Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW chystá elektromobil za půl milionu. Studie ID.Life naznačuje, jak bude vypadat

Volkswagen chce v roce 2025, o dva roky dříve, než plánoval původně, na trh uvést malý elektromobil, který bude stát přibližně 20 tisíc eur, tedy okolo půl milionu korun.
Zpět na článek
6. 9. 2021 18:28
6. 9. 2021 18:50
7. 9. 2021 10:31
6. 9. 2021 19:08
6. 9. 2021 23:10
7. 9. 2021 13:58
7. 9. 2021 21:10
8. 9. 2021 08:34
6. 9. 2021 18:28
Haha
To už měl být i ID. 3 za 750 tis. A realita? Cena od 889 k.
Rozbalit vlákno
3
6. 9. 2021 18:50
Re: Haha
A jak slibujou dojezd 400km za 500 tisic, ze je huba neboli :D

PS a to ja jsem celkem fanda EV, ale taky dobre vim, ze je to sakra tezky udelat to levne a dobre.
Avatar - WinDiesel
7. 9. 2021 10:31
Re: Haha
Jo s Tebou se dá diskutovat, nemáš klapky na očích. :yes:
6. 9. 2021 19:08
Re: Haha
889 000 Kč s DPH je 735 000 Kč bez DPH. Kolik ID3 se asi prodá mimo firmy (plátce DPH)?
Avatar - alf1963
6. 9. 2021 18:41
Rozbalit vlákno
1
6. 9. 2021 19:45
Čekáme ceny pod 15 000
Pro Frajery - Tesla a VW za 20 000.
Asiati, Foxconn, Xiaomi a spol to budou mít pod 15 000. Za cenu Fabie.

Podíval jsem se na Tvůj odkaz, a je tam auto s délkou 4 455, takže o Třídu výš a to za cenu 390 000.
6. 9. 2021 18:41
Nabijeci zasuvka
Aby musel ten predni "kufrik" mit otevrene viko pri nabijeni, to je dost hloupe i na koncept. Ale tak hlavne, ze to ma zadrenou trisku v ekolaku.
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2021 19:41
V Německu to bude s dotací od 11 000, levněší než Fabia,
takže u nás se čtenáři horko těžko dopočítáte.

Ten pokrok u EV je stejný jako u elektroniky, takže se máme na co těšit.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - twistedTSD
6. 9. 2021 20:46
Re: V Německu to bude s dotací od 11 000, levněší než Fabia,
Jaký pokrok prosímtě? Že to koupíš levně s dotací? :D Vsadím se, že 53 kWh baterie nebude v základu.
Avatar - lyon667
7. 9. 2021 10:16
Re: V Německu to bude s dotací od 11 000, levněší než Fabia,
Pro levičáky je pokrokem vše, co zaplatí někdo jiný. Ale dopadne to jako vždycky...
Avatar - WinDiesel
7. 9. 2021 10:33
Re: V Německu to bude s dotací od 11 000, levněší než Fabia,
Pokrok skončí ve chvíli, kdy levičákům dojdou cizí peníze. :no:
8. 9. 2021 00:17
Re: V Německu to bude s dotací od 11 000, levněší než Fabia,
Přesně, to říkala už Margaret Teacher. :-) :yes:
6. 9. 2021 23:17
Re: V Německu to bude s dotací od 11 000, levněší než Fabia,
Těšit?! Proboha na co, na násilím vnucovanou elektrodebilitu?!!! :-O :-O :-O :no:
Avatar - PetrCizek
6. 9. 2021 23:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
7. 9. 2021 00:03
Všechno je to pěkné
Nemám nic proti ekologické udržitelnosti, líbí se mi to. Nechápu ale, proč má mít levné auto hned výkon pomalu HH.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - xxc
7. 9. 2021 10:10
Re: Všechno je to pěkné
A prečo by nemalo? Veď je to len software, motory budú rovnaké. Čo vadí na veľkom výkone? Nútia ho využívať?
Avatar - WinDiesel
7. 9. 2021 10:34
Re: Všechno je to pěkné
Ty wole, ony ty auta budou všetky takové volaaké rovnaké pitomo
Avatar - KANKUNEN
7. 9. 2021 06:45
To nechápu proč to nemají už teď
a jak to vědí, že za dva roky na tu cenu šáhnou. To do ceny už mají započítanou budoucí dotaci?
Rozbalit vlákno
4
7. 9. 2021 08:13
.. chápu proč to nemají už teď
To si nemyslím (že mají počítán zisk s dotací). Nejdřív musejí pochytat kupce na předražené ID3 a ID4.
7. 9. 2021 08:54
Re: To nechápu proč to nemají už teď
dva roky? snad 4. ma to prijit az ve 2025... to uz bude tesla a spol uplne jinde ...
7. 9. 2021 09:07
Re: To nechápu proč to nemají už teď
Tesla nic tak malého a levného nemá a asi mít v brzké době ani nebude. Model 2 bude určitě dražší a asi i větší.
Avatar - WinDiesel
7. 9. 2021 10:35
Re: To nechápu proč to nemají už teď
... v *** :-)
7. 9. 2021 09:14
Baví mě ty zelený PR žvásty.
Nečekám na nic jiného, než aby moje budoucí auto mělo pneumatiky, kde podstatný podíl budou rýžové plevy. A když nebude podstatný, tak ať o tom raději mlčí. "Moderní" je také nacpat do každé káry recyklát z PETek no a zde novinka dřevěné třísky v laku a žvanit o tom, kde se dá.
Hlavně ať auto funguje, splňuje požadavky zákazníka v mixu s cenou a do koberečku v kufru můžou přimíchávat třeba klidně, pro mě za mě, i sloní trus.

Škoda, že neuvádí i hmotnost, kterou musí již znát, když znají zrychlení na desetinu sec přesně. Aby to ty pneumatiky z rýžových plev vůbec unesly.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
7. 9. 2021 10:36
Re: Baví mě ty zelený PR žvásty.
To bude umět jezdit i ve vodě !!!
Ideální auto do záplav. Bude to tak těžké že to voda neodnese a elektrika se určitě nezkratuje. :-)
7. 9. 2021 11:04
Re: Baví mě ty zelený PR žvásty.
Takhle mluví ti, kteří nejsou postiženi následky. Tím tě nijak neobviňuji, vnitrozemské státy jsou na tom podobně. Přímořské státy mají na PET poměrně dost zásadně jiný názor. V Austrálii je používání PET lahví asi něco jako kouření. Hodně přímořských států v Evropě PET lahve zálohuje. Dokonce i Turecko. Mají zas.rané pláže a narušuje jim to velké zdroje příjmů - rybolov. Západní firmy využívají recyklované materiály více než u nás. Francie a Německo (a asi i nějací další) má poměrně rozsáhlé programy využití PET například v oblečení. Mám doma stan z PET a bundu taky. Poznat to není a bundu nosím už asi 4 roky skoro pořád. Takže vliv na kvalitu a vzhled = nula.
U aut, kde je plastů habaděj, to byla pouze otázka času. Osobně pro mě je tohle dost důležité. Tedy až na ty pneumatiky, tam mám jisté pochybnosti o tom, co to vydrží a jak to bude jezdit.

"Hlavně ať auto funguje, splňuje požadavky zákazníka"
Přichází doba, kdy si na tento luxus budeme muset odvyknout. Každá párty jednou končí. A ta stávající právě začala končit. A asi nemáme moc na výběr. Plasty jsou dnes téma asi už větší než CO2.
7. 9. 2021 11:38
Re: Baví mě ty zelený PR žvásty.
Takhle mluví ti, co skočili na PR špek.

Kde máš záruku, že ty, jako zodpovědný k planetě (až tak hezky jsem to dokázal napsat) jsi si koupil výrobek, který opravdu obsahuje podíl recyklátu a že to není jen zelené lákadlo na visačce pro prodej podobným ekologicky zaměřeným jedincům, případně i obhájili vyšší cenu. A i kdyby to nějaký recyklát nakrásně obsahovalo, tak je podstatné v jakém %. Nehledě na ekonomickou otázku použití takových řešení, které jsou prioritou výrobců před vlastní záchranou planety. Raději jen vytisknou tu visačku a uvádějí podobně orientované články. Jejich výrobek třeba i může nějaké pidi % recyklátu obsahovat, ale jen proto, aby je nějaký otravný šťoura neobvinil ze lži.

Není mi otázka plastů globálně v žádném případě lhostejná. Ale PR žvásty o "rýžových plevách" zahnojené oceány nevyřeší.
Avatar - twistedTSD
7. 9. 2021 21:05
Re: Baví mě ty zelený PR žvásty.
A jak s tím souvisí, jestli máš interiér z PET? Ta auta se po skončení životnosti hází do moře?
7. 9. 2021 13:58
2025
to 1kWh aku bude pod $80, takze tech 60kWh aku bude za cca 5tis E i s DPH
15tis E na zbytek, to bude uplne v pohode
bude to za cca stejny peniz jako vobycejna fabka 1.5tsi s o tretinu mensim vykonem a ctyrnasobne vetsima provoznima nakladama
v ty dobe zacnou byt maly auta velikosti fabie se spalovakem tezko prodejny
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
7. 9. 2021 21:10
Re: 2025
Vůbec nevíš, kolik to bude stát za 4 roky. Asi jako kdyby někdo před čtyřmi lety predikoval cenu stavebních materiálů. Fabka 1.5 TSI se na rozdíl od takových zgerbů dá použít jako jedno auto pro rodinu, k tomuhle si budeš udržovat dvacetiletý Passat.
8. 9. 2021 08:34
Re: 2025
mas hodne prizemni naroky, jestli o fabce uvazujes jako o rodinnym autu. jestli za rodinu povazujes sebe a krecka, tak to pak mozna jo ...
mas pravdu, za 4 roky to muze byt jeste niz