Nepochybujem o opodstatnenosti tohto autíčka ani o jeho úžitkových kvalitách, ale kabínu robili snáď pre Japoncov. Meriam priemerných 180 cm a mal som problém nasúkať sa za volant, o akomkoľvek pohodlí sa nedá rozhodne hovoriť. Nabúrať by som v tom nechcel ani v tridsiatke, predpokladám, že volant by sa zastavil až o moju chrbticu....To by som rád vedel, či sa aj na takéto vozíky uplatňujú nejaké nárazové testy?
za ty penize nabizi vic nez slusnou uzitnou hodnotu. Takove vozitko se nestavi pro bezpecnost, design ani pohodli ale pro urcity ucel a v tomto pripade je to preprava z bodu A do bodu s minimalnimi naklady na provoz.A ze budete mit otlaceny zadek? Myslim ze po zjisteni kolik jste usetrily na povinem ruceni a na porizovaci cene, na otlaceny zadek rychle zpomenete, navic to neni nejaky dalkar, je to spis na jezdeni po meste.
P.S. v jednom ze starsich vydani je test trikoloveho piaggia a to je opravdu zvlastni nakladacek >:D
Ved prave - jeho opodstatnenost a uzitkovu hodnotu nemozno spochybnit. Ale aj v meste na trase dlhej 5 km to do mna moze napalit osobne auto, nakladak alebo cokolvek ine. Aj ked robim rozvoz po meste, presedim za volantom prakticky cely den. Majitela firmy moj otlaceny zadok boliet nebude. :-)
nemyslím, že by byl Porter až tak moc nepohodlný, jasně, žádná limuzína to není :-), ale jako užitkové vozidlo je super, nízký provoz a dobrý výkon, kde možno koupit? dlouhé hledání přineslo výsledky: Ostrava, Rudná 3 a firma se jmenuje I-tec Czech ;-)