomu, jak to Elon zase všem nandal. ;-)
Když vidím toho vytmeleného frikulína, který neví jak by ty berany chytit a co s nimi dělat, tak se bojím potkat Teslu na sinici.
Když vidím toho vytmeleného frikulína, který neví jak by ty berany chytit a co s nimi dělat, tak se bojím potkat Teslu na sinici.
Jako reakci jsem si vypujcil slova Ondoreho 14:00:
Ale milujem, ako sa tu vyrojilo kopec odborníkov, ktorí dokážu tento megafail zhodnotiť bez jedinej osobnej skúsenosti, s nulovým kontaktom v realite.
:yes: :D
Kdo jsou podle tebe ti nekriticti fanousci? Marne ten nekriticky obdiv ve zdejsi diskuzi hledam. Ja treba tomuto reseni netleskam. A zdraham se ho hodnotit bez vlastni zkusenosti...
Ja tu vidim predevsim superkriticke hatery, co nemaji ani poneti, jaky vlastne sami pouzivaji prevod rizeni.
PS Dinare hejtujes taky Ferrari za ovladani blinkru?
PPS Zkuste si kluci misto posmesnych komentu radsi prelozit par prvnich vet toho videa. :yes: :yes: Mluvi se tam o zrychleni, Bugatti, budoucnosti, solarech atd. ;-)
Ale milujem, ako sa tu vyrojilo kopec odborníkov, ktorí dokážu tento megafail zhodnotiť bez jedinej osobnej skúsenosti, s nulovým kontaktom v realite.
:yes: :D
Kdo jsou podle tebe ti nekriticti fanousci? Marne ten nekriticky obdiv ve zdejsi diskuzi hledam. Ja treba tomuto reseni netleskam. A zdraham se ho hodnotit bez vlastni zkusenosti...
Ja tu vidim predevsim superkriticke hatery, co nemaji ani poneti, jaky vlastne sami pouzivaji prevod rizeni.
PS Dinare hejtujes taky Ferrari za ovladani blinkru?
PPS Zkuste si kluci misto posmesnych komentu radsi prelozit par prvnich vet toho videa. :yes: :yes: Mluvi se tam o zrychleni, Bugatti, budoucnosti, solarech atd. ;-)
Ad PPS "Zkuste si prelozit par prvnich vet toho videa." - dobrý point, vo veľkom sa tu hejtuje Tesla, ktorú šoféruje týpek, ktorý je podľa mňa nebezpečný v akomkoľvek aute. Ale vo videu samotnom je kopec miest, ktoré hejteri "nevidia", napr. otázka na majiteľa (t.j. toho, čo kameroval, nie tej lamy za volantom), či by chcel radšej klasický volant, alebo Yoke. Svet div sa, na cruising, takové to běžné ježdení si vybral ... a veď pozrite si celé video sami, všakže :-):D
PS: Už som tu postoval video, ako sa BMW vysporiadalo s volantom budúcnosti, ak sa to dostane do sériovej podoby, čo spravíme? A nemusí ísť len o autonómne autá, vybavujem si jednu štúdiu riadenia v Mercedesi, žiadny volant, len vo dverách si mal joystick, ruka krásne položená na opierke a všetko si šoféroval cez knipel. Ako som to hľadal, tak mi vyhodilo niečo podobné v stredovom tuneli, je to dokonca minuloročný model, takže to nie sú pokusy z pätdesiatych rokov, viď dole.
BMW: https://www.youtube.com/watch?…
Mercedes: https://www.youtube.com/watch?…
PS: Už som tu postoval video, ako sa BMW vysporiadalo s volantom budúcnosti, ak sa to dostane do sériovej podoby, čo spravíme? A nemusí ísť len o autonómne autá, vybavujem si jednu štúdiu riadenia v Mercedesi, žiadny volant, len vo dverách si mal joystick, ruka krásne položená na opierke a všetko si šoféroval cez knipel. Ako som to hľadal, tak mi vyhodilo niečo podobné v stredovom tuneli, je to dokonca minuloročný model, takže to nie sú pokusy z pätdesiatych rokov, viď dole.
BMW: https://www.youtube.com/watch?…
Mercedes: https://www.youtube.com/watch?…
Xylo
Celkové tržby 12 miliard USD, z toho auta 10,2 z toho povolenky 354 milionů. Hrubá marže z prodeje aut 2,9 miliardy USD, tj. 28,4 %. EBIDTA 2,5 miliardy USD. Zdroj : https://ir.tesla.com/
Tak ono je to potřeba dát do určitý relací, zejména k ceně akcií. Tržby, EBIDTA i čistý zisk jsou z tohoto pohledu velmi nízké.
Až budou investoři požadovat návratnost kapitálu (dividendy), mělo by těch cca 12 mld USD být čistý zisk, nikoliv tržby.
Až budou investoři požadovat návratnost kapitálu (dividendy), mělo by těch cca 12 mld USD být čistý zisk, nikoliv tržby.
Zatím se akcionáři hojí na zvýšení ceny akcií. Zatím se řeší spíše strategické cíle než krátkodobý zisk pro akcionáře. Zatím je krásná doba :D
Matej Babjak
Ja neviem, asi som už ako štyridsiatnik príliš "old school" na tento "bazmeg". A predým, ako sa tu dozviem, že nie som cieľová skupina - v priebehu cca. 2 rokov budem chcieť vymeniť môj 540i za nejaký elektromobil, pretože môj spôsob využívania auta je kompatibilný s elektromobilitou (dochádzanie max. 100 km denne). Technologicky by Tesla vyhovovala (elektromobil), takisto aj rozpočtovo. Čo mi ale nesedí je: podpriemerná kvalita a najmä tieto "vychytávky", ktoré sú možno dobré na "wow efekt", ale pri každodennom používaní by som si nadával škaredým spôsobom. Proste nevidím nič, čo by ma presvedčilo pre Teslu v porovnaní napr. s BMW iX alebo niečím od Volva.
No, cílová skupina nejsi. Jsi cílová skupina modelu 3 a ten má standardní volant. A kvalita posledních aut už prý je v pohodě.
Tak 540i?
To nejsi cilova skupina pro yoke.
Ty jsi skutecne cilova skupina sestiuhelniku, jak pises:
https://www.t-online.de/…n-rad-mehr-.html
Nic si z toho nedelej, Mateji. ;-)
Budes mit sice archaicky motor, ale zase cool volant vice pripominajici kruh. :D
To nejsi cilova skupina pro yoke.
Ty jsi skutecne cilova skupina sestiuhelniku, jak pises:
https://www.t-online.de/…n-rad-mehr-.html
Nic si z toho nedelej, Mateji. ;-)
Budes mit sice archaicky motor, ale zase cool volant vice pripominajici kruh. :D
eLzyx
... to mělo proměnnou strmost řízení podle rychlosti jízdy, dopravní situace atp. Pak by nebylo potřeba přehmatávat. Ovšem to je teorie, jak by se s tím dalo jezdit prakticky ...
Ondore
Osobne sa mi Yoke nepáči a bol by som za klasiku. Ale milujem, ako sa tu vyrojilo kopec odborníkov, ktorí dokážu tento megafail zhodnotiť bez jedinej osobnej skúsenosti, s nulovým kontaktom v realite. Asi je to tá istá skupina, ktorá už z pohľadu na injekčnú striekačku pozná kvalitu vakcíny a okamžite vyhodnotí jej dopady na populáciu, zmeny DNA a genetiku našich detí.
Medzi nami - Tesla ročne minie niečo nad 2 miliardy na vývoj. Netvrdím, že za daný peniaz sa nedá vymyslieť 3,14čovina, ale čo tak aspoň pripustiť možnosť, že tam u nich niekto vidí ďalej, ako my tu za monitormi počítačov?
Medzi nami - Tesla ročne minie niečo nad 2 miliardy na vývoj. Netvrdím, že za daný peniaz sa nedá vymyslieť 3,14čovina, ale čo tak aspoň pripustiť možnosť, že tam u nich niekto vidí ďalej, ako my tu za monitormi počítačov?
Tak zrovna tohle je jedna z věcí, kterou lze snadno zhodnotit na základě zdravého rozumu, bez potřeby to zkoušet nebo mít odborné znalosti kostruktéra. Prostě samoúčelný nesmysl, aby mohli nečím zaujmout publikum.
A ako je to prosím Ťa s fúznymi reaktormi - má zmysel to vôbec skúšať a vrážať do toho trilióny?
Má to obrovský potenciál. Ale jaké jsou pokroky, kolik se do toho cpe peněz a zda lze v tomto století očekávat reálné využití, to opravdu nevím a ani to nesleduju. To je právě velmi specifický obor, do kterého vidí jen odborníci.
Ale existuje i spousta věcí, kde už těžko lze něco převratného vymyslet. Příkladem budiž tvar, který by byl vhodný pro zprostředkování pohybu tělesa po podkladu. Už dávno před narozením Ježíše Krista lidstvo zjistilo, že optimálním tvarem je kolo. Doufejme, že nový prorok jménem Musk nezaúkoloval vývojové oddělení Tesly, aby v tomto oboru udělali "inovaci".
Ale existuje i spousta věcí, kde už těžko lze něco převratného vymyslet. Příkladem budiž tvar, který by byl vhodný pro zprostředkování pohybu tělesa po podkladu. Už dávno před narozením Ježíše Krista lidstvo zjistilo, že optimálním tvarem je kolo. Doufejme, že nový prorok jménem Musk nezaúkoloval vývojové oddělení Tesly, aby v tomto oboru udělali "inovaci".
Jako námět pro virální diskuzi je to velmi úspěšné, všichni melou o "volantu" modelu S Plaid. Nové kolo pro Bentley 9 diskuzních příspěvků, model S bude mít stejný volant 66 příspěvků v diskuzi :D
Vidíš, stačí Tvoj zdravý rozum a vyriešime všetky problémy ľudstva. Mám kopec otázok, budem ich dávať postupne, ok? Čo vravíš na thorium ako zdroj pohonu? Mne sa to páči viac ako EV!
"Příkladem budiž tvar, který by byl vhodný pro zprostředkování pohybu tělesa po podkladu." - len pre istotu - to predpokladám už nehovoríš o volante, že nie? Ak je to o kolese, tak sa mi vybavuje článok, ktorý naznačuje, že nemáš celkom pravdu a možno nás čaká revolúcia: https://www.auto.cz/…-eagle-360-93411
Čo Ti vraví zdravý rozum, je to nezmysel, alebo máme s kúpou auta chvíľu počkať?
"Příkladem budiž tvar, který by byl vhodný pro zprostředkování pohybu tělesa po podkladu." - len pre istotu - to predpokladám už nehovoríš o volante, že nie? Ak je to o kolese, tak sa mi vybavuje článok, ktorý naznačuje, že nemáš celkom pravdu a možno nás čaká revolúcia: https://www.auto.cz/…-eagle-360-93411
Čo Ti vraví zdravý rozum, je to nezmysel, alebo máme s kúpou auta chvíľu počkať?
Kdo říkal můj? Zdravý rozum je dán zkušenostmi, které získaly minulé generace. My z nich můžeme čerpat, nebo se můžeme snažit znovu vymyslet kolo. Co se týče Goodyearu, vidím tam jen počítačovou animaci. Já osobně radím počkat do doby, než Goodeyar představí funkční prototyp. Ale to bude zřejmě vyžadovat pořádnou trpělivost :-)
Nebuď zbytočne skromný, raz si autorita s názorom postaveným na zdravom rozume, tak sa za to nehanbi! Sa neskrývaj za minulé generácie, tie určite neriešili Yoke, ale Ty si to rozlúskol na počkanie.
Idem pokračovať, bolo by trestuhodné nevyužiť možnosť získať ďalšie odpovede pre ľudstvo. Máme byť vegetariáni, alebo všežravci? Ako chápeš ma, do roku 2050 nielenže majú byť elektromobily všade, ale bude nás takmer 10 miliárd. Bude dosť stejkov, alebo si máme začať zvykať na sójové mäso? Alebo nás spasí hmyz ako hlavný zdroj bielkovín?
Doplnené: Pls zabudol si odpovedať na thorium. Jedni hovoria, že to nejde, druhí naopak, že na tom postavíme budúcnosť osobnej dopravy a energetickej sebestačnosti, ostrovné systémy, ktoré neohrozia výpadky elektrární, ani erupcie na slnku. Čo vravíš, je to medzifáza pred fúznymi reaktormi? Alebo to má potenciál celkom nahradiť súčasný model získavania a spotreby energií?
Idem pokračovať, bolo by trestuhodné nevyužiť možnosť získať ďalšie odpovede pre ľudstvo. Máme byť vegetariáni, alebo všežravci? Ako chápeš ma, do roku 2050 nielenže majú byť elektromobily všade, ale bude nás takmer 10 miliárd. Bude dosť stejkov, alebo si máme začať zvykať na sójové mäso? Alebo nás spasí hmyz ako hlavný zdroj bielkovín?
Doplnené: Pls zabudol si odpovedať na thorium. Jedni hovoria, že to nejde, druhí naopak, že na tom postavíme budúcnosť osobnej dopravy a energetickej sebestačnosti, ostrovné systémy, ktoré neohrozia výpadky elektrární, ani erupcie na slnku. Čo vravíš, je to medzifáza pred fúznymi reaktormi? Alebo to má potenciál celkom nahradiť súčasný model získavania a spotreby energií?
Budeš se divit, ale i způsob řízení auta řešily minulé generace. Mrkni na auta z 19. století, ta tehdy používala něco jako řídítka z bicyklu. Nakonec se vývoj ustálil na kulatém volantu a pokud pomineme závodní auta (kde to má jistou logiku), vydrželo to až do té doby, než přišel pan Musk.
O thoriu pro pohon aut jsem v životě neslyšel, takže to zřejmě bude něco jako ta koule místo pneumatiky od Goodyearu, o které jsem taky předtím nikdy neslyšel. Dokud neuvidíme funkční prototyp, proč se tím zabývat?
Co se týče lidstva, 10 miliard nebude nás, ale jich. Ať si jedí, co chtějí, třeba i hmyz :-) Ale určitě se najdou takoví, co si o sobě budou myslet, že mají právo nakazovat 10 miliardám lidí z různých koutů světa, jak mají žít a co mají jíst.
O thoriu pro pohon aut jsem v životě neslyšel, takže to zřejmě bude něco jako ta koule místo pneumatiky od Goodyearu, o které jsem taky předtím nikdy neslyšel. Dokud neuvidíme funkční prototyp, proč se tím zabývat?
Co se týče lidstva, 10 miliard nebude nás, ale jich. Ať si jedí, co chtějí, třeba i hmyz :-) Ale určitě se najdou takoví, co si o sobě budou myslet, že mají právo nakazovat 10 miliardám lidí z různých koutů světa, jak mají žít a co mají jíst.
Nedivím sa, že tu bolo x štúdií, ako zmeniť volant, sám som ich pár videl. A nedivím sa ani, že to automobilky do série nedali, stačí pozrieť tunajšiu diskusiu, pomaly všetci vedia, že to nie je dobré... Tesla rozhodne nie je prvá a ani posledná, ktorá použila iný tvar ako kruh. Načo sa potom automobilky vôbec namáhajú? Všetci vedia, že koleso bola revolúcia, dodnes je to jediná možná cesta, tak načo robia veci ako je toto?: https://www.youtube.com/watch?…
Žeby vývojári zistili, že ideálna ergonómia nemusí byť kruh? Chceme alebo nie, väčšina sa nerozhoduje racionálne, väčšina si skrátka povie, že "toto neforemné čudo je zlé". Prečo? Lebo 100 rokov krútili kolesom, tak boh dá, že to ďalších 100 rokov inak nebude, howgh!
Predpokladáš, že tu o 30 rokov nebudeš? Tak budeš zrejme o kúsok starší ako ja a mal by som si z Teba prestať robiť prĐel. Chcel som ešte vyriešiť globálne otepľovanie a kopec ďalších vecí, ale už budem slušný, patrí sa k starešinovi, peace :-)
Žeby vývojári zistili, že ideálna ergonómia nemusí byť kruh? Chceme alebo nie, väčšina sa nerozhoduje racionálne, väčšina si skrátka povie, že "toto neforemné čudo je zlé". Prečo? Lebo 100 rokov krútili kolesom, tak boh dá, že to ďalších 100 rokov inak nebude, howgh!
Predpokladáš, že tu o 30 rokov nebudeš? Tak budeš zrejme o kúsok starší ako ja a mal by som si z Teba prestať robiť prĐel. Chcel som ešte vyriešiť globálne otepľovanie a kopec ďalších vecí, ale už budem slušný, patrí sa k starešinovi, peace :-)
gil54
..... ten v Teslách vlastně vůbec nemusí být, když mají toho super autopilota.
https://autobible.euro.cz/…eni-autopilotem/
https://www.auto.cz/…o-sekunde-123768
https://www.autoforum.cz/…rivejsich-nehod/
https://www.youtube.com/watch?…:-)
https://autobible.euro.cz/…eni-autopilotem/
https://www.auto.cz/…o-sekunde-123768
https://www.autoforum.cz/…rivejsich-nehod/
https://www.youtube.com/watch?…:-)
×
Sdílení komentáře
×