Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
miromen
U nezajimavych věci mě cena nezajima a u těch zajimavych ji "neřešim".
Ta zadni čast vypada jak z nějakeho obstarožniho citroena.
Ta zadni čast vypada jak z nějakeho obstarožniho citroena.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Polo GTI neni ani HH a navic je to docela nepodarek pokud se tedy něco s FL nezměnilo a to jak motoricky, podvozkově tak ovladacimy prvky snad jen brzdy jsou na chvalu. A i když nejsem buzna nebo metrouš tak vzhledově je to prostě bida i na poměry VW od ktereho nic extra neočekavam.
Na druhou stranu tu hodiš nějaky "nesmyslny" special, ktery je už fest neprakticky. Takže je fajn, že něco takoveho je, ale raději bych viděl klasicky HH.
V tomhle segmentu jedině Fiesta ST což je špička mezi všemy HH ne jen v B segmentu a možna alternativa i20N.
Na druhou stranu tu hodiš nějaky "nesmyslny" special, ktery je už fest neprakticky. Takže je fajn, že něco takoveho je, ale raději bych viděl klasicky HH.
V tomhle segmentu jedině Fiesta ST což je špička mezi všemy HH ne jen v B segmentu a možna alternativa i20N.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hele, vcera jsem jel tvou zamilovanou Pumou… to je tedy na Ford ostuda, podvozek tvrdej jak sutr, strasne necitlivy automat s 1.0EB… to je docela sila.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nemusi, Kuga ma skvely podvozek, jak starsi tak o ta nova. Takove rany na retarderech jsem nezazil ani v Nenalozenem Tranzitu s vleckou na listovych perech.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Koukam slušnej mimoň.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mi stači to "musi".
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ja s Pumou jel a o tvrdosti nemuže byt vubec řeč...zaklad na 17" a čistě jizdně naprosta parada.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ja něco dopsal jen se již nechtělo zaktualizovat, ale to je jedno a dopisovat to nebudu.
U běžne produkce jsem zaznamenal opravdovou tvrdost jen u kousku co měly fest přefoukle gumy takže např. i u meho běžneho focusu mk3 nebo u fiesty ST na 17". Fiesta ST na tlacich dle vrobe dle majitelu stale EKO uplně něco jineho co do komfortu odpruženi.
Pokud byly tlaky v pořadku tak tvrde nebylo ani RCZ-R což bylo asi zatim to nejtužši ne však tvrdy povoz z běžne či běžnějši produkce a to jsem tu motokaru očekaval.
U běžne produkce jsem zaznamenal opravdovou tvrdost jen u kousku co měly fest přefoukle gumy takže např. i u meho běžneho focusu mk3 nebo u fiesty ST na 17". Fiesta ST na tlacich dle vrobe dle majitelu stale EKO uplně něco jineho co do komfortu odpruženi.
Pokud byly tlaky v pořadku tak tvrde nebylo ani RCZ-R což bylo asi zatim to nejtužši ne však tvrdy povoz z běžne či běžnějši produkce a to jsem tu motokaru očekaval.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No, az prijde Mikesus, tak ti povypravi jak naskocil vzadu na retarderu 😁 Za Fokusem, Kugou a dalsimi Fordy to klopyta na dve nohy co se tyka odladeni podvozku.
Hele Ozzy ja něco dopsal ob řispěvek vyše a ono se to nějak pokazilo a nedopsalo. A bylo to něco ve stylu, že Puma na většich kolech nedej bože v ST verzy neni něco čemu bych duvěřoval v podobě pohodoveho fungovani. Prostě vychazim z osobnich zkušenosti. Ford se u pumy zřejmě snaži tlačit na jizdni stranku, ale u pumy je to již na ukor komplexnich jizdnich vlastnosti.
Jen mi nějak nedochazi proč, když vim jak to dokaže paradně u forda fungovat jinde. Možna se pletu a něco mi ušlo a možna se ford ponauči a sjedna napravu.
Jen mi nějak nedochazi proč, když vim jak to dokaže paradně u forda fungovat jinde. Možna se pletu a něco mi ušlo a možna se ford ponauči a sjedna napravu.
JohnDoeCZ
Mám Polo GTI 1.8 od novoty šestým rokem a vyhlížel jsem s jakou cenovkou příjdou na omlazeném aktuálním modelu. Bohužel budu muset koncern poslat k šípku a jít asi do Hyundaie.
V rychlosti jsem si Polo naklikal se stejnou výbavou jakou má i20N Premium, které s dvoubarvevnou kastlí vychází na 706tis, a dostal jsem se na bratru šílených 839tis. Má sice automat, ale zase nemá samosvor a pár další příplatků.
i30N Performance je pak auto o několik parníků nad Polem GTI a s vydařeným automatem, samosvorem a vrchovatou porcí výbavy vychází na 867tis.
Příští rok chci Polo prodat a objednat nějaký nový hot hatch a fakt mě nenapadá, co jiného v ceně do 800-900k pořídit jako adekvátní, výkonější náhradu.
V rychlosti jsem si Polo naklikal se stejnou výbavou jakou má i20N Premium, které s dvoubarvevnou kastlí vychází na 706tis, a dostal jsem se na bratru šílených 839tis. Má sice automat, ale zase nemá samosvor a pár další příplatků.
i30N Performance je pak auto o několik parníků nad Polem GTI a s vydařeným automatem, samosvorem a vrchovatou porcí výbavy vychází na 867tis.
Příští rok chci Polo prodat a objednat nějaký nový hot hatch a fakt mě nenapadá, co jiného v ceně do 800-900k pořídit jako adekvátní, výkonější náhradu.
WinAdmin
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ještě bych posondoval ceny u dealerů, já se dostal o dost níže než je ceník, ale spíše bych se zamyslel nad tím, co chceš, daily, ostrý HH... nicméně s výkonnějším nebude problém, v nižší střední HH nevymřely, naopak je jich dost, GTI, ST, RS, R-type, N...je z čeho vybírat, jen vše zdražilo, ale zdražilo i pečivo, takže čekat, že za 6 let nezdrazí auta, je naivní.
Co ubývá, je množství HH v B segmentu
Co ubývá, je množství HH v B segmentu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hamuno, vítěz může být jen jeden v testu, ale klient si kupuje auto pro sebe za své peníze a ne pro redaktora za redaktorovy peníze
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Naprosto rozumím tomu, že ceny šly nahoru. Na druhou stranu mám určitý omezený rozpočet do kterého se chci vejít. Je to druhé auto do rodiny vedle velkého kombíku jako náhrada za to Polo. Před covidem to bylo auto na 20tis+ km ročně. Doufám, že příští rok se k tomu už vrátíme, takže jezdit bude prakticky jako daily.
Polo GTI za těch 6 let přidalo 11kw a cenu zvedlo o 200tis., takže tam to určitě nepůjde.
Větší Golf přichází v úvahu jenom CS a tam už jsme hodně nad cenový limit.
Focus ST mě nenapadl, o tom popravdě nic nevím a neznám nikoho v okolí, takže díky za možnost, určitě se na něj zajedu podívat.
Type-R je designem úplně mimo mně, jsem spíše konzervativní a nedokážu si představit, že bych měl jezdit v takovém extremním testosteronovém žihadle. + cena nad limit.
Megan R.S. už je cenově taky mimo a přední maska mi subjektivně připadá ošklivá.
Polo GTI za těch 6 let přidalo 11kw a cenu zvedlo o 200tis., takže tam to určitě nepůjde.
Větší Golf přichází v úvahu jenom CS a tam už jsme hodně nad cenový limit.
Focus ST mě nenapadl, o tom popravdě nic nevím a neznám nikoho v okolí, takže díky za možnost, určitě se na něj zajedu podívat.
Type-R je designem úplně mimo mně, jsem spíše konzervativní a nedokážu si představit, že bych měl jezdit v takovém extremním testosteronovém žihadle. + cena nad limit.
Megan R.S. už je cenově taky mimo a přední maska mi subjektivně připadá ošklivá.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Řídil jsi někdy Fiestu ST? V těch sedačkách bych 20k km ročně stoprocentně nikomu nepřál.
stejně to mám i já, druhé auto do rodiny k MPV, ale jezdím s ním já, těch 20t km ročně a proto odpadl Swift Sport nebo Fiesta, už tak na HH širokých sedačkách GTI je moje pozadí na delší cestě utlačované.
Type-R bych měl taky problém skousnout. Jinak já v roce 2019, kdy jsem objednával, jsem se dostal -15%. Pokud se chceš dostat do 500, tak bude dneska problém i s Swiftem, natož s něčím silnějším jiným, ale 600 s odřenýma ušima snad.
Type-R bych měl taky problém skousnout. Jinak já v roce 2019, kdy jsem objednával, jsem se dostal -15%. Pokud se chceš dostat do 500, tak bude dneska problém i s Swiftem, natož s něčím silnějším jiným, ale 600 s odřenýma ušima snad.
Arese
Tak nabízet malých hothatch výhradně s automatem (přitom mají dávno vyvinutou i verzi se 6st. manuálem) může jen totální ignorant a hlupák. Sorry, VW, ale je to tak. A hlavně se nevymlouvej na emise! 😒] Tomu se říká nahrávka na smeč i20N! 😲
Nekřivdi jim. Ještě se celkem zastavili včas na střízlivější variantě. Mohli ti tam nasolit plugin hybrid ani nemrkneš.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ok. Manuál u mě ok, to víš. Ale v případě PGTI emise budou hrát velkou roli. VW se totiž dívalo jak je na tom s fleet emisemi a zjistilo, že nic moc. Budeme muset něco obětovat. No a to "něco" padlo bohužel na PGTI. 😒
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jiní to zvládají jinak........? To jo, ale vždy musí "něco" obětovat.... 😒
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No chci vidět, o jakém zaostávání budeš mluvit, až ti EK hybrid zatrhne.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jestli se chceš uklidňovat tím, že dřív umřeš ty, než ti umře hybrid, tak asi ok. Ten Rakouský plán je mazec - hromadné šrotování, zákaz syntetického paliva. Evropě přeskočilo.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Rakouský plán asi neznáš, když nevíš, že v roce 2040 nemají jezdit spalovací auta.
O syntetických palivech ať rozhodne trh, ne Rakousko, ne Hamuna.
O syntetických palivech ať rozhodne trh, ne Rakousko, ne Hamuna.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
donlabuznik
Díval jsem se na https😐/www.duofinance.cz/…ver-nebo-leasing a úvěr na nový auto by mi dát měli, nevím ale jestli by se vyplatilo. ty peníze rvát zrovna do tohoto auta. Jako jo je to pěkný, ale příjde mi, že ta cena je už trošku moc mimo.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
My ostatní si připlatíme 80 000 a koupíme si cokoli, jen ne Toyotu Prius. :-! :-! :-!
PROČ horší Polo KDYŽ je tu LEPŠÍ Toyota?
Dělám to DOBŘE? 😒] 😒] 😒]
A těch, kteří věděli co je pro 99,9% lidí nejlepší už bylo dost, všichni byli takoví hammunokamurovatí 😄
... prý Priuuuuuus..... wow... ne, to nedám 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
Tak jsem předloni vybíral hot hatch, pro sebe, ale na každý den, ne úplně okruhový nástroj a říkal jsem si, jestli Polo GTI, nebo překousnout design a tříválec, ale mít samosvor na Fiestě ST, nebo ušetřit prachy, jen 140k a moc úzkou sedačku v Swiftu sport, ale auto, co mi sedlo jak žádné jiné, nebo prostě vzít větší leasing a koupit i30n nebo Megana RS....
...a prý ne...
... měl jsem si koupit Priuse...
Tak to je na zlatý ventilek 2021 😁 😁
Obhajovat ten nesmysl nahoře může jen zarytý hybrid...
I když je pravda, že pořád by to bylo více srovnatelné než Prius. Když už bych šel do muscle car, co žere 25 l/100km, tak bych si na nárazník vedle výfuku dal nálepku "prius repelent" https😐/images.app.goo.gl/4pdpkDgNnmtF44PN8
Jasny, taky si mohl mit Priuse zejo