Ma to nejaky useknuty zadok a k zemi splacnutu tlamu ... klasicke Ecko je 200krat krajsie a pritom to v podstate tiez nie je ziadny krasavec segmentu... 660km dojazd bude v reale sotva 500... aj mohe male auto pritom na plnu nadrz zrobi aspon 800... zatial teda nic moc.. jak vizualne tak aj dojazdom neupitelny sunt.... od medveda jedine zlate Gecko
tak proč by nebyl krátký, nakonec tam toho uvnitř moc není... ono to ve finále asi nebude tak špatné, ale fakt jsem v prvním okamžiku myslel, že koukám na citrus.
Pro me osobne realny dojezd 500km je tak dostacujici. Praha-Mnichov staci s rezervou, delsi trasy jezdim jen obcas a ne na jeden zatah... a nez si clovek da kafe a dojde si na zachod, ma dalsich 400km k dobru... a i kdyby ty nabijecky byly pomalejsi, tak parkrat do roka me to nezabije.
Jenom teda od kdy je E-klasse "kompaktni sedan"? Co je pak moje A3? Superminisedan? :D
Pěkné to je, ale moc nechápu filosofii s těmi karoseriemi, EQE je sedan. Když už chteli udělat sedan i liftback, přišlo by mi logické, udělat jako sedan tu vyšší třídu, tedy EQS.
Navíc, jak jsem si přečetl jinde, má tohle auto kufr o objemu 430 litrů - skoro pětimetrové auto a navíc elektromobil, kde bych očekával spíš nadbytek prostoru. :-/
No na prvy pohlad mi je jasne, ze po tom netuzim. Techniku nehodnotim, ale vzdlad mersedesu za poslednych 10 rokov ide mimo mna, takze dakujem, neprosim, najhorsie, ze som videl par novych elektromercedesov a zial nazivo to je este horsie
Ale nutno pochválit za palubku, displej kompletně zakomponovaný, před šoférem je stínítko, budíky jsou kulaté. Výdech klimy co nejužší, aby nebral místo. To je ok. Nevím jak vy, ale ty meziplasty u jiných značek mezi tabletem a palubkou mi připadají jak tuning z Afriky.
Vždycky jsem se divil proč musí absolutní většina EV vypadat tak příšerně.
Asi máš s tím Audi pravdu.
V BMW a MB asi nastoupili "mladí, progresivní" a neuvědomili si že tyto značky kupují převážně starší páprdové jako jsem já. Ti už vydělali nějaké peníze.
Mno, až jim půjdou prodeje dolů, budou design muset přehodnotit.
Jen taková poznámka: Ssangyong roste v ČR o 157%. :-) Značka která si na nic nehraje už je na 19 místě v pořadí před Fiatem. :-)
No, elektrická SUV od Audi jsou ošklivé nesmysly, ale GT není špatné a elektrická A6 bude nejspíš bomba. MB jde cestou vajcovité koncepce a špičkové aerodynamiky. Což je pragramtické, ale byl bych mnohem radši, kdyby na vajcovitosti ubrali. BMW bez komentáře.
To musí mít aku nejméně(!!) se 130 kWh využitelné energie, a to je nejméně 145 kWh skutečně uložené.
Rozvor vozu pod 3 m jistě neumožní aku poskládat jednovrstvově, a tak bude auto vysoké (vysoké sezení nad vozovkou) a k tomu aku bude muset zabrat značnou část jinak potřebně využitelných prostorů (zavazadelník, ......). Každopádně tak vzroste výška vozu, tedy čelní plocha a s ní odpor vzduchu (vč. Cx) a váha, a tím spotřeba atd., atd. pořád dokola.
Takže původně zde minimalisticky a optimisticky odhadnutých 20 kWh/100 km nebude u takového "tanku" ani zdaleka.
Ani Mercedes-Benz nevyrobil zázračný elektromobil.. 😉 Design nic moc, dojezd pochybný...realita bude o dost nižší. Využití auta do města mizerný, na dálnice k ničemu, díky nechceme.