Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz představil elektrickou třídu E, EQE slibuje dojezd až 660 km

32 komentářů

Avatar - Retrowave
Retrowave
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ma to nejaky useknuty zadok a k zemi splacnutu tlamu ... klasicke Ecko je 200krat krajsie a pritom to v podstate tiez nie je ziadny krasavec segmentu... 660km dojazd bude v reale sotva 500... aj mohe male auto pritom na plnu nadrz zrobi aspon 800... zatial teda nic moc.. jak vizualne tak aj dojazdom neupitelny sunt.... od medveda jedine zlate Gecko
Avatar - Tielman
Tielman
citroéééééén je to. Z boku mi to připomíná citrus... tož ale zase to není banán, no ne?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Zboku cisty klobuk.. takato zaoblenost medvedom ale nesvedci... predok aj zadok je pritom proporcne k prerastenej kabine kratky ....
Avatar - Tielman
Tielman
tak proč by nebyl krátký, nakonec tam toho uvnitř moc není... ono to ve finále asi nebude tak špatné, ale fakt jsem v prvním okamžiku myslel, že koukám na citrus.
scadar
Pro me osobne realny dojezd 500km je tak dostacujici. Praha-Mnichov staci s rezervou, delsi trasy jezdim jen obcas a ne na jeden zatah... a nez si clovek da kafe a dojde si na zachod, ma dalsich 400km k dobru... a i kdyby ty nabijecky byly pomalejsi, tak parkrat do roka me to nezabije.

Jenom teda od kdy je E-klasse "kompaktni sedan"? Co je pak moje A3? Superminisedan? :D
briza
Pěkné to je, ale moc nechápu filosofii s těmi karoseriemi, EQE je sedan. Když už chteli udělat sedan i liftback, přišlo by mi logické, udělat jako sedan tu vyšší třídu, tedy EQS.
Navíc, jak jsem si přečetl jinde, má tohle auto kufr o objemu 430 litrů - skoro pětimetrové auto a navíc elektromobil, kde bych očekával spíš nadbytek prostoru. :-/
Tom Pro
Co že s tim prostorem? 😅 To spíš obráceně ne? Že s ohledem na to, že sedan, a elektro, tak 430 litrů super
mrazik
A maji na to zakazniky ?
Jedna vec je vyrobit a druha vec je prodat.
Avatar - Midlosek
Midlosek
Prodávat teď EV asi není úplně jednoduché, protože se vyrábí něco, co zatím většina zákazníků prostě nechce.
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - kuk
kuk
Zbytečný, daj ti koule do svěráku a bude ptačího zpěvu habaděj. :-! :D
ptr078
No na prvy pohlad mi je jasne, ze po tom netuzim. Techniku nehodnotim, ale vzdlad mersedesu za poslednych 10 rokov ide mimo mna, takze dakujem, neprosim, najhorsie, ze som videl par novych elektromercedesov a zial nazivo to je este horsie
Avatar - kuk
kuk
Tak u kolotoče a maringotky už to moc nevynikne, pravda. :-!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ale nutno pochválit za palubku, displej kompletně zakomponovaný, před šoférem je stínítko, budíky jsou kulaté. Výdech klimy co nejužší, aby nebral místo. To je ok. Nevím jak vy, ale ty meziplasty u jiných značek mezi tabletem a palubkou mi připadají jak tuning z Afriky.
Avatar - kuk
kuk
Chval si palubku, ale tadle je za mastnej příplatek. V základu dostaneš tablet na palubce. :-!
webpaja
...a tím je Audi. Vyjma i4 jsou všechny pokusy MB a BMW děsivé. Audi ukazuje, že EV nemusí vypadat jako komiks (BMW nebo vyplavená delfín (MB).
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Vždycky jsem se divil proč musí absolutní většina EV vypadat tak příšerně.
Asi máš s tím Audi pravdu.
V BMW a MB asi nastoupili "mladí, progresivní" a neuvědomili si že tyto značky kupují převážně starší páprdové jako jsem já. Ti už vydělali nějaké peníze.
Mno, až jim půjdou prodeje dolů, budou design muset přehodnotit.

Jen taková poznámka: Ssangyong roste v ČR o 157%. :-) Značka která si na nic nehraje už je na 19 místě v pořadí před Fiatem. :-)
traveldrive
Keď už niet čo kritizovať na technike, tak ako dobrá zámienka poslúži aj dizajn. To by bolo, aby nejaké EV bolo dobré!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Klidně si dál lži do kapsy wole.
traveldrive
A prečo, to tu už dlho predvádzaš ty. ;-)
misak
pravda, ale jen aby se to projevilo v prodejich
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No, elektrická SUV od Audi jsou ošklivé nesmysly, ale GT není špatné a elektrická A6 bude nejspíš bomba. MB jde cestou vajcovité koncepce a špičkové aerodynamiky. Což je pragramtické, ale byl bych mnohem radši, kdyby na vajcovitosti ubrali. BMW bez komentáře.
Avatar - kuk
kuk
he he he :-[] :D :-!
Freddka
Tak jo, to bude asi moje dalsi Ecko za par let :-!
starý_kluk
To musí mít aku nejméně(!!) se 130 kWh využitelné energie, a to je nejméně 145 kWh skutečně uložené.

Rozvor vozu pod 3 m jistě neumožní aku poskládat jednovrstvově, a tak bude auto vysoké (vysoké sezení nad vozovkou) a k tomu aku bude muset zabrat značnou část jinak potřebně využitelných prostorů (zavazadelník, ......). Každopádně tak vzroste výška vozu, tedy čelní plocha a s ní odpor vzduchu (vč. Cx) a váha, a tím spotřeba atd., atd. pořád dokola.

Takže původně zde minimalisticky a optimisticky odhadnutých 20 kWh/100 km nebude u takového "tanku" ani zdaleka.
Freddka
660km podle WLTP
starý_kluk
Ano. A tím hůř, než bylo podle NEDC. WLTP je reálnější - i když jak pro co. Nic méně ani jedno nepopírá, co jsem napsal.
Avatar - PetrCizek
PetrCizek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Diesel, čtyřkolka, manuální převodovka, ruční brzda...
Freddka
Tak diesel do EV asi davat nebudes a prevodovka manualni je, jen to ma jen jednu rychlost :-!
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Ani Mercedes-Benz nevyrobil zázračný elektromobil.. 😉 Design nic moc, dojezd pochybný...realita bude o dost nižší. Využití auta do města mizerný, na dálnice k ničemu, díky nechceme.