Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Transporter 6.1 CrossWay – Obytný šampion v univerzálnosti

Odvézt děti do školy, přestěhovat kus domácnosti a vyrazit si na komfortní dovolenou s rodinou nebo motorkou – to všechno slibuje jeden z nejuniverzálnějších obytných vozů, který se mi za poslední dobu dostal pod ruce. A navíc se vyrábí v Česku.
Zpět na článek
Avatar - Ozzman
9. 8. 2021 13:28
Univerzál k ničemu
Za dva míče :D

Ne, klidně se nechám přesvědčit o té účelnosti, jen v tom nevidím přidanou hodnotu moc pro nikoho (teď nenarážím na to, že je to Transporter, stejně nanic by byla taková stavba z podobně velkého Tranzitu Custom a podobných).

Jestli to správně chápu, vyspí se v tom jen 2 lidi a když chci vařit, musím pořád přeskládávat interiér, takže pravděpodobně k tomu stejně budu vozit nějaký altán, kam dám další věci, co jsou potřeba. Pokud chci jezdit s motorkou uvnitř, nestačí mi normální Transporter/Tranzit + třeba stan na střeše, když už nechci spát v klasickém stanu ? Určitě by to vyšlo levněji i s plynovým vařičem, který nechám v kufru a mobilní ledničkou :D Záchod tam stejně není...

Takže je to takovej obytňák pro 2 osoby, které by za stejné peníze měli daleko větší komfort něčem takovém?

https://karavantravel.cz/…-6-5-mv40072375/

Stojí to stejně a o moc horší jízdní vlastnosti to mít nebude, pořád je to dodávka.
Rozbalit vlákno
0
9. 8. 2021 13:33
Smysl při té ceně ?
Za podstatně nižší peníze by snad měla takováhle vestavba smysl. Při ceně osm set tisíc mi ale vychází daleko lepší investice do hotového normálního obytňáku (případně pevné vestavby), byť by musel být v tomhle finančním limitu už starší. Komfort nesrovnatelně lepší, pokud se vůbec o nějakém komfortu u testované T6 vestavby dá mluvit.

Jasně pokud má někdo omezené parkování, kouká na to asi jinak a holt volí tuhle nouzovku.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ozzman
9. 8. 2021 13:37
Re: Smysl při té ceně ?
Nebo koupí Passata a 800 tisíc mu zbyde na hotely :D
9. 8. 2021 13:39
Re: Smysl při té ceně ?
Tak cestování v obytném autě dává jiné možnosti než síť hotelů, ale souhlas v některých destinacích tohle postrádá smysl úplně.

V každém případě o nějakém komfortu nemůže být u tohodle ani řeč. To leda ve srovnání s tornou na zádech a spaním pod širákem
Avatar - Ozzman
9. 8. 2021 13:41
Re: Smysl při té ceně ?
Viz já výše, tohle by mělo smysl za pár desítek tisíc navrch nad cenu auta, ale za 500-800 dle výbavy... to je prostě masakr na to, jaký je to auto kompromis.
Avatar - Barry Lyndon
10. 8. 2021 17:07
Zase tak univerzální to nebude.
Tipuji, že tento zavšivený Überwagen zastaví první podzemní parkoviště...
... jinak smysl těchto jakože obytňáků bez čehokoliv prostě nechápu. Možná tak před 30 lety, ale dneska už jsme snad jinde...
Rozbalit vlákno
0
12. 8. 2021 16:47
Lehce obytnou dodávku jsem také v loňském roce řešil
a po dalekosáhlém počítání plusů a mínusů jsem sáhnul po lehce jetém Traficu Passenger L2H1 s 30 000km na hrbu a dodělání vestavby na míru. Mám normálně dvě řady sedadel (2+3) a vzadu je stále ložná plocha cca 210-220cm. Doteď jsme tam spali na matraci 210x120, ale už se mi tam rodí vestavba Ze strany rozkládací postel pod kterou je kotec pro psa, zásobník vody se sprchou a úložné prostory, na druhé straně, kam se postel rozkládá, je plno místa na převoz kola kufrů atd. při běžném fungování auta jakožto běžného daily driveru a stále se výškově vejdu téměř do všech podzemních garáží, nehučí mi žádná rozkládací střecha atd. Omezujícím faktorem je maximálně délka (5,4m), ale zatím jsem na problém nenarazil a to ani na polňačkách cestou na nějakej ten kemping :) Není to samozřejmě tak robustní řešení jako u tohohle VW, ale pokud to člověk fakt bere jako kempování někde v přírodě, tak mě stejně láká spíše udělat si někde ohník nebo rozpálit mobilní gril.
Rozbalit vlákno
0