Německý koncern Bosch otevřel v Yonginu nedaleko Soulu nové sídlo a technické centrum, které bude dále rozvíjet dosavadní úspěšné působení u tamních automobilek. Bosch má hlavně se skupinou Hyundai-Kia velké plány.
Tohle drobné sdělení tady nejspíš zapadne mezi šarvátkami o nejkrásnější design. Je to ale jeden z nejdůležitějších signálů, jaké mohla skupina Hyundai-Kia vyslat.
Naprostý souhlas. Co si budem vykládat?? Evropa, ani USA nemají ve světě aut nic předplaceného. tradice se v dnešní době už nějak přstávají nosit. Svět je rychlejší, stejně tak je rychlejší změna názorů spotřebitelů. A jestli to tak půjde dál, jsem zvědavý, Kdy si ty prémiové značky jako Audi, BMW, nebo Mercdes budou muset zvyknout, že existuje něco jako třetí svět, který už nedělá auta, na které se většina dívá shora. Začalo to Lexusem, a jsem zvědavý, čím to skončí...
ja si myslim ze budou spis posilovat. Prominenti chteji zajimave auta, asijske se moc podobaji. Nemecko drzi v premiove tride jiz 80% podil. POdobne je to i z modou, asiate muzou vyrabet co chteji paris, mailand, boss,joop.channel nikdy nepredbehnou
Možná z té informace vyvodíme každý různou předpověď, ale díky za souhlas :yes: Je myslím velký rozdíl být dobrý jako prémiovka a být přijímaný jako prémiovka. Testy Veracruzu a Lexusu RX50 dopadly v Motortrendu hodně vyrovnaně, ale z Veracruzu se tím v očích publika nestal Lexus. - Japoncům by skupina Hyundai-Kia asi měla posílat pravidelně děkovné dopisy: prošlapali jí cestičku ve Spojených státech, totéž se děje v Evropě. Shodou okolností je tady někde zpráva o začátcích Toyoty v USA - není to vlastně zase tak dávno, ale člověk si uvědomí, jak fantasticky Japonci investovali do otevření euroatlantického trhu. -- Prohlášení Bosche chápu jako hodně silnou certifikaci kvality a perspektivnosti Hyundaie-Kie, ale určitě ne žádnou záruku zdolání střechy světa. Z mraku bude imho pršet fest, ale já tipuju spíš ty střední až vyšší polohy, ne velehory. :-)
:yes: Souhlasím s tebou(ostatně jako vždy) ;-).Pokud použiji tvá slova:tak já to vidím taky na ty střední hory.Na velehery se těžko leze a cesta trvá o dost déle... Viz japonci,tak dlouho jsou na trhu a někteří tam dodnes nevylezli. :-)
Velehory bez strednich poloh neexistuji. Odstrihnete stredni polohy a z velehor jsou Krkonose. Premiove znacky jsou vrcholky koncernu. Znacky, ktere vyrabi jenom luxusni vozy jiz dnes sami nepreziji, musi byt soucasti koncernu a nebo jsou marginalni. A z ceho bude koncern luxus financovat, kdyz mu stredni polohy vyluxuji korejci?
na svete se proda cim dal vic aut porsche, mercedes, bmw rocne zvedaji prodej o min. 10% tyto automobilky se urcite i v blizke (30lete) budoucnosti udrzi na spicce , velky problem muze mit mainstream jako opel, renault, fiat atd... konkurence z asie bude velka. Nemecka universita predpovedela za za 10let min. 4 evropske automobilky skonci vyrobu bzw. budou podobne jak rover prodane do asie.
Kdepak,ve světě velkých peněz se tradice naopak právě velmi cení.Tento "rodokmen" je něco co může nabídnout pouze pár vyvolených a právě proto to zákaznící oceňují...
Ahoj Tomiss :-):yes: Jojo, cesta trvá dlouho. Zkrátka se ta tráva musí 300 let sekat a kropit, aby z ní byl anglický trávník - i když ten rolovaný z Baumaxu vypadá skoro stejně, není stejný. Správně jsem měl asi nahoře napsat "...z Veracruzu se tím nestal Lexus.., ale ani o Lexusu si nikdo nemyslí, že je to Mercedes." >:D Tím se jistě nedá vyloučit dějinný zlom, kdy nápor "barbarů" tradice vymaže z mapy. To ale nebude tenhle případ (aspoň myslím).
"...ale ani o Lexusu si nikdo nemyslí, že je to Mercedes."
No, pre mňa je už dnes Lexus nad Mercedesom. Prečo? - jednoduché pán Watson :-) - Mercedes má u mňa povesť výrobcu klasicky tvarovaných áut, mám rád Merc 123, 124, 126 a podobne. V súčasnosti tie mercedesie tvary akosi neobľubujem, ešte tak súčasné E je pre mňa o.k.. Veľmi pekný bol prvý SLK, jeho následovník s formulovým nosom je ee.
Bosch je Tier 1 dodavatel a nevidim duvod, proc by nedodaval Korejcum. Muze klidne dodavat Martanum, kdyz na tom vydelaj. Jsou reseni/moduly, ktery muzou nabidnout komukoliv. Jasne, automobilky spolupracujou s Tier 1 na specifickejch resenich a casto maj ve smlouvach klauzuli, ze po urcitej cas nesmi stejny reseni nabidnout konkurenci. Myslim, ze neni nic neobvyklyho, kdyz Mobis dodava GM, Denso dodava VW a Bosch dodava Toyote. Zadnou prostituci bych v tom nehledal.
Rozdil je v tom, ze korejci vyjadrili odhodlani, masivne zavest nove technologie, do svych bezne vyrabenych aut. Ukazte mi takove odhodlani u Skody. A za to dostanou od Boshe exkluzivni podporu. Tady preci nejde o bezne dodavky. Tady jde o spolecny vyvoj. To je o dost neco jineho.
Jsou dvě věci, které mi nějak unikly. Za prvé pod každým článkem na www.auto.cz jsou reklamy na ojetiny toho výrobce aut, ke kterému se článek váže, zde je pod Hyundai nějaká jiná značka vypadá to jako VW. Proč? A ještě k diskusnímu příspěvku pana Trenera povaleču, pasovat někoho na Tier 1, je docela odvážné, ale o tom jsem nechtěl mluvit, ale souhlasím s ním, že není prostituce nic co se týká obchodu i když bych asi spolupracující firmy prohodil jinak.