Novinky
3_diamanty
3
Suhlasim so vsetkym a este by som pridal jednu vec a to je akasi aura a vyzarovanie starych aut ktora je zretelne silnejsia ako pri novych autach... mnohe stare kusky akoby mali dusu a nieco z nich vyzarovalo... clovek k nim proste ma vztah aj respekt... lenze z tychto novych aut uz necitit nic... mnohe su uz uplne bezpohlavne a akesi sterilne skatule ... rovnako v kabine.....cest vynimkam... proste chyba tam uz akesi vyzarovanie a akysi vnutorny pocit viditelnej hodnoty ludskej prace ... uz dnesne auta su proste fakt len cisto biznis spotrebna zalezitost...
Přejít do diskuze
Bez komentáře
Snad jen tolik, že přežvýkaná houska už nevadí 😄
A je tady nová sorta bazarovych kovboju :yes:
Snad jen tolik, že přežvýkaná houska už nevadí 😄
A je tady nová sorta bazarovych kovboju :yes:
Plky o bazarovým kovbojovi tu mívali uberwagen fans ala Dinar, webpaja atd a pak borci co doma leštili novej třívál nebo ojetý Clio nebo služebák. Od těch druhých to sedí nejlépe 😄 😄 😄
Ano, to byla taková narážka na hraběcí řeči. Na jednu stranu není hanba si koupit ojeté auto, na stranu druhou tvrdit, ze ty nové nestojí za nic… to taky není úplně pravda.
Myslíš že autá sa v minulosti vyrábali len tak že to ľudí bavilo? Vždy to bol biznis aj keď teraz tvrdší ako v minulosti a nič iné.
Samozrejme že auto začína mať dušu keď má 10 rokov a 200t km na hrbe.
Kľudne by som bral takú E30 do garáže, nie pre dušu ale preto že sa mi páči a vyrastal som na DTM keď tam jazdila.
Samozrejme že auto začína mať dušu keď má 10 rokov a 200t km na hrbe.
Kľudne by som bral takú E30 do garáže, nie pre dušu ale preto že sa mi páči a vyrastal som na DTM keď tam jazdila.
a to z několika důvodů, které se v různých věcí liší
1) neodstatek nových aut díky problémům s chipy, dalšími materiály
2) kvůli covidu zvýšený zájem o individuální dopravu, ne každý chce jezdit v mhd, vlaku a busu s xy lidmi a hadrem na puse
3) absurdní zdražení spalováků v některých zeních jako holandsko aby se srovnaly uměle ceny s elektroplečkama
4) zájem bohatých lidí o veterány a luxusní auta a důvody zmíněné v článku ohledně čekací doby
1) neodstatek nových aut díky problémům s chipy, dalšími materiály
2) kvůli covidu zvýšený zájem o individuální dopravu, ne každý chce jezdit v mhd, vlaku a busu s xy lidmi a hadrem na puse
3) absurdní zdražení spalováků v některých zeních jako holandsko aby se srovnaly uměle ceny s elektroplečkama
4) zájem bohatých lidí o veterány a luxusní auta a důvody zmíněné v článku ohledně čekací doby
Kdo si koupí Aston Martin Lagonda, Jaguar E-type nebo DeTomaso Deauville (jestli vůbec víš jak to vypadá) apod je taky bazarovej kovboj? 😄
On je trošku rozdíl nezi votuněným golfem a jedničkovou oktávkou a veterány a youngtimery co maj styl a kde jsou ceny už jen nahoru.
On je trošku rozdíl nezi votuněným golfem a jedničkovou oktávkou a veterány a youngtimery co maj styl a kde jsou ceny už jen nahoru.
Pokud ty hraběcí řeči sou k něčemu co má tu tradici, dušil, styl a charakter tak já osobně v tom nevidím problém. Ten člověk má pravdu.
Pokud sou k otuněný jebce z 90 tek za 5,50 která supluje funkci moderního auta, protože na to dotyčný nemá tak je to věc druhá.
Pokud sou k otuněný jebce z 90 tek za 5,50 která supluje funkci moderního auta, protože na to dotyčný nemá tak je to věc druhá.
Jinak ta přežvýkaná houska se dá renovovat tak, že bude jako nová. To ti asi nikdo neřekl vid 😄
Dělal sem na Rollsu renovaci dřeva a sedaček (kůže). Stejně tak jde udělat lak nebo chromy (pokud je na daném voze třeba).
Dělal sem na Rollsu renovaci dřeva a sedaček (kůže). Stejně tak jde udělat lak nebo chromy (pokud je na daném voze třeba).
Byly poctivější materiály, ne všude tuna plastů, které po 15 letech zkřehnou a praskaj 😄 V lepších autech byly palubky z dřeva, ne imitace nebo zas plast.
Ke všmu se líp mohlo, motorem propadl klíč, poctivá technika bez eko nesmyslů a kurvítek, klasická skleněná světla co svítí s pořádnými žárovkami líp jak mini plastová na některých novějších autech a další milion věcí.
Těžko někomu vysvětlovat kdo na tom nic neopravoval a kdo měl maximálně trojkový bavo a golfa.
Tam tu duši, charakter a noblesu nehledej. To musíš jinam 😄 😄 😄
Ke všmu se líp mohlo, motorem propadl klíč, poctivá technika bez eko nesmyslů a kurvítek, klasická skleněná světla co svítí s pořádnými žárovkami líp jak mini plastová na některých novějších autech a další milion věcí.
Těžko někomu vysvětlovat kdo na tom nic neopravoval a kdo měl maximálně trojkový bavo a golfa.
Tam tu duši, charakter a noblesu nehledej. To musíš jinam 😄 😄 😄
jojo. Ty stará auta maj charakter, duši a atmosféru.
tuhle sem viděl u Lidla Dacii kombi (plastová maska, 4 světla , bílé RZ), pak klasického Moskviče 2138 na vinohradech a v Libni Šáde 100, vše na bílejch.
Takže to pořád v omezeném množšství jezdí.
Jinak vídám hlavně staré ameriky, britské káry a sem tam starý bawo a mercedes či peugeot, ale to už většinou bývá na vetenotách.
+ samozřejmě srazy
tuhle sem viděl u Lidla Dacii kombi (plastová maska, 4 světla , bílé RZ), pak klasického Moskviče 2138 na vinohradech a v Libni Šáde 100, vše na bílejch.
Takže to pořád v omezeném množšství jezdí.
Jinak vídám hlavně staré ameriky, britské káry a sem tam starý bawo a mercedes či peugeot, ale to už většinou bývá na vetenotách.
+ samozřejmě srazy