Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Testujeme novou Škodu Enyaq Coupé: Prohlédněte si velkou galerii i video

42 komentářů

Avatar - petr petrumr
petr petrumr
dají tomu jiné jméno aby tam nemuselo být coupé? Co by se stalo, kdyby Staník vzal opalovačku a tu folii sundal? Vím co bude v nadpisech testu......
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já ti odpovím, auto by bylo bez folie.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Další pomalu dvouapultunovy bezpohlavní impotentní povoz? SUV je módní trend, SUV kupé je hov*adina. Dvou a půl tunové SUV kupé na baterky už asi ani nemá označení, na které by čeština stačila.
Arese
Přesně! 😲
Avatar - kuk
kuk
Tímhle kníkáním se svý impotence nezbavíš.
Arese
Koukám, že činíš nový pokus o získání titulu Trapák roku... 😒]
Avatar - Emel
Emel
No hele... tady s tebou úplně nesouhlasím. Tohle není klasický SUV - podívej se na světlou výšku. Tohle je prostě EV-liftback - baterky v podlaze, díky tomu vyšší kastle a dost místa vevnitř, ale nemá to žádný offroad ambice.
Beru že tu ladnost nízkýho liftbacku ve stylu A7 to stejně nemá... a asi se mi víc líbí klasickej Enyaq... ale tak každému dle jeho gusta. Mně osobně se nejvíc do vkusu trefuje Q8, to je tak akorát kompromis mezi krabicí a autem pro mě (pokud se bavíme o "jiných" SUV).
Avatar - kari.laz
kari.laz
Takže to ztratilo jednou výhodu co to mohlo mít. Vyšší světlou výšku. Už zbyly jen nevýhody a to se vyplatí.
Avatar - Emel
Emel
Tak... když už EV, tak tohle prostorový řešení je asi dobrý. Neberu to jako SUV, ale prostě jako normální auto pro rodinu, který má vyšší stavbu proto, že v podlaze jsou baterky (který tam jsou dobrý jak pro tuhost auta, tak pro bezpečnost a jízdní vlastnosti).
Avatar - Anonym
Anonym
Mezi lidmi je víc než dostatek prachatych tupců. Promiňte, kupců. 😄 😄 😄 😄
traveldrive
Hovorí sa, že podľa seba súdim teba...
Avatar - Anonym
Anonym
Jmenuje se to Freudovska sebeprojekce. Aby to fungovalo tak bych musel být prachaty tupec-kupec. Bohužel, nejsem ani jedno z toho.
Avatar - Emel
Emel
Ani prachatý, ani kupec.
Avatar - Anonym
Anonym
Chytil ses. Jen jsem čekal, kdo se chytí.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Tomu sa hovorí závisť ... 😊
Ales4
Takže zase po vzoru hnusné Tesly (kromě S). Ubohý paskvil. Fabia kombi jako jediný zástupce zruší a z nafouknutých kotrmelců bude celá nabídka Škodovek. Čekám až i Superb bude "SUV" PS: Klasický Enyaq se mi docela líbí a spíš mi připomíná MPV
Arese
Přesně tak. Na takovéto těžké a drahé hrůzy pro pár zbohatlíků VW peníze má, ale oblíbený malý kombík pro chudší východoevropské rodiny je ekologicky nepřijatelný... To by člověk blil! 😲 😲 😲 :no: A jediný, kdo z toho má radost, je Hyundai. Jeho i30 kombi teď půjde ještě víc na dračku! 😒]
Avatar - kuk
kuk
Fňuky fňuk.
Arese
Lepší argument nemáš, elektroubožáčku? 😒]
Freddka
Prsky prsk
Hendly
Jaký jiný argument bys chtěl než prodeje Fabie kombi?
Arese
To auto je na konci svého výrobního cyklu a prodává se jen s jedním motorem a s omezenou výbavou. Nová generace by se určitě prodávala daleko lépe!
Avatar - Emel
Emel
To jsi háčku moc poklonu nesložil.
Myslím, že jejich ambice jsou vyšší, než aby i30SW zaujala místo po kombíkové fabce. Teď ještě chvíli pojedou v režimu value / money, ale pak zkusí nasadit trhák.
Dělají to dobře, kurvy šikmovoký 😉

Jinak k volbě modelů - žádnej model není charita. EU dala jasně najevo, kde je budoucnost... a jít proti tomu je riziko, bez ohledu na osobní sympatie.
Arese
A proč si myslíš, že chci "Háčku" skládat nějakou poklonu? 😄 To bylo jen stručné konstatování neradostné budoucnosti Škody Auto na českém trhu. 😲
Avatar - Emel
Emel
Škodovka letos prodala 51t aut, z toho je 10t Fabií a odhadem třeba 3t kombíků. Pokud by půlka kupců koupila jinou škodovku a půlka jinou značku nebo nic, no tak Škodovka přijde o 1500 registrací a tržní podíl jí spadne o procentní bod na 33,5%.
Avatar - kuk
kuk
Šaškárna s autem který zná už každej v republice. 😁
Ales4
Plná huba emisí, ale malej nízkej sympatickej kombík má asi větší spotřebu, odpor gum a váhu než dodávka 2 tunová dodávka, kde se vejdou 4 lidi. Pokřivená doba. Dnes se vyrábí pro co největší kšeft, vůbec né pro lidi a aby si vybral každý to svoje
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Už nejde ani o kšeft, jde o vyhovění falešné ekologii.
Arese
VW si sám vydlážil cestu do pekla. Je to tak velká firma, že kdyby v Bruselu jeho lobisti práskli do stolu s tím, že taky mohou dvě třetiny svých pracovníků propustit, tak ti zelenořiťolezci sklopí uši, protože by se báli o své prebendy. Diess ale dělá pravý opak, on si tu elektrtosebevraždu své firmy ještě pochvaluje a říká "Jen houšť a větší kapky"! 😲 😲 😲 :no:
Hendly
Asi ví víc než ty.
Třeba ví o ceně baterií a vývoji trhu a ví že ev je budoucnost.

Druhá možnost je, že ty víš víc než vedoucí koncernu vw a máš lepší zdroje i formaci než on.
Co je asi větší pravděpodobnost?
Arese
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Biznis dnes vladne... nic nove pod slnkom... ekologia je len na oko... ta skutocna v biznise nejestvuje..to ani nejde dokopy
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PowerHouse
Škoda vsadila na rostoucí marže, které jsou u Enyaqu nejvyšší. A s poklesem cen baterek to bude Zlatý důl.
Arese
Žádný zásadní pokles cen baterek v dohledné době nepříjde, pokud jsi to ještě nepochopil! 😄
Hendly
To říkáš ty, šéf vw říká že se brzo dostane pod 90 dolarů za kWh.
Komu asi budu věřit víc?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Arese najde nějaký článek na autoforu nebo novinkách.
Avatar - Emel
Emel
Tohle je diskuse, kterou s DonVito vedeme napříč článkama.
Pokud se šéf dostane pod 90$/kWh, tak by slušná baterka s 90kWh měla přijít třeba na
180.000Kč. Tak proč jsou sakra ty EV tak drahý, když kromě baterky na tom nic tak složitýho není?
Hendly
Proč jsou drahý? Zatím malé počy prodaných vozů. Jak se rozjede sériová výroba půjde to nejspíš dolů. Nejspíš proto prohlašují automobilky tak brzké data odstupu od spalováku.
Avatar - Emel
Emel
No ale kdyby byl někdo schopnej bouchat béčkový EV za 450, tak jich prodá spoustu... a třeba Renault těch Zoe už relativně dost prodal. Prostě... pořád mi to nějak neladí.
Xylo
Když nastavuješ cenu nového výrobku, tak se samozřejmě snažíš to nacenit co nejvýše. V Evropě je poměrně dost zemí, které platí část prodejní ceny za koncového zákazníka, takže "proč to nevyužít". Stačí se podívat na koncové ceny v Číně nebo na cenu přestavby Lady Niva na EV - viz https😐/cnn.iprima.cz/…isic-korun-32224 (odkaz je zkrácený, tedy nefunkční).
Avatar - Emel
Emel
Zase ale máš konkurenční prostředí, ne? V tom množství výrobců by měla konkurence zajistit, že cena půjde dolů. Nehledě na to, že na každý prodaný EV auto ušetří automobilka nemalej balík za CO2 pokuty (letos myslím 1,66x95x95€ s korekcí na váhu).
Teď přišlo čínský EVSUV... a taky je drahý. Plánovaná levná Dacia - to je chudáček... a levný to pořád není.