Novinky

Zpět na článek

Nástupce Lancie Ypsilon se rýsuje pro rok 2024. Vzniká v rekordním čase

15 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ozivit cim skor lanciu a alfu uz poslat k certom .... :yes:
Arese
Co to meleš?! S takovým zvráceným názorem jdi k čertům ty! 😲 :no: :no: :no:
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Pekne hlypy nazor 😊
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Toper, tvoje hloupost nezná mezí. Asi takto: toho zraněného nechte umřít, budeme raději oživovat mrtvého.
Avatar - Ham.
Ham.
Ovšem otázka je, kdo je ten mrtvý a kdo je ten zraněný, Lancia prodala v 1 pololetí v Evropě 2x víc aut než Alfa (27 120 vs 13 693).
nippon
Dobrá poznámka!
webpaja
Je to i otázka modelového portfolia. Lancia prodala 27tisíc ypsilonek 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Nakonec je to hlavně otázka finančních výsledků a ne toho kolik a čeho kdo vyrábí. Vloni FIAT prodělal 400 mio. eur, Mase 232 mio. eur, Alfa 286 mio. eur a Lancia skončila na nule, slušné hospodářské výsledky FCA pak zajistila US divize/značky. Takže otázka kdo je mrtvý a kdo těžce zraněný tady pořád je.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Y funguje jako zoufalá náhrada Punta na domácím trhu. První Octavka by se taky prodávala v Česku dobře, kdyby nebyla ještě 2,3 a 4.
Cenduro
Lancie mohla skončit na 0, když nic neinvestuje, prachy neutrácí, defacto byla dehonestováná na výrobu překabátovaného Punta a jen na italským trhu. Předpokládám, že už ani nemá žádné inženýry, kteří umí těžit z historie Lancie. U Alfy je vidět progres, i když má momentálně dva typy, jsou to vozy na špici svých tříd. Příčinu, že jejich prodej není dle představ, bych hledal asi někde jinde.
ericn
K čemu to je, že jsou jsou modely Alfy na špici tříd, když to nedokážou prodat? Prostě trh ve větším měřítku nezajímají a to je z hlediska rozvoje značky na prd. Jsou drahé, Giulia nemá paradoxně v Evropě důležité kombi, nemají základní modely za přijatelné peníze, chybí benzín + manuál, hodně prořídlá je i servisní síť, nevíc nemá ani moc dobrou pověst atd atd… jak z toho ven? Snad na to frantíci přijdou 😉

Btw to, že prodává s těmi investicemi 2x méně aut než 100x zaplacená Lančia Y je ostuda…
Avatar - Ham.
Ham.
To je všechno hezké, ale akcionářům tyhle pohádky bývají jedno, ti do Alfy nalili nekřesťanské prachy a Alfa jim zato nese jenom jednu ztrátu za druhou, kdyby ty prachy spláchli rovnou do záchodu, tak by na tom byli lépe. Takže bych se vůbec nedivil, kdyby začali podporovat Lancii. Alfa svou šanci dostala a dokonale ji promrhala.
Cenduro
Opel také tvořil jen červené čísla. Dnes už černé. Alfa má lidi, konstruktéry. Lancia už nemá nic. Přesto si přeji aby se znova našla.
Konzervant
Skoro to vypadá, jako by se vratil čas o 100 let.. Tenkrát taky vzaly karosarny šasi a motory, a na stejném základu vytvářely osobitá díla. Dnes díky technice vše pokročilí mnohem dál, ale je to špatně? Dnešní platformy jsou imho tak dobré a dobře modifikovatelné, že prostě můžou vzniknout dva i více jinak zaměřených modelů. A všechny mohou obstát jak při EU homologaci, tak i u zákazníků a dokonce i před účetními. Každé druhé pertolhead prská, že se vytrácí rozmanitost, já myslím, že bez platforem a spojování se do koncernů bysme neměli rozmanitost vůbec. Konkrétně B segment by skončil jako souboj polo-clio-208. A to je vše.
Avatar - Avanti
Avanti
Ja sa tak isto stotožňujem s takýmto názorom a vidím v tomto spojení a zdieľaní veľký potenciál. Vzniká priestor techniku ladiť a prispôsobiť jednotlivým značkám a osadiť ich svojským štýlom. Uvidíme ako s tým značky naložia. Lancia je všeobecne dobre vnímaná a jej navrat vidím ako úspešný.