Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota vodíku věří. V roce 2030 má v ČR pohánět až 50.000 aut

Japonská značka je proslulá svými hybridy, stále více se však zaměřuje i na vodík. V příštích letech do nich hodlá investovat ve velkém.
Zpět na článek
5. 8. 2021 09:50
5. 8. 2021 10:45
6. 8. 2021 07:50
6. 8. 2021 07:48
6. 8. 2021 12:05
6. 8. 2021 12:50
6. 8. 2021 12:53
6. 8. 2021 13:00
6. 8. 2021 12:58
6. 8. 2021 13:11
6. 8. 2021 14:10
6. 8. 2021 14:39
6. 8. 2021 14:57
6. 8. 2021 22:01
6. 8. 2021 21:55
7. 8. 2021 07:21
7. 8. 2021 07:26
6. 8. 2021 13:09
5. 8. 2021 10:42
5. 8. 2021 11:32
5. 8. 2021 10:21
5. 8. 2021 10:34
5. 8. 2021 11:25
5. 8. 2021 11:26
5. 8. 2021 14:41
5. 8. 2021 14:50
5. 8. 2021 12:35
5. 8. 2021 16:06
5. 8. 2021 21:01
6. 8. 2021 07:36
Avatar - KANKUNEN
5. 8. 2021 09:07
A prosím, jak se ten vodík
bude vyrábět? Není lepší ten plyn či ropu projet přímo a elektriku nevyrobit.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - WinDiesel
5. 8. 2021 09:36
Re: A prosím, jak se ten vodík
Startovní podmínky vodík nemá dobré.
Stačí jedna exploze a jakýkoli zájem zcela opadne.
Je to velké riziko.
5. 8. 2021 10:11
Re: A prosím, jak se ten vodík
viz já 10:06 s tím asi nic nenaděláš (svět tě dál neposlouchá = ty furt chceš naftu co má VYŠŠÍ cenu než benzín a znamená VĚTŠÍ spotřebu ropy než na benzín = nebo|?) prostě
po https://oenergetice.cz/…isty-vodik-svete to míří i do EUropy https://oenergetice.cz/…kavane-strategie
Avatar - WinDiesel
5. 8. 2021 11:07
Re: A prosím, jak se ten vodík
dobrý hlody, kylie :-) jen tak dál o tom jam mne swět neposlouchá :-) bavíš, díky :yes:
5. 8. 2021 11:53
Re: A prosím, jak se ten vodík
hele VYSVĚTLÍŠ čemu přesně teď říkáš HLODy?
Avatar - KANKUNEN
5. 8. 2021 11:24
Re: A prosím, jak se ten vodík
Hamčo, už to nebude nikdy ono, jak si škemral pod Lexusem srozumitelnou češtinou, že jsi to opravdu ty, tak si sám na sebe prozradil, že jsi jen provokatér, co kopčil tetku.
5. 8. 2021 11:54
Re: A prosím, jak se ten vodík
co to je ŠKEMRAL?

co to je provokatér co kopčil?

CO sis to VYMYSLEL?

co nebude NIKDY ONO?
5. 8. 2021 13:37
Re: A prosím, jak se ten vodík
A nas oblibeny ulhanec a trol opet zmenil pohlavi. :D :D :yes:
5. 8. 2021 14:03
Re: A prosím, jak se ten vodík
a TAKHLE vyhodnocuje ryccardo (na základě NEZNALOSTi) všechno :-O :*)

a TAKHLE vždy všechno PŘESNĚ NAOPAK trefuje realitu = pravdomluvnému s odkazy říká ULHANEC (ten co si furt vymýšlí děkany co říkali shodou okolností stejnou kravinu jako on a přednášky na VŠ kde říkali že 99% ropy projezdíme v autech atd. :-)

a TAKHLE napíše doslova VŠECHNO opačně = to k tomu OBLÍBENÝ :-!
5. 8. 2021 15:20
Re: A prosím, jak se ten vodík
Ty si ujasni debilku hlavne jaky mas pohlavi, pak prijd diskutovat :D
5. 8. 2021 15:43
Re: A prosím, jak se ten vodík
no víš tohle JE FAKT jednoduchý = a všichni (krom tebe) to pochopili = viz včera a předevčírem Ozzy a teď viz 15:38

fakt musíš FURT JEN PLÁCAT = že TY zase něco NECHÁPEŠ?

zkus ZAPNOUT to co ti dlouhodobě nefunguje zkus se SOUSTŘEDIT a čti 3.8. 12:16 https://www.auto.cz/diskuse/81453/1

a 12:42 máš vysvětlení = snad i pro tvůj rozsah chápání (teda snad;)
5. 8. 2021 10:06
Re: A prosím, jak se ten vodík
to musíš znát kontext = to není o tom vyrábět vodík PRO auta = ale o světu (průmyslu) na vodík = a tím vodíkem TAKÉ krmit auta ;-)

hele JAK dlouho trvá než tu aktivují nový nick? já týdny čekal pak mě to pustilo na JEDEN příspěvek a už zase dál mi to píše že JE KRÁTCE a zatím NEMŮŽE psát PŘÍSPĚVKY :-(
Avatar - WinDiesel
5. 8. 2021 11:07
Re: A prosím, jak se ten vodík
možná nás chtějí před Tebou ochránit?
5. 8. 2021 11:36
Re: A prosím, jak se ten vodík
tak MI nechaLI (nově vyvolali při změně diskuzní platformy se objevil) přístup k tomuhle LÉÉTA REDAKCÍ ZRUŠENÉMU sloučenému = učtu? :-)

mi spíš příjde = že místní ajťáci jsou béčka (něco jako ti co dělají pro stát = kdy máme v Tečce qwerty kód který nikde po světě nejde přečíst tak ho MUSÍME mít i vytištěný na papíře :-!
5. 8. 2021 13:38
Re: A prosím, jak se ten vodík
Dali tomu dementovi ban a on to nepochopil :D
5. 8. 2021 13:46
Re: A prosím, jak se ten vodík
ty si OPRAVDOVÝ dement :D

hele JAK si představuješ NEPOCHOPIT ban = to fakt VYSVĚTLI! :-O :*)
5. 8. 2021 15:26
Re: A prosím, jak se ten vodík
Blabolis tu o tom jak dlouho trva aktivovat novy nick a ze ti nejde psat prispevky, tak si vytahl tenhle starej troli ucet, kterej ti redakce nezabanovala ty hermafrodite :D :D
5. 8. 2021 15:38
Re: A prosím, jak se ten vodík
Fakt to neumíš slušně MUSÍŠ bejt takhle trapnej?

Opět VŠE co si napsal = je LEŽ a BLBOST a KRAVINA
Proč si to VYMÝŠLÍŠ? :-|

Proč píšeš BLÁBOLÍŠ jak trvá aktivovat... když zrovna včera to tu vysvětloval Ozzy co proč to tak teď je = no tak TY zase NEVÍŠ co a jak = a ZASE si VYMÝŠLÍŠ

tak znovu HRDINO UKECANEJ = JAK si PŘEDSTAVUJEŠ nepochopit ban VYSVĚTLI to HRDINO :-)
Avatar - .StenLi.
6. 8. 2021 11:27
Re: A prosím, jak se ten vodík
Kratka odpoved je: Nie, nie je, spalovacie motory su pri priamom pohone kolies tak neefektivne ze je vyhodnejsie vyrobit z fosilu elektriku a jazdit na nu.
Avatar - Roman Horký
5. 8. 2021 09:18
Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
ale že by to bylo zrovna v ČR, to fakt asi nedopadne. Jako že v čase T máme jednu neveřejnou a 0 veřejných čerpaček. A v čase T+8,5 roku by jich mělo být tolik, aby se prodalo 50 tisíc aut na vodík (to je 7 tisíc ročně, to je přes 500 měsíčně, to je několik desítek za den). Co má Toyota za tajné trumfy v rukávu? Jaký zázrak se stane? Přijede i Copperfield?

PS: A to záměrně neřeším mizernou účinnost vodíkového cyklu, která se projevuje mj. 2-3 násobnou cenou za ujetí 1km na vodík versus na benzín/naftu.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - WinDiesel
5. 8. 2021 09:40
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
Toyota věří v neúspěch bateriových elektrozkratů, přičemž bude mít připravenu alternativu.

Mimochodem, vodík se dá i spalovat, jak v zážehových ICE motorech tak ve vznětových ICE motorech :-)
5. 8. 2021 10:22
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
S jeste horsi ucinnosti a NOx lokalnimi emisemi k tomu. Wtf

https://en.m.wikipedia.org/…n_engine_vehicle

Ty tunto.
Jsi mimo jako obvykle.

Existuje asi jen malo pitomejsich zpusobu pohonu. To uz bych asi snad uprednostnil diesel. Drz se radsi toho. ;-)

However, hydrogen combustion with air produces oxides of nitrogen, known as NOx. In this way, the combustion process is much like other high temperature combustion fuels, such as kerosene, gasoline, diesel or natural gas. As such hydrogen combustion engines are not considered zero emission. :no:
Avatar - WinDiesel
5. 8. 2021 11:09
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
wole, vodík se spaluje při tak nízkých teplotách že NOx prakticky nevznikají ... :-[] :-[] :-[] :-[]
dříve než začneš ostatní napadat, ověř si fakta, abys nedopadl jako Babiš s jízdenkou v Praze, fouňo :-[] :-[] :-[]
5. 8. 2021 13:10
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
Je auto se spalovacim vodikovym motorem bezemisni vozidlo? :D

Wine, proc si porad myslis, ze jsi chytrejsi nez automobilky?
Resp. mne zkus vysvetlit, proc se to nepouziva. :-)
5. 8. 2021 13:45
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
Ano je. U auta spalujiciho vodik nejsou emise vubec tema k reseni. Btw automobilky na tom pracuji, takze to neni napad Wina ;-)
5. 8. 2021 13:49
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
hele PROČ NEMLČÍŠ = když to mu nerozumíš?

protože by si musel mlčet FURT? ;-)

při SPALOVÁNÍ vodíku ve SPALOVACÍM motoru fakt VZNIKAJÍ = takže (tvá) klasika JE TO TÉMA K ŘEŠENÍ = samozřejmě má pravdu Don

a samozřejmě je mimo Win (no a ty :-|
5. 8. 2021 15:30
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
Proc bych mel mlcet? Abych nenarusoval tvuj monolog blabolu?

https://cs.m.wikipedia.org/…%C3%BD_automobil

Soustred se na pasaz - vyhody vodikovych motoru proti benzinovym a klidne je muzes ocitovat. Ja budu mlcet ;-)
5. 8. 2021 15:34
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
no aby si NEPLÁCAL tyhle NESMYSLY přece

to je FURT DOKOLA = od PRVNÍ chvíle kdy jsme tu prohodili = to bylo o TVÉM špatné vyhodnocení

furt všechno děláš (vymýšlíš) OBRÁCENĚ než je = no tak máme DVA DRUHY aut na vodík = a DonVito ani já si co a jak (aby jsme obhájili to co jsme předtím plácli) nemusíme hledat na wikipedii = a NE hledat co a jak (jak by bylo když už správně) ale hledat něco nějakou větu ABYCH PODPOŘIL to co sem plácnul

Jednoduchá verze: SPALOVÁNÍ VODÍKU = NENÍ bezemisní auto. Jasný?
5. 8. 2021 15:42
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
Je ;-)
5. 8. 2021 16:00
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
No vidíš = jak se učíš. Auto SPALUJÍCÍ vodík NENÍ bezemisní

a tohle JE bezemisní auto https://www.youtube.com/watch?… taky jasný?

zbývá co TY v 13:45 viz Don v 13:45
5. 8. 2021 13:54
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
Ktere automobilky na tom pracuji?
5. 8. 2021 13:58
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
já nepoznám že mám BAN = no a někdo https://www.mojecestina.cz/…2012030602-cislo :-)
5. 8. 2021 15:33
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
Hele a tu hnusnou profilovku ty blondaty vyzily stetky co si mel pod timhle nickem to ses ty?
5. 8. 2021 16:03
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
to jako VÁŽNĚ? fakt si napsal BLONDATY VYZILY STETKY?
5. 8. 2021 17:07
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
ty seš trochu čůůůůůrák, víš to? jsou určité hranice, které slušný člověk nepřekročí... :no:
5. 8. 2021 10:37
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
hele Wine KAM na ty BLBOSTI co píšeš chodíš? to si prostě (v tu chvíli) VYMYSLÍŠ a napíšeš?

nesmíš číst JEN (informačně dnes bohužel podprůměrnou NEJVĚTŠÍ JÍZDU NA WEBU) https://autobible.euro.cz/…e-nove-generace/
Avatar - WinDiesel
5. 8. 2021 11:10
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
jo já ti to řeknu a ty tam budeš chodit taky :-[] :-[] :-[] trhni si hřídelí :-!
5. 8. 2021 11:22
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
Ne to si můžeš být NA STO PROCENT ABSOLUTNĚ TOTÁLNĚ JIST = tam fakt NEeee :-!

ty si fakt nevěděl že Toyota má dokonce NĚKOLIK podobných https://autobible.euro.cz/…e-nove-generace/ projektů?
ti si fakt nevěděl že KDYŽ už něco dělá je to většinou ZCELA JINAK než https://fdrive.cz/…-na-baterii-5355 místní VWýrobci?
5. 8. 2021 10:16
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
To nemá Toyota = to jen Kolman splácal 2 články dohromady

O tom že Toyota bude dál podporovat vodík = viz odkazy z 10:11
a O TOM že VLÁDA si vymyslela PLÁN (nesmyslný NIC pro to neudělala = v Německu je 3ciferné číslo vodíkových čerpacích stanic) že tu za pár let budou desetitisíce aut na vodík

První česká veřejná vodíková čerpací stanice = se přesto že už 8 let MAKÁME = už rokY a rokY a znoVU a znoVU odkládá a odkládá :-)
5. 8. 2021 16:14
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
Nemáš pravdu. Aktuálně se vodík prodává za 10 EUR/kg v DE. Spotřeba při normální jízdě je cca 1 kg na 100 km. Tzn. 250 Kč na 100 km, tedy 2,5 Kč/km. Není to žádná pecka, ale je třeba brát v úvahu energetickou bezpečnost Evropy. Dokonce se začíná uvažovat o přimíchávání vodíku do zemního plynu ve výši 2%
5. 8. 2021 16:23
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
hlavně je potřeba brát cenu vodíku = ne tu současnou. ale tu AŽ svět průmyslu přejde masivně na vodík = pro příklad třeba vývoj ceny baterií/kWh nebo třeba solárů = což (zčásti) platí i pro ten vodík

https://oenergetice.cz/…vyznamne-milniky to samé Japonsko nebo Čína a dneska už i EUropa = byť sme klasicky pozadu
5. 8. 2021 17:39
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
2 neveřejné
5. 8. 2021 20:24
Re: Věřím, že Toyota vodík někde rozjede
To víš začnou prodávat vodíkový yaris za 600/700tisíc a pak by to možná zvládli kdyby bylo i kde tankovat.
Avatar - _EQS_
5. 8. 2021 09:25
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Roman Horký
5. 8. 2021 09:36
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
Já už vím, ty se vždycky nudíš u nabíječky, proto ty mega dlouhý love story.
Avatar - WinDiesel
5. 8. 2021 09:42
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
On se nudí v nějaké neziskovce, co spřádá plány pro budoucnot, pro nás, podlidi, kterým se všechno musí vysvětlovat a vysvětlovat a když to nevyjde tak přijdou příkazy a zákazy z EU.
5. 8. 2021 10:28
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
Bože TEBE TEDA DOSTALI :-O :D :-! :-[]

hele ani VZDÁÁÁÁLENÝ kontakt s realitou? že tohle jde z Asie? :-)

že lídr vodíkových aut je Japonsko a Jižní Korea a tím směrem vyrazila i Čína?

tady v EUropě VWládne https://www.auto.cz/…tromobily-139288

tak prosím ZKUS ZAPNOUT mozek a zkus NEPLÁCAT (ale fakt) blbokraviny o NEZISKOVKÁCH a PŘÍKAZECH z EU a tak

jménem všech s mozkem DĚKUJEME
Avatar - WinDiesel
5. 8. 2021 11:12
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
koukám že jsi zapnula svůj "mozek" ale vylezly jen hlody, bláboly a krawiny :-)
5. 8. 2021 11:19
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
koukám že ani po nápovědě FURT NIC a NIC :D

tak ho ZAPNI a(spoň) ZKUS to = vodík sem jde z Japonska, Jižní Koreje a dnes už tím směrem jde i Čína = ANO nebo NE? to DÁŠ ;-)

tak to zkus ZNOVU = neplácat o neziskovkách a příkazech EUropy = děkujeme
Avatar - 3_diamanty
5. 8. 2021 09:37
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
Za mna vodik popri rozmachujucich sa el.autach nema sancu na nejake masovejsie presadenie sa... ale niekde ako pohon sa mozno hodi.... pekny den s vonou benzinu :yes:
Avatar - WinDiesel
5. 8. 2021 09:43
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
nech si ty blbý kecy o voňavém benzínu :-[]
5. 8. 2021 10:31
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
vím(e) že nic nevíš, ale ty nevíš že i v tomhle je rozdíl (jak KRÁVA) mezi benzínem a naftou (co smrdí https://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?…
Avatar - WinDiesel
5. 8. 2021 11:13
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
Koukám že tys nikdy nečichla ke smradu ze spáleného benzínu :-)

Koukám že už tě sem vpustili ... :-[] pomoc bože zachraň nás !!!
5. 8. 2021 11:16
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
Vole sem hammunasakra bez přístupu k svýmu účtu = zato s přístupem k léééta REDAKCÍ ZRUŠENÝMU účtu :D

a bez možnosti (už týdny) diskutovat přes nový https://cs.wikipedia.org/wiki/Amaterasu který sem si otevřel = sem čekal čekal PAK konečně mi to dovolilo napsat příspěvek a pak se vrátilo NEMŮŽEŠ PŘISPĚVKY SI TU KRÁTECE :yes: :D

takže koukám že sis nečuchl k benzínu vs nafta = no to je FAKT SMUTNÝ

ale plkáš = furt furt stejně = bože chraň nás :*)
hele UŽ víš že nafta = je dotovaná (a bez toho ani ránu)?
hele UŽ víš že jet na naftu = znamená spotřebovat VÍC ropy?
5. 8. 2021 16:58
Re: Re: Mají vodíková auta budoucnost?
Když může někomu vonět nafta, proč by nemohl benzín.
Avatar - _EQS_
5. 8. 2021 09:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
5. 8. 2021 15:08
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
Tesla dokonale šlape v ČR. Bez dotací má doslova masové prodeje, v červenci krásných 17 ks, zatímco RAM 31 ks a Dodge 17, (dříve jedna značka Dodge (přednumělým rozdělením špagetáky) tak převálcovala tesličku o krásných 31 kousků.

Petrolheadi olyzovače plakátů jasně deklasovali. Jooo, bez dotací to nikdo nechce, smůla


GO FAR WITH MOPAR!

:-) :-) :-) :-)
5. 8. 2021 15:10
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
to JE FAKT smůla ;-)
protože ani takovej vokecávač jako ty nevymyslel co s realitou

1. za jak dlouho dojde ropa

vs

2. jak dlouho bude trvat přechod planety na 2 miliardy aut NE na ropu
Avatar - Barrichello
5. 8. 2021 15:17
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
1) ropa dojda za cca 60-80 let a plyn za cca 200-250 při současné spotřebě a současných nalezištích, pokud se najdou naleziště nové a spotřeba bude klesat díky pomatencům jezdícím na vodík a alektro daleko později....

2) žádný takový přechod nebude, zelení bolšeici se netají tím, že chtěj 40% lidí nahnat do vlaků, busů a mhd, tj´. počítaj s tím že chudí na to mít nebudou a nebudou moc jezdit :-)

Neobolešvici v rakousku chtěj od roku 2040 zakázat provoz všech aut na benzín a naftu, tj i OJETIN!!!!
5. 8. 2021 15:31
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
1. a) ropa dojde (třeba tak nějak) souhlas = ale teď to MUSÍŠ zkombinovat s tím jak dlouho to SVĚTU bude trvat ty asi 2 miliardy aut vyměnit za verze NE ropa
b) že TY nechápeš co se to děje proč se to děje = to neznamená že ti co jo jsou pomatenci = bohužel spiš PŘESNĚ NAOPAK https://nedd.tiscali.cz/…liony-let-512612 asi jsme bohužel už NA nebo možná ZA bodem.. https://nedd.tiscali.cz/…pokladalo-512151

dle všeho plácání lidí bez znalostí že ty proměny probíhají moc RYCHLE jsou dle všeho PŘESNÝ OPAK (jak už to u plácalů bývá) https://nedd.tiscali.cz/…teplovani-516123

a proč by taky měl mít pravdu plácal který si to všechno vymýšlí a ne na desítkách let znalostí odborníků závěry https://www.csfd.cz/…planete/prehled/

bylo by FAJN kdyby plácalové jako ty měli pravdu = ale ty ani nechápeš to s těma autama. Takže ZNOVU když třeba v tom Rakousku za 19 let nebudou spalováky JAK DLOUHO TO BUDE TRVAT NA CELÉ PLANETĚ??? PROTOŽE ty MYSLITELI jde o CELOU planetu a pokud alespoň MINIMÁLNĚ zvládáš MYSLET tak chápeš že někdo musí být první a někdo poslední = a že mezitím bude SAKRA rozdíl = destíky let než to bude CELO světově

2. proč používáte slova jako bolševici = to fakt NEVÍŠ co byl bolševik a co dělal? proč opakuješ TUPĚ tyhle ruský hoaxy? TY jsi myšlením bolševik = a PROTO si PROTI ekologii = tak je to snadný ;-)
Avatar - Barrichello
5. 8. 2021 15:42
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
bolševik chtěl poroučet přírodě a lidem, aby měli strach, shrbili hřbet a poslouchali, to přesně chce i zelený unijní bolševik, co se tak stydí si říkat a tak si říká zelený, soc. demokrat, liberál atd

Je to všechno bolševická zelená svoloč :-) :-)
5. 8. 2021 15:45
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
No http://hlidacipes.org/…y-neseme-dodnes/?… byli přesný OPAK těch kterým TY TEĎ říkáš bolševici :-)

a protože SMÝŠLÍŠ bolševicky DÁL = TAK ti to DÁL vadí https://www.mfcr.cz/…ediich-4293-4293

Teď jen fakt hloupě opakuješ hoax že bolševici jsou teď ti vzdělaní a ekologicky smýšlející = fakt TUPÝ co? ;-)
Avatar - Barrichello
5. 8. 2021 15:48
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
Bolševiky v Rusku dostali k moci Němci, kteří to Leninovi všechno zaplatitli, jinak by shnil v zapomnění v exilu ve Švýcarsku.

A tito němci, tragický národ pomatených zouflaců dál ničí Evropu. Tentokrát s migranty a Green dealem.

TOLIK REALITA neomarixistický slouho :-)
5. 8. 2021 15:57
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
to jen dokazuje, ze rusaci si nejsou schopni vladnou sami.
meli by predat klice od kremlu nemcum nebo amikum.
bylo by jim mnohem lip.
Avatar - Barrichello
5. 8. 2021 15:44
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
můžeš to okecávat jak chceš, Trofime Lysenko.. Lysenikisti a mičurinci jste, zelený neobolševický šašci a ničitelé Evropy!!

Dočkej času až budou masivní demonstrace a občanské války :-)
5. 8. 2021 15:54
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
ano DEBIL ÚPLNĚ NEJHLOUPĚJŠÍ by se radoval že snahy https://denikn.cz/…centimetry-vody/ tohle zmírnit budou ještě zpomaleny MASIVNÍ DEMONSTRACÍ a dokonce OBČANSKOU VÁLKOU (z důvodu totální blbosti https://nedd.tiscali.cz/…pokladalo-512151

takže furt to samý TY BOLŠEVIK = furt se ti to nelíbí že se dál nechováme https://www.mfcr.cz/…ediich-4293-4293 že ekologický škody po rusácích https://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?… jsme ani po 30ti letech nestihli vyřešit (asi) VÍŠ
Avatar - Barrichello
5. 8. 2021 23:53
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
tohle nikdy nezastaví žádný přechod ne EV auta, to by se musely začítá řeišt zásadní ekologické problémy světa. Loni vykáceno nejvíce amazaonských pralesů v historii a uvolněný metan z permafrostu na Sibři způsobil tolik Co2, jak 90 miliard aut :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
5. 8. 2021 15:19
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
Už máš zas dny, kdy se vydáváš za tetu Kylie? Ta schisofrenie ti nebezpečně postupuje teda, zelený Hammuno :-)
5. 8. 2021 15:57
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
viz já 15:43 = vy ste s ryccardem 1 myslitel s 2 nicky nebo https://www.csfd.cz/…e-patri/prehled/ ;-)
Avatar - Barrichello
5. 8. 2021 23:51
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
Ty jsi zas zelený neomarixstický bratr se soudruhem DonVitem a soudruhem Hendly :-) :-) :-)
5. 8. 2021 09:55
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
EQS: co to proboha píšeš za bláboly ? Co to je "vodíkový motor" ??? Koho zajímá koncentrace CO2 ve městě ? Jak chceš vodík vyrábět pro tolik aut bezemisně ? Větrníky a sluncem ?
5. 8. 2021 10:24
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
tak jak SE už VYRÁBÍ? https://oenergetice.cz/…isty-vodik-svete

auta na vodík jsou (přece) 2 druhy = jednak https://www.youtube.com/watch?…

a taky přímo spalující vodík

no a bezemisně není problém https://oenergetice.cz/…5-prekonala-uhli
Avatar - WinDiesel
5. 8. 2021 11:14
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
stará (ne) dobrá Kylie je tu - utopí Vás v blábolech :-[] :-[] :-[]
5. 8. 2021 11:41
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
viz já 11:39

ale u tebe nejdřív krátký test inteligence = už ti DOŠLO

- že osobákem na naftu znamená VĚTŠÍ spotřeba (ropy)?
- že nafta je (vícestupńově) zvýhodňovaná ve finále https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit a BEZ MULTI-MILIARDOVÉHO DOTOVÁNÍ ceny = si proti benzínu naprosto NEŠKRTNE?

JESTLI to už chápeš = zkus pokračovat na level viz 11:39
5. 8. 2021 11:25
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
Takže 16% podíl obnovitelých zdrojů znamená podle tebe bezemisně ? Legrační, že ?
5. 8. 2021 11:39
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
ano je to legrační = jak MOC jednoduché věci lidé nechápou = tak to vyhodnotí že OSTATNÍ jsou hloupí = JE TO LEGRAČNÍ ;-)

hele nápověda = na kolik let je tak přechod na auta BEZ ropy
hele související = na kolik let tak přechod na výrobu elektřiny BEZ emisí

dost to SOUVISÍ = tak to zkus nějak promyslet = schválně jestli ti dál bude vycházet LEGRAČNÍ ŽE nebo ti to (co ostatním KTEŘÍ TO co kritizuješ a vysmíváš se NAŠTĚSTÍ už roky dělají) dojde
5. 8. 2021 10:17
Re: Mají vodíková auta budoucnost?
jj a proto NE vodík ale ZELENÝ VODÍK https://oenergetice.cz/…snit-legislative
Avatar - pradeda777
5. 8. 2021 09:50
Toyota....
....věřila kdysi v hybridy, když jim nevěřil nikdo. Dnes je dělají všichni..... :-!
Rozbalit vlákno
54
Avatar - Roman Horký
5. 8. 2021 09:54
Re: Toyota....
Někde jsem slyšel, že 2x do jedné řeky nevstoupíš.
Avatar - Roman Horký
5. 8. 2021 09:58
Re: Toyota....
Nehraj si ba blbého. Víš dobře, že hybridy Toyoty nepotřebovaly vůbec žádnou novou infrastrukturu. Na rozdíl od BEC a FCEV.
Avatar - pradeda777
5. 8. 2021 10:01
Re: Toyota....
Toyota věřila v hybridy, když jim nevěřil nikdo. O nějaké infrastruktuře nebyla řeč.... :-!
5. 8. 2021 10:38
Re: Toyota....
Toyota a hybrid :yes: :yes: :yes:
Byla to dobra volba.
Lepsi nez mild hybridy Hondy.
Proste sazka na poradne reseni - full-hybrid.
Zadne polovicate kompromisni reseni.

Ted ma (podle me) spravnou volbu VW. A plati to same co predtim. Proste v dnesni dobe a v nejblizsi budoucnosti optimalni reseni pohonu.
Vyhody EV pri masove vyrobe jsou obrovsky.

Hybrid ZATIM zustava alternativou na dlouhe denni najezdy.

Co bude za pet let?
Avatar - Roman Horký
5. 8. 2021 10:42
Re: Toyota....
Připadá ti děsně kůl, že většina důležitých surovin pro BEV vzniká v rozvojových nestabilních totalitních zemích a zpracování kontroluje komunistická Čína?
5. 8. 2021 10:45
Re: Toyota....
mnohem víc cool je kupovat ropu od Rusáka :-)

na rozdíl od těch materiálů baterií nerecyklovatelnou = a jízdou do nákupáku (jak mnozí říkají PRO ZÁBAVU) vyrábět oxidy dusíku + pevné mikročástice + oxid uhelnatý a uhlovodíky

a jezdit motorem s asi 3x nižší účinností (než má elektromotor ;-)

aby to byl TOTÁLNÍ ČERNÝ HUMOR (jen s malou nadsázkou) auto jede BUĎ na
a) elektřinu (čistě emise NULA) nebo na
b) tutéž úplně stejnou elektřinu (potřebnou na dopravu zpracování i na konci řetězce tankování) PLUS ropu

no kdo by nechtěl b) :-!
Avatar - Barrichello
5. 8. 2021 23:44
Re: Toyota....
Lysenkistický utopisto, odkdy pohání tanker elektřina? Nebo ropovod? :-)

A kolik je potřeba elektřiny na elektrolýzu vody, címž se vyrábí vodík, kromě těch co ho produkují z ropy. Těmto 2 způsoby se vyrábí 98% současné produkce vodíku :-) :-) :-)
6. 8. 2021 07:50
Re: Toyota....
tak obzvlášť u toho ropovodu je to jasný = teče to z kopce :-!

https://autobible.euro.cz/…le-malo-ji-neni/ a https://edison.media/e-hub/so-viel-strom-brauchen-autos-mit-verbrennungsmotor/20826274.html?fbclid=IwAR0VwHnXyOWnS2SQTHhCWGIN_Qdv5rqxNDrtyE5eMxfLkHw4a86yQVm6PNY

to není až tak moc nadsázka ŽE
1. auto jede buď na elektřinu NEBO
2. na stejnou elektřinu PLUS ropu (a všechno co to znamená než jí přepravenou zpracovanou opět ELEKTŘINOU tankuješ do nádrže)

všude celou trasu používáš ELEKTŘINU (s bonusem že ta ropa pomalu dochází = už si vyřešil rébus za kolik let dojde VERSUS kolik let potrvá celosvětová obměna na auta NE na ropu? čuměl si co ti vyšlo? furt čumíš? :-)
Avatar - Barrichello
5. 8. 2021 23:51
Re: Toyota....
auto na elektřinu má :

1) komín v uhelné lektrárně
2) komín v zaoceánské lodi vozící suroviny z afriky a jižní ameriky na zpracování do číny (lithium, kobalt, vzácné kovy, nikl, měd atd)
3) komín v činských elektrárnách, které pohání ze 60% uhlí https://iuhli.cz/…le-dal-tahounem/
4) splodiny vznikající přepravou baterií, nabíječek, wallboxů, FVE panelů, chipů, komponetů větrníků atd z číny do evropy
5) přestavbou stvajících továren nebo výstavbou nových na EV
6) stavbou nových FVE, větrných parků, nabíjček, modernizací přenosové sítě atd


Veškerá infraskturktura na spalovací motory je dávno postavena, ropa sem teče 60 let starým ropovodem Družba a zpracovává se 80 let staré rafinerce, která sice byla 50x modernizována, ale furt má lepší životnost jak FVE které vydrž max 25 let a sou na odpis
6. 8. 2021 07:48
Re: Toyota....
1) tohle jen říká že ti nefunguje logika = takže si to zopákneme: na kolik let odhaduješ obměnu aut na planetě? na kolik let odhaduješ obměnu výroby elektřiny? tak JAK BY SI TO VOLE nadutej CHTĚL UDĚLAT? :D
nejdřív předělat všechny elektrárny a AŽ PAK všechny auta? TAKHLE ti to myslí? ;-)

no a takhle ti to myslí jak kouká až do konce = veškerá infrastruktura pro spalovací motory = za chvíli bude k hovnu = že ropa dojde víš i TY = a zkombinuj si to s dobou nutnou to spalování ropy nahradit = už si to dal? :-)

ZKUS chvíli nepopírat realittu a nevymýšlet pro to výmluvy = a chvilku se ZAMYSLET
schválně jestli to dáš = aspoň po nápovědě
Avatar - Barrichello
6. 8. 2021 11:39
Re: Toyota....
Znovu opakuju že politikům o žádnou kompletní obnovu nejde, počítá se s tím, že 40% současných lidí, co jezdí auty bude rádo, že pojede mhd, vlakem a busem a že vůbec poplatí všechny ty nesmyslné emisní povolenky, cla a daně, díky kterým zdraží kompletně vše od rohlíku přes bydlení, dopravu atd

Navíc řada stáítů nic obměnit nechce a prostě to lidem zakáže používat a to ej to bolševické a to je to co nám vadí. At nechaj stará auta dojezdit dokud budou fungovat.

Ropy je dost. Plynu ještě víc.

Navíc jdou vyrábět syntetická paliva
6. 8. 2021 12:05
Re: Toyota....
Nojo ale to ZNOVU píšeš že ti vůbec nefunguje logika :-|

svým OBJEVEM že do budoucna už nemůže moc růst počet aut a více se budou používat hromadná (efektivnější levnější) doprava = si chtěl říct co? je to naprosto VEŘEJNÁ i státy (v našem případě EU) prezentovaná ZNÁMÁ realita
ale zase ti utekla PODSTATA = čas zbývající ropy VERSUS čas potřebný na přeměnu asi 2 miliard aut na planetě na NE na ropu

a to samé opakování PLYN PLYN = víš co by znamenalo CELOSVĚTOVÝ přechod na PLYN? vybudování kompletní infrastruktury = nejen na tankování aut co jsou asi 3x NEefektivnější než na elektřinu? a že by tě na konci té celoplanetrání OBŘÍ práce čekal = že plyn dojde DALEKO DŘÍV než si přestavuješ? plus má stejné nevýhody jako ropa? takže PROČ auto s úmyslně MENŠÍM výkonem a SLOŽITĚJŠÍM budováním infrastruktury = když zásuvka v garáži už dávno funguje? aby zaplatil biliony na zvýšení kapacity a čerpaček na plyn = a jezdil s drtivě menším výkonem s bonusem násobně menší efektivity toho motoru? jako FAKT?????? :-!

VRAŤ SE k úvodu mého minulého příspěvku a ODPOVĚZ

Z toho vychází i to další "ať nechají..." no vždyť nechají = jen TY to ZASE NEchápeš

proč (elektřinou) vyrábět syntetická paliva (fakt pro 2 miliardy aut???;) když jí můžu použít ROVNOU? navíc EFEKTIVNĚJŠ (levnějš)?????

nic proti syntetickým palivům pro pár supersportů nebo tak = ale jde o těch 99,9% ostatních (myslím že mi tam jedna až dvě 9 vypadly:)
Avatar - Barrichello
6. 8. 2021 12:43
Re: Toyota....
Jasně, v garáži máme zásuvku. Supeeeeer

Ted kde se vezme ten proud do tý zásuvky

KDYZ

1) vypneš JE
2) vypneš uhelky
3) plyn se počítá na přechodnou dobu, tj 20-30 let

Takže ti zbydou vodní elektrárny (v některých státech max 5% výroby elektřiny, v těch kde maj hodně vodních toků max 15%) a ZCELA NESTABILNI ZDROJE OZE - větrník a fotovoltaika.
V zimě to nic nedává, to přiznávaj i experti, takže budou tvořit bateriová úložiště, jenže baterky co uloží proud v dubnu-září abys ho využil v říjnu-březnu NEEXISTUJi a dalších 40 let EXISTOVAT NEBUDOU!!!!

To jsou topistické zelenobolševické sny.

Takže zbývá vodík.

Z přebytků vyrobíme vodík a pak zpátky z vodíku budem vyrábět elektřinu :-) :-)
Efektivita jak fík, navíc kompletní infrastrukara k tomu NEEXISTUJE!!!!!

Proto tam kde mají pomatené neobolševické šílence dál spoléhaj na uhlí jako rezervy a staví jeden blok jaderné elektrárny za druhým. Mít jako rezervu plyn je totiž ekologický nesmysl, při těžbě plynu a transportu uniká metan, takže další CO2 a v momentu, kdy to proženeš komínem abys vyrobil teplo nebo elektriku to má ve finále stejné emise jak kvalitní uhlí, které ho maj některé země při současné těžbe zásoby na 100-300 let.

Protože JE - to je vysoce efektivní, moderní prosředek, kde jde vývoj neustále dopředu (ovšem POUZE RUSKO A Čína) , stabilní za každého počasí, u reaktorů chlazených olovem a sodíkem nepotřebuješ dokonce ani vodu, JE jde navíc skvěle využít k odsolování mořské vody a její tranformaci na vodu pitnou, jde postavit malé modulární reaktory, mobilní navíc atd

A jde přepracovat vyhořelé palivo a znovu ho použít.

Že to Evropa a USA neumí vyrobit ani přepracovat (krom francie) je jejich problém.
Měli do toho investovat prostředky jako rusko a čína.
6. 8. 2021 12:50
Re: Toyota....
VRAŤ SE k úvodu (před)minulého příspěvku (vo TOM TO JE BLBE nadutej = co furt jen řve jak jsou všichni proti NĚMU pitomí = už si pochopil že dotování NENÍ socialistickej vynález MUDRCI? ;)

a odpověz = vo tom to CELÝ je

a můžeš odpovědět na ten PLYN = jestli CHÁPEŠ jakou kravinu si napsal?
Hele ODKUD to máš s tím plynem = to vás opakuje VÍC :)

no nejdřív zkus tu podstatu = dobu trvání CELO SVĚTOVÉHO (NE hloupě jeden vyspělý státeček = a z toho HYSTERČIT) přechod na auta NE na ropu ZKOMBINUJ s dobou na kterou je asi ještě ropa = CO TI VYŠLO???????????????????????????????????? :-O :*)
Avatar - Barrichello
6. 8. 2021 12:49
Re: Toyota....
A ještě ti řeknu pecku na závěr - i JE umí vyrábět vodík z přebytků :-)

Takže si milí sazáci strčte milé větrníky a fotovoltaiku do zádele, sou to utopistické bolševické sny a mimo státy co maj moře to má prachimzernou efektivitu v zimě a v bezvětrných dnech, navíc to anrušeuje ráz krajiny, plaší ptactvo, mění směřování vzduchu a vzdušné proudy, obtěžuje hlukem okolí a suroviny na to jedou lodí na mazut a ropu přes 3/4 světa :-) A zpracuje je čínská továrna která jede na uhlí :-)

A do evropy dopraví další lod na naftu nebo nákladní boeing co má za trasu čína-německo azpět emise jako 1 auto za 25 let provozu :-) :-)
6. 8. 2021 12:53
Re: Toyota....
Ty žiješ HODNĚ MIMO realitu viď?

když furt opakuješ ty bolševiky https://oenergetice.cz/…le-vice-offshore

nemůže být = že TOTÁLNĚ MIMO = jsi prostě jen (no NEJEN :-! ty? ;-)
a ne my všichni ostatní? jen SE PTÁM :-)

protože ta BLBOKRAVINA co si napsal o elektřině do EV z uhelek = to je docela DŮKAZ nefunkčnosti mozku = už si to POCHOPIL jaká MOC je to KRAVINA? i tam MUSÍŠ použít MOZEK (na úrovni středně TUPÉHO středoškoláka nebo bystrého žáka 2. stupně ZŠ) aby ti došlo že to NEJDE dělat JAK SI NAPSAL = NEJDŘÍV desítky let přecházet na čistší výrobu energie a TEPRVE PAK stejnou dobu přecházet na... JSI středně tupý středoškolák? :-!
Avatar - Barrichello
6. 8. 2021 12:59
Re: Toyota....
Čína staví o sto šest hlavně jádro.
https://atominfo.cz/…reaktoru-acp100/
https://atominfo.cz/…ahl-kriticnosti/

Jinak Rosatom pěkně šlape vid

https://atominfo.cz/…eaktor-v-bolivi/
https://atominfo.cz/…ankulam-v-indii/
https://atominfo.cz/…tor-v-kolske-je/

HOLT Největší atomová korporace na světě - od minirekatoru pro ponorky a ledoborce po reaktory chlazené sodíkem a olovem.
Kdo to umí?

NIKDO další :-) :-)
6. 8. 2021 13:00
Re: Toyota....
no a viz ta poslední věta (12:53) VÍŠ PROČ čína staví a musí stavět?

jinak soudruh bolševik čínský https://oenergetice.cz/…le-vice-offshore

takže mozeček aktivovat PROČ ČÍNA MUSÍ STAVĚT JÁDRO?
Avatar - Barrichello
6. 8. 2021 12:54
Re: Toyota....
už i v Africe jsou chytří a Rosatom staví JE v Egyptě https://atominfo.cz/…ni-pro-el-dabaa/

4 blokyVVER-1200 generace III+, které už jsou provozovány ve dvou ruských jaderných elektrárnách (Leningradská, Novovoroněžská) a jedné běloruské.
To nejlepší z klasických konvenčních bloků co je dneska k mání.

Přitom v Egyptě krásně svítí sluníčko, že tam radši nepostavili vd. divný :-) :-) :-)
6. 8. 2021 12:58
Re: Toyota....
ano tvé myšlení a chápání věcí JE DIVNÝ = naprosto zcela absolutně úplně SOUHLAS :-)

hele co verze NEMYSLET správněji neVYMÝŠLET = a dát na moudřejší? to tě zatím nenapadlo? nebo SEbe DÁL bude prezentovat jako MOZEK lidstva = pak bys neměl psát FAKT KRAVINY dokazující = viz já 12:53 poslední odstavec (poslední věta;)
Avatar - Barrichello
6. 8. 2021 13:01
Re: Toyota....
Neobolševický zelený padvěci , následníci mičurinců a Lysenka, ani bruselští, němečtí, francouzští a norší neobolšvici a zelení komunisté nejsou MOZEK SVĚTA.

Jdou to ideologicky zaslepení pitomci bez technického vzdělání nebo paraziti na EU fondech, dotačních programech a všech penězovodů, odkud tečou eura :-)
Takže kejhaj na tu stranu, odkud to teče :-)
6. 8. 2021 13:11
Re: Toyota....
vypadli ti tam jak američtí tak (třeba viz odkazY) čínští :*)
a sakra tímhle směrem (na autech) makají jihokorejci a japonci = vypadá to FURT na to že TVŮJ MOZEK MELE KRAVINY o (zelených) soudruzích

Přitom je to TAK JEDNODUCHÉ = soudruh si (myšlením) TY a PRAVÝ SOUDRUH cokoliv ekologického nesnáší stejně jako znalosti a vzdělání TO JE SOUDRUH https://www.facebook.com/…152963423674009/ to snad VÍŠ ne?

hele to máš(-te) v hlavě TAK OMEZENO = že furt jen státy EUropy? ty NEVÍŠ že to samé je všude? :D

ty nevíš že tohle všechno co se zoufale snažíš popírat realitu = jsou už desítKY let CELO SVĚTOVÉ dohody? a CELO PLANETÁRNÍ závěry = lidí s vyšším IQ než ty? ;-)

hele JAK TO že SE(be) popisuješ jako SUPER MOZEK chápající jak jsou desítky let lidi z (více) oborů co to je jejich odbornost (proti tobě) TUPÍ (říkáš jí bolševici = což je v pořádku ti BYLI TUPÍ:) a přitom neumíš odpovědět v úrovni středně TUPÉHO STŘEDO školáka? :-O
Avatar - Barrichello
6. 8. 2021 14:04
Re: Toyota....
Ty dohody nikdo reálně nedodržuje, to je cár papíru :-)

Jede to akorát EU a ted pod Bidenem částečně USA, za Trumpa na to jebali taky, Čína o tom jen kecá a dál jede na uhlí a vypouští jedy do ovzduší i řek, nelegálně drancuje Sibiř atd atd

Rusko řeklo že na to kašle, že se fosilních paliv nevzdá a zbytek Asie, Afrika a Jižní Amerika na to nemaj děngy.

to by jim soudružka Urusula musela poslat pár bilionů...EUR smaozřejmě

Afrika stále staví nové uhelné elektrárny, to se ti nehodí do krámu vid, ohýbači pravdy :-)

A v Amazoni se loni vykácelo nejvíce pralesů v celé historiii
6. 8. 2021 14:10
Re: Toyota....
hele ZASE ti uniká PODSTATA ;-)

nejde o to kdo kde co víc dodržuje = jde o to že to NEVYMYSLELI zelení soudruzi bolševici = ale už dekády to tvrdí vědecká obec téhle planety = stejně čínská(asijská) jako americká nebo EUropská NEBO (pravá) bolševická http://www.enviweb.cz/118987 :*)

a že ty si test na středně TUPÉHO středo ŠKOLÁKA neudělal
Avatar - Barrichello
6. 8. 2021 14:33
Re: Toyota....
Jistě že jde o to kdo to reálně dodržuje. Protože Evropa vypouštějící 7% světových emisí chce zachranovat sama svět, kde na to ostatní kašlou nebo se trošku snaží USA, které ale dělá jen dalších 25% nebo kolik emisí. Co těch 65%? Tam nic vid...…

výsledkem je efektivita 0, akorát ožebračení lidí, už na podzim má zdražit plyn o 12-18% a a lektřina o 20-40% :-) :-)

Připrav si šrajtofli :-)
6. 8. 2021 14:39
Re: Toyota....
ad tvé TAM NIC VID = opět musím souhlasit = JEN si MELEŠ tu svou = tam (v hlavě) FURT NIC :-)

ty to prostě NECHÁPEŠ ;)
ale že TY nechápeš NEznamená = že jsou jsme všichni co k tomu došli vzdělání a odborností = VŠICHNI MIMO a ty IN = to chápeš (ne)? :-)

ZKUS použít (pro jednou) MOZEK a promyslet to = jen ty dotazy a jen to co je napsáno v těch pár mých větách. Zdražuje (všechno) a zdraží (možná VÍC než myslíš) ze zcela jiných důvodů = zkus NEVYSVĚTLOVAT (fakt docela složité makro)ekonomické závěry = když si neprošel testíkem pro středně tupé středo ŠKOLÁKY

hele tou změnou že teď už nepopíráš že desítky let to jsou ZÁVĚRY VĚDECKÉ OBCE téhle PLANETY = to říkáš že si to už uznal pochopil respektuješ?
EDIT zapomněl jsem na jižní polokouli https://oenergetice.cz/…-ukladani-uhliku :-!

že si přešel na další level = teď zkoušíš JE TO ZBYTEČNÉ :-)
Avatar - Barrichello
6. 8. 2021 14:51
Re: Toyota....
část vědců tvrdí to, část ono.

Jak je to doopravdy nikdo neví, je to jen umělé modelování a pár dat za posledních 200 let.

Pořád je tu možnost že jsou to cykly. Už tu všechno blyo, zelené Gronsko, melouny na území čech atd atd.

Problém současného světa je přelidněnost, to taky nikdo neřeší.

Už si zkusil vysvětlit afričnaům, že nemůžu mít 14 dětí, když je neuživí a když zdroje planety jsou omezené?

Tak zkus začít :-) A všichni tvoji soukmenovci zelení.

Já bych na to měl jinou metodu - když přesáhnete limit 2 děti na osobu, nic vám nepošlem - žádnou pomoc. zařidte si to jak chcete.
Těšilo nás.
Všechny lodě vracíme, kdo neuposlechne pokyny otočit lod, po třetí výzvě pálíme z kulometů, děl a torpéda.

Jinak sem pro pomoc Africe, ale v místě, v jejich zemích. A pomoc , která má smysl. Efektivní, účinná, přímá a podmíněná výrazním omezením porodnosti. Kdo to nebude chtít, at si pomůže sám.
Nebo at lidi svrhnou vládu co to odmítá.
6. 8. 2021 14:57
Re: Toyota....
no VIDÍŠ že se blížíme realitě = a teď doplň JAKÁ ČÁST říká to a JAKÁ ono ;-)

jinak doporučuji držet se toho kde ŘÍKAŠ REALITU (máme shodu:) byť (ne)malá část lidí se ti zkouší vysmívat https://www.autooutlet.cz/nove-vozy/

možnost že jsou to cykly je už EXTRÉÉÉÉMNĚ malá (to moc nesleduješ brachu)

samozřejmě blbové i v dnešní situaci (už docela přelidněné planety = což je to co ZPŮSOBUJE PROBLÉMy) co mají hafo dětí JSOU blbové https://echo24.cz/…e-dite-opet-doma

takže NA NIC si neodpověděl testem neprošel jen dál a dál zkoušíš...

ZELENÝ tupý mozek = je voják = odrůda nejdebilnější

ZELENÍ je tohle (levicový) tupouně https://archiv.hn.cz/…-rika-stropnicky (předseda a vicepředseda ZELENÍch) já jsem viz odkaz JEHO ÚHLAVNÍ NEPŘÍTEL :-)

a blíží se volby = zkus neskákat na hoaxy https://nazory.aktualne.cz/…98b0cc47ab5f122/
Avatar - Barrichello
6. 8. 2021 15:07
Re: Toyota....
sám si hoax, snaha o neustálou diskreditaci argumentů protistrany z tebe dělá naprostého bolševika. Migrace bude ším dál větší problém do bucoucna a islám taktéž, to snad ví každý.

Kolik % těch vědců s jinými názory dostane prostor v mainstreamu? Skoro nikdo co, co se EU, zeleným bolševikům a jejich spojencům v bankách a médiích nelíbí, to neprezentují.
Nebud trapný.

Tak těm blbounům zkus vysvětlit, že těch 7-20 dětí mít nemůžou nebo že budou platit 5x takové daně. A když na ně nebudou mít, skončí v báni.

Všechny problémy maj jednoduchá řešení, stačí na ně mít koule.

A nevmýšlet utopistické nebolševické fantasmagorie jako poručit větru a dešti a zachránit svět
6. 8. 2021 22:01
Re: Toyota....
hele to už blekotáš TAK MOC ( v době internetu ) že to už nestojí za odpověď = fakt NEBUĎ TRAPNÝ ;-\

tenhle problém na 99% https://www.denik.cz/…or-20220806.html nemá jednoduchý řešení. a ty na fakt nemáš koule = podívat se realitě do očí

Zatím si nedokázal odpovědět ani na velmi jednoduchoučké otázky (ÚROVEŇ středně TUPÝ středo ŠKOLÁK) + vymyslel si naprostý blbo kraviny o celosvětový infrastruktuře pro auta na plyn (kterou bys dodělal asi tak v době = kdy by ten plyn došel :D

tak zkus nejdřív to PRIMITIVNÍ a až PAK vymejšlet že si NAD odbornou veřejností (asi jedno jakýho) oboru ;-)
Avatar - Barrichello
6. 8. 2021 15:10
Re: Toyota....
Kolik má austrálie obyvatel? Jak 2 průměrné státy Evropy vid.
Ty to vytrhnou.

Hlavní problém Austrálie je, že tam každoročně hoří, jenže tam už 50 let. Takže nejlepší by bylo kdyby si objednali tak 80 ks Berjivevů Be-200 a začli to efektivně hasit, protože při požárech se uvolnuje tolik CO2 a jedů, že to nespočítáš.

A kdyby Č9na a Brazílie přestali kácet ty stromy vid a kdyby EU místo miliard vyhozených na green deal poslala ty miliardy Rusku, aby těch Berijevů mohli vyrábět 500 ročně a mohlo se hasit všude kde je to potřeba

Těšilo mě, demagogu.
6. 8. 2021 21:55
Re: Toyota....
Tak nejdřív jen EU a když přibyly další kontinenty = vymýšlíš proč i to je málo? :-!

Bohužel na 97-99% blábolíš (viz rozhovor ne s KECALEM ale profíkem) https://www.denik.cz/…or-20220806.html

a furt si nevymyslel odpověď na svou KRAVINU o ropě a nespěchá to = na KOLIK let ropa VERSUS KOLIK bude trvat přechod na auta na NE ropu

ani PABLBOST že bys začal místo docela rozjetý elektro dobíjecí infrastruktury (plus každej druhej má zásuvku v garáži = což je stejně nejlelpší) budovat za biliony celoplanetrání plynovou infrastrukturu = chápeš JAK MOC je to KRAVINA? ;-)
7. 8. 2021 07:21
Re: Toyota....
Takže jsi za vraždění civilistů na moři?
Půjdeš na tu loď ten kohoutek zmáčknout a zabijet bezbranne?
7. 8. 2021 07:26
Re: Toyota....
Benzín zdražil za poslední rok cca o 6 Kč takže podstatně více než silova část elektřiny

Nad tím tu ale nenadavas...

Myslíš, že nová technologie oze a ev zůstane jen v Evropě?
Avatar - Barrichello
6. 8. 2021 13:04
Re: Toyota....
Moje myšlení je naprosto vpořádku, nejsem bolševickej zelenej pavědec a utopista, jedoucí zvrácenou zelenou ideologii.

Na rozdíl od tebe a těch zoufalců, kterým tak fandíš :-)
6. 8. 2021 13:09
Re: Toyota....
v tom případě.. :-)

..je DIVNÝ že NEUMÍŠ odpovědět ani na triviální otázky :-O :-!
5. 8. 2021 10:46
Re: Toyota....
A pripada ti cool, ze spalujes ve svym Priusu ropu z Ruska?

A Saudska Arabie, UAE, Katar... ty jsou OK?

https://zpravy.aktualne.cz/…22aac1f6b220ee8/

https://www.idnes.cz/…103322_krimi_cen
Avatar - WinDiesel
5. 8. 2021 11:15
Re: Toyota....
Done, ty jsi kylie? :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
5. 8. 2021 13:06
Re: Toyota....
Co to meles?

Ty jsi Cizek?

Nebo jsi moje teta?
Avatar - Barrichello
5. 8. 2021 23:44
Re: Toyota....
Je to bratr Hamunny, zelený neobolševický utopista, mičurinec a utopistický pavědec, následník Trofima Lysenka :-)
5. 8. 2021 10:42
Re: Toyota....
za 5 let bude (asi bohužel) HŮŘ https://nedd.tiscali.cz/…pokladalo-512151 a https://nedd.tiscali.cz/…teplovani-516123

a tempo jakým se to snažíme řešit které WinDieslům apod připadá EXTRÉMNĚ RYCHLÉ https://www.gov.ca.gov/wp-content/uploads/2021/07/CA-Comeback-Plan-Electricity-System-of-the-Future.pdf je dle všeho SAKRA POMALÉ

ale (asi bohudík) i u nás už bude veřejná vodíková čerpací stanice :-)
Avatar - WinDiesel
5. 8. 2021 11:15
Re: Toyota....
O infrastuktuře je tu vždycky řeč.
5. 8. 2021 11:32
Re: Toyota....
no V TOMHLE KONTEXTU pochopitelně NE že ano :-)

je to (dlouho před ostatními) SÁZKA Toyota na NĚCO

v hybridech jí (nakonec) VŠICHNI následují
ve vodíku = uvidíme (není to o infrastruktuře která STEJNĚ VZNIKÁ = NE kvůli autům! viz já 10:11 odkazY nebo už 10:06
5. 8. 2021 10:21
Re: Toyota....
nehraj si ba blbého = Německo má už 3ciferné číslo vodíkových čerpaček pro auta (je pokryté pro normální ježdění = a nevím jak zrovna teď ale otvírali ca každých 14 dní novou = u nás viz já 10:16 poslední odstavec) a po autech http://www.hybrid.cz/…tanice-pro-vlaky
Avatar - Roman Horký
5. 8. 2021 10:24
Re: Toyota....
Je mi záhadou, proč sem cpeš Německo, když článek je o Česku.
5. 8. 2021 10:34
Re: Toyota....
Je mi záhadou = tvá reakce

ANO neMAKÁME = takže i když už tu měly být léta zatím u nás nejsou https://www.auto.cz/…ve-i-brne-136132

navíc článek NENÍ o česku = to jen Kolman splácal dohromady 2 různé články = viz já 10:16 jak píšu zrovna tobě
Avatar - WinDiesel
5. 8. 2021 11:16
Re: Toyota....
protože to je kylie :-[] :-[] :-[]
5. 8. 2021 11:25
Re: Toyota....
protože to NENÍ kylie vole = takhle trefuješ realitu furt :-!
Avatar - WinDiesel
5. 8. 2021 11:18
Re: Toyota....
Romane, diskuze se zkratovanými elektroomezenci nemají smysl. Rozhodne swět a poptávka od lidí.
A tím swětem rozhodně nemyslím EU :-[] :-[] :-[]
5. 8. 2021 11:26
Re: Toyota....
nojo tuhle jsem četl podíl EV = první severní amerika, pak Čína a až třetí EUropa ;-)

a poptávka od lidí = to bohužel nejde = ty si ne(do)chodil ZŠ? https://zs-kaplickeho.cz/…-vyucovani-ropa/

DÁM TI JEDNODUCHOU otázku (teda dvě ale souvisí = je to jedna odpověď): na kolik let (asi) má svět ropu? kolik let bude trvat celosvětový přechod těch asi 2 miliard aut na NE ropu?

zkus to PROMYSLET :-!
Avatar - N6600
5. 8. 2021 14:41
Re: Toyota....
Jsou pripady, kdy Toyotu za jeji tvrdohlavost obdivuju a jsou pripady, kdy bych ji za to umlatil. Tentokrat je to prvni pripad. Myslim, ze moc dobre vi, co a proc to dela. Drzim ji palce.
5. 8. 2021 14:50
Re: Toyota....
jen pro zajímavost = kdy bys mlátil? :-)
Avatar - N6600
6. 8. 2021 00:47
Re: Re: Toyota....
Napriklad za infotainment :) Prip., ze si dava nacas s novejsimi technologiemi, at dobehne konkurenci. Misto toho si jede svy.
5. 8. 2021 12:13
Sympatická iniciatíva
Je veľmi dobré, že niekto má odvahu investovať do rozvoja alternatív.
EÚ v tom má jasno -> správna cesta je Elektromobilita.

Ale rozvoj EV má veľa otáznikov, ich ekológia je v súčasnom štádiu otázna, do budúcna tiež.

- Doporučujem prečítať si štúdiu ČVUT, podľa nej to pre elektromobilitu nevyzerá z pohľadu ekológie oveľa priaznivejšie v porovnaní so spaľovacími motormi. https://www.fs.cvut.cz/…elektromobilito/

- Podobne aj Ecotest 2020 nemeckého ADAC - 150 vozidiel, na 2 posledných miestach sú SUV plugin hybridy, ktoré EU zvýhodňuje vďaka údajnej spotrebe do 2-3 l/100 km.

A napr. diesel BMW 320d vychádza oveľa ekologickejšie ako EV Nissan Leaf.
Najlepšie vychádzajú mini elektroautá.
www.adac.de/…sauberste-autos/
Rozbalit vlákno
10
5. 8. 2021 12:17
Re: Sympatická iniciatíva
no EUropa nejen EV ale i https://oenergetice.cz/…kavane-strategie
byť jeden místní VWýrobce co zaostával ve spalovacích motorech po megainvestici https://zpravy.aktualne.cz/…7deac1f6b220ee8/ bude (i na tu EU) tVWačit co to jde

Podstata je = že to musí být něco co NENÍ ropa = protože ta prostě dojde. Navíc jí potřebujeme na výrobu mnoha věcí = kde jí neumíme zatím nahradit. Auta umíme pohánět jinak
A přechod všech aut na světě na NE NA ROPU je otázka na tolik let = že to docela spěchá

a nic jiného než elektřinu a vodík (zatím a to bude možná dlouhé zatím) nemáme
Avatar - KANKUNEN
5. 8. 2021 13:37
Re: Sympatická iniciatíva
Na Hamunu nereaguj, je to jen provokatér, objevil se tu znova, když zmizel ten multinickový ubožák Hanummasakra i s tím jeho obrázkem nicku. Dá ten obrázek nějak najít nebo ukrást?
5. 8. 2021 15:19
Re: Sympatická iniciatíva
Co máš s tím obrázkem? to je REÁLNÁ aerodynamika konkrétního auta = co s tím máš za problém?

OPRAVOVAT nesmysly (a dát odkaz jak je to správně) není provokace

Provokace by se snad MOHLO říkat nesmylům kdy nemalá část místních diskutérů furt dokola říká jak všichni schopnější a vzdělanější dělají VŠECHNO BLBĚ = to že VONI se VYZNAJ :-)
5. 8. 2021 14:00
Sympatická iniciatíva - elektromobily
Diesel pred elektromobilem muze byt jen v testu ADAC. :D
Inu, kdo maze, ten jede...

Lubo, doporucuji zapojit mozek a necist informace jen z big-oil/big-auto lobby resp. tyto informace hodnotit trochu kriticky.
I kdyz vlastne uz i tady ti to pisou jasne, viz PS.

BMW se 164gCO2/km je lepsi nez Leaf s nulovymi lokalnimi emisemi a 124gCO2/km. 8-s

Cimpak si prosim te Leaf vyslouzil tak spatne hodnoceni?
Jinak si take nejak nedovedu rozumove vysvetlit, v cem je Leaf o tolik horsi nez Id.3 (kdyz rozdil ve velikosti baterky je jen 4kWh. :-O :-O :-O
Alespon ze nemecke elektromobily vysly nemeckemu autoklubu top. :-)

Co ty rikas na prvni dva vitezne vozy v tomto "zebricku"? ;-)

A jestli dobre vidim, tak v prvni desitce i tohoto "srovnani" je 8 EV :yes: :yes: , jeden plynak a jeden hybrid...

PS Kazdopadne diky za sdileni takovych informaci. Jen si jeste trosku prosvisti nemcinu.
"Elektroautos haben die Nase vorn"
Pak snad pochopis vyznam teto vety. :-)
5. 8. 2021 14:50
Re: Sympatická iniciatíva
ADACu sa nedá veriť ani nos medzi očami.
5. 8. 2021 15:20
Re: Sympatická iniciatíva
- A čo to porovnanie z ČVUT? Tam to tiež nevyzerá pre väčšie elektromobily a plugin hybridy dobre.
- Netvrdím, že mám do detailov preskúmanú metodiku a dôveryhodnosť ADACu.

- Ale to, že EÚ napr. pre BMW X5 45e uznáva spotrebu paliva 1,7 - 1,2 l/100 km a emisie CO2 39 - 27 g/km je už úplne iná liga a výborné uistenie, že EU vie čo robí a naše deti budú mať zelenšiu planétu...
https://www.bmw.sk/…nicke-udaje.html
5. 8. 2021 16:18
Re: Sympatická iniciatíva
Ne děti budou mít na 99% planetu v podstatně horším stavu https://nedd.tiscali.cz/…pokladalo-512151

a hybrid je super ale je to DOČASNÉ řešení = zkus to co jsem tu už psal = porovnat dobu která je potřeba všechny auta na světě změnit na NE ropa a dobu na jak dlouho je asi ještě ropa
5. 8. 2021 21:38
Re: Sympatická iniciatíva
Studie CVUT pracuje zamerne se zastaralymi daty.

S dnesnimi (update od strejnych autoru) daty uz by jim to nevyslo...

A to nemluvim o bodocnosti utlumu uhli atd.
Avatar - AnGeor
5. 8. 2021 15:15
Re: Sympatická iniciatíva
A napr. diesel BMW 320d vychádza oveľa ekologickejšie ako EV Nissan Leaf.

tak to prevedme na realitu CR, 15 let stary diesel 320d, ktery uz davno nesplnuje zadne normy, protoze DPF je davno fuc vs EV... jak to asi bude vypadat?
5. 8. 2021 15:23
Re: Sympatická iniciatíva
Porovnávajú nové autá.

Ad 15 rokov starý diesel bez DPF:
- Nerozumiem prečo nie sú tieto staré autá postihované, naopak sú zvýhodnené... Napr. na Slovensku kupuješ nový diesel/benzín s Euro6 s niekoľkonásobne vyšším registračným poplatkom ako staré
- Ekológia je vedľajšia, chcú len vyťahať peniaze
5. 8. 2021 12:35
vodiku je dost
jen si pro nej doletet
na slunicko
ale musis v noci
ve dne by te to moc opalilo
Rozbalit vlákno
0
5. 8. 2021 14:59
Drobná výhoda EV
Jedna z nejlepších výhod EV je, že člověk (pokud nabíjí výhradně doma) nemusí nikam na benzínku (vodínku) .
Rozbalit vlákno
3
5. 8. 2021 15:05
Re: Drobná výhoda EV
Jj doma vyrobená elektřina a v klídku

ale to neplatí pro vodík = to je jako auto na ropu = taknkuješ podobně často a je to podobně rychle. Jen místo https://www.diesel-gate.cz/prubeh-skandalu pára nebo kapky vody
Avatar - Barrichello
5. 8. 2021 15:07
Re: Drobná výhoda EV
Tesla dokonale šlape v ČR. Bez dotací má doslova masové prodeje, v červenci krásných 17 ks, zatímco RAM 31 ks a Dodge 17, (dříve jedna značka Dodge (přednumělým rozdělením špagetáky) tak převálcovala tesličku o krásných 31 kousků.

Petrolheadi olyzovače plakátů jasně deklasovali. Jooo, bez dotací to nikdo nechce, smůla


GO FAR WITH MOPAR!
5. 8. 2021 15:12
Re: Drobná výhoda EV
neumíš napsat VIZ JÁ? :-!
Avatar - lordlord
5. 8. 2021 16:06
Kup
Náklady jsou vysoke, vychází to jako 12 litrů benzínu na sto
Rozbalit vlákno
1
5. 8. 2021 21:01
Re: Kup
Určite?
- Autorevue písalo okolo 1 kč/km (0,8 kg/100 km x 120 kč)
- iný test rovnaká spotreba, tankovali v Rakúsku za 10 Eur/kg, tj. 8 Eur ~ 200 kč/100 km (ak by to malo byť 12 l benzínu, tak cca 16,7 k/l?)

Prípadne upresni odkiaľ je to info.
6. 8. 2021 07:36
Nějak
bylo nějak bude.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - .StenLi.
6. 8. 2021 11:31
:D Toyota neprestava bavit
Od zaciatku predaja sa predalo asi 20tis osobnych FCEV na celom svete, ale o 9 rokov ich ma byt v CR 50tis? :D A teraz tu o D1 dialnici do roku 2010.
Rozbalit vlákno
0
8. 8. 2021 09:52
toyota vpřed
je fajn, že toyota vyvíjí na své náklady alternativu..stejně jako vw baterkáče
mě štve jiná věc. EU, která svýma pětiletkama až dvacetiletkama zbytečně honí automobilky do kouta a na druhou stranu zavírá oči před mnohem většími problémy (BRIC). Ve velké části světa si můžou lidi jezdit V8 a benzin mají za babku, celej bric má nějaké eko u zadku, jen EU se tady snaží o nějaký green red deal, v úplně utopických termínech..
Ano, ropa dojde. Ale je ještě dost času a evropa si mezitím mohla vozit zadky v R6 V6 V8 a benzin za 12Kč.. místo toho se tu prohánějí r3 dysony..z toho je mi smutno
Rozbalit vlákno
0