Bosch pomůže značce Hyundai na technický vrchol
Desetipatrová budova stála 18 milionů euro, ale za posledních 7 let investoval Bosch v Koreji 300 milionů euro. I to svědčí o důležitosti tohoto automobilového trhu. Firma očekává v roce 2007 v Koreji příjmy řadově 1,4 miliardy eur (asi 3 % celosvětových příjmů skupiny), což je asi o 8 % více než v minulém roce.
Vysoký představitel Bosch Group prozradil listu Automobilwoche, že Bosch s Hyundai rozvine spolupráci do té míry, že se korejská automobilka změní z firmy, co následuje technické trendy, na firmu, která je bude určovat. Bosch je jedním z několika světových dodavatelů, kteří by takového partnerství byli schopni. Jednotlivé elektronické systémy v automobilu se v budoucnu propojí, aby mohly pracovat lépe a efektivněji. Místo dílčích řešení (jako např. systém ABS) budou v dodávány více integrované celky (ESP a využití jeho signálů pro další palubní funkce) a zejména technicky velmi složité asistenční systémy.