V ČR bylo registrováno 6 628 vozů značky Škoda v červenci 2021, což by mělo být cca 15 % dolů oproti loňskému červenci. Předpokládám, že velká část poklesu bude na čínském trhu (ale ne jenom tam), kde jsem zatím červencová čísla nenašel, ale za červen 2021 je prodej 1 900 kusů, červen 2020 byl 15 475, červen 2019 21 001 a červen 2018 dokonce 30 266. Má pro tahle čísla někdo z příznivců/pracovníků VW Group nějaké vysvětlení? Díky.
V nemeckom článku sa nechtiac preriekli, že nedostatkové čipy dávajú prednostne do Audi, VW... a až potom Škody ;-)
A naozaj by ma zaujímalo, akí lúmeni mi dali 2x :no:
Škoda peněz od firmy kde nedovolí svým zaměstnancům jit maso
Auto s litrovým motorem jsem si koupil v roce 1974 !!!!A už bych si ho nikdy nekoupil !!To by si měli kupovat všichni co pracuji v Euro parlamentu a další co pracuji ve statni zprávě !!!!! Hlavně by s jedině takovými auty mělo jezdit vedeni EU jejich rodiny
Tak tak, ze čtyřválcových motorů se v Evropě stala luxusní záležitost. Neuvěřitelné, kam jsme to pod diktátem bruselských ekoteroristů dopracovali.... :-O:-(:no::no::no:
Vzhledem k tomu, že omezili prostor pro koleno u středového panelu u nové Oktávky, přední sedadlo se musí pusunout o 10 cm vzad a vzadu se potom mačkáte, tak jim to přeju.
tak malo nefiremnych kupujucich hovori aj dost v neprospech ceny.
Ked tu je rec o octavii, nie je velmi dovod, preco by ju firmy mali kupovat a radsej nepresedlat na lacnejsiu scalu, ked uz chcu zostat u skody. Dokonca uz aj fabia je priestorovo velmi zaujimava a tam ten trojvalec vadit az tak nebude. Octavia sa stala drahym autom, ktoreho predaje by v strednej a vychodnej Europe mali logicky klesat.