Profi
Celá EÚ tu básní o ekológii, tak nerozumiem, prečo sa tovar neprepravuje po železnici . Rozumiem regionalnej preprave, ale medzinárodná doprava, by mala jazdiť po železnici. Vážne je kamiónová doprava ekologickejšia (ekonomickejšia) , ako železničná? Kde sú tí ekologovia, čo im prekáža benzínový motor v osobnom aute, ale smradlave, hlučné kamiony nie.
u nás je malá propustnost na kolejích, ale jestli se zajímáte o železnici, tak se to zlepšuje i v té osobní, třeba Jančura kolik lidem už umožnil jet vlakem místo autem, u čd to nešlo. I v nákladní dopravě soukromníci vytlačují stát.
Proč za tohle dáváš vinu EU?
Důvod je jednoduchý, rychlost, kapacita, logistika a z toho vše cena.
Přesunout vše na železnici v době kdy většina jede takřka Just in time není reálné.
Důvod je jednoduchý, rychlost, kapacita, logistika a z toho vše cena.
Přesunout vše na železnici v době kdy většina jede takřka Just in time není reálné.
za vše může policie, dědečka s fábií umí pokutovat, ale když kamion jede do kopce 11Okm/hod nebo v obci jede nákladák v levým to už nevidí a o osobákách nemluvím, co kdyby zastavili nějakýho lobbistu? Mě osobně předjíždění nevadí, komu vadí, by měl odevzdat řidičák, protože to začíná kamionem a jde to přes cyklisty na maminku s kočárkem.
Může se to udělat podstatně lépe s proměnným značením, ale to ne.
To opravdu není u dopravní policie nikdo kdo by to chtěl zlepšit?
Jinak díky za prima článek. Pod tímhle nadpisem jsem čekal zas něco hrozného. Jsem příjemně překvapen.
To opravdu není u dopravní policie nikdo kdo by to chtěl zlepšit?
Jinak díky za prima článek. Pod tímhle nadpisem jsem čekal zas něco hrozného. Jsem příjemně překvapen.
ved tento zákaz napríklad na slovensku ešte platí
kamiony na dialnici nemôžu predbiehať
a to platilo ešte od československa
takže to musel nejaký chytrák zrušiť
možno to už neplatí ani u nás, ale donedávna určite platilo
kamiony na dialnici nemôžu predbiehať
a to platilo ešte od československa
takže to musel nejaký chytrák zrušiť
možno to už neplatí ani u nás, ale donedávna určite platilo
„Podľa dopravných predpisov vodič motorového vozidla, ktorého najväčšia prípustná celková hmotnosť presahuje 7 500 kg, alebo vodič jazdnej súpravy, ktorej najväčšia prípustná hmotnosť presahuje 7 500 kg, nesmie pri jazde po diaľnici predchádzať iné motorové vozidlo.“ uviedla Denisa Baloghová hovorkyňa Prezídia Policajného zboru
Někteří pomalejší řidiči ostatních vozidel by se mohli snažit zařadit mezi kamiony do pravého pruhu stůj co stůj, což může být vysoce nebezpečné – nevraživí kamioňáci by je mezi sebe jen tak nepustili.
Cize problem, ze kamiony su tak nalepene na seba, ze sa neda na dialnicu pripojit, ani z nej zist nikto neriesi?
Cize problem, ze kamiony su tak nalepene na seba, ze sa neda na dialnicu pripojit, ani z nej zist nikto neriesi?
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přesně tak kvůli netrpělivcům bude 1 pruh suprpomalej kam se dá těžko zařadit a levý podle situace.
preco sa bude dat tazko zaradit? ved ked pojde nejaky kamion pomaly, kamionisti maju vysielacky a niekde bude musiet stat a podaju si ho 😄 alebo policia to vyriesi, nemusi len merat rychlost
To nebude vláček ale vlak 10km dlouhý a teď si představ že bude předjíždět autobus či karavan ve 100km/h.Když není zákaz předjíždění tak tam mají i kilometrove mezery mezi sebou. Hlavní bonus ale pro všechny bude že bude třeba víc kamionů na přepravu zboží tak ještě trochu všechno podraží.
...osazení dálnic a rychlostních silnic informačními tabulemi. Právě od těch jsem si sliboval, že v případě velmi hustého provozu bude ŘSD pomocí kamer sledovat intenzitu dopravy a aplikovat byť krátkodobá, úseková omezení předjíždění kamionů.
Nestalo se tak, na tabulích nám svítí e-známka a tím to hasne.
Nestalo se tak, na tabulích nám svítí e-známka a tím to hasne.
To by bylo samozřejmě logické využití těch roky nevyužívaných el. tabulí, ale stejně, jak tu už někdo výše psal, pokud se nebude dodržování jakýchkoliv omezení (akt. úseky označené standard značkami nikdo nekontroluje) kontrolovat, vymáhat, je jedno jaký bude zákon i jak bude informace o omezení na dálnicích zobrazována.
Je to jako se vším. U nás se vše vždy vyřeší dopravní značkou! Díra na silnici? Dáme velblouda. Křižovatka kde jsou nehody? Dáme ceduli pozor časté nehody! Nedostatečná kapacita dálnice? Zákážem kamionům předjíždět...
Doteď jsem nepochopil, proč s modernizaci D1 nepřišel +1 jízdní pruh navíc a inteligentní proměnné řízení provozu. Letos s velkou slávou dostaneme dálnici D1 do stavu, v jakým měla být již před dvaceti lety. A letos to bude jen díky další politické lži toho populistickýho čoboláckýho * . Ale máme před volbami, tak je třeba lhát jen to sviští.. :-!
Doteď jsem nepochopil, proč s modernizaci D1 nepřišel +1 jízdní pruh navíc a inteligentní proměnné řízení provozu. Letos s velkou slávou dostaneme dálnici D1 do stavu, v jakým měla být již před dvaceti lety. A letos to bude jen díky další politické lži toho populistickýho čoboláckýho * . Ale máme před volbami, tak je třeba lhát jen to sviští.. :-!
Kamoni taky musí mít možnost předjíždět. Kvůli neschopnosti a nečinnosti PČR při dohledu ale opět raději hodíme všecky do jednoho pytle a principem kolektivní viny zákážeme předjíždět všem... Kvuli některým prasatum za volanty kamionů hodime vinu i na ty slušné... Jak typický české... 😒 😒 :no:
Hyundai
Příspěvek podléhá schvalování.
Podľa dopravných predpisov vodič motorového vozidla, ktorého najväčšia prípustná celková hmotnosť presahuje 7 500 kg, alebo vodič jazdnej súpravy, ktorej najväčšia prípustná hmotnosť presahuje 7 500 kg, nesmie pri jazde po diaľnici predchádzať iné motorové vozidlo.“ uviedla Denisa Baloghová hovorkyňa Prezídia Policajného zboru