Ekonomika
Freddka
5
To slysim uz dvacet let a stale nic :-!
Přejít do diskuze
Však je v článku napsáno, že to táhnout prémiové značky. Pro běžného spotřebitele je ale podstatnější, jak to vypadá v ostatních segmentech. Třeba aktuální měsíční odstávka výroby ve škodovce rozhodně o zdravém autoprůmyslu nevypovídá.
a nakoniec autopriemyslu sa dari ako niky a aj ekologicky je to lepsie, kedze vyrobili menej aut
Aj v praci mame vdaka tomu volnejsie aj celkovo mensi frmol... ale kedze je leto tak viac volnosti pride vhod viac ako inokedy ... teda nestazujem sa ... a udajne to potrva az do r 2022 ta cipova kriza ... uvidime
Presne tak, emisni limity se resi uz nekolik desetileti, automobilky breci, jak to nejde a ono to jde. To je cely :-!
ale automobilky si neodhasovali, že SUV a větší auta se budou vypočítávat podle jiného vzorce, Před dvaceti rokama, ještě byly osobní auta v normě a nemusela parkovat na parkovišti pro nákladáky.
to je zástěrka, na prvním místě tahne koncern finanční služby, ale když je to o autech, tak všichni si musí myslet, že koncern vyrábí jen auta. Je s podivem, že ten šéf nevzpomněl co ho trápí v autoprůmyslu a to ID4, že na něm tratí velké peníze a třepe se, jak státu přestanou přes koncernové peníze půjčovat na ty ekodotace. To už asi bude tahoun koncernu ta jejich masná výroba. Zítra půjdu a koupím originál díl od AG VW.
Co to meleš prosímtě, VW momentálně dojí MQB s 2.0 benzínem/naftou jak může. Až tyto časy skončí, skončí i německá ekonomika.
a když budou nová auta pořád zdražovat, nakonec se dostanou do momentu kdy zisky nebudou