Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Nové Isuzu D-Max zná české ceny. Poctivý pick-up pořád nabízí tři karoserie

23 komentářů

Avatar - Beefcake
Beefcake
aby som zistil, ci niekto predbehol Toppera so slovickom "pracant". Podarilo sa 😒]
Zato som sa ale nedozvedel, pohon ktorej napravy auto moze mat a o akej uzavierke diferencialu je rec (len stredova?). Asi nepodstatne veci. Hlavne, ze viem, ze rozpoznava znacky.
Já Prvni_1
Presne to mi slo hlavou!
Ale vime, ze muze mit az 9" obrazovku, takze cajk.
😄

Nicmene hadam pohon zadni, prece jen pick-up, a docela poctivej.
Starosvetskej.

Ta uzaverka se hada hur.
Nicmene odhaduju mezinapravu.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Musíte odhadovat, když se to v článku nedočteš.
Rád bych věděl kolik ten "pracant" a "poctivý" pickup vydrží s motůrkem 1,9, zatímco ve světě je dodáván s dvojicí 2,5/3,0, případně 2,8.
Já Prvni_1
To je fakt.

No, 1.9 zas neni uplne "moturek" , ani neni zas tak drsne "rozdrazdenej" . Vydrzet by mohl.
To asi neni auto na dalnicni krizovani Evropou.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Vysvětli mi prosím PROČ musí mít Isuzu v EU motůrky 1,9, když má pořád ve světě v nabídce 2,5, 2,8 a 3,0. Ve světě 1,9 nenabízí. (i když je tak úžasný, že mu tady před pár lety změřili nejhorší reálné škodlivé emise) ...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Nedávno se všichni posmívali, že v Superbu se převáží vzduch a teď se těší obdivu pickupy, které letí i v Americe jen díky daňovému zvýhodnění, jak kdysi přepážka v kombíku. Pro osobní využití není horší typ karoserie. Vezmi Kodiak, uřež mu kufr a tahej za sebou na věky vozík, který má dno metr vysoko, destou na něj nic nedáš, lyže napříč, kola akorát rozložené. I každá firma potřebuje vercajk zamknout a pokud na to dáš boudu, tak tam můžeš lézt po čtyřech. Takže nakonec je to super pro rybáře, kteří sjedou s kubíkem až k vodě a myslivce, kteří na to hodí seno a zpátky zastřelené prase.
ondrasm
No, já teď třeba koupil asi jedno z posledních Mitsu L200 ve výbavě InStyle s AT v ČR a mám ho předělaného na bydlíka (na střeše skořepinový stan, pod hardotopem kuchyň, lednice atd...) a přijde mi to fajn. Pořád s tím jezdíš skoro jako s osobákem (na rozdíl od vestaveb do dodávek či (polo)integrálů). Když chceš máš na tažném 3.5 tuny pro pořádnej bydlík...
A na rozdíl od klasického Rangera, Hilluxu, Isuzu tam máš top 4x4, které reálně využiješ i mimo těžký terén (po odchodu Amaroka již jediný malý pickup s perm. 4x4)
Každému podle jeho chuti 😄
Já Prvni_1
Jako mne pick-upy nevadi.
Ale musim se zastat dodavek.
Na to pouziti co pises jezdim malym Ducatem, a prijde mi vic jako osobak, nez ten pick-up.
A je v nem prece jen vic mista.
Akorat vlek muze mit max 2 tuny. Ale mne to staci.
😄
ondrasm
Jojo, souhlas. Až budeme se ženou starší, také plánujeme vestavbu do dodávky. Jen doufám, že vydrží na trhu VW Crafter s 4x4....
Já Prvni_1
Vzhledem k tomu, jak "casto" se da legalne sjet z cesty, tak mi 4x4 pripada zejmena u bydliku cim dal tim mene dulezita.
Ale nevadi, to je fakt.
Jen mi nechybi. Stazi ta zvysena svetlost.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
"bydlíček" 😄 😄 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
L200 ma lepsi 4x4 nez Hilux ? To se mi nejak nezda
ondrasm
No L200 má 3 diferenciály, uzávěrku středového i zadního a redukci. Tedy ve 2 nejvyšších výbavách. Základní výbava má stejně jako Hillux, Ranger, D-max jen na tvrdo připojitelnou přední nápravu přes lamelovou spojku. 4x4 je hodně podobný s tím v Pajeru.
Pro běžného uživatele jistě bonus. Jezdit s nenaloženým pickupem v zimě a za prudkého deště jen jako se zadolkou je pro nezkušeného řidiče (třeba mojí ženu) nic moc. No a s Hilluxem a spol. Ti nic jiného nezbývá. Plynule přepínat mezi zadolkou a 4x4 můžeš i za jízdy do 100 km/hod.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ty pickupy dělané pro Evropu jsou malé. Nicméně dlouho nebyly v USA k mání a teď už jsou také. Ranger, Colorado, D-Max, Hi-Lux s 2,8 apod.
Mig_35
Ne každá dodávka je 4x4. A když teď chce mladá přivézt hlínu na zahradu, pujcim si od kamose pick-up, a po použití proste hadicí vystrikam korbu…
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
No dobře, ale ten kámoš to nemá jako leštěnku, že. Asi by mu vadily škrábance od lopaty a hlína zapadaná pod zadním čelem.
Mig_35
Kamos to má k účelu, pro který to auto bylo stvořeno.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Zatímco mimo EU stále nabízí 2,5 a 3,0 litr.
Hanba Isuzu že se tak "přizpůsobuješ" EU.
Jeden z největších výrobců dieselů globálně nabízí ve svém klíčovém modelu jedna-devítku, fuj !!!!
Já Prvni_1
Viz nahore.
Skutecne "evropskym" resenim by byl trivalec 1.3, dve turba, 190 kW...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Když myslíš?
Pickupy jsou auta u kterých nic než diesel nedává smysl, a to všude ve světě.
Mám kámoše v JAR a to je země pickupů. Všech možných značek, hlavně Toyoty, i se tam vyrábí a dokonce i pro evropský trh.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
moze byt single cab a double cab... navyse celkovo lepsie vyzera a ma aj silnejsi motor ( verzia plus ma 127kw a 502Nm !!! ) .. ale aj D max bude fajn... postaci na beznu pracu ... mam rad tieto auta :yes:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Objem kámo ničím nenahradíš.

Ano, ostatní šli s objemem v EU také dolů, ale neklesli až k 1,9.
Obvykle si zachovali alespoň 2,2.

Takoví Australani mají třeba 2 verze motorů pro Lancruiser 70 a Lancruiser 200.
Výkon LC70 je poloviční oproti LC200. A myslíš si že tedy v LC70 používají 4-válec, když v LC200 používají 8-válec? Ne, jen 8-válec podladili na poloviční výkon (krouťák nechali vyšší).
Zatímco Australané si mohou vybrat ze dvou verzí Lancruiseru, s 8-válci, my tady jsme rádi za 2,8 s mírně zvýšeným výkonem a jen doufáme že nás třeba navštíví i nový V6.....
Mig_35
4,2D je řadový šestiválec ty osle. 4,5D je V8.