Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť Saabu (bez turbulencií)

Turbulencie. Jediné slovo ktorým sa dá opísať moderná história značky Saab. A reč v tomto prípade nie je o vzdušných prúdoch ktoré by zmietali pôvodnou, leteckou produkciou.
Zpět na článek
21. 10. 2007 09:52
neregistrovaný "Hola"
21. 10. 2007 11:21
neregistrovaný "Ignor(CZ)"
21. 10. 2007 11:23
neregistrovaný "Ignor(CZ)"
21. 10. 2007 14:48
neregistrovaný "hehehe"
21. 10. 2007 21:47
anonym
21. 10. 2007 11:31
neregistrovaný "Vasek"
21. 10. 2007 11:44
neregistrovaný "takyvasek"
21. 10. 2007 12:03
neregistrovaný "Hola"
21. 10. 2007 17:25
21. 10. 2007 12:10
21. 10. 2007 11:55
anonym
21. 10. 2007 11:58
neregistrovaný "Hola"
21. 10. 2007 21:49
anonym
21. 10. 2007 23:43
neregistrovaný "Ji/Ri"
21. 10. 2007 11:58
anonym
21. 10. 2007 13:15
neregistrovaný "Honysek."
21. 10. 2007 17:40
21. 10. 2007 12:34
anonym
21. 10. 2007 12:40
21. 10. 2007 13:36
21. 10. 2007 13:50
22. 10. 2007 00:30
21. 10. 2007 14:15
21. 10. 2007 18:06
22. 10. 2007 00:37
21. 10. 2007 21:43
neregistrovaný "Martin."
21. 10. 2007 22:58
22. 10. 2007 12:03
neregistrovaný "astony"
22. 10. 2007 15:31
21. 10. 2007 23:41
neregistrovaný "Ji/Ri"
21. 10. 2007 14:29
21. 10. 2007 15:25
neregistrovaný "MarekSR"
21. 10. 2007 22:26
21. 10. 2007 17:41
21. 10. 2007 22:27
21. 10. 2007 23:12
21. 10. 2007 23:46
neregistrovaný "Ji/Ri"
21. 10. 2007 14:45
neregistrovaný "Alessio."
21. 10. 2007 17:05
anonym
21. 10. 2007 23:17
22. 10. 2007 07:35
22. 10. 2007 10:25
neregistrovaný "papluh"
22. 10. 2007 11:10
22. 10. 2007 13:07
neregistrovaný "MarekSR"
22. 10. 2007 15:12
22. 10. 2007 17:35
neregistrovaný "MarekSR"
22. 10. 2007 22:27
22. 10. 2007 19:25
neregistrovaný "Alessio."
22. 10. 2007 22:40
22. 10. 2007 23:08
22. 10. 2007 23:15
22. 10. 2007 16:05
neregistrovaný "Hola"
21. 10. 2007 09:52
Super
Saaby jsou parádní auta a doufám, že jejich tryskáčovskou tlamičku budem vídat na ulicích častěji. Perfektně napsaný článek, já vlastnit automobilku, tak tě zaměstnám jako analytika trhu ....což beztak jsi :-)

Mimochodem, nedovolim si jedno popíchnutí, pochybuje tu někdo, že by Saab byl Švedský?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ignor(CZ)"
21. 10. 2007 11:21
Re: Super
JJ super článek .... SAABik je Švéd jak poleno .... já mám sice 9000ku což plnokrevný Švédík není .... Každý rok jezdím na prázky do Sweden a tam je ráj ... SAAB pak SAAB a zase SAAB ... do toho nějaký to Volvo :-) .... Nová generace 9-3 je nice ..... Myslim si že SAABik pomaloučku poroste k výšinám :-) ...... SAAB ¨MOVE YOU MIND¨ ..... mějte se SAABisté :-)
neregistrovaný "Ignor(CZ)"
21. 10. 2007 11:23
Re: Super
oprava ¨MOVE YOUR MIND¨ :-)
neregistrovaný "hehehe"
21. 10. 2007 14:48
Re: Super
jj souhlasim, na jednu stranu doufam ze jich bude na silnicich vic, na druhou si planuju take poridit bud 9-3 nebo 9-5ku a hlavne z duvodu individuality na silnici mezi A6kama a 5kama od bmw... :-!
anonym
21. 10. 2007 21:47
Re: Super
Totaly agree, SAAB FOR EVER

bzw. vite proc Saab vydrzel do dneska, diky nejsilnejsi zakladne vernych fandu, kteri maji auto jako vyraz zivotniho stylu, zadna jina automobilka tak silnou zakladnu vernych fandu nema (v pomeru k prodejum) Saab cekaji doufam lepsi zitrky, jako jedna z mala automobilek si to zasluzi (hlavne aby na nas, skalni priznivce nezapomela :-)
neregistrovaný "Vasek"
21. 10. 2007 11:31
dotaz
Co je to Marko? Porad to tu je.
Prosim mohli by jste na tak skvelem vebu psat clanky v cestine? diky
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "takyvasek"
21. 10. 2007 11:44
Re: dotaz
:no: to opravdu myslíš vážně? jde přeci o kvalitu článku nebo názoru, nikoliv o jazyk, ve kterém je napsaný. panebože, to je neuvěřitelný! ;-\
neregistrovaný "Hola"
21. 10. 2007 12:03
Re: dotaz
Nikdo ti ten časopis nenutí, jestli se ti to nelíbí, tak sem nechoď ;-) Nejsi jeho majitelem, akcionářem, dokonce ani platícím čtenářem :-!
21. 10. 2007 17:25
Re: dotaz
platici ctenar?!? :-O uz vidim jak lidi hledaj na placenym "seznamu" natoz aby cetli nejaky auto.cz >:D ty naivko...
anonym
21. 10. 2007 11:55
Re: dotaz
Rozhodně se přidávám, je to www.auto.cz a né .sk! Mělo by se zde psát česky! Nechápu...
neregistrovaný "Hola"
21. 10. 2007 11:58
Re: dotaz
Kdyby Marko psal v Angličtině, nebo Svahilštině, dalo by se proti tomu něco namítat. Slovenština je natolik srozumitelná, že takové poznámky nechápu.
anonym
21. 10. 2007 21:49
Re: dotaz
at pise klidne v anglictine...
neregistrovaný "Ji/Ri"
21. 10. 2007 23:43
Re: dotaz
Angl, Ita, Fra, Pol, Sk, Něm., ....... maďarsky taky, ale tomu nebudu rozumět ani půl procenta.
anonym
21. 10. 2007 11:58
Re: dotaz
Rozhodně se přidávám, je to www.auto.cz a né .sk! Mělo by se zde psát česky, tady to nemá co dělat! Nechápu... :'-(
neregistrovaný "Honysek."
21. 10. 2007 13:15
Re: dotaz
Už je to tu zase! 8-s. Pár omezených náctiletých uživatelů PC, kteří neustále sedí na netu, o nic se nezajímají, najednou narazilo na jazyk, který se podobá češtině, ale je nějak divně "zpitvořený". Sice oni píšou bez háčků, čárek, pravopis je nebere, ale tenhle "slang" neznají. Vždyť jsou mladí, perspektivní, ambiciózní, nejchytřejší - skro Vševědi :no:. Proč se zajímat o historii, politiku apod... Proč tušit, že někdy existovalo Československo, kde Češi a Slováci si byli tak blízko a doufám, že ještě budou (nejen jazykem). Myslím, že otázka "Co to je Marko?" hovoří za vše...... :-O
21. 10. 2007 17:40
Re: dotaz
proc se tak rozcilujes? :-) ja taky pisu bez hacku a carek (ovsem snad bez gramatickych chyb) a nejsem pubertak a slovenstine rozumim skvele a vubec mi nevadi, ze tady, at uz diskutujici nebo prispivajici, pisi slovensky...tim zjednodusenim zapadnes mezi ne ;-), ale rozumej, ja se nechci hadat ;-)
anonym
21. 10. 2007 12:34
Re: dotaz
Ja suhlasim, malo by sa tu pisat cesky, aby tomu rozumeli aj takyto obmedzeny tupci ako Vasek.
21. 10. 2007 12:40
Re: dotaz
to neni od anonyma, len som nebol prihlaseny :-|
Avatar - donPedro
21. 10. 2007 13:36
Re: dotaz
Tak tedy v žádném případě co, ale kdo, když se táži na osobu, to bych si tedy vyprosil (smajlík "kárající prst"). Dále u slova "veb" bych se tedy určitě podržel anglického originálu "web", s tím počešťováním bych to zas až tak nepřeháněl. Česky s diakritikou (to jsou milý neregistrovaný Véno háčky a čárky nad písmeny, dokonce i jeden kroužek by se našel) by člověk obdařený studiem na ZŠ také snad psáti mohl. A hlavně milý neregistrovaný Véno pamatuj: "Kolik řečí znáš, tolikrát jsi člověkem." No a jestliže tě informace mistrem Markem podané v jeho rodném jazyce iritují, tak je prostě nečti. Tož tak.
Avatar - KANKUNEN
21. 10. 2007 13:50
Re: dotaz
Kdo není schopen pochopit obsah článku psaný ve slovenštině, tak svědčí o velmi pomalém chápání. Musím říct, že znám lidi co mají se slovenštinou problémy a opravdu po pár slovech poznáš omezené možnosti jejich hlavy.
Avatar - Ricardo
22. 10. 2007 00:30
Re: dotaz
Taky za prosím čárku, byste (ne by jste) a po otazníku psát velký písmeno. Takže "Vašek" ma jasnou kouli >:D
21. 10. 2007 14:15
Re: dotaz
Fackuješ tu sám sebe, Vašku. A ještě k tomu veřejně. Příště vezmi slovník a přelož si skvělý článek od Marka. Dost to rozšíří tvé značně zúžené obzory, I když, jak tě tak čtu, tvé obzory... to jsou spíše takové nižiny malosti, viď :no:
21. 10. 2007 18:06
Re: dotaz
Markovi články jsou náhodou moc fajn. Takže díky mnohokrát za ně i ve slovenštině. Slovenština se dá v pohodě přečíst. Buď rád, že Marko není rus píšící v azbuce >:D
Avatar - Ricardo
22. 10. 2007 00:37
Re: dotaz
Přesně tak, radši jeden precizní článek od Marka jakýmkoliv jazykem, než cokoliv jinýho česky :yes:
neregistrovaný "Martin."
21. 10. 2007 21:43
Re: dotaz
Taky bych radši češtinu, ale je fakt, že je to jazyk podobný, mám se čtením malý problém, ale myslím, že se to dá přelouskat celkem v pohodě, do první třídy jsem nastoupil v roce 1990 :-)
Pokud někdo pamatuje slověnčtinu už ze školy a taky si jí dobře pamatuje tak to automaticky neznamená, že těmto textům rozumí každý stejně skvěle.
Nic víc, nic míň, pokud někomu vadí rozdlění Československa tak to už je jiná věc, fakt je takový, že je slovenčtina cizí jazyk...
Avatar - Ricardo
21. 10. 2007 22:58
Re: dotaz
Na to se dá říct jediné: *, *, xenofobe, rasisto. PS: Marko umí aspoň slovensky a má o čem psát. Ty neumíš ani česky a píšeš o *
neregistrovaný "astony"
22. 10. 2007 12:03
Re: dotaz
Nechápu jeho problém se slovákama, ale taky nechápu proč sem taháš výrazy jako xenofob a rasista ;-\ To mě prásklo do očí snad ještě víc než ta jeho stupidní poznámka.
Avatar - Ricardo
22. 10. 2007 15:31
Re: dotaz
Ale já to sem tahám. Nedokáže ocenit pořádně odvedenou práci a píše sem jenom aby na sebe upozornil :no: Jak může někomu vadit, že Marko je Slovák a píše slovensky?
neregistrovaný "Ji/Ri"
21. 10. 2007 23:41
Re: dotaz
Snad mi GTI promine, jsi velký oslí č.ů.r.á.k.!!!!
Avatar - donPedro
21. 10. 2007 13:44
Budu se opakovat
neb to ani jinak nejde: BRAVO mistře Marko :yes: :yes: :yes: Opět zde máme díky tobě informace servírované na zlatém podnose až pod naše ctěné či nectěné nosy. Tož díky.
A opět zde bohužel máme, promiňte ale jinak je nazvati nelze, šovinistická jelita, neschopná přenésti se přes svou vlastní malost.
Rozbalit vlákno
0
21. 10. 2007 14:29
SAAB A TY
Jsi v autobranži to, co cítíš k Saabu. Totiž Saab, ten severský tíchý a nadupaný tahoun, to je klenot srdce. To je z ledové kry vytesaný neokázalý, solidní, nadčasový produkt s prvky ojedinělé, výjimečné elegance a sportovního střihu. Saab jsou ledové pláně, po kterých se v mrazivých vichrech ženou smečky... aut, co se svými hřeby v pneumatikách vbíjí do tvé duše.

Saab je ikona, Saab je síla, Saab je pravda aut.

Co na tom, že má starosti, ty ho přece nikdy nezradíš. Ty se přece nikdy nezaprodáš, vždyť Saab... to jsi ty.

P.S. Marko opět brilantní :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "MarekSR"
21. 10. 2007 15:25
Re: SAAB A TY
GTI,velmi pekne! ;-) :yes:
21. 10. 2007 17:41
Re: SAAB A TY
Aspon na diamantu jmenem SAAB se shodneme a to doslova. :yes:
Avatar - Ricardo
21. 10. 2007 23:12
Re: SAAB A TY
Po dlouhé době něco pod co se můžu bez výhrad podepsat :yes:
neregistrovaný "Ji/Ri"
21. 10. 2007 23:46
Re: SAAB A TY
Ano - krása.... . Saab je Saab..... Zvenku přívětivý jako modré nebe nad zasněženou plání, která přímo vyzývá ke krásným chvílím člověka, zamrzlé krajiny a jeho psa. Uvnitř....surový seveřan bez kudrlinek....
neregistrovaný "Alessio."
21. 10. 2007 14:45
SAAB
Jen málo lidí, kteří rozumí autům, nemá rádo Saaby. Jsou to totiž dobře postavená auta, designérsky pevná v kramflecích, uvnitř obklopují a hýčkají řidiče. Při pohledu na ně (a i při následné jízdě) z nich dýchá ten správný a nezaměnitelný severský fortel. Tohle auto je postavené pro moderní eurovikingy :-) :yes:
Rozbalit vlákno
13
anonym
21. 10. 2007 17:05
Re: SAAB
Ano, SAAB je pořádný kus auta. Osobně je mi bližší, než Volvo. V létě jsem viděl nový 93 kabrio a spadla mi čelist, tak nádherný auto jsem nečekal. Velmi čistý design, perfektní provedení. Škoda že zde má SAAB tak mizernou síť prodejen/servisů a slabý marketing. Produkty mají na to být špičkou ve své třídě. :yes:
Avatar - Ricardo
21. 10. 2007 23:17
Re: SAAB
Asi tak :yes: doufám že si mě nějaký taky najde ;-)
Avatar - Dinar
22. 10. 2007 07:35
Re: SAAB
Na druhou stranu, kdo ví jak dobré byly Saaby, ve srovnání s konkurencí, ještě na konci 80. let (např. 9000 2,3 turbo), tomu je o to víc líto modelů současných, ty bohužel ke špičce svých segmentů nepatří.
neregistrovaný "papluh"
22. 10. 2007 10:25
Re: SAAB
Zalezi podla coho hodnotis, ale vynovena 9-3 moze slusne konkurovat standartnym konkurentom (bmw 3, audi a4) vo vela veciach ... aspon co sa jazdenia tyka. Ak niekomu nesadne interier tak sa stym neda nic robit, je to jeho volba. Ale ak niekdo len z principu okeca kazdy interier iny ako casopisova nemecka ikona, bez toho aby si do neho vobec sadol, tak nech sa ide strcit. Jednoducho 9-3 je slusna alternativa, kde clovek neobetuje nic z podstatnych vlastnosti (servisne zazemie je riedke, to pravda)
No 9-5ka dosluhuje, ale okrem prespikovania elektronikou tam neni nic co by branilo pohodlnemu prevozu osob na podobnej urovni ako konkurencia (v danej cene). Jej problemom je, ze nepatri do aktualnej a6/5ka triedy, nedostatok luxusnych prvkov hlavne co sa zadnych sedadiel tyka. Ale zas, ak sa do toho clovek posadi tak si nevsimne ze ide o 10r konstrukcne stare auto - ale na papieri to kazdy zdrbe.
Avatar - Dinar
22. 10. 2007 11:10
Re: SAAB
Servis nechme stranou, hodnotím auto jako takové ve srovnání s konkurencí. Saab se cenově i svojí image řadí k autům premiovým, takže porovnávám s premiovou konkurencí. Vynovená 9-3 se sice v lecčem zlepšila a také dobře vypadá, ale na BMW3 nebo nováčky MB-C a A4 nestačí, a je v podstatě jedno jestli je řeč o podvozku, motorech nebo míře implementace nových technol. vychytávek. Už jsem s faceliftem jel, můžem to klidně probrat podrobněji. A pokud jde o 9-5, tam je rozdíl mezi ním a konkurenty ještě citelnější. Saab na to sice reaguje lepší cenovou politikou, ale zásadní zlepšení můžou přinést až zbrusu nové modely, tedy budoucnost Saabu se snad bude odvíjet podle Markovy analýzy, jinak bámbu se Saabem.
neregistrovaný "MarekSR"
22. 10. 2007 13:07
Re: SAAB
Dinar,co hovoris na vynovenu 9-3ku? zaujimalo by ma to...
Avatar - Dinar
22. 10. 2007 15:12
Re: SAAB
Základní dojem z "vynovenej" 9-3 je, že Saab z faceliftu vydoloval maximum možného. Tedy z hlediska designu to auto ožilo, vypadá moderněji, přestože mnohem víc odkazuje na klasické saabovské prvky. To se mi moc líbí. V interieru je to o něco horší, tady se pouhým zlepšením materiálů nebo nějakým kovovým rámečkem stáří maskuje hůř, ale pokud je někdo vyloženě vysazený na saabovskou klasiku, bude se mu pořád líbit. Na nesaabistu, ale po přesednutí z MB-C, A4 nebo i kterékoliv jiné novinky ve střední, vč. těch mainstreamových, bude vnitřek 9-3 působit mírně zastarale. To ale neznamená, že by z hlediska ergonomie nebo funkčnosti bylo něco špatně. V 9-3 se výborně sedí a ergonomie je logická a bezproblémová. Pokud jde o jízdu samotnou, jel jsem pouze variantu 2,0 T, což je auto pro klidné a rychlé přemisťování. Při představování faceliftované 9-3 Saab mluvil o tom, jak se zvlášť zaměřili na spec. naladění koncernového podvozku, aby mu dodali na stabilitě i agilitě, ale mně pořád ze všeho nejvíc připomíná Vectru, úpravy neúpravy. To není ale vůbec špatně, céčková Vectra je dle mého auto zatracované z hlediska podvozku neprávem, je prostě, stejně jako 9-3 primárně zaměřena na komfort. Já říkám, kdo chce ve střední třídě poznat komfortní podvozek, ať zapomene na Francouze a jde do Saabu. Možná se důkladnější vývoj ve srovnání s vetctrou, více než na agilitě, projevil na zmenšení přenosů rázů, faktem je, že izolace, jak zvuková tak „zadková“ od dění pod koly, je u 9-3 naprosto špičková. Jiná věc je, že zázraky se nedějí, takže tohle měkčí naladění podvozku mu prostě ubírá na agilitě, ve které za špičkou třídy, a nejen zadokolek zaostává citelně, pod tlakem je auto výrazně neotáčivé, rychlé změny směru rozhodí zadek, velmi špatné (ve srovnání se špičkou) je rozbředlé a tupé řízení. Brzdy mají sice optimální rozložení účinku, ale naprosto překvapí velmi rychlým vadnutím, tady si dovolím spec. poznámku, tak rychlý odchod brzd jsem v autě se 175 ps snad ještě nezažil. Převodovka průměrně rychlá (nebo pomalá, záleží na tom s kým se srovnává), řazení lepší než u ekvivalentu ve Vectře, ale i Mercedes už dnes dělá lepší manuál. Samotný motor vůbec není špatný, ještě před pár lety by člověk pěl ódy, jenže dnes se stačí svézt některým z přeplňovaných čtyřválců TFSI, aby člověk pochopil jak se vývoj pohnul, 9-3 s tímto motorem má pořád citelnou turbodíru, jede až nad dvěma tisíci, oproti předfaceliftu se muselo změnit nastavení elektroniky, protože turboefekt je citelně slabší, ale pořád je v každém okamžiku cítit, že člověk řídí turbo, to je třeba věc, na kterou u poslední inkarnace TFSI (1,8) v zápalu boje i zapomene, prostě ty motory už dokážou autentičtější atmo charakter. Celkově shrnuto, z hlediska jízdního projevu i přes vylepšení 9-3 nedokáže zamaskovat stáří, umět, co umí dnes mezi premiovými auty o generaci zpět, byla by určitě lepší volbou než např. A4, ale jestli má soupeřit s novou generací vlčáků v premii až někdy do roku 2010, pak bude potřebovat opravdu silné fanouškovské zázemí, objektivně nemá premiovou konkurenci čím trumfnout. ;-)
neregistrovaný "MarekSR"
22. 10. 2007 17:35
Re: SAAB
Dakujem za vycerpavajuce info ;-) Myslim si,ze nova 9-3 je napriek vsetkemu kvalitne auto,a kto sa chce odlisit a nezapadnut v dave,prenho je to skvela volba...Predsa len, nie kazdy potrebuje spickove jazdne vlastnosti, na bezpecne a rychle presuvanie mu staci aj toto auticko... :-!
Avatar - Dinar
22. 10. 2007 22:27
Re: SAAB
S tímto pohledem určitě souhlas. O tom, že je 9-3 kvalitní auto není pochyb, takto už dnes otázka mezi premiovými auty ani nestojí, záleží víceméně jen na preferencích jednotlivce. Pokud mám auto hodnotit co do vlastností u aut obecně hodnocených, platí z mého pohledu to, co jsem o 9-3 napsal, ale při osobních preferencích zaměřených na individualitu a komfort je to určitě pořád dobrá volba. ;-)
neregistrovaný "Alessio."
22. 10. 2007 19:25
Re: SAAB
V podstatě souhlas, jenom poznámka k motorizacím. Ta dvojitě přeplňovaná nafta je velmi dobrý motor, dvoulitrové turbo také (210 koní). Ano, konkurence má i silnější motory než je Aerovský šestiválec s 255 konmi, dovolím si však tvrdit, že pro 90% potencionálních kupců Saabu to jsou motorizace dostatečné (tady je třeba akcentovat i to zaměření na řidiče - "kliďase", v Saabu jsem ještě neviděl namachrovaného mladíka, jedoucího nějak agresivně). Co se týká palubní desky, pro mě osobně je v kategorii "auto pro smrtelníka" jejich pracoviště pro řidiče nejpříjemnější. Možná to vychází z leteckých kořenů Saabu (a proto se mi to tak líbí), každopádně pocit sezení uvnitř kokpitu je dokonalý. Souhlasím s tebou, že při podrobnějším zkoumání tlačítek a páček narazíme na poněkud archajičtější formu výběru materiálů a umístění jednotlivých tlačítek. Myslím si ale, že se stále najde mnoho lidí, kterř budou mít rádi na nejpoužívanější funkce více tlačítek než pokaždé něco lovit otočným ultramega ovladačem. Také toto vychází z letecké filosofie (tedy něco jako ekvivalent HOTASu, když užiji metaforu). Sedadla jsou bezvadná, velká a pohodlná, dle mého mínění (přesněji řečeno dle mínění mého zadku) se mohou podívat do očí všem konkurentům v subprémii i prémii. Souhlasím s tebou také v tom, že facelift 9-3 moc a moc pomohl. Škoda, že jich nevidíme na silnicích více, stále jsou kupována spíše nadšenci než širokou veřejností. No, možná je Saab trošku synonymem individuality, ale myslím si, že 9-3 má rozhodně na to být v prodejních číslech u nás na vyšších příčkách.
Avatar - Dinar
22. 10. 2007 22:40
Re: SAAB
Jak jsem psal, co se týká faceliftované 9-3 jel jsem jen jednou verzí, ostatní jsem proto nijak nehodnotil, širokou nabídkou kvalitních motorizací Saab jen potvrzuje, že patří mezi premii. Zmiňuješ přeplňovanou V6tku, to je velmi zajímavý motor, jel jsem s ním v kombíkové vectře, a jen ten motor samotný stačí na to, aby z toho auta bylo naprosto dokonalé nářadí na dálnice. To nízkotlaké turbo nemá chybu a je to určitě tip i na nákup 9-3ky, v této motorizaci to s přihlédnutím k ceně (tu ale neznám), bude nejspíš velmi konkurenceschopná nabídka.
22. 10. 2007 23:08
Re: SAAB
2,0T ma 210 PS, 175 PS ma 2,0t
22. 10. 2007 23:15
Re: otazka
Tiez by som mal otazocku, mozno som nejak obmedzeny a nechapem, tak poprosim o vysvetlenie. Ako sa hodnoti interier ako zastaraly oproti MB, BMW alebo Audi? Dakujem za odpoved ;-)
21. 10. 2007 17:55
Virtualni ofenziva
O tom, ze SAAB je srdcovka, snad nepochybuje nikdo. Je vsak jasne, ze jejich soucasne (GM) produkty maji do skutecne premiovky (se vsim, co k premiovosti patri) kus cesty pred sebou.
Co mne ale mrzi mnohem vic, je nejasny vyhled do budoucna. Renderovane "fotky" crossoveru 9-4x koluji po webu uz dlouho a ted konecne v lednu 2008 predstavi jen prototyp (!?) a seriovy vuz pry do roka... :-O no to je katastrofa a opet mi to pripomina nekolik predchozich modelovych ofenziv, ktere se ovsem uskutecnily jen v tiskovych prohlasenich :-( Ja chci videt novou seriovou 9-5 a seriovy 9-4x do roka, jinak si uz opravdu budu myslet, ze Saab umira jen kolem sebe kope. To bych si ale opravdu nepral. Radeji bych uvazoval o koupi nove 9-5 nebo 9-4x. ;-)
Rozbalit vlákno
0
22. 10. 2007 07:15
Trochu naštrbená povesť
Saab je fakt svojim spôsobom ikonická značka. Pravda je však aj to, že odkedy to prevzal GM, tak to s kvalitou išlo dolu vodou. Možno sa to v poslednej dobe o niečo zlepšilo, ale povesť je trochu naštrbená.
Rozbalit vlákno
0
22. 10. 2007 16:05
MERITKO POHLEDU
Zvlastnim jevem v posledni dobe je vsechno srovnavat s nemeckou konkurenci. Kdyz je neco v aute jinak nez v aute vyrobene konkurenci z nemecka, hned je to spatne, ci horsi. U SAABu je to vsak jinak. SAAB si vzdy sel vlastni cestou, dokonce castecne i po odprodani GM. Zatim si vsichni postavili vuz nemecke znacky M-B Cecko, BMW3 ci A4 a k nemu SAABa prirovnavali. Zkusme to ale opacne. Postavme si SAAB 9-3 SportCombi a k nemu prirovnejme M-B Cecko. Uz z vzhledu je videt, ze se Mercedesu nepovedlo postavit kombika vzhledove stejne lehkeho jako je tomu u SAABu. I M-B jde stejnou cestou jako ostatni nemci. Vypada totiz velice korpulentne a tezkopadne. Kdyz usedneme dovnitr, prekvapi nas neumele a levne vypadajici pristrojova deska zdaleka se nevyrovna genialne vyresene pristrojove desce v SAABu. Sedadla jsou az prilis nemecky nepohodlna jakoby od SAABu o tridu niz. Po ujeti nekolika km pozname, ze M-B neni ani zdaleka tak pohodlny, mekky jako SAAB. Pri rizeni si musime dat pozor na kazdy pohyb ruky, rizeni je totiz mnohem sportovnejsi. Tim M-B postrada tu lehkost a jednoduchost za volantem. Pri prejizdeji dopravnich prahu slysime od kol znatelne bouchnuti, ktere u SAABu nezname.
Toto je pouze priklad, ze zalezi na meritku. Je totiz klamne tvrzeni, ze vsechny automobilky se snazi byt jako ty nemecke. Ridici SAABu mi daji zapravdu, ze pri jizde se na nemeckou konkurenci divame zvrchu s koutky ust ironicky smerem vzhuru.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku