Ekonomika
Auto s litrovým motorem jsem si koupil v roce 1974 !!!!A už bych si ho nikdy nekoupil !!To by si měli kupovat všichni co pracuji v Euro parlamentu a další co pracuji ve statni zprávě !!!!! Hlavně by s jedině takovými auty mělo jezdit vedeni EU jejich rodiny
Alespoň jsou lidé motivování nekupovat ten základ.
Ten příplatek na 1,5l není zase tak veliký.
Ten příplatek na 1,5l není zase tak veliký.
Tie ceny škodoviek s 1,5TSI sú už riadne mastné :no:
Tak tak, ze čtyřválcových motorů se v Evropě stala luxusní záležitost. Neuvěřitelné, kam jsme to pod diktátem bruselských ekoteroristů dopracovali.... 😲 😒 :no: :no: :no:
Amaterasu
Neuvěřitelně MIMO = fatální NEZNALOST (úplné prazáklady znalosti aut) = fakt ULTRA smutný
No nejen tady = to je furt dokola a dokola https😐/www.auto.cz/diskuse/81622/1#… sem zvědav jestli to dáš (když ani nejzákladnější znalost. 3válce dnes mají větší výkon než https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv rozhodně nic proti jeho 116kW v roce 1977 = všechno je ale dnes daleko i televize a telefony atd. No no všechno = ty ne 😉
No nejen tady = to je furt dokola a dokola https😐/www.auto.cz/diskuse/81622/1#… sem zvědav jestli to dáš (když ani nejzákladnější znalost. 3válce dnes mají větší výkon než https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv rozhodně nic proti jeho 116kW v roce 1977 = všechno je ale dnes daleko i televize a telefony atd. No no všechno = ty ne 😉
Tatort
Péťuldo, můžeš mi vysvětlit, jak zázračně jsi mohl koupit auto v roce 1974, když ses sám narodil v roce 1979?? Pravděpodobně jsi nekoupili auto s litrovým motorem, koupils stroj času!! Viď Mlaudo!
Vzhledem k tomu, že omezili prostor pro koleno u středového panelu u nové Oktávky, přední sedadlo se musí pusunout o 10 cm vzad a vzadu se potom mačkáte, tak jim to přeju.
Když prodávají předražené a hnusné plechovky.
že to silně umocňuje cenová politika Škody. Některé modely meziročně zdražily i o kilo, takže to začíná být moc i na zapřisáhlé fandy...
Cena má určitě má vliv. Určitě je to hodně o ekonomice, protože se skoro 86 % všech škodovek prodalo do firem za prvních sedm měsíců letošního roku.
tak malo nefiremnych kupujucich hovori aj dost v neprospech ceny.
Ked tu je rec o octavii, nie je velmi dovod, preco by ju firmy mali kupovat a radsej nepresedlat na lacnejsiu scalu, ked uz chcu zostat u skody. Dokonca uz aj fabia je priestorovo velmi zaujimava a tam ten trojvalec vadit az tak nebude. Octavia sa stala drahym autom, ktoreho predaje by v strednej a vychodnej Europe mali logicky klesat.
Ked tu je rec o octavii, nie je velmi dovod, preco by ju firmy mali kupovat a radsej nepresedlat na lacnejsiu scalu, ked uz chcu zostat u skody. Dokonca uz aj fabia je priestorovo velmi zaujimava a tam ten trojvalec vadit az tak nebude. Octavia sa stala drahym autom, ktoreho predaje by v strednej a vychodnej Europe mali logicky klesat.
A naozaj by ma zaujímalo, akí lúmeni mi dali 2x :no: