Videa
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Squirt
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Bol to v podstate skodovacky golf 4 akurat v prevedeni lift/kombi... na rovnakom razvore vtedy stal ale aj prvy leon .. prve audi A3 prve audi tt a tusim aj prvy novodoby beetle... tu plosinu vtedy mala snad polovica koncernu 😁... dnes uz ale aj male vozy maju vacsi ravor ako tato 4,5m dlha O1 ... ktora snad jedine v kombiku este ako tak zakryla a maskovala ten kompaktny razvor... lift je ale dodnes nekukatelny s tou odstavajucou tlustou megaritou ...
...proč tehdy VW tu svoji novou revoluční platformu udělal s tak ubohoučkým rozvůrkem 2,51 m. Zvláště když na svou dobu použili tak velká kola, resp. podběhy! Přitom tehdejší evropská konkurence měla rozvor běžně kolem 2,6 m!!! Pokud by jedničková octávka nabízela takovÿ rozvor, jednalo by se prakticky o dokonalé auto! 😒
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A klasicky na tu dobu velky kufor.
celkom spolahlive auto s kopou dostupnej dokumentacie. Upiratena ETKA bol zaklad.
Ale ked islo prec, uz papalo 1l oleja na 1000km.
Este spomeniem aj naozaj vydareny dizajn.
Ale v porovnani s Felicii to byl mílový skok. A taky 6 let a 200tis zvládla s jedinou poruchou, motorek předních stěračů se zadřel.
A zrychlení to taky mělo závratné, nějakých 12s, ale musela být rovinka, v zatáčkách byl ten podvozek tragický.