Ekologické organizace Greenpeace a Deutsche Umwelthilfe (DUH) hodlají podat žalobu na velké německé koncerny kvůli dopadu jejich činnosti na změnu klimatu.
Svítá tam totiž nadějě, že až ty automobilky zničíte, tak vám vyschnou sluníčkové pěnězovody, protože nebude nikde co žrát. No a potom bude od vás pokoj. Koukněte, nacisté ani fašisté už dnes směr Evropy neurčují. Vy taky nebudete, jenom to bude taky zase něco stát....
:yes::yes::yes: Přesně tak, jsou to spratkové, kteří nikdy nic prospěšného nevytvořili a neudělali, dovedou jen řvát a plivat na tvrdou práci svých předků, díky které se dnes mají jako prasátka v žitě! Tyhle aktivističtí levičáci jsou k poblití, ještě že v ČR (díky naší otřesné zkušenosti s komunismem) jim pšenka nekvete! :-)
Ono všechno je relativní. Zatím se tako naše neomarxistická lůza zaměřuje hlavně na blokování sítě dálnic. Na naše automobilky si netroufají, protože ví, že by se v ČR zcela zdiskreditovali, tak snad jim to vydrží! :-)
Hamuna tvrdí, že v tom problém není. Dálnice si blokuje sama vláda, aby se jí prý líp kradlo. Čím déle to dokáže vláda sama sobě blokovat tím víc toho dokáže ukradnout. Jak to funguje nevím, ale třeba nám to Hamuník vysvětlí :D Zelení aktivisté jsou v tom nevinně. Ti naopak rychlou výstavbu podporují a vláda jim to sabotuje.
ha ha ha, ten eko-blbečci si z toho udělali super byznys
touhle v televizi ukazovali toho wole z Dětí Země, TEN UŽ STAČIL VE SVÉ SMRDUTÉ KANCELÁŘIČCE I ZESTÁRNOUT A ZEŠEDIVĚT
Já bych tyhle zelený prasata rozháněl vodníma dělama. Bojím se že tahle levičácká chátra, která jak správně píšeš nikdy nic prospěšného nevytvořila za chvíli bude páchat zlo i u nás. Vychází to z blahobytu, přemíry volnýho času a absence starostí. Kdyby byly nucený shánět jídlo, aby nezdechli hlady a pod minometnou palbou by chodili s kýblem do řeky pro vodu, jako někde v Sýrii nebo Palestině, tak to by je rychle vyléčilo. Najednou by zjistili co je v životě důležitý a jejich drzost a rozcapenost by rychle vzala za svý.
To abych se začal bát i já za to, že si troufám takové dobré auto koupit :-). Obecně jsem pro, aby jsme žili v souladu s matkou přírodou a nenicili ji, ale tohle je ***ina ultra... Pokud zaplatí zase nějakou pokutu, tak to zase odnese spotřebitel.
Ták soudruzi! Plnou parou vstříc nové totalitě! Samozřejmě pod praporem vyššího dobra, jako všechny totality předtím.
Ono už nestačí, že soukromé podnikatelské subjekty dodržují platné zákony. Ono je třeba jim i tak preventivně zatnout tipec, protože (no fuj!!!), oni nedodržují zákony, které ještě ani nebyly demokraticky přijaty. Pokud tohle projde, tak se nám nad demokracií, myslím, brzy zavře voda. Podle mne jen svobodní občané mají právo rozhodovat o tom, zda vůbec chtějí snížit emise CO2 ve své zemi, jakým tempem a za jakou cenu. Kolektivisté všech barev chtějí přesný opak, protože pro tyhle salonní intelektuály je bežný občan jen tupý hňup, kterého je třeba osvítit, no a když to nejde, tak převychovat.
Přesně. A pokud se takovému lidskému odpadu opravdu podaří uchvátit veškerou moc, vždy to pokračuje tajnou politickou policií a koncentráky - Kdo nejde s námi, jde proti nám! Naštěstí naši lidi zase nemají tak krátkou historickou paměť a ví, co se tady po únoru 1948 dělo za zvěrstva! :-)
Určitě automobilky stojí chování těch spratků spoustu peněz. A mnohdy jsou jejich "protesty" nejen k smíchu, ale i silně omezující.
Svět a Evropa jako první by se už měl vzpamatovat. Brzo bude pozdě a Evropě ujede kvůli nim vlak. To, že ti spratci nebudou mít co žrát, jak je uvedeno výše, se bohužel nedotkne jen jich.
Re: A kdy podají automobilky žalobu na ty spratky?
Bohužel, Toyota dlouhodobě podporovala tyto spolky v Německu a "procitla" až v momentě, kdy se obrátili i proti "ekologickým" hybridům.
Najednou je pokrytecká Toyota přsttala podporovat, je to 2 roky ale před tím jim Toyota sypala ječmen 10 let ve jménu HEV. :no::no::no: Toyota fuj :no::no::no:
"Německý automobilový průmysl podle ní zanechává "obrovskou globální stopu"."
Německo? Neměli by teda žalovat spíše takovou Čínu? Měli by to zkusit. Mohli by jsme se ještě více zasmát, než teď. Už takhle EU plánuje konec aut na fosilní paliva do 2035. Tím, že to zkrátí o pět let si opravdu pomůžou.
A neobmedzuješ to tiež trošku? Čo ťažba, metalurgický priemysel, petrochemický priemysel. Nie iba doprava znečisťuje životné prostredie. A ak už doprava, tak nech rozmýšľajú o lodiach, lietadlách alebo hoci vlakoch, aj tých ešte na naftu a mazut jazdí vo svete množstvo. A ak už doprava, tak riešiť, či zbytočne nevozíme ten istý tovar krížom-krážom po svete... A dalo by sa pokračovať ešte dlho.
...spolky plne tupych levicackych zm*du uz davno mely byt na seznamu teroristickych organizaci a podle toho by se s jejich cleny a priznivci melo take nakladat...
Pana Zimmermana a tu pí... Van der Lajenovou (správný přepis se mi opravdu hledat nechce, tyhle kreatury si to nezaslouží) by měli z vedení EU okamžitě vyhodit. On má vystudovanou francouzskou literaturu či co, ona zase proslula tím, že opsala větší část své doktoské práce a že totálně (coby ministrině obrany) rozvrátila Bundeswehr. A tihle lidé nám budou vnucovat "Green Deal" a zakazovat normálně žít! :-O:-O:-O:no:
Uhelne elektrarny uzaviraji jejich majitele, protoze EU vymyslela emisni povolenky, chopili se jich spekulanti a jejich cena vyletla tak, ze se provoz uhelek nevyplati. Jenze to uzavirani je tak rychle, ze nahradu za ne nemame. V Nemecku se to resi tak, ze nektere uhelky dostavaji dotace od statu, aby vyrovnavali spicky. U nas do roku 2030 se zavrou vsechny a kde vezmem tech 40% elektriny, kterou vyrabi, to zatim nikdo nevi.
Nikde....budem jí kupovat z Německa, když náhodou budou mít přebytky nebo bude svítit loučí a chodit pěšky. Plynovky se nestihnou postavit, větrníky tu nedávaj smysl a fotovoltaika je v zimě k ničemu :-)
Tys koukám nepochopil že Umwethilfe jde na dřeň. Jejich cílem není nic menšího než prostě a jednoduše zakázat všechna auta.
Ty zůstanou k službám pouze eko-úředníkům a eko-führerům.
Fašizmus už nebude hnědý, bude a už je zelený.
Ja to nejak nechapu. Automobilky za poslednich 30 let snizili emise az o 90%, snizili i spotrebu pohonnych hmot, zvysili bezpecvnost, podarilo se snizit naklady a auto se mohli dovolit i ti mene majiteni, coz vede k lepsimu nalezeni prace, pouzivaji recyklovane materialy. Porad je to malo ? Co vlastne chteji ? Nejlepe vse zavrit, kazdy si postavi dum z rucne opracovaneho dreva, vypestuje na svem policku a jsme opet ve sredoveku ?
Nejvic mi na tom vadi, ze tito radobyekologove vyuzivaji technologie soucasne doby a zaroven proti nim bojuji aniz by si to uvedomovali. A hlavne elektriny je dost, je preci v zasuvce a za celou dobu co jsou na svete, tak nikdy nedosla.
"auto se mohli dovolit i ti mene majiteni, coz vede k lepsimu nalezeni prace"
Na druhou stranu to je možná ten problém. Auto je zatím tak levné, že si ho v ojeté podobě může dovolit i luza žijící z dávek. Auto má dnes skoro každý, že to v podstatě rozložilo hromadnou dopravu, která byla mnohem ekologičtější.
Přesně tak. Přece život veškerého lidstava na této planetě je už ze samé podstaty neekologický. Zejména, když ty miliardy lidí ve dve v noci vydechují strašlivý CO2! Co s tím uděláte, ekofašisté - budete lidí střílet?!! :-O
No a recept má kdo? No přece zase Čína! Politika jednoho dítěte se tak skvěle osvědčila, že teď Čína vymírá. Pokud se trend nezvrátí, a toho nebude ani v té totalitě vůbec jednoduché dosáhnout, má počet Číňanů klesnout do konce století o stovky milionů. Někteří na základě dat (než je Čína začala nedávno cenzurovat) dokonce říkají, že až na pouhých 400 milionů ze současných cca 1,4 miliardy. Ale tak je to nakonec s každou civilizací, která je líná mít vlastní děti, i s tou evropskou. Buď vymře nebo bude osídlena (a vymře).
Tady se pleteš, největší metlou lidstva je příliš vysoký počet obyvatel v rozvojových zemích, do nichž Čína stále ještě spadá (+ Indie, Bangladéš, Pákistán, celá Afrika)
Pokud pro tyto miliardy chceš zajistit lepší životní úroveň, musíš přírodu drancovat
Dík za reakci, dovolím si nesouhlasit. Bylo by to na dlouhou debatu (včetně filozofie, teologie atd.). Sice zajímavou, ale úplně off-topic. Měj se každopádně fajn.
... jak tady většina z Vás skákala po mrtvole jménem diesel.
Teď máte všichni staženou zadnici ze strachu že Vám zakážou benzíny.
Měli jste se postavit za diesel už před 5 lety ve jménu všech spalovacích motorů.
Teď už je možná pozdě a za pár let budete v lepším případě bzučet, v horším budete chodit pěšky nebo viset na tyči ve smrdutém a zaplivaném prostředku hromadné popravy :-(:-(:-(
DĚKUJI VŠEM Z VÁS, KTEŘÍ VIDĚLI A VIDÍ V DIESELU ROZUMNOU ALTERNATIVU která by z trhu neměla zmizet, stejně tak jako zážehové motory. :yes:
Zelení khmerové ve vedení EU vyměnili ideologie boje za blaho rolnicko dělnické třídy, ideologií boje za životní prostředí. Jinak to jsou stejní bolševici a připravují novou totalitu.
Celý ten zvrácený systém emisních povolenek a nově uhlíkové daně, je pouze geniální způsob, kterým z nás mohou tahat další a další peníze, které potřebují pro import bubáků a pro své pohádkové platy.
Jediný výsledek Zelených khmerů ve vedení EU, bude zdražení energií, zchudnutí obyvatel Evropy, obrovská nezaměstnanost, návrat o století zpět. A pokud jde o klimatickou změnu, ta samozřejmě probíhá a proběhne jako x-krát v minulosti naší planety a nezávisle na nějakém Green Dealu a podobných nesmyslů.
Tesat do kamene! A pokud nebude zbytí, vypadnout z neobolševické EU (a spolu s Polskem, Slovenskem a Maďarskem) vytvořit nějakou rozumnou a opravdu funkční středoevropskou unii, resp. bezcelní zónu!
P.S. V NATO samozřejmě musíme zůstat! :-):yes:
Tak to já nevím, jak jsou na tom ty německé automobilky a co s nimi pořád má každý za problém, ale já jsem s nimi nadmíru spokojený. Nejlepší na těchto autech je hlavně to, že se dají pořídit za docela dost dobrou cenu a není s nimi tolik starostí. Lokalizace takových aut, jako je třeba BMW nebo Audi se pak dá vyřešit za pomocí této firmy - www.autacesky.cz