Jsou to většinou staré modely z jinou technikou. Některé se v Evropě ani nikdy neprodávaly. Spíš by mě zajímalo, kde se ještě prodávala stejná Corolla jako v Evropě.
1. má..golf-ty myslíš tu parodii jak dojde elektrika, tak má spotřebu 9l/100km? s cenou nad mkč?
2.Jestli se to jmenuje jinak, tak asi to není golf
3.lžeš ty i výrobce.
A ty si myslíš, že mimo Evropu je ta Corolla stejná? Podívej se, kde se co pod tímto jménem prodává. Jinak třeba u Renaultu jsem taky 10 let měnil jen olej a filtry.
Všechno špatně
1. Corolla PHEV nemá, Golf má.
2. Golf má sedan, jenom se nejmenuje Golf, ale Jetta, Bora, Lavida, Sagitar podle toho v které části světa se zrovna prodává.
3. Výrobce nikdy neprohlásil, že nechce kombík a má jej i v poslední generaci.
Corolla má to prvenství pravém. Provoz toho auta je přímo neskutečný. Každých 15 tisíc km měním jen olej a filtry a jinak nic. Nežere ani kapku oleje, spotřeba výborná, spolehlivost více než stoprocentní. Evropské auta už dávno nekupuji.
Co je na tom neférové? U každé nové generace corolly je vidět že je o nové auto. Golf je už dvacet let stejný. Nedá se v ničem srovnat, ani kvalitou, ani náklady na provoz.
Golf už ide do kytek a nahradí ho ID3. Corolla má +, že má plug in a hybrid i motorovou verzi a má sedan na víc. Golf momentálně nemá zákazníky, kteří odešli právě k té corolle z důvodu ovladačů. Sám výrobce přeci prohlásil, že nechtěl už kombík, ale je to pro model nutnost.
U Golfu je to detto - pri výmene generácií sa dodržali niektoré štylistické markanty, inak tiež šlo o celkom iné auto s rovnakým menom. Ani by som sa nebavil o najpredávanejšom aute, len o najpredávanejšom mene auta. V obidvoch prípadoch.
Díky za srovnání s Golfem. Takže aby byl stejně úspěšný ( a údajně tedy stejně dobrý jako corolla :-[] ), musel by prodat cca 10M v 8 letech. To vychází na nějakých 1.3M za rok. To jsem zvědav, jak se mu bude dařit.