Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Biosložky v palivech u nás a v Evropě: Jak se v nich zorientovat?

154 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Neznám žádný předpis, který by nařizoval zvyšovat podíl z E5 na E10. Státy EU jsou pouze povinny snižovat emise. JAK toho dosáhnou, je na nich.

Klidně mě opravte, ale pokud by stát např. začal propagovat masivně CNG s menšími emisemi, tak klidně nemusí být ani E5.

Stejně tak EV mobilita není nutná, nejde o jedinou cestu a není jediný důvod ji v daném čase politicky tlačit hlava nehlava. Pokud EV bude dávat smysl, časem díky technologickému pokroku sama zvítězí.

E10 ničí motory. Tak to zkrátka je. Zvláště ty starší jsou na tom špatně. U nás jde o staré motory z Felicií, některé MPI a pak ještě i FSI, kde se vyloženě nedoporučuje použití E10. Seznam není problém najít.

E10 je zlo, navíc je to absolutní ekologický nesmysl a zvěrstvo - pro neznalé https😐/www.biomasakr.cz/
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Už ZASE ŽVANÍŠ BLBOKRAVINY rohYpnole = fakt NEŠTĚSTÍ LIDI JAKO si TY 😐

Jestli chceš kritizovat Babiše a řepku a starý biopaliva = klidně. ale AKTUALIZUJ se do (druhé poloviny) roku 2021 už někdy od konce zimy se tu prodává Verva100 s ETBE = fantastickej benzín

E10 ETBE benzín Verva 100 (v Toyotách 1,8 a 2,5) prověřeno vyzkoušeno :yes: :yes: :yes:

To nejlepší na českém trhu
Avatar - Beefcake
Beefcake
Budicek. Verva 100 sa tak predavala uz niekolko rokov. Avsak pozor, pri niektorej Verve, uz neviem, ci 95 alebo 100, sa nedavno cosi menilo k horsiemu.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
VELKÝ BUDÍK 😲 :-!

Tak jako si poplet horší lepší tak fakt nevim proč si objevil že Verva se prodává už DLOOOUHÝ LÉTA 😉

Tak JAK PÍŠU letos začátkem roku koncem zimy přišlá nová generace Verva100 = už E10 = ale není to klasická dřívější biosložka ale ETBE = a jezdí to jak blbázen

Nedávno se ne cosi ale PROCENTA přidávané složky ale hlavně JEJÍ OBSAH proměnil a NE horsiemu ale KU.VA k LEPŠÍMU :😉
Avatar - Anonym
Anonym
Ulhaný, manipulující kašpárku, ETBE používaly všechny 100 oktanové benzíny už dávno, zatímco obyčejné 95ky měly biolíh. Nastuduj si fakta. až na pár vyjimek typu Eurooil.

ETBE je taky srágora, akorát menší jak biolíh. That´s all 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Všimni si jak SEBE vždy správně pojmenuješ ULHANÝ MANIPULUJÍCÍ KAŠPÁREK = jinak viz já 10:04 😉

a takhle plácáš furt = objevem že ETBE (jen 5😖 měly benzíny typu OMV Super Plus (ten zas má oblíbenej a používá brácha) i dřív 😄

ETBE konkrétně verze Verva 100 = místo PLKŮ o srágorách a další debiloviny = každej s trochu modernějším motorem z tohohle tisíciletí místo plků žvástů kydů apod. AŤ VYZKOUŠÍ = momentálně asi nejlepší benzín na trhu. Fakt ta změna je znát :yes: :yes: :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Kolik měly % je zcela IRELEVANTNI, podstatné je, že ho měly. A nejen OMV, ale i Shell VPower Racing atd.

Moderní motor - jebka narvaná ekopí*vina typu dpf, dvěta turbama, olejovým intervalem 25 000 km, která se karbonuje, zapejkaj se jí turba (zdravím BMW) potřebuje 100 oktanové benzíny 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
GRATULUJI k objevu = že i Shell :-!

Mám 2 moderní motory (ještě v záruce) a ETBE Verva 100 (i Shell V-Power Racing 100) jim chutná

Nepotřebují ho = jen jim chutná a je to při jízdě znát
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Je přitom úplně absurdní, že EU vlastně umožňuje podporovat tohle a stejně jak tlačí EV pro "záchranu světa", tak stejně podporuje biosložky v palivech. I o těch dříve lhali jak jsou eko... Dnes už to není biosložka, ale pro změnu EV... Tohle je prostě EU, jedna velká lež a jen politika. O ekologii nikdy nešlo, nejde a nepůjde :-!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Vono jde už https😐/www.auto.cz/…-roku-1970-94232 furt o to samý = není na čase ABY to pomalu došlo i .... tobě 😲 :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Emisní normy sou s náma od roku 1970, proto se v Evropě ještě v roce 1986 a to prosím v západní evropě prodávali auta s karburátory a bez katalyzátorů. zatímco v USA už měli dávno katalyzátor a vstřikování 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Ano TOHLE JE BARIK jak ho všichni známe :-!

a tohle realita https😐/www.auto.cz/…-roku-1970-94232
Avatar - Anonym
Anonym
tu emisní normu z roku 1970 splnila i kára z roku 1930 s poštelovaným karbecem vid, to si nám zapoměl sdělit.

ZNOVU OPAKUJU ULHANY MANIPULATORE A DEMAGOGU!!!!!!!! že v roce 1986 šlo koupit v západní Evropě auto bez ejdiného katalyzátoru a s karburátory. to nikdy není schopné splnit ani Euro 1!!!!!!

v USA katalyzátor1975 😄 😄 😄 Prvenství GM - viz https😐/blog.auto.cz/…l-opravdu-prvni/

A povinné vstřikování, jinak to nesplnilo nemise. to samé Japonsko. Ve slavné Evropě povinné nebylo a emise to splnilo i s karbecem.

Lháři a demagogu!!
Avatar - Anonym
Anonym
Ano, EU nenařizuje povinné přimíchávání, ale chce po státech obecně snižovat emise z paliv. Za rok 2018 byly podíly benzínů prodaných v EU následující: 0,2 % E85, 11,4 % E10, 84,3 % E5 a 4,1 % E0 (benzín bez biosložky). V kterých zemích se E0 prodává, se mi nepodařilo zjistit.
Podobně nám EU nenařídila solární tunel, to je taky iniciativa našich zákonodárců a lobistů.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Vydychaj sa, ukludni sa.
Lepsie mat cisty benzin, ale ked raz to motoru nevadi, tak to nevadi.
A stare pekace sa mozu zariadit inak.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Lepší je mít (nej)lepší benzín = a jako ryccardo neplácat NEVYMŠLET (si) ale otestovat a VĚDĚT ZNÁT

ETBE jako forma biosložky v E10 je fantasticky nakopnutej benzín

S hodně starými motory je to vždy komplikovanější viz dřív (no možná i dodnes😊 https😐/www.prodejoleju.cz/…b-aditiv-250-ml/?… někomu vadí i bezolovnatej

Dementnímu trollovi ryccardovi = cokoliv novýho 😲 😁 :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Ono je hlavně horší nesmět tankovat benzín za 31,60 a muset tankovat 100 oktan za 38 . Trošku nepatrný cenový rozdíl, že.

Jinak emisní povolenak dneska překročila 61...... Rusko tvrdě utáhlo kohouty a firmy se vracejí k uhlí. A zaplatí to obyčejný lidi, kterým zdraží elektřina o 15-20% a plyn o 20-30%. Takže důchodci, chícpněte! Politika neobolševické EU, pardon SEBR 😄 😄 😄
Michal220
Kde stojí benzín 31,60?já včera tankovat Benzina Zn 34,90 a až bude 95oct E10 každého boj co bude tankovat.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Benzina 95oct o víkendu na dálnici dokonce 35,90 kč
Michal220
Tak Ono je za 31,60 ale že bych si chtěl vědomě ničit motor to teda ne(lití vifu tk).Jo na dálnici je vždy dráž a hlavně o prázdninách.
Avatar - Anonym
Anonym
Na ono chodí stovky kontrol, nic nepančují. Vydělávaj na výtoči, maj marži jen korunu na litru a jejich 41 pump vytočí co 200 pump benziny 😄

33,50 N98 😄

A jsou dokonce levnější pumpy jak ONO, Green pro klíčany, zerogas atd atd

A to samé je to i s LPG
Michal220
Ta 98 byla v testu a dopadla velmi dobře ale nemá aditiva mazivostní tak Vif apod zase.Výtoč
no kamióny a 1000l nádrže
Avatar - Anonym
Anonym
Aditiva si tam naleješ sám a vyjde tě to levněji.
VIF, Sonax, STP atd
Lahvička stojí kilo a vydrží to na 1500 km 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Hele OBJEVITELI co objevil že ETBE je i ve SHELLu = a dnes to sdělil veřejnosti :-!

Aditiva zná každej = nejen ty. A mnozí z nás jich dost vyzkoušeli. A nic proti VIF apod. ale když máš motor z tohohle tisíciletí a porováváš (já poslední dobou na 2 Toyotách a jednom PSA) tak zatímco Vif dělá dobře tak např. Verva 100 s E10 ETBE sakra *** snadno poznatelně víc dobře

No asi tak = takže když ty CHCEŠ tu nejlevnější 95ku = no problem
Ale NEŽVAŃ nám co to maj vyzkoušený = že lepší je ta nejlevnější 95ka 😉

Sonax i STP jsme logicky taky zkoušeli = dle měření je lepší VIF. Dle všeho drtivě lepší 10% ETBE ve Vervě 100
Avatar - Anonym
Anonym
Já zkoušel taky mraky adetiv. Sonax, STP, origo Mopar adetiva z USA, Wynns atd.

Adetiva do paliva prokazatelně fungují, ověřeno od známého z Ú
stavu paliv a maziv. co nefunguje je většina adetiv do oleje 😄

OMV 100 oktan, Shel Vpower 95 i Racing 100 sem tankoval taky, od Jaguar SuperV8 nebo do BMW650. rozdíl byl 0, jelo to stejně jako na 95 od ONO, Globusu, Radiusu atd atd 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No vidíš ČÁSTEČNÁ shoda = aditiva fungují

NESHODA = že není rozdíl mezi (např.) Verva nebo V-Power Racing 100 a čistou 95kou (je i v tom zanášení motoru PROTO MUSÍŠ ty dodatečný aditiva)
Avatar - Anonym
Anonym
No rozdíl je v těch adetivech, kdy tam na celou cisternu chrstnou kýbl adetiv a máš adetivovanou 95ku.

Hele, kámoš jezdí s cisternou. Vím jak to chodí. Neboj.

Prostě šplouchout do nádrže každých 1500 km flašku Sonaxu či VIFu vyjde levněji a autau to prospěje víc, jak tankovat předražené prémiové benzíny.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
hele tohle MĚ nepřestane fascinovat = moula mi vysvětluje to co dávno vím PROTOŽE s ním nesouhlasím = tak si (vy)myslí že jeho úroveň 1+1 mi musí vysvětlit 😉

v TVÉ úrovni naprostou souhlasím = když chceš tankovat třeba to ONO95 určitě si tam dát VLASTNÍ RUKOU CELOU LAHVIČKU

ale to si se zasekl o lééta pozadu = viz třeba teď letos nová Verva 100 = to ŽÁÁÁÁDNOU lahvičkou z 95ky neuděláš

TO se tu SNAŽÍM VYSVĚTLIT
Avatar - Anonym
Anonym
100 oktanů z 95ky resp. 98 lahvičkou udělám. Akorát ta lahvička se nejmenuje adetivum do paliva nebo čistič benzínové palivové soustavy ale ZVYSOVAČ OKTANOVEHO CISLA.
https😐/www.obchod77.cz/…--son514100.html


Takže udělám, ale je to samozřejmě nesmysl to dělat.

Hlavně proto, že většina motorů to vůbec nevyužije.

Víš proč se dává víc oktanů vůbec?
Avatar - Anonym
Anonym
Můžeš se dovzdělat. https😐/www.autoweb.cz/…tanovem-benzinu/

A jestli pak víš, proč se dávaj dvě svíčky na válec 😄
Michal220
Ony ty lepší paliva primárně udržují čistý vstřikování hlavně u řidičů co jezdí pomaleji,kolem komína bez dálnice a vlastně je nutné aditivovat hlavně přímovstřikové motory.Pokuď máš tyhle části motoru čisté tak stěží poznáš při 1 natankování 100oct nakou změnu tuplem u motoru který to nevyžaduje.Aditiva do oleje by mohli fungovat když dáš olej co tam nepatří.Už výrobce dává to nejlepší co může: spotřeba vs km nájezd.
Avatar - Anonym
Anonym
Přímovstřiky hlavně vyžadují občas to pořádně protáhnout po okresce nebo dálnici, jinak se to karbonuje.

Tam kam sem to lil já, to přímovstřiky nebyly.

Nic lepšího, než olej předepsaný výrobcem není, akorát u moderních aut už nesmíš dodržovat intervaly ale menit to max po 10-15 tis km.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
U moderních aut klidně můžeš dodržovat intervaly předepsané výrobcem = u našich aut to je 15000 km 😉
Avatar - Anonym
Anonym
řada aut má nesmysly typu 20 000+ a používaj výhradně long life oleje, což sou řídké vody a ty motory maj při těhle nesmyslných intervalech ztráty až 1,5 litru oleje na interval. Karbonují se a při ujetí většího počtu km (typicky nad 200 tis km) to pořádně na tyhle vody nemaže, nebo už to má ztráty 4 litry oleje za interval, pokud to ještě nějaký šílenec dodržuje 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Motor udržuju čistej = při každý servisní prohlídce https😐/www.toyota.cz/…l-system-cleaner

Vyzkoušel sem snad všechny aditiva = tohle od Toyoty s náskokem nejlepší (zkoušeno jen ve 2 různejch motorech Toyota). Ale 100 oktanovej benzín (když motoru sedne) je poznat naprosto bez problémů = třeba teď mě okolnosti donutily vyměnit měsíce nazpět používanou Vervu 100 za https😐/evo.molcesko.cz/ EVO 100 Plus a JE TO no problem POZNATelný ROZDÍL
Avatar - Anonym
Anonym
U nás. Jinak ONO 31,90 , to je dražší o třicetník
http😐/www.tank-ono.cz/cz/index.php?…

U kartelu benzina, shell, mol, omv co maj na desetník shodnou cenu 34,90 netankuju.

Až ten E5 zakážou, nebude. Zbyde E10 nebo předražené 98 a 100oktany s ETBE
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Jj dobře Marek ten název ZAKÁŽOU vymyslel https😐/www.sdilejteneztozakazou.cz/homepage/

To na ***y FUNGUJE 😁

Suprový je hodit všechno na ZLOU EU = viz škoda kombi 😁

No tak ty ONO95 no a já Verva(V-Power Racing)100 = svůj k svému :-!
Avatar - Anonym
Anonym
33,50 N98 u ONO 😄

Ono bere od Unipetrolu nebo z německa, chodí na ně ročně 100 kontrol od závistivé kartelové konkurence, takže benzín opravdu nepančují. To si nemohou dovolit 😄
A sranda je, že 41 pump ONO za den vytočí co 220 pump kartelu 😄
ryccardo
Docela by me zajimalo kolik tomu dementnimu trolovi Hamunovic plati za jeho agitacni cinnost. Ale je videt ze horlivost mu nechybi. 10 minut po tom co napises pravdu uz rozjizdi dezinformacni kampan proti tomu co pises. 😁
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Jj ryccardo a (ověřitelná) FAKTA

NIKDY NEzklame(š) :-!

Viz já 805
ryccardo
A kolik ti kdo platí za tu tvoji agitaci? Já s Rohypnolem a spoustou dalších jsme jen obyčejný nas-raní jedinci, kteří vyjadřují nesouhlas se současným stavem. Proč ty se nás snažíš urputně přesvědčit, že nemáme být nas-raní a máme vrnět blahem? Zadarmo ty svoje tisíce příspěvků přeci psát nebudeš ty "editore", tak jaký je účel tvé přispivatelské činnosti? 😁
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Nojo ale vy jste nas-raní = z neznalosti TO JE CELÝ vo tom to je

Potřeba uvádět věci na pravou míru vysvětlovat a dávat odkazy = je BOHUŽEL zadara :-!

Nemáš vrnět blahem = ale chápat realitu. Mě se taky občas nelíbí https😐/www.seznamzpravy.cz/…-26-pruhu-173350 ale jsou věci co nejdou změnit (podle toho jak MĚ SE CHCE = a tohle je to slovo CHCE

a takhle jako si PRÁVĚ TEĎ VYMÝŠLÍŠ = si vymýšliš většinou = zadara a editor bez uvozovek 😉

Je to furt to jako když dnes dál opakuješ ty věci z dob Dieselgate = prostě (snad) VÍŠ že si se mýlil https😐/www.idnes.cz/…109_automoto_fdv nebo?

https😐/www.auto.cz/diskuse/81762/1?… nebo FAKT věříš že za ukončení fabky kombi vteřinu před zahájením výroby = může ZLÁ EU (a ne pitomý plánoVWání?

Si dementní (jak si napsal ty mě)? protože jinak to dáš s prstem v nose

Prostě E10 (konkrétně Verva 100 s ETBE) je super benzín nejlepší = z neznalosti si ty Beefcake a další plácali (dementně?😉 PŘESNÝ OPAK

a je to furt dokola = tak CO DĚLÁŠ TY když "editor" ti bylo málo a vysmíval ses že TY bys to NEDĚLAL (což je pravda = jen z jiného důvodu :😉 a dneska se snažíš jít ještě dál a dáváš to dokonce do uvozovek 😄

EDIT už sis pustil včera druhou hodinu OVM Sedláčka a Švejnara? Všechno co řekli = si (mi) dřív POPŘEL (a doprovázel těma dementama atd. co myslíš JSOU DEMENTi nebo... je chyba někde ÚPLNĚ jinde? 😉
ryccardo
Nikdo nemůže bejt tak blbej, aby tady ZADARMO vytapetoval tisíce příspěvků, kde se bude snažit přimět nás, zbloudilé ovečky, přijmout tu jedinou správnou zelenou víru 😉
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Rozsah svých chybných závěrů ZNÁŠ = viz jen třeba ty odkazy teď 9:20

Rozsah svých chybných závěrů ZNÁŠ = viz třeba ten Sedláček Švejnar

Rozsah tvých chybných závěrů = mě občas dál fascinuje = viz prokazatelně suprovej benzín Verva 100 vs (další = proč??) tvé blekoty o zelené víře a zbloudilých ovečkách
Tak si ho ku.va kup plnou a neplácej = když o tom nic nevíš = viz já 9😁9 teda spíš ty 9😁6

Viz odkaz na dálnici s 26 pruhy (ještě vtipnější tedy smutnější je naše realita 800 km dálnic za 2 volební období ANO MAKÁME vs stejný počet km v sousedním Polsku = ale ZA ROK) tohle téma tu píšu taky dlouho = křivka m2 silnic a dálnic a počtu aut se dávno protla (češi a lidé postsovětského si díky komunistům to nej- z aut moc neužili) a situace má řešení = které OPĚT Z NEZNALOSTI lidi jako ty kritizují = protože viz suprový ETBE a Verva 100 = nechtějí nic nového TO JE DIVNÉ chci všechno postaru, že? 😄

takže CO TY DĚLÁŠ že furt všechno nad sebou nad svými znalostmi KRITIZUJEŠ?
Avatar - Anonym
Anonym
Všechno jde změnit, stačí chtít 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
ANO může být (zase) hůř = ale socialismus a vliv východu už jsme měli = jednou STAČILO

Už od Karla IV Lucemburského jsme západ = a tu východní epizodku budeme do konce mého života splácet = ne díky jednou STAČILO
Avatar - Anonym
Anonym
Troll placený zelený neobolševiky 😄 Asi pirát nebo STANista 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Máš tam překlepy = opravím ti to, chtěl si napsal JSEM

TROLL PLACENÝ BOLŠEVIKY asi KSČm nebo SPD

Edit = už si viděl https😐/www.csfd.cz/…-z-caru/prehled/ a už víš kdo to je bolševik?
Avatar - Anonym
Anonym
Bolešvik si ty, zelený, neomarxistický slouha Bruselu

Dokonale na tebe platí věta N.S.Chruščova z 12.10.1960 kterou pronesl v OSN, ale v pozměnné formě - "Jseš chudej Čecháček! Blbej px*** a lokaj neobolševiků z Bruselu!"
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No tak nic = tohle je fakt už schíza na psychiatra
Avatar - Anonym
Anonym
To víme, Nashi. Tak tam zajdi, třeba to pomůže
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Viz já 10:26 ;-\
_Teddy_
"...Dá se tedy předpokládat, že ještě minimálně rok bude ohledně výkonnějšího, ale i dražšího benzinu E10 na čerpacích stanicích v Česku klid..."

A to vam kto zase nataral taku blbost ze E10 je "vykonnejsi" benzin? E10 je zmes 90% benzinu a 10% ethanolu. A ethanol ma asi o 1/3 nizsiu energeticku hustotu nez cisty benzin. Cim vyssi podiel ethanolu, tym je aj energeticka hustota vyslednej zmesi ethanol-benzin nizsia. Tak ako moze byt E10 "vykonnejsie" palivo, nez E5 alebo cisty benzin?
Avatar - Beefcake
Beefcake
Peknu blbost napisali a ty za to od hejterov mas minusky 😊
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No při použití ETBE v E10 to není blbost ale realita = blbost je co si napsal ty 20:53

Tomu se říká Vaculikovo pravidlo = když nevíš věci nerozumíš a VYMYSLÍŠ si = tak (a to je zajímavý) VĚTŠINOVĚ to je PŘESNĚ NAOPAK = než si (vy)myslíš

Takže jestli máš auto tak do 10ti let stáří (některý i starší) tak nevymýšlej blbosti jako ryccardo a VYZKOUŠEJ

Na ČESKÉM trhu v letošním roce asi nejlepší benzín = Verva 100
ryccardo
Takže neplatí, že ve stejným množství ethanolu je uložené menší množství energie než v benzínu?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Takže platí = ale PROČ se na to ptáš TO JE ta OTÁZKA 😲 😁

10% ETBE = NE ethanolu 😉

no a TAKHLE je to léta furt dokola = chlape dyť ty snad fakt věříš že zastavení výroby fabky kombi na poslední chvíli (což se u žádného jiného VWýrobce neděje) JE FAKT vina ZLÉ EU :😉 :-!
ryccardo
Aha to jsem nevěděl. Podle reklamních keců Benziny to vypadá zajímavě. Kdyby to nebylo drahý jako kráva, tak bych to možná i vyzkoušel. Nicméně beru jejich 95 natural a krmím to VIF, takže to považuju za dostatečně kvalitní krmivo pro motor.
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně, benzín roku je ten, co je dražší na litru o 6,40 😄 😄 😄 😄

to se fakt vyplatí, pro 80% aut placebo efekt, bo těch 100 oktanů vůbec nevyužijou a že to žere o 0,2 litru na 100 km méně naprosto degraduje cenový rozudíl na litru.

Takže nesmysl.

A nejelpší sou šílenci, co to tankují do aut co měli předepsáno Natural 91 nebo dokonce nějaké 85 oktanové benzíny 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Nejepší je nejlepší = to mě zajímá

Nejlevnější je zase nejlevnější = to asi zajímá tebe

Když TY nepoznáš rozdíl NEKUPUJ si to = tak je to jednoduchý :😉

CO má dneska předepsaných 91 a dokonce 85 oktanů??
Avatar - Anonym
Anonym
Všechny V8 ameriky maj předepsán v USA regular 87, čehož ekvivalent je nás natural 91 a na 80 oktanové benzíny jezdily všechna stará ruská auta před rokem 91 v rusku.

Takže ideální si koupit veterána ladu a nalít tam 100 oktan, to auto to fakt hodně využije. Akle i takový lidé sou 😄 😄 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No vidíš = že občas UMÍŠ napsat normální příspěvek

Naštěstí ***ů co si koupí veterána Ladu u nás moc nebude = a když jo tak si to zaslouží

My ostatní do aut novějších než je průměrný věk aut v EU = třeba tu Vervu 100
ryccardo
Já vidím jako lepší řešení koupit si zrovna výkonný auto, který jede dobře i na normální benzín. Ne pořídit zdechlou chrchlu a pak vymýšlet jak z ní dostat o 1-2 koně navíc použitím superdrahýho paliva.
Avatar - Anonym
Anonym
Přeeesně.......

Nepotřebuju 100 oktan když mám 390 koní, nepotřebuju řešit detonace když mam 2 svíčky na válec a nepotřebuju mít adetivovaný benzín, když si tam naleješ adetiva z flaštičky za zlomek ceny.

A nepotřebuju hybrid, když jezdím za náklady R4 1,5 tsi s dvoutnovou károu co má 390 HP a V8 😄

A do veterána s karburátory nepotřebuju srágoru, na kterou auto nebylo stavěný a které ničí celej palivovej systém.

Ale jemu to nevysvětlíš.
ryccardo
Já pochopím, že si někdo koupí chrchlu s variátorem co nejede, ale pak by měl být smířený s dynamikou toho auta a nesnažit se vymámit z jalový krávy tele tím, že do toho zdechláka budu lejt super palivo. To bych si spíš koupil něco co má výkon. Přesně jak píšeš ty, a nedělal tanečky kolem paliva. Nevidím v tom moc smysl.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Ty toho nechápeš = fakt (furt) věříš že ZLÁ EU rozkopla ve VWlkohradu dveře a přikázala FABKU KOMBI VYRÁBĚT NEBUDETE? :😉

Tady teď viz cos zase napsal zrovna KRÁSNÝ příklad = dynamika viz Ozzyho měření CO na tom DODNES NECHÁPEŠ? 😁
Lepší REÁLNOU dynamiku měl jen V6 od Ferrari = navíc ještě s navýšeným výkonem 😉

No a to samý benzín = jsou lepší a horší = tak proč úmyslně používat horší, když to cítáš poznáš jak to jede líp?

TY si to opět vyhodnotil OPAČNĚ = to není náhoda (ale skoro PRAVIDLO 😊
Budu (asi) kupovat tu Vervu 100 (nebo co bude tou dobou nejlepší) ať si příští auto koupím Prius, Camry nebo Supru = jasno?
ryccardo
Jo takže dynamika Aurisu je srovnatelná jen s V6 od Ferrari? Si trochu fandíš 😁 😁

Otázka na tebe: proč si kupuješ dynamicky mizerný auto, když je pro tebe výkon podstatný? Proč si nekoupíš zrovna něco silnějšího? Já taky žehrám na fakt, že má Superb jen 160 koní, ale smířil jsem se s tím, že to jede jak to jede a nesnažím se to nijak čipovat nebo do toho tankovat nesmyslně drahej benzín jen kvůli pocitu, že to pojede možná malinko líp, tak proč to děláš?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Hele vím že si POPLETA totální úrovně a ne 100x ale 1000x si vymyslel hovadinu (co čínská investice Nexen v Žatci co o ní mluvil pan prezident = co si ho 2x volil? 😉

ale kolikrát potřebuješ ČUMĚT na číslíčka ABY ti došlo? že ŽVANÍŠ furt a furt a furt dokola pitominy? 😄

PROČ opakuješ krávoblboviny po BArikovi? Nestačil ti NEREALIZOVATELNÁ KRAVINA VÝMYLS nahradit drtivě výkonnější BEV autama na plyn?
Proč teď papouškuješ jeho neznalosti o emisních normách? Je tu i ODKAZ k tématu! Proč cituješ pablba co ho popírá?? 😲 😁
Protože wiki začíná normou euro 1 :-!
MÁŠ TU K TÉMATU ČLÁNEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O dekádu před Euro 1 byla v EUropě norma (který se dnes říká) Euro 0 😄
znovu MÁŠ TU K TÉMATU ČLÁNEK!!! a ty dáš radši na něčí PINDY??????????????????? 😲
na PINDY člověka po kterým si papouškoval KRAVINU o PLYNu = a víš že to byla KRAVINA?????

Prostě to co furt řvete ZPOMALIT dle všech možných info PŘESNĚ NAOPAK zdá se že spěchá https😐/nedd.tiscali.cz/…ch-kyslik-517661
Avatar - Anonym
Anonym
Mor, cholera, mravenci - Bruselu jsou spojenci.

Pablb si rikej svoji babičce, neobolsevicka kreaturo
Avatar - Anonym
Anonym
Sem to ale popleta, vzala sem si Macbetha. Labut Avonska vid nemamterasu ani strejdu, ale do kanálu se vejdu 😂😂
Avatar - pradeda777
pradeda777
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
O tom žádná že předseda vlády vydělává nejen když tankuješ auto (a nechce BEV a vodík) a když si koupíš rohlík máslo sýr salám ale i kytku holce a nebo spodní prádlo

Ale to nic nemění na viz já 17😁3 odkaz = kdo v průběhu na čem vydělal prodělal to je JINÝ příběh. Jde o to že EUropa trochu opožděně před 51 lety začala snižovat emise (u aut). a dělá to DODNES a DNEŠKEM to NEkončí 😉
ryccardo
Porad ta sama lez. pred 50 lety emise co2 u aut nikdo neresil. To je moda poslednich 20 let s tim, ze tak 5 let to zacina byt dotazeny do absurdity. Pred tim se to resilo jen tak na oko.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
ano JE TO FASCINUJÍCÍ ale pořád ta samá LEŽ = tedy i po odkazech a vysvětleních FURT NECHÁPEŠ CO TO JE to CO2 😒 😢 😲

FATÁLNÍ ROZSAH NEznalosti NECHÁPÁNÍ

Napsat po všech odkazech že to je MÓDA = je něco jako napsat NIC na téma se VŮBEC ale doslova VŮBEC NIC NEpochopil 😐
ryccardo
Tak hlavně jestli si pochopil, že s těma tvýma 50 lety lžeš. Emise CO2 se rozhodně 50 let neřeší. A když jsme u emisí škodlivých látek a ne bezvýznamného sodovkového plynu, tak to taky není 50 let. první EURO1, který začalo upravovat emise aut vzniklo někde začátkem 90tých let. V ten moment lze říct, že se začalo trochu řešit to co jde autům z výfuků. Přičemž až do EURO6 (tj. do roku 2014 to byla jen formalita, kterou bez problémů motory dávají. S nesmyslnýma požadavkama se začalo až po tomto datu a rok od roku se to rapidně zhoršuje, až jsme se ze situace před pár lety (ne 50ti jak píšeš ty), kdy požadavky byly ještě reálné a splnitelné, dostali do bodu, kdy EURO7 už žádný motor nemá šanci splnit bez toho, aby byl doplněný elektromotorem, baterkama a kabelem do zásuvky. Ne 50 let, ale 5 let!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Bože můj TY SI FAKT MIMO 😲 😁

vždycky když TY NECHÁPEŠ = tak ostatní lžou a dělají to blbě atd. = všiml sis? :-!

CO2 je PŘEPOČET ekvivalent DOSTAL SI NA TO ODKAZ-YYY = vysvětlovalo ti to už mnoho lidí 😒

Tady v EUropě snižujeme emise aut (přes) 50 let = CELO SVĚTOVÉ dohody o CO2 jsou 30 let

CO na tom trubko drzá = furt nechápeš? 😒

PROČ meleš furt o Euro7 = jo GRATULACE k objevu století, že po 60ti letech jsme došli do fáze kdy spalovací motor musí být doplněn elektromotorem :yes:
A představ si jednou dokonce VŮBEC NEBUDOU spalovací motory = nebude (ani) ropa (učilo se to na základce = jen Barik říkal že u nich ne :😉

V 60. letech minulého století a minulého tisíciletí se u aut začaly snižovat emise a definitivně skončí = nevím třeba v 60. letech tohohle. No to se nestihne spíš až tak po... 140ti letech snižování?

No a všechno vostatní (nějaká chvilka kdy TY sis zrovna něco uvědomil všiml zaznamenal vytrháváš z toho století trvajícího procesu) jsou jen pindy (dané NEZNALOSTí)

Tvůj závěr že to probíhá NE 50 (no ano na světě dokonce DELŠÍ dobu😉 ale PĚT LET = je fakt FASCINUJÍCÍ (důkaz NAPROSTÉHO NEPOCHOPENÍ 😊

Jinak i ty hybridy tu už jsou... sakra delší dobu než 5 let = i českej web o nich je tu 15 nebo kolik let 😉
Avatar - Anonym
Anonym
EURO 1 - 1992-

To není 50 let, bolševickej slouho.

Ostatní normy před euro 1, kterou splnil i 6,75 RR s dvěma karbecy bez jediného katalyzátoru, EGR či lambda sondy jsou normy pro srandu králíkům 😄
to splní i Willys z druhý světový 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
až TAK mimo Bariku? 😲 :-!

až TAK MIMO = že to bereš podle číslíčka 1 a ne podle reality? 😁

Omezování emisí začalo na téhle planetě v 60. letech 20. století = u nás v EUropě od roku 1970
Avatar - Anonym
Anonym
LZI, NESMYSLY, MANIPULACE!

papír snese hodně, ted realita o kolik se snížily emise 1970-1990 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No a TAKHLE PLKÁŠ furt dokola = co tvůj mozek nechápou jsou lži 😄

Takže snižování emisí = začalo před 60ti lety = u nás v EUropě před 50ti = ať blábolíš co chceš. SHODU máme na tom že se snižují POMALU 😉

Proč to snižování už od 60. let popíráš? Oxid uhelnatý se snížil do první normy zvaný Euro ze 72 (g/km) v roce 1970 na limit 3,16 v normě Euro 1, oxidy dusíku byly v roce ´70 9 dneska 0,1

ale jo JDE TO POMALU = všichni to víme (a kdo neví NIC ten tu křičí jak to jde rychle = aneb VACULÍKOVO PRAVDILO 😄

Prostě omezování emisí začalo na téhle planetě někdy po roce 1960 a rokem 2060 to neskončí = asi tak (spíš tak 2100??
Avatar - Anonym
Anonym
Jak snížíš emise u auta s karburátory, bez katalyzátorů a lambdy?

Povídej, přeháněj. Čekáme na obsáhlou technickou nalejvárnu, kde nám to vysvětlíš. Jako starý technický guru máš možnost se předvést 😄

Že poladíš karburátor, použiješ kvalitnější benzín a zvýšíš kompresní poměr - to je snížení emisí jak brno čéče, to zachránilo aspon milion ledních medvědů 😄 😄 😄 😄 😄

Asi jako koko*tkjostká dohoda, uzavřená v roce 600 před naším letopočtem, kterou některé země začli plni 15 000 let po jejím uzavření. PAPIR SNESE VSE!!!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No a to je vono = ty vs realita (když není po tvým)

a BLEKOTY úrovně Kjótská dohoda = před ní bylo Rio = klávesnice snese vše co napíšeš = i když jsou to blbokraviny

Jo bylo to snížení jak Brno čéče = pomalý ale na druhou stranu velký😉
PODSTATA je = že to snižování celkově jde pomalu = když tomu někdo nerozumí (v komplexu jako ty) tak mu to přijde NESMYSL a RYCHLE 😄

Někdo vymýšlí (když nemá tucha) i rúzný KONSPIRACE = ty blekotáš o (neo)marxistech a bolševicích = ale furt je to je NEZNALOST a NECHÁPÁNÍ = jednoduchý žejo? :😉

Tak už ti došlo že dotování NEMÁ NIC s komunistama? že si zase jen BLEKOTAL?
Avatar - Anonym
Anonym
Oni jsou to neomarxisti a zelení bolešvici, jen se tak stydí si říkat a říkaj si liberálové, soc demokraté, zelení a piráti.

Ale jsou to obyčejní neomarxisti a zelený bolševici. 😄

Komunisti dotovali základní věci pro lidi - bydlení, jídlo, energie, dopravu.

Neobolševik dotuje nesmysly, co z lidí akorát dělaj žebráky.

V tom je rozdíl mezi komunistou a zeleným bolševikem.

Dodnes si ho nepochopil.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
(ne)děkuji ti že TY tady MI vysvětluješ (socialistickou makro)ekonomii 😲 :😉 😁 :-! 😒]

DODNES si to nepochopil = že fakt jen TOTÁLNĚ ŽVANÍŠ? ;-\
Avatar - Anonym
Anonym
PS: Čekáme na obsáhlou technickou nalejvárnu, kde nám to vysvětlíš. Jako starý technický guru máš možnost se předvést

Jak docílím výrazné snížení emisí u karburátoru bez katalyzátoru. Povídej. Předved se plácale.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Předvádí se tu jeden (no to kecám😊) plácal = to si ty (a furt dokola😊

Zrovna vysvětluješ že emise aut byly stejný v 60. letech i v roce 1992 (kdy začalo Euro 1 😉

Hele jak to (skoro) VŽDY SEDÍ = to co napíšeš = platí o TOBĚ (teď zrovna PLÁCAL 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Takže odpovědět neumíš, technické znalosti - NULA.

Klasika. obrázek si udělá každý sám. 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
ano o tobě si ho každý (trochu rozumný) udělal dávno

Přes aktuální plácání o ZLÉ EU = jsou celé dekády ty předpisy napříč planetou (vyspělými státy) FURT ca STEJNÉ

Katalyzátory taky začaly všude stejně = v druhé polovině 70. let = v Japonsku EUropě i severní americe. Źe TY si z toho vždycky vytrhneš co chceš = tím realitu nepopřeš

TEĎ třeba (fakt trapně) popíráš to snižování emisí už od roku 1966 (v EUropě od 1970) = proboha PROČ?

TY se zajímáš o ameriky = tak (nejspíš) VÍŠ že v polovině 70. zavedla Kalifornie dvoucestný katalyzátory. Že Japonec od ´78 a tou dobou Kalifornie už 3cestný a Evropa byla tehdy pozadu a pořádný emisní předpis byl až v roce 1982 = no asi (nej)spíš víš. Jen RÁD KECÁŠ

Obrázek si udělá každý sám = musíš bejt fakt (ekonomickej ultra) MIMOŃ vymyslet že Jakeš by byl býval zachránil socialismus ZABRÁNIL EKONOMICKÉMU KRACHU kdyby se byl býval k moci dostal dřív :😉 :-!

To chce OBŘÍ rozměr NEZNALOSTI naprostého NECHÁPÁNÍ
To si skoro trumfnul že řešením by bylo bývalo bylo ZAVŘÍT TY CO KRADOU (TAK obří vězení nemá ŽÁDNÝ STÁT světa😊))
A pokud to měli být ŘÍDÍCÍ pracovníci co BLBĚ ŘÍDÍ a kradou = tak ani na to kapacita československých vězení NESTAČÍ = a to NENÍ VTIP 😁

to je obráze Barik
Avatar - Anonym
Anonym
žádný předpis nemohl být, když se tu prodávali auta bez katalyzátoru.

Můj Rolls žádný nemá. Ani žádnou RJ, lamdy nic. Pro USA a Japonsko ale už dávno měl vstřikování. Zajímavé že.

Nebo naše e😜ortní škodovky, sovětské lady atd pro trhy německa, která lada a škoda měla v roce 1985 katalyzátor na německém trhu? žádná vid 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No vidíš = a von PROZATELNĚ byl 😄

a hlavně FURT je to viz dávná historie nebo pak i "přidání" ca od přelomu 80/90. let všude na světě ca STEJNÉ

a zhruba ve STEJNOU dobu pak nakonec jednou skončí i spalovací motory. Mluvím o vyspělejších státech. Ale i s tou afrikou musíš počítat = takže znovu

na KOLIK let máme ropu VERSUS na KOLIK let odhaduješ CELO SVĚTOVOU obmněnu aut na NE na ropu. A ty čísla jsou nepříjemně blízko = což je problém protože my ostatní už na tý ZŠ brali co všechno se z ropy dělá https😐/www.1zdar.cz/…-52-246-314-.pdf

Bohužel JSOU EXTRÉMISTÉ (jako ty) kteří by jí klíďo píďo do poslední chvíle projezdili v autech = a na to co po nich serou = a těm kdo je na to (že se chovají jako...) říkají neobolševici a zelená pakáž a já nevím jak 😲 :😉 😁 :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Ne my bysme hledali stále nové a nové naleziště ropy, neobjevených a netěžných je ještě faaakt hodně a hlavně bycho vyráběli benzín i jinak než z ropy.

https😐/oze.tzb-info.cz/…yroba-a-ucinnost
Avatar - Anonym
Anonym
Jinými slovy kradli všichni.

Kontrolní otázka - jak může funguvat řežim, kde kradou všichni a kde je na nákladní vůz střední tonáže dle výkresové dokumentace potřeba 17 000 ks šroubů a reálná spotřeba je 24 500 šroubů a předpis na lakování je 25 litrů barvy a reálná spotřeba 47 litrů.

Děkuju za odpověd 😄 😄 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Ano většina = ale ekonomická nemožnost fungovat to je PRINCIP ZÁKONITOST socialismu = nejen před 70ti lety ale i dnes https😐/www.seznamzpravy.cz/…-obrovsky-171622

Ty to (možná) DODNES NEchápeš NEVÍŠ
Avatar - Anonym
Anonym
Lidi co kradou se musí zavřít, nebo jim za krádeže snížit mzdu.

A lidi co uměli makat, měli dobré výsledky, nekradli nebo přišli se zlepšováky a nápady, těm se měly mzdy zvýšit nebo dávat odměny.

A to je co tu nefungovalo.

A lidi co odmítali pro společnost něco dělat se měli nechat jít.

A hlavně nefungovalo vedení a lidi 25 let ve funkcích co ke konci už radši nic nedělali, aby je náhodou někdo neodvolal a nepřišli o koryto. Jejich heslem bylo "Kdo nic nedělá - nic nezkazí"

Takhle to nemůže fungovat v žádném systému. Chyba byla v lidech, hlavně v lidech.
ryccardo
Emise v 60tých letech a v roce 92 u motorů s karburátorem byly pořád stejný. V čem by se měly lišit, když to byl pořád karburátor bez katalyzátoru? Jediný vývoj, který se v tom udál byl bezolovnatý benzín, což byl velký pokrok. Jinak posun v emisích nula.
Avatar - Anonym
Anonym
Jde akorát nastavit lpeší nebo horší bohatost směsi a zvýšit výkon použitím propracovanějších karbeců. Jinak nic.
ryccardo
Ano taková je realita. Já čekám co z něj vypadne. Z toho důvodu přišlo následně vstřikování, aby se palivo mohlo do jednotlivých válců lépe dávkovat a následně i katalyzátory. To jsme ale v 90tých letech. Do té doby se nic zásadního ohledně emisí nedělo. Možná můžeme zmínit u dvoutaktů zvýšení poměru mazání z 1:25, 1,33 na 1:50 a později u kvalitních olejů i na 1:100. U čtyřtaktů ale nic takového nebylo. Emise v 60tých, 70tých a 80tých letech u benzínových 4 taktů prakticky beze změny. Pořád ta stejná koncepce motoru a přípravy směsi. Myslíš, že ten pitomec vůbec ví co je to karburátor nebo že ho v lepším případě někdy i viděl naživo a ví jak funguje? Spíš bych řekl, že ne.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
ale taková je realita V TVÉ HLAVĚ! a s to víme že je k ničemu = to drtivě většinově bývá PŘESNĚ NAOPAK 😐
ostatně PROTO si furt v rozporu s (vyspělým) světem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Emise se viz odkazy opravdu snižují od 60 let a od 70 let (a je fascinující že i to tupoun zkusí POPÍRAT😊) byly opravdu 2cestné a pak 3cesté karburátory . Že ty si náhodou nějaký viděl = s ničím z toho nesouvisí 😉
ale KDYŽ VÍŠ co je karburátor = tak PROČ píšeš TYHLE KRAVINY jak jsme snižovali emise?????????????????????????????????

Malý kvíz možná víš odkdy karburátory jsou :-!

škoda že ti NIC NEJDE jako machrování = a vtipný že zrovna to (vlastními slovy) NEJVÍC NENÁVIDÍŠ (ale na ostatních ne na sobě :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Karburátory uz mela auta od 20 let. Nesmíš si plést karburátor a katalyzátor, ty technický Einsteine😂😂😂
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
tak k TOMUHLE se hlásím = JÁ když napíšu kravinu tak jo JE TO KRAVINA = no a to je ten ROZDÍL mezi náma = ty takhle blbábolíš skoro DENNĚ a nikdy nikdy nikdy (nepřiznáš 😊
Ostatně TEĎ si přiznal že VÍŠ jak se v 70. letech snižovaly emise = BLBÝ VIĎ? 😁 :-!

Jen sem holt napsal... ale když VÍŠ že v 70tkách byly 3cestný katalyzátory = tak co MEKTÁŠ?

Musíš mít stejný kritéria i na voje kraviny co napíšeš = ne nadšením hýkat když blbost napíšu já 😉
A hlavně PODSTATA je opět TY MIMOŃ = víš jak a čím a že = se od 60. let snižovaly emisse (jak to říkáš?) BLBÝ VIĎ? 😲 :😉 😁 :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Na papíře se snižují emise už 50 let. Papír snese vše 😊

Soros, Merkel v kredenci, Thunbergove spojenci. Maňásková armáda, ta dá uhlí na zada. Nási vesnicí spalovací motor neprojede! Davej pozor! Greta naslouchá 😂😂

Gretu Thunberg hrůza jímá, uhlí pálí rudá Čína. Ten kdo nemá elektriku - nemiluje republiku!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No papír obrazovka snese všechno = viz tvoje (neustálý nekonečný) blábolení 😐

Na tebe si člověk nepřijde = odhalil si i že sem jezdil do Rakouska na Kylie IP adresu psát příspěvky do ACZ = to byl šrumec = jeden příspěvek z Prahy druhej z ... Rakouska 😄

No a ty JEN plkáš = a teď ses doplkal až do úrovně přiznání že víš jak se snižovaly emise = blbý viď 😉
Avatar - Anonym
Anonym
blábolíš z hladu, nic takové o psaní z Rakouska sem nepsal. Si to asi s někým pleteš.

Ještě si mi nevysvětlil, jak jdou opakovaně snižovat emise u karburátoru bez katalyzátoru. Stále čekám 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Nevím jestli z hladu = ale FURT denně BLÁBOLÍŠ (škoda že ti nedojde kolik nesmyslů si napsal = i když minimálně část těch BLÁBOLů bude schválně :no: 😒

O psaní z Rakouska taky = teď v týhle diskuzi = že jsou neteta s nestrejdou vymyšlení = co na tomhle zase nechápeš? ;-\

No a katalyzátor = tady už seš ULTRA trapný = viz já 9:52

Prostě si(s) naběhl na vlastní vidle 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Já psal že neexistujou, ne že si psal z nějakýho jinýho profilu z Rakouska. Máš to volaké zmetené 😄 😄 😄

Stále čekám, takže trapný si akorát ty. Protože o technice nemáš ani páru 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No MÁŠ to jak vidno dokonce HODNĚ popletené :😉

když jsem si je VYMYSLEL = tak sem holt do toho Rakouska jezdil napsat příspěvek JÁ :-!

No a když ty MÁŠ PÁRU víš TOTÉŽ co já = že a jak se snižovaly emise aut už od 60. let 20. století 😉

a že EUropská Euro 0 byla (myslím) 1982 = a že to je proces který na planetě začal 1966 a neskončí 2066

ALE myslitelé jako ty = to😒br />
1. dodnes nechápou (proč = ty si psal že si NECHODIL do ZŠ já vím = teda že jste tam NEBRALI.. :-!

2. to co bude trvat (déle) než 100 let ´= máš za MOC RYCHLE :😉

Taky bys ropu nahradil plynem místo elektřinou = no kdo by nechtěl drtivě menší výkon se všema negativama ropy = až TAKHLE to máš v hlavě pomotaný 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Avatar - Anonym
Anonym
3cestny karburátor, chcipnu smíchy 😂😂😂🙏🙏😂🙏🙏🤦🤦🤦hodte na toho bolsevickyho Nashe uz někdo deku, to se nedá 😂😂😂
Avatar - Anonym
Anonym
Co děláš machra, kde si, kdo si? Pluzis se tu jak lemra, znalosti chabé, pleteš si karburátor a katalyzátor, obojí vod K vid 😂
😂🤦Tetu sis vymyslel, strejdu taky. Ty první svetova skupino.

Doktore, nebav se s tim hnupem!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No NEUVĚŘITELNÝ 😁 😁 😁 😁 😁 😁

No viz REALITA = viz já 13:00 = fakt NESKUTEČNÝ jak = se snažíte OKECAT i to NEokecatelný :-!
ryccardo
Jakým způsobem se dají teda ty emise reálně snížit, když používáš stále stejnou techniku? Uber na smajlících a rovnítkách a zkus odpovědět.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Uber na machrování = máš to DÁÁÁÁVNO v příspěvcích napsáno 😉

DĚSNÝ jak FURT zkoušíš JEN MACHROVAT = i když oba víme že *** VÍŠ

Teď si zrovna OBJEVIL že by to snižování emisí ŠLO ZPOCHYBŃOVAT = a TO JE TVOJE parketa 😁

Jak tu psali i další je OPRAVDU ZAJÍMAVÉ jak MOC přesně OBRÁCENĚ věci píšeš = včetně zcela jednoznačných věcí (po několika odkazech potvrzujících tvůj omyl) včetně opakovaně nechápání že benzíny typu Verva 100 nejsou HORŠÍ jak si (opakovaně) psal ale přesně naopak

a čítankové je ten DALŠÍ DŮKAZ naprostého NECHÁPÁNÍ = viz tvůj text o silnějším motoru a nechápání proč do (jakéhokoliv motoru nej)kvalitn(ějš)í benzín = fakt ČÍTANKOVÝ :yes: :😉

Jak to že TI (skoro) všechno vychází v hlavě PŘESNĚ NAOPAK od (známé) reality? 😒
Už sis pustil ty OVM? až ty starý s Mílem a Drábovou nebo včerejší se Švejnarem a Sedláčkem? Furt tam dokola opakují V TOMHLE JE RYCCARDO BLB a V TAMTOM JE RYCCARDO BLB a furt dokola
ryccardo
Vysvětlil jsem mu jak to bylo a stejně si furt mele svoji. Před 50ti lety si mohl jezdit s čím si chtěl a na co si chtěl. Když jsem byl malej (rok 1983 cca), tak táta jezdil s Wartburgem na technický benzín řezaný naftou s trochou M2T. Co se linulo z výfuku si možná ani neumíš představit. A světe div se nikdo to vůbec neřešil. Policajtům to bylo úplně jedno, technický kontroly nebyly emise se neměřily. A to není ani 40 let. Hamuna je totálně mimo mísu. Odtrženej od reálnýho světa. Takže emise se reálně začaly řešit pár let zpátky. Do tý doby to byla jen fraška, aby se jako něco dělalo.
Avatar - Anonym
Anonym
Na technický benzín jezdil každej, kdo dělal ve fabrice kde byl a měl k tomu přístup (čti uměl to ukrást).

Stejně tak se kradly i motorvé oleje, brzdové kapaliny, fridex atd kde byla výroba aut nebo zemědělských strojů. A kradly se i barvy, šroubky, matice, relé, světýlka atd atd.

Každej šikovnej kutil měl světýlko do kufru v šáde z parkovačky z Avie či Liazu či tatry, co se dávaly nahoru na kabinu (na každý roh jedna). Atd atd.

Ten vůbec nemá ponětí jak to tu fungovalo
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No to NEMÁŠ = jinak bys neplácal takový (makro)ekonomický DEBILOVINY jaký píšeš

To že víš jak ty táta strejda nebo kdo kradl = to ti na to pochopit jak (ne)fungoval celek URČITĚ NEpomůže
ryccardo
To se teda pleteš. Ne že nemá ponětí jak to tu fungovalo. On nemá ponětí jak to funguje ani teď 😁 Věří všemu co se kde píše jako naivní malý děcko. Tyhle hry na snižování emisí na papíře ještě neprokouknul.
Avatar - Anonym
Anonym
Věří bruselské propagandě a unijním pavědcům, které žijí z toho co pošle brusel (+ neoboševické eu země typu německo, norsko, švédsko, francie) a tak nemohou jít logicky proti němu.

Hitlerovi taky věřilo hodně lidí, někteří ještě v dubrnu 1945 😄 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No a TOHLE je už úroveň (naprosté sebestředné) DEMENCE 😄

Pusť si tu druhu hodinu včerejších OVM = druhou ligu v ĆNB (kterou pozná každej znalej nemusíš bejt nejlepší fotbalista abys poznal že to včera Messimu moc nešlo = to) si už pochopil?
Avatar - Anonym
Anonym
lžeš skutečně ty, NEMAMTERASU, ps už sis konečně koupil aspon blakon? 😄 😄 😄

Ulhaný neobolševický zelený Johne Nashi 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Není to už na léčení? 😲
Avatar - Anonym
Anonym
No položil sis dobrou otázku, už by s tou léčbou měl začít, třeba ti to prospěje, jako Nashovi 😄


PS: někdo viděl agenta CIA a malou holčičku, někdo vidí netety a nestrejdy 😄 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Viz já 10:26

Ale sympatický že mě furt přirovnáváš k držiteli Nobelovy ceny za ekonomii 😉

Navíc byl dle všeho fakt ČISTÁ DUŠE = takový TVŮJ přesný OPAK (takže jo to sedí = to jsem 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Jsem rád že ji s s tím ztotožnil. Třeba až uvidíš netetu, které je 10 let pořád dejme tomu 40, jako Nash viděl jednu a tu samou holčičku 10 let a ta holčičcka byla celých 10 let ve věku 5 let, prostě nestárla, tak pochopíš jako pochopil Nash, že by ses měl léčit.

A třeba to na tu Nobelovku ještě dotáhneš a koupíš si i tu terasu 😄 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Viz já 10:26
Avatar - Anonym
Anonym
VIZ já 10😁8
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Ani opisovat neumíš Bariku 😄

Ale to že POPÍRÁŠ emisní omezování od 60. rsp. 70. let v EUropě = tos mě zase dostal. Tyhle PERLY (popírat nepopiratelné) umí ryccardo = máte HODNĚ společného :😉
Avatar - Anonym
Anonym
Víš co, já tě vezmu ke kámošovi a strčím ti čumák k laufu ameriky z roku 1968 (podle tebe doba před omezováním emisí) a pak ti strčím hlavu k mým rollsu, rok 1985, podle tebe už x tý předpis na omezení emisí a pak ještě ke kámošovu žigulu 1988 a ještě k americe třeba z roku 1986.

Změříme, za jak dlouho se začneš dusit u auta co neplnilo emise a co je plnilo (na papíru) 😄 😄 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
a už ZASE DALŠÍ kravina = amerika Kalifornie od roku 1966

a tohle srovnání = je BLBOST BLBE = ty si fakt BLB viď? Nebo to(ho) BLBa HRAJEŠ? 😲 😁

Rusko a cokoliv ekologickýho = viz u nás komunisti a ekologie (DĚS BĚS HRŮŮŮZA = no ostatně tobě a ryccardovi EKOLOGIE DODNES VADÍ :-!

RUSko se chytlo trochu normálně připojilo až s euro3 v roce 2008 = už 42 let po Kalifornii (no dodnes má NEJVĚTŠÍ ZEMĚ PLANETY podobné HDP = jako jeden z 50ti států USA 😲 :😉
Avatar - Anonym
Anonym
amerika používala karburátory Edelbrock, Holley atd do zavedení vstřikování typu TBI (1980 GM) , kdy zpočátku to rozhodně neměly všechny vozy.
https😐/www.sae.org/…/content/800164/

Stejně jako ty katalyzátory.

Ve větší míře se to objevovalo od roku 1982. Nicméně v Evropě až někdy od roku 1988 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Blbe si říkej stojí fejkový tetičce a strejčkovi, resp. těm paranoidním představám, které vidíš 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Viz já 10:26
Avatar - Anonym
Anonym
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Nepřehlédl jsem NEPŮJDU tě tam navštívit = slibuju
Avatar - Anonym
Anonym
Druhý největší trh s auty v Evropě - Rusko.

Už se vám ten domeček z karet začíná hroutit, za chvíli zkrachujete 😄 😄 😄
https😐/www.autoforum.cz/…ope-neni-v-unii/
ryccardo
Mě by zajímalo co jsou tyhle NE příbuzný za lidi. Teta, strejda znám, ale netchýně, nezeť a další ne-lidi to mi vůbec nic neříká 😁
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Zajímavý jak ani ty NAPROSTO NEJJEDDNODUŠÍ věci = nepobereš

Furt mluvím o 1 netetě a 1 nestrejdovi = docela bohatý rakušané (CO taková jednoduchá pravda fakt = s někým dokáže udělat 😊

Jo měli (myslím) 3 Ferrari 2 Bentley 1 Lambo a mraky AMG apod. a dnes se baví že si půjčují (drahá) auta a jezdí po Evropě. To je ten svět kde komunisté v ´53 nezabavili peníze vznikající generaCE 😉
ryccardo
jj to jsou ti díky kterým si hraješ na kinga a bez kterých by si měl holou řiť a neřešil nesmysly, který řešíš teď?

Fajn, ale co je to za příbuzenský vztah?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
CO si zase vymyslel za KRÁVOBLBOVINU??? 😲 😁

PROČ si FURT nějaký takovýhle DEBILNOSTI VYMÝŠLÍŠ?? 😁 :-!

hele FAKT VĚŘÍŠ tomu HOAXU ŽE ZLÁ EU může za předletní rozhodnutí UKONČETE fabii kombi? :😉

EDIT hele tuhle diskuzi už asi nikdo kromě mě a tebe nečte = tak mi nedávej :no: a sobě :yes: :-!
ryccardo
No kdyby mohla jen za konec Fabky kombi, tak by to bylo fajn. Bruselský soudruzi toho mají bohužel na svědomí mnohem víc. Např.

https😐/www.seznamzpravy.cz/…-zdrazily-153168

Jestli bydlíš v paneláku, tak to za chvíli asi poznáš. Já na nařízení EU můžu naštěstí kašlat. Mám kamna na dřevo, takže mě jejich nesmyslný klimatický cíle v tomhle ohledu nezajímají.
Avatar - Anonym
Anonym
Já sem rád, že sem z panelu před 3 roky utekl.

V panelu se dalo žít za totáče a chvíli po revoluci. To bylo SBD opravdu Stavební Bytové Družstvo.

Dneska to znamená Smrad, Borde* a Dupot 😄 😄 A ještě se pekelně prohneš, kor kdo to topí jako podnájem za 15-19 😄
ryccardo
Nemamterasu 😁 😁 😁 😁 :yes:
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Někomu stačí FAKT MÁLO :-!

Hele (fakt) FURT VĚŘÍŠ že https😐/www.auto.cz/diskuse/81762/1?… dveře ve VWlkohradu rozkopla ZLÁ EU a zařvala TA FABIA KOMBI SE VYRÁBĚT NEBUDE? :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Nemamterasu, sem opřenej o basu, do práce dnes nejdu, čekám na strejdu, možná přijde teta, co jmenuje se Gréta.

Basen o hammunákovi 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Smutný že TOHLE vyplodí volič (co za chvíli ovlivní chod státu) asi by se měl zavést nějaký minimum pro to kdo může volit = takhle prostě platí to smutný NEJSLABŠÍM ČLÁNKEM DEMOKRACIE JE ryccardo a Barik teda VOLIČ
Avatar - Anonym
Anonym
No Piráty a Stan fakt volit nebudeme 😄

Jak říká Filip turek, to už je lepší i ten Okamura.

hele , mezi náma, Turek s vysokou školou a majetkem v hodnotě desítek milionů je taky pitomec bez mozku a vzdělání, jak se snažíš dehonestovat nás?
Nebo je to agent Kremlu? 😄 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
To nevím docentka https😐/www.blesk.cz/…et-nestihla.html taky žvaní (dokonce občas i ekonomický) blbokraviny = zeptej se jí proč

Totéž Klaus (mladej mě porazí v šachách) a taky žvanilové = zeptej se jich proč (v 90. říkal ekonoický pablbosti a dnes totéž o covidu)
scadar
problem E10 je, ze stoji skoro stejne jako E5, tak spousta lidi nema moc duvod e😜erimentovat. Navic nekterym lidem pry s E10 stoupla spotreba. Ja zkousel v Miate jak E5 tak E10, rozdil jsem nevidel, tak jezdim E10, kazdych par centu se hodi, i kdyz je to jen malo.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Jen při naší roční spotřebě přes 8 miliard litrů pohonných hmot je 10% docela DOST

Když těch 10% (ono je to necelých) je neropa je to slušná úspora (navíc to má lepší emise) a navíc když je to 10% úrovně Verva 100 tak to má jen samá plus = je to dost poznat. Tuhle sem v mírné nouzi natankoval https😐/evo.molcesko.cz/ 100PLUS a rozdíl je snadno poznat
s0va
Jasně že nepanuje žádné nadšení pro E10. Kdo by taky chtěl dobrovolně tankovat do svého auta biosr***y 8-s
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Každej kdo porovná Vervu 100 s něčím (doopravdy) horším? 😉

E10 kdy těch 10% (ono to je spíš 9) je ETBE = viz ta Verva 100 super benzín :yes:

a jestli někdo máte natestovanej lepší benzín = sem s tou info OKAMŽITĚ VYZKOUŠÍMe = nás testování baví😉
Kevlar
Zdravim bratov cechov.
Ked budete mat uz povinne benzin s obsahom biozlozky 10% ratajte s tym ze vam ten benzin bude dojebavat motory a cerpadla v autach.Tie poruchy a problemy ktore ste este doteraz nezazili vas este len cakaju.Jednoznacne tankujte benzin E05 lebo u starsich aut to dopadne zle.Benzin s obsahom E10 agresivne zerie v palivovom systeme vsetko co nie je na tento benzin prisposobene.Koroduju trubky z kovu a gumenne a plastove hadice sa z vnutra deformuju a zvlnia lebo ta guma ci plast sa rozlepta.Motory s karburatorom su na tom este horsie lebo samotny benzin E10 s hociakym oktanovym cislom ma tu vlastnost ze viaze na seba vzdusnu vlhkost a meni sa na GEL.Ked nahodou benzin dlho stoji v karburatore tak zmeni svoje skupenstvo a zalepi karburator.Kosacky motorove pily a vyzinace vam rychlo odidu.Oprava je nakladna a narocna.Benzin E10 je klasicke auta s karburatorom rychla smrt.Je mozne si kupit ustalovac do benzinu E10 a ten vam potom vydrzi aj rok.Problem je cena ustalovaca.Je to proste drahe.A na zaver vsetci co mate auta uz prisposobene na benzin E10.Myslite si ze sa vasmu autu nemoze nic stat?Omyl.Ked motor auta aspon raz za tyzden neprestartuje a nejazdite na aute pravidelne , tak vam GEl zalepi cerpadlo a aj trubky.V niektorych pripadoch ratajte s tym ze si budete musiet kupit NOVE CERPADLO lebo to stare uz nerozlepite.Este perlicka na koniec.Etanol obsiahnuty v benzine ZVYSUJE ano ZVYSUJE spotrebu paliva na 100km.Ked sa vam nechce verit precitajte si nieco o autach nastavenych na palivo E85 a tam zistite ze spotreba je ovela vyssia ako pri beznom benzine z ropy bez aditiv.Vitajte v krutej realite toto uz nie je o ekologii ale o totalnom binise na ktorom niekto zaraba ale vy to nie ste.
Avatar - Anonym
Anonym
My to víme, Flexfuel auta na E85, které jsou FlexFuel z výroby maj spotřebu větší o 0,5-1,0 litru na 100 km, u aut , kde lidi jezdili u normálního auta (ne tovární FF) na směs 50:50 (50% n95/50% E85) byla spotřeba vyšší o cca 1-1,5 litru. A kdo jezdil u normálního auta na čistý E85, tak spotřeba vyšší až o 2,5 litru 😄

navíc moderní auta s přímým vstřikem to nesnášela.
Avatar - Anonym
Anonym
Rozumím správně, že to je dražší, zato ale méně energeticky výhřevné palivo?
Kevlar
Presne tak!