Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové Isuzu D-Max zná české ceny. Poctivý pick-up pořád nabízí tři karoserie

David Bureš
Diskuze (23)

Isuzu D-Max je i v nové generaci dostupné ve třech karosářských verzích. Základní dvoudveřový Single Cab doplňuje prostornější Space Cab a čtyřdveřový Double Cab.

Isuzu je v Evropě poněkud přehlíženou značkou, nadále však působí také na českém trhu. Loni přitom debutovala její klíčová novinka, v podobě nové generace pick-upu D-Max. Ta se české veřejnosti poprvé ukáže na nadcházející výstavě Auta na náplavce 2021, už teď však známe její české ceny.

Startují na částce 707.600 korun včetně DPH za verzi Single Cab s jedním párem bočních dveří a vznětovou jedna devítkou o výkonu 120 kW, která je jedinou možností pro D-Max. V případě základní varianty je kombinovaná s šestistupňovým manuálem a pohonem jedné nápravy. Za čtyřkolku se připlácí 70.800 korun.

Zvolit je ale možné i karoserii Space Cab s prostornější kabinou, zato však kratší korbou. Ta v základu vyjde na 818.500 korun včetně DPH, v tomto případě je však devatenáctistovka už standardně spárovaná s pohonem všech kol. Čtyřkolka je pak standardem také pro čtyřdveřový Double Cab se základní cenou 839.750 korun včetně DPH.

Isuzu D-Max – rozměry nabízených variant
Verze Single Cab Space Cab Double Cab
Délka (mm) 5305 5265 5265
Šířka (mm) 1810 1870 1870
Výška (mm) 1770 1790 1790
Rozvor (mm) 3125 3125 3125
Délka ložné plochy (mm) 2330 1805 1495
Šířka ložné plochy (mm) 1590 1530 1530
Šířka ložné plochy mezi podběhy (mm) 1120 1120 1120
Výška ložné plochy (mm) 460 490 490

Základní stupeň se jmenuje L a zahrnuje elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka, elektricky ovládaná přední okna, manuální klimatizaci nebo výškově a podélně nastavitelný multifunkční volant. Dále v základu nechybí ani rádio, světelný a dešťový senzor, rozpoznávání dopravních značek, plnohodnotnou rezervu, tempomat nebo sedm airbagů.

Vozy s automatem pak mají rovněž adaptivní tempomat, karosářská verze Double Cab pak přidává také elektricky ovládaná zadní okna, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s bederní opěrkou, hlídání mrtvého úhlu nebo středový airbag.

Isuzu D-Max – ceny na českém trhu
Karoserie Single Cab Single Cab Space Cab Double Cab
Motor 1,9 l 1,9 l 1,9 l 1,9 l
Pohon 2WD 4WD 4WD 4WD
Zdvihový objem [cm3] 1898 1898 1898 1898
Největší výkon [kW/min] 120/3600 120/3600 120/3600 120/3600
Točivý moment [N.m/min]  360/2000-2500 360/2000-2500 360/2000-2500 360/2000-2500
Převodovka 6M 6M 6M (6A) 6M (6A)
Max. rychlost [km/h] 180 180 180 (180) 180 (180)
Komb. spotřeba* [l/100 km] 8,1 8,2 8,4 (9,1) 8,4 (9,2)
Cena L [Kč] 707.600 778.400 818.500 (872.800) 839.750 (894.900)
Cena LS [Kč] - - 865.700 (919.950) 889.300 (943.550)
Cena LSE [Kč] - - 1.054.450 (1.108.750) 1.078.050 (1.132.300)
Cena V-Cross [Kč] - - - 1.150.050 (1.204.300)
*Platí pro základní výbavový stupeň L  

Vyšší výbavové stupně pak už pořídíte jen ve verzích Space Cab nebo Double Cab. LS rozšíří výbavu o vnitřní koberec, vyhřívaná přední sedadla, čalounění sedadel kvalitnější látkou, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka nebo vybrané detaily v barvě karoserie včetně nárazníků. Dále je tu elektricky ovládaná uzávěrka diferenciálu, rádio se čtyřmi reproduktory, zadní parkovací senzory či halogenové mlhovky.

LSE má navíc koncová LED světla, bi-LED světlomety včetně mlhovek, přední parkovací senzory, alarm, bezklíčový vstup nebo zadní parkovací kameru. Nechybí ani multimediální systém se 7" obrazovkou, kožený volant, dvouzónová automatická klimatizace nebo kožené čalounění.

Vrcholné provedení V-Cross pak pořídíte už jen s karoserií Double Cab, a to za 1.150.050 korun včetně DPH. Za šestistupňový automat se připlácí 54.250 korun. Jde hlavně o stylovou záležitost se svébytným vzhledem s tmavě šedými doplňky, výbavu rozšiřuje třeba infotainment s 9" displejem a osmi reproduktory.

Isuzu D-Max se i v nové generaci prezentuje hlavně jako poctivý pracant, a to přestože zapracoval na výbavě nebo bezpečnosti. Nadále používá robustní rámovou konstrukci a příplatkový připojitelný pohon všech kol s uzávěrkou diferenciálu. Zvládne pak projet brody hluboké až 800 mm, světlá výška činí 240 mm.

David Bureš
Diskuze (23)

Doporučujeme

27. 8. 2021 20:56
Re: aj L200
4,2D je řadový šestiválec ty osle. 4,5D je V8.
26. 8. 2021 17:43
Re: Nechápu tu bláznivou pickup mánií
Kamos to má k účelu, pro který to auto bylo stvořeno.
Avatar - WinDiesel
26. 8. 2021 16:04
Re: Poctivý pickup nemůže být poháněn 1,9 ...
Když myslíš?
Pickupy jsou auta u kterých nic než diesel nedává smysl, a to všude ve světě.
Mám kámoše v JAR a to je země pickupů. Všech možných značek, hlavně Toyoty, i se tam vyrábí a dokonce i pro evropský trh.
Avatar - WinDiesel
26. 8. 2021 16:01
Re: Precital som si clanok
Vysvětli mi prosím PROČ musí mít Isuzu v EU motůrky 1,9, když má pořád ve světě v nabídce 2,5, 2,8 a 3,0. Ve světě 1,9 nenabízí. (i když je tak úžasný, že mu tady před pár lety změřili nejhorší reálné škodlivé emise) ...
26. 8. 2021 15:44
Re: Poctivý pickup nemůže být poháněn 1,9 ...
Viz nahore.
Skutecne "evropskym" resenim by byl trivalec 1.3, dve turba, 190 kW...