Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
Xylo
6
Je samozřejmě jasné, že AppleCar bude elektromobil. Mám radost, že vedle jednání s Hyundai se jedná i s japonskou Toyotou. Podle mého názoru bude iCar sloužit pro testování jednotlivých komponent autonomního řízení a záměrem Apple je vývoj/prodej a (možná i) následné provozování plně autonomních aut. Není potřeba se zaobírat vývojem a výrobou "železa", protože to dodají stávající automobilky. Jde tedy o stejný business model jako u iPhone, kde naprostá většina výroby (sestavení z komponent) probíhá v Číně v městě Šen-čen.
Retrowave
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
0
Mám v tom trošku bordel, potřeboval bych ujasnit. To je tam, kde žerou netopýry nebo tam, kde žerou luskouny?
Tarsinion
0
No dle prohlášení pár měsíců zpět, Hyundai neměl zájem o spolupráci poskytováni technologie
Xylo
0
To jsou jen dohady. Jediné co se proláklo je, že Apple s Hyundai jednal.
Pan Nikdo
0
Hyundai se nechtěl stát Foxconnem v oblasti výroby aut.
kuk
1
Foxconn poskytuje technologie?
Xylo
0
:yes:
kuk
0
Jo asijský montovny montujou to co v Kalifornii vymysleli, vyvinuli a zaplatili. :-!
traveldrive
...dvere? A ako prejde cez spomaľovač v meste? Tá svetlá výška stačí tak na okruh F1...
IT sektor by sa do konštrukcie áut nemal vôbec kašlať a riešiť hlavne svoje veci.
IT sektor by sa do konštrukcie áut nemal vôbec kašlať a riešiť hlavne svoje veci.