No a právě proto vyměním ještě příští rok svoji 5er za poslední normální auto, když bude dáno s osmiválcem...pak už budu auto jen hýčkat a doufat, že vydrží co nejdéle...
Tak to jsi to trefil, jsme na tom stejně. Mám 540i, super auto, ale rád bych ještě jednou vyměnil před všemi těmi nesmysly, co se na nás řítí... Klidně bych šel zase do 540, ale bohužel nabrala 200 kg kvůli mild hybridu a ztratila 5 kw....to není úplně evoluce podle mého gusta, proto osmiválec!!!
Btw, 540d není o tolik levnější, pokud si ji vybavíš podobně, jako skoro full M550i....
Měl jsem příležitost srovnat předloňskou 540xi se svou akt. fl 540xi, zkoušeli jsme od 100 km/h nahoru akceleraci jak s kickdownem tak se zařaz. kvaltem, v obou případech se facelift rychleji rozjel, ujel zhruba na délku auta, kterou předfacelift do 200 km/h dohnal a pak lehce poodjížděl. On má facelift k těm 245 kW ještě 10 kW pomoc od toho el.motoru, takže je to na začátku znát, ale pak se projeví vyšší hmotnost a předface je rychlejší. Celkově ten mildhybrid nedává z uživatelského hlediska žádný smysl, je to prostě řešení, aby se emisní vlk nažral...
Každopádně 550i je trefa, jediný motor bez mildhybridu, po fl vizuálně dokonalé auto, až marnivě silné a přitom pořád limo, bez té napruženosti M5, v mých očích nejlepší volba v pětkové řadě. :yes:
Neni nahodou 550i taky jedina ke ktere jde navolit jak adaptive drive tak i variabilbi rizeni s nataceci zadni napravou? U vsech ostatnich motorizaci je to myslim bud anebo.
Jj, oni jsou vůbec fikaní, u 5er do 550i můžeš mít buď adapt. drive nebo adapt. řízení/natáč. náprava, u 550i máš adapt. drive v základu, ale jestli chceš k tomu adapt řízení/natáč náprava musíš vzít něco jako "profesional M-podvozek", kde je nějaký ještě lepší adapt drive a zahrnuje i adapt. řízení/natáč. náprava, ale je to položka přes sto tisíc. Tak se na ně musí... :D
Máš naprosto ve všem pravdu, ale to natáčení zadní nápravy a lepší adaptive (jedná se o adaptivní uložení motoru v silent blocích) mi sami rozmluvili, že to auto není pak tak přesné (kvůli té zadní nápravě) a je to zbytečný ranec navíc, který bez okruhu asi nepoznám.
Hrozně se na to těším...ještě dotaz, po FL - jakou barvu? Pohybuju se pořád mezi tmavě šedou, příplatkovou modrou a individuálními tmavě červenými, ale ty stojí mega raketu taky... asi skončím u té tanzanite blue... Teď jsem teda ještě zjistil, že za stejné peníze by byla M4C xdrive, ale přece jen potřebuju i vozit rodinu :D
Tanzaniteblue je za me nejhezci z nabizenych barev na 5er a jeste za rel. rozumny peniz. Spis me zajima jaky mas vnitrek? Barvama vnejsku jdes totiz zleva doprava a to by me zajimalo s cim to planujes kombinovat.
No vnitřek je snad ještě větší peklo vybrat, samozřejmě se to snažím kombinovat. Mám Leona Cupru v červené velvet a černý vnitřek a tu kombinaci mám fakt rád. Ale prostě mám pocit, že se to na 5er už úplně nehodí, to auto má hodně velké plochy a ta červená z toho dělá trochu pouťovou kombinaci. Teď mám black saphire a hnědou Nappu, kupodivu to vypadá v reálu daleko lépe, než na fotkách nebo v konfigurátoru. Jediný vnitřek (teda z těch ke komfortním sedadlům), co určitě nechci, je bílý. K té modré vypadá dobře černý i hnědý, k červené jedině černý. K šedé nevím, to je asi důvod, proč jsem ji vzdal. Asi budu muset zapojit manželku :D:D
A resis jen nappu nebo zvazujes i merino? Za me je tartufo merino super k bile, cerne, nebo k nejake nahnedle sede, treba Alvitgrau. K modrym se mi zase libi caramel nebo bila, kterou pises ze nechces. Skoda ze cognac merino lze jen v 7er, BMW tu barvu ma, ale v 5er ji nenabidne. :-(
Celkove mi ale merino prijde v 5er jako lepsi value for money nez nappa, ikdyz je drazsi.
To byla rychlost :)
Jop, to drevo k tomu ani za me vubec nejde, bud neprakticky klavirni lak, nebo (pseudo)hlinik budou lepsi volby.
A jeste jedna vec: mel jsem ted moznost posedet v nalozene 540xi za 120tis E, zaskrtnute tam bylo asi vsechno co slo, vcetne tartufa a hlavne alcantaroveho stropu. Tady jsem to vedle sebe videl prvne spolu a musim rict, ze nic neudela takovy dojem luxusu jako prave tyhle dva priplatky. Treba keramika je fajn, ikdyz za 6 kolecek celkem ulet cena, ale stloupky jsou to co ma clovek neustale v zornem uhlu a vypada to za me 100 a 1, kdyz ma obycejnej tmavej strop jako vetsina 5er nebo strop v alcantare. Nevim jestli zvazovals nebo ne, ale pokud budes objizdet individual interiery, treba budes mit kliku a potkas ji i s alcantarou. Tohle za me z 5er udelalo dojem male 7er, jakkoli podobna prirovnani nemam ze zasady moc rad.
Heh, nevím, to už bych musel něco odebrat, už takhle to lítá do nesmyslných čísel...taky bych to rád pak někde viděl naživo...no, ještě mám chvíli čas to zjišťovat
V tom mas pravdu.
Ja si zahral podobne mentalni cviceni s 530d. Nejdriv s minimalni vybavou aby to nedelalo ostudu za 73500e = to by slo. Pak nejake ty hracky a bylo to 76500e = porad cajk. Pak clovek neco projede, neco vyzkousi, pobavi se s par mistnima... abych to zkratil je na konci cviceni na 90000e, 10k nad puvodni strop, a porad si rika, ze "ono by to jeste 1-2k sneslo". :D:D
mam tartufo, modrou a drevo a nazivo je to oproti pohledu v konfi velmi pekny a jde to k sobe. V konfi a ma fotkach to vypafa silene a v realu je to vkusny..
Ad ten touring cos poslal, nechapu proc ma ta 550d merino a pritom prosivani palubky nema v barve kuze ale obyc cerne (jakoby to objednaval zvlast k nappe)? Zvlastni. K merinu ma byt steh na palubce a vrsku dveri pekne kontrastny, viz i z tech fotek co jsem postnul predtim.
Bernina grey, taková industriální barva, která se mi k tomu hranatějšímu FL pojetí designu pozdávala, ale je taková dvousečná, na fotkách a v reálu při zataženu, je to prostě šedá beton, stačí ale trochu světla a umí zazářit, je z ní pěkná metla. Modré jsem měl g30 už dvě, tak jsem chtěl zkusit jinou, každopádně modrou nic nezkazíš, ta pětce sluší. ;-)
Nojo, a teď, babo raď... každopádně to chce vidět naživo, já se bál té kombinace black saphire a hnědé nappy uvnitř, ale v reálu to je fakt moc pěkný...fotky bych ale nikomu neposlal, nevím proč, ale ta hnědá na nich je o několik odstínů světlejší (a to i v konfigurátoru...)
Díky za analýzu, já tuhle možnost přímo srovnat neměl, jen jsem byl svezen v po FL 540 a přišlo mi to v zatáčkách těžkopádnější... u té své mám pocit, že to je ještě trošičku auto ze staré školy, u nové mi to už nepřišlo
Je vtipné jak mamlas Kylie stále stejné multinickové osobě jednou nadává za krádež nicku a podruhé tleská se svou krysí zákeřností, aby ukázal jak je to tu špatné.
To, že se snažíš překrucovat žvásty Vaculíka je tvůj problém. Můžeš se mu vyplakat na rameni, až budete spolu adorovat 2,0TDI nad R6d od BMW nebo vynášet do nebes Octavii II nad BMW F30 ;-)
To, že se tu převlíkáš jednou za chlapce, podruhé za tetu je fakt...a enjoy. :yes:
.......k čemu ti je 550i mimo uzavřený okruh......
.......k čemu ti je 540i mimo uzavřený okruh......
.......k čemu ti je 530i mimo uzavřený okruh......
.......k čemu ti je 520i mimo uzavřený okruh......
.......k čemu ti je 540d mimo uzavřený okruh......
.......k čemu ti je 530d mimo uzavřený okruh.......
.......k čemu ti je 520d mimo uzavřený okruh......
.......k čemu ti je 518d mimo uzavřený okruh......