Design
Arese
15
....vzhledem k vrozené "energetické bídě" každého zkratowozu (ve svých těžkých bateriích si při jejich plném nabití většinou veze jen tolik energie, jako nádržka o objemu cca 15-20 l nafty či benzínu) musí být tyto elektropřepravníky co nejaerodynamičtější. Ovšem MB G je všechno, jen ne aerodynamický! 😒] 😒] 😒]
Přejít do diskuze
Aerodynamiku nepotřebuje, protože je to apoštol. Vzduch se před ním bude rozestupovat jako před Mojžíšem moře.
Na okounění v okolí Pařížské a podobný primární účel tohoto (pří)městského povozu (na dálnici se opravdu nehodí) je elektropohon optimální. Ne každý se mentálním vývojem zasekl ve 12 letech, aby své okolí (které o to z 90% nestojí) musel oblažovat zvukem V8 AMG...
_EQS_
S produktovou a technologickou značkou EQ vytváří Mercedes-Benz elektromobilní ekosystém složený z produktů, služeb, technologií a inovací.
EQ znamená inteligentní elektromobilitu. Pro atraktivní design, výjimečnou radost z jízdy, vysokou každodenní praktičnost a maximální bezpečnost. Fascinující vlastnosti jízdy na elektrický pohon si můžete vychutnat právě tak komfortně, bezpečně a spolehlivě, jak to od značky Mercedes-Benz očekáváte.
Čistě elektrická mobilita znamená absenci lokálních emisí, téměř nehlučný pohyb vpřed a vynikající odezvu. Výsledkem je zcela nový zážitek z jízdy a perspektivní forma mobility připomínající průkopnickou práci automobilky před 130 lety.
Z celého srdce blahopřeji Mercedes-Benz s velkým přáním, i nadále byt vzorem vizionáře, průkopníka a světového automobilového lídra 🙌🏾
Také z celého srdce přeji krásný elektrizující večer panu CHIŽKU, v jedné osobě spojující WinDiezla, Romana H0rkeho, ClZCERO, Aresa, giI54, top10, huginO, Mokrus, Frettka, traveIdrive a mnoho, mnoho dalších jeho alterego “milovníků” naši blížící se elektrozkratove budoucnosti, se kterými tak rad konverzuje sam se sebou, a to nejen v této diskuse 👋🏾
EQ znamená inteligentní elektromobilitu. Pro atraktivní design, výjimečnou radost z jízdy, vysokou každodenní praktičnost a maximální bezpečnost. Fascinující vlastnosti jízdy na elektrický pohon si můžete vychutnat právě tak komfortně, bezpečně a spolehlivě, jak to od značky Mercedes-Benz očekáváte.
Čistě elektrická mobilita znamená absenci lokálních emisí, téměř nehlučný pohyb vpřed a vynikající odezvu. Výsledkem je zcela nový zážitek z jízdy a perspektivní forma mobility připomínající průkopnickou práci automobilky před 130 lety.
Z celého srdce blahopřeji Mercedes-Benz s velkým přáním, i nadále byt vzorem vizionáře, průkopníka a světového automobilového lídra 🙌🏾
Také z celého srdce přeji krásný elektrizující večer panu CHIŽKU, v jedné osobě spojující WinDiezla, Romana H0rkeho, ClZCERO, Aresa, giI54, top10, huginO, Mokrus, Frettka, traveIdrive a mnoho, mnoho dalších jeho alterego “milovníků” naši blížící se elektrozkratove budoucnosti, se kterými tak rad konverzuje sam se sebou, a to nejen v této diskuse 👋🏾
Jo hlavně takle ve tři ráno při otevřeném okně je to pecka. A mimochodem píšu o 90 % populace, ne primárně o sobě... 😉
Tesla dokonale šlape v ČR. Bez dotací má doslova masové prodeje, v červenci krásných 17 ks, zatímco RAM 31 ks a Dodge 17, (dříve jedna značka Dodge (přednumělým rozdělením špagetáky) tak převálcovala tesličku o krásných 31 kousků.
Petrolheadi olyzovače plakátů jasně deklasovali. Jooo, bez dotací to nikdo nechce, smůla
GO FAR WITH MOPAR!
Petrolheadi olyzovače plakátů jasně deklasovali. Jooo, bez dotací to nikdo nechce, smůla
GO FAR WITH MOPAR!
Se odstěhuj na Čukotku nebo do Burkina Faso, když tě obtěžuje zvuk V8 a hlavně sem nelez mezi petrolheady na forum o autech.
Forum o tramvajích a trolejbusech je jinde 😄 😄
A pozdravuj soudružku Gréééétku, milý Lysenkisto 😄
Forum o tramvajích a trolejbusech je jinde 😄 😄
A pozdravuj soudružku Gréééétku, milý Lysenkisto 😄