Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Alfa Romeo Giulia mohla být nádherný kombík, souhlasíte?

34 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
co kdybyste se vykašlali na staré malůvky a místo toho nám otevřeli trochu čínský svět aut. Baic, Byd, to co jezdí WTCC nic o tom nevím a přitom to je evropská reálná budoucnost.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Suhlas... sprtat sa neustale v tej marnej polomrtvej alfe je uz na zamyslenie ...vyrobia par aut rocne.. predavaju dlhodobo velke houno a clankov o alfe ( polovica z nich su stejne len same nerealne studie a omalovanky ) tu pritom mas rocne viac nez o nejakej svetovej honde ci suzuki .... zatial co o cinskych gigantoch tu mas velke kulove .... vitaj v europskom automobilovom pupku sveta....
webpaja
Co by většina čínských výrobců dala za to, kdyby vyráběla auta úrovně jako je třeba ta Giulia...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To platilo kdysi i pro Nokiu a Huawei.
webpaja
Jen ty čínské útoky na evropský trh se diskutují už od 90-tých let. Poprvé jsem je vážněji zaregistroval ve WTCC jako Lynk&Co. Ale to je vlastně švédský tým, který dělal závodní Volva.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Asi to registruješ, ty jejich auta se dotahují skokově.
traveldrive
Ktoré? Za posledných 30 rokov šli o čosi hore v kvalite a možno v bezpečnosti. Ale zároveň rastú aj ich ceny, a za tie rozhodne čínske autá nestoja.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Neboj, zrovna ty jsi velký zastánce toho, aby se to otočilo a celá Evropa škemrala prstíčem na Čínu. Díky jejich přístupu k surovinám, jako například měď, lithium, kobalt a jiné a k další závislosti Evropy na Asijských, Afrických nalezištích bude s nástupem Elektromobility Čína utakovat kohouty, využívat svých možností, zatím co v Evropě budou fakrikxy stát a čekat, co na ně zbude. Jediný kdo na tomhle obrovsky vydělá bude Čína. Pak nás zaplavý svými výobky a hlavně auty a nemyslím jen vyrobenými v Číně, ale stoprocentními Čínskými výrobky a nikdo s tím nic neudělá.
Já Prvni_1
Neudela?
Staci to nekupovat.
A koupit radeji drazsi evropske auto.

Spotreba je zajmem vyrobcu, nikoliv uzivatelu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Huawei radši odstavili 😁
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
No, ale prodejní hit to fakt není.
webpaja
To nezpochybňuji...ale až bude číňan dělat taková auta, pak si řeknu, že to už umí.
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
I tahle doba jednou přijde. Ne, že bych se na to těšil.
Avatar - Anonym
Anonym
Číněné fázi kvalitních aut přeskočí. Ono jdou rovnou z nekvalitních kopíí starších aut rovnou do elektromobilů, kde se šetří na každém detailu, aby se tím kompenzovala drahá baterka.
traveldrive
Baterka nie je drahá. Je to len dobrý dôvod, aby mohli ceny EV držať hore.
zlysoused
Alfa toho sice moc neprodá, ale články o ní tady vždy spolehlivě přitáhnou pozornost. Na rozdíl od číňanů. A redaktoři musí psát články, které zaujmou čtenáře. Nakonec i ty jsi na ten miliontý článek o Alfě opět spolehlivě kliknul.
webpaja
Topperův klik neplatí, udělal to vlastně nedobrovolně. 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Topper možná neklik ani na článek, ale jen na diskuzi 😁
traveldrive
AJ palce dole soused nafasoval spoľahlivo. 😁
Avatar - Anonym
Anonym
aneb hra na kdyby.

Největší sranda je to v USA, zatímco všechny značky maj skladové zásoby na 14 dnů, Alfa a Fiat maj narvané sklady a stejně to nikdo nekupuje, i když auto obecně v USA nejsou.

to už asi o něčem svědčí....
Toky1
Tyjo. Ani len som netušil, že sa Alfy a Fiaty v USA predávajú.
Avatar - Anonym
Anonym
už nějaký pátek, ale prodeje jdou od desíti k pěti 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Ano, mohli jsme udělat legendu střední třídy. Prodejní šlágr jako 156ku. Ale kvalitnější. Auto, které vzkřísí naši značku.
Jenomže my jsme řekli NE. Žádné kombíky, žádné cenově dostupné základní verze. A automatické převodovky pro všechny benzínové čtyřválce a nakonec pro úplně všechny motory.
https😐/www.youtube.com/watch?…
ericn
No a světe div se, zas to zafungovalo - Giulia se neprodává. Že se ti Italové už nepoučí, třeba jim to nakonec ti Frantíci vysvětlí, že bez kombíku to prostě nejde 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nj. To je tak, když narveš miliardy do nové techniky, ale nepochopíš, že na tebe nečeká půl Ameriky, aby v přecpaném segmentu koupili tvůj produkt bez nějaké kontinuity, a domácí trh má více požadavků, než abys mu nabídl diesel. Takže ve výsledku ani tu počáteční investici nezaplatíš.
Avatar - Plautus
Plautus
...v polovici výrobného cyklu, ale “zbúchať” to kombi mali dostať povinne príkazom zhora.
Mať auto so skvelou technikou a nevyužiť jeho potenciál je trestuhodné.
Já Prvni_1
Proc?
Ja myslim, ze ani ne.
Kombik s podobnou technikou, jen umirnenejsimi motory, mela delat Lancia.
Avatar - Plautus
Plautus
Lenže Lancia zatiaľ stále “hibernuje”. A lež ju preberú zo spánku, ak vôbec, tak Giulia mohla robiť predaje v kombi. Nerátam, že by to bolo predajné terno, ale zrejme 1,5 až 2-násobok čísel sedanu by robila.
Já Prvni_1
To prave nevim.
A evidentne to nevi ani v Alfe, jinak by to udelali.
😉

To porad stoji na predstave, ze kupec Audi nebo Mercedesa v kombiku koupi misto nej Alfu.
Ale to se nejspis nestane.

Pocet kupcu Alfy je dopredu omezen. Pokud koupi kombi, nekoupi ten sedan.
Ano, asi by to zvedlo celkove prodeje, ale v jednotkach procent.
Avatar - Plautus
Plautus
Mám na to iný názor. Ak chcem kombi, lebo životná situácia si to vyžaduje, tak si ho u Alfy nekúpim a musím trebárs k BMW. Ak by som chcel sedan, tak sa rozhodujem medzi Giuliou a napr. BMW 3 v sedane. Takže Alfa sa týmto dobrovoľne vopred vyradila z výberu, a nie každý chce SUV, ktoré podľa Alfy má nahrádzať chýbajúce kombi.
Arese
https😐/www.autoforum.cz/…ych-automobilek/
😲 😲 😲 😲 😲 :no:
Avatar - Plautus
Plautus
Tomu snáď ani sami v Stellantise neveria...
Já Prvni_1
To jsou politicke deklarace.
Pro zachovani rovnovahy nectu.
V okamziku, kdy budou elektra zatracena a nahrazena treba nuklearni turbinou, vyjde nova politicka deklarace.

Ale bezny zivot pobezi dal.
Avatar - Plautus
Plautus
Mne to je jasné, ale používať na politickú deklaráciu historicky športovo orientovanú značku, a poškodzovať jej už pošramotené meno, je na mašľu pre stratégov, ktorí o tom rozhodujú. Ak chcem budovať dobré meno značky podložené históriou, nebudem si sám podlamovať kolená hlúpymi vyhláseniami, ale takticky budem v týchto veciach radšej ticho. Ak chcú byť politicky korektní, nech na to použijú značku DS, pri ktorej je úplne jedno, čo o nej prehlásia. Nemá žiadnu históriu, ktorú by bolo možné politickou korektnosťou voči euroblbcom pokaziť.
A áno, máš pravdu, že lepšie je také hlúposti nečítať.