Díky za srovnání s Golfem. Takže aby byl stejně úspěšný ( a údajně tedy stejně dobrý jako corolla :-[] ), musel by prodat cca 10M v 8 letech. To vychází na nějakých 1.3M za rok. To jsem zvědav, jak se mu bude dařit.
U Golfu je to detto - pri výmene generácií sa dodržali niektoré štylistické markanty, inak tiež šlo o celkom iné auto s rovnakým menom. Ani by som sa nebavil o najpredávanejšom aute, len o najpredávanejšom mene auta. V obidvoch prípadoch.
Co je na tom neférové? U každé nové generace corolly je vidět že je o nové auto. Golf je už dvacet let stejný. Nedá se v ničem srovnat, ani kvalitou, ani náklady na provoz.
Golf už ide do kytek a nahradí ho ID3. Corolla má +, že má plug in a hybrid i motorovou verzi a má sedan na víc. Golf momentálně nemá zákazníky, kteří odešli právě k té corolle z důvodu ovladačů. Sám výrobce přeci prohlásil, že nechtěl už kombík, ale je to pro model nutnost.
Všechno špatně
1. Corolla PHEV nemá, Golf má.
2. Golf má sedan, jenom se nejmenuje Golf, ale Jetta, Bora, Lavida, Sagitar podle toho v které části světa se zrovna prodává.
3. Výrobce nikdy neprohlásil, že nechce kombík a má jej i v poslední generaci.
1. má..golf-ty myslíš tu parodii jak dojde elektrika, tak má spotřebu 9l/100km? s cenou nad mkč?
2.Jestli se to jmenuje jinak, tak asi to není golf
3.lžeš ty i výrobce.
Corolla má to prvenství pravém. Provoz toho auta je přímo neskutečný. Každých 15 tisíc km měním jen olej a filtry a jinak nic. Nežere ani kapku oleje, spotřeba výborná, spolehlivost více než stoprocentní. Evropské auta už dávno nekupuji.
A ty si myslíš, že mimo Evropu je ta Corolla stejná? Podívej se, kde se co pod tímto jménem prodává. Jinak třeba u Renaultu jsem taky 10 let měnil jen olej a filtry.
Jsou to většinou staré modely z jinou technikou. Některé se v Evropě ani nikdy neprodávaly. Spíš by mě zajímalo, kde se ještě prodávala stejná Corolla jako v Evropě.