Bezpečnost
JC!! Tak toto ma velmi velku vypovedaciu hodnotu o schopnosti karoserie absorbovat kineticku energiu (vlastnu) daneho autička pri náraze na prekážku, ktora ale bohuzial v praxi nema ziadne uplatnenie.. pri strete s hociakym vecsim aj tazsim autom aj ked len s trojhviezdickovym AMEN >😒] Bolo by velmi naivne sa domnievat ze Smart je rovnako bezpecny ako Q7 >😒] >😒] Mala by sa konecne prehodnotit metodika EURONCAP-u!
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
nejde o to že vzbuzují faleěný pocit, ale o to že si nikdo neuvědomuje že je to v rychlosti pouze 64KM/H, a když si vemeš že v poslední době strašně nehod čelních to jest když pojedou dvě auta proti sobě povolenou rychlostí mimo obec tak je střetová rychlost 180KM/H pak je jasné že ti nic nepomůže
Euro NCAP je úplná blbost. Bezpečnost aut by se dala hodnotit e😜ost, podle skutečných dopravních nehod, ne? Kolik lidí se při tisíci haváriích zabije, zraní ve Smartech, Octávkách a kolik v BMW 7?
Když to po sobě čtu, tak si uvědomuju, že kdyby v těch testech malým autům nenadržovali, tak by se asi malá auta prodávala míň a to to asi nikdo nechce, že? Půsťte můj příspěvek z hlavy 😄
Nevim, jestli muzes toto porovnavat s Octavii. Octavia je prinejlepsim prumernym vozidlem co se tyce bezpecnosti.
K té mé e😜ost metodice, jen tak jsem to plácnul, to hodnocení by samozřejmě muselo brát v úvahu, kde se nehoda stala (měst👋dálnic), v jaké rychlosti atd. BMW asi průměrně havarují ve vyšších rychlostech, než SMARTi ve městech.
Ještě jednou zdůrazňuji, že malým autům do měst fandím.
A co se týká nárazu, tak je to do deformovatelné překážky, která by měla nasimulovat právě čelní srážku dvou aut, tzv. offset ze 40%.
youtube.com/watch?…
Nové velké auto verzus nové malé auto je ale znova iná vec. Ale nehovorím, že v neprospech malého auta.
Určite nájdeš aj iné videá ako napríklad😒br />youtube.com/watch?…
youtube.com/watch?…
youtube.com/watch?…