Ekonomika
jam2015
7
Tie ceny škodoviek s 1,5TSI sú už riadne mastné :no:
Přejít do diskuze
že to silně umocňuje cenová politika Škody. Některé modely meziročně zdražily i o kilo, takže to začíná být moc i na zapřisáhlé fandy...
Tak tak, ze čtyřválcových motorů se v Evropě stala luxusní záležitost. Neuvěřitelné, kam jsme to pod diktátem bruselských ekoteroristů dopracovali.... 😲 😒 :no: :no: :no:
Tatort
Péťuldo, můžeš mi vysvětlit, jak zázračně jsi mohl koupit auto v roce 1974, když ses sám narodil v roce 1979?? Pravděpodobně jsi nekoupili auto s litrovým motorem, koupils stroj času!! Viď Mlaudo!
Vzhledem k tomu, že omezili prostor pro koleno u středového panelu u nové Oktávky, přední sedadlo se musí pusunout o 10 cm vzad a vzadu se potom mačkáte, tak jim to přeju.
Auto s litrovým motorem jsem si koupil v roce 1974 !!!!A už bych si ho nikdy nekoupil !!To by si měli kupovat všichni co pracuji v Euro parlamentu a další co pracuji ve statni zprávě !!!!! Hlavně by s jedině takovými auty mělo jezdit vedeni EU jejich rodiny
Alespoň jsou lidé motivování nekupovat ten základ.
Ten příplatek na 1,5l není zase tak veliký.
Ten příplatek na 1,5l není zase tak veliký.
Amaterasu
Neuvěřitelně MIMO = fatální NEZNALOST (úplné prazáklady znalosti aut) = fakt ULTRA smutný
No nejen tady = to je furt dokola a dokola https😐/www.auto.cz/diskuse/81622/1#… sem zvědav jestli to dáš (když ani nejzákladnější znalost. 3válce dnes mají větší výkon než https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv rozhodně nic proti jeho 116kW v roce 1977 = všechno je ale dnes daleko i televize a telefony atd. No no všechno = ty ne 😉
No nejen tady = to je furt dokola a dokola https😐/www.auto.cz/diskuse/81622/1#… sem zvědav jestli to dáš (když ani nejzákladnější znalost. 3válce dnes mají větší výkon než https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv rozhodně nic proti jeho 116kW v roce 1977 = všechno je ale dnes daleko i televize a telefony atd. No no všechno = ty ne 😉
Máš špatně i/y aby to dávalo smysl lojzku 😂 Ve ŠkodaQ sem vážně nejezdil, nejezdím a jezdit nebudu. Mám krásného Forda Edge 🤗
tak malo nefiremnych kupujucich hovori aj dost v neprospech ceny.
Ked tu je rec o octavii, nie je velmi dovod, preco by ju firmy mali kupovat a radsej nepresedlat na lacnejsiu scalu, ked uz chcu zostat u skody. Dokonca uz aj fabia je priestorovo velmi zaujimava a tam ten trojvalec vadit az tak nebude. Octavia sa stala drahym autom, ktoreho predaje by v strednej a vychodnej Europe mali logicky klesat.
Ked tu je rec o octavii, nie je velmi dovod, preco by ju firmy mali kupovat a radsej nepresedlat na lacnejsiu scalu, ked uz chcu zostat u skody. Dokonca uz aj fabia je priestorovo velmi zaujimava a tam ten trojvalec vadit az tak nebude. Octavia sa stala drahym autom, ktoreho predaje by v strednej a vychodnej Europe mali logicky klesat.
Cena má určitě má vliv. Určitě je to hodně o ekonomice, protože se skoro 86 % všech škodovek prodalo do firem za prvních sedm měsíců letošního roku.
V ČR bylo registrováno 6 628 vozů značky Škoda v červenci 2021, což by mělo být cca 15 % dolů oproti loňskému červenci. Předpokládám, že velká část poklesu bude na čínském trhu (ale ne jenom tam), kde jsem zatím červencová čísla nenašel, ale za červen 2021 je prodej 1 900 kusů, červen 2020 byl 15 475, červen 2019 21 001 a červen 2018 dokonce 30 266. Má pro tahle čísla někdo z příznivců/pracovníků VW Group nějaké vysvětlení? Díky.
V nemeckom článku sa nechtiac preriekli, že nedostatkové čipy dávajú prednostne do Audi, VW... a až potom Škody 😉
A naozaj by ma zaujímalo, akí lúmeni mi dali 2x :no:
A naozaj by ma zaujímalo, akí lúmeni mi dali 2x :no: