Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMercedes-Benz představil elektrickou třídu E, EQE slibuje dojezd až 660 km
32 komentářů
KANKUNEN
Ale nutno pochválit za palubku, displej kompletně zakomponovaný, před šoférem je stínítko, budíky jsou kulaté. Výdech klimy co nejužší, aby nebral místo. To je ok. Nevím jak vy, ale ty meziplasty u jiných značek mezi tabletem a palubkou mi připadají jak tuning z Afriky.
Chval si palubku, ale tadle je za mastnej příplatek. V základu dostaneš tablet na palubce. :-!
webpaja
...a tím je Audi. Vyjma i4 jsou všechny pokusy MB a BMW děsivé. Audi ukazuje, že EV nemusí vypadat jako komiks (BMW nebo vyplavená delfín (MB).
Vždycky jsem se divil proč musí absolutní většina EV vypadat tak příšerně.
Asi máš s tím Audi pravdu.
V BMW a MB asi nastoupili "mladí, progresivní" a neuvědomili si že tyto značky kupují převážně starší páprdové jako jsem já. Ti už vydělali nějaké peníze.
Mno, až jim půjdou prodeje dolů, budou design muset přehodnotit.
Jen taková poznámka: Ssangyong roste v ČR o 157%. :-) Značka která si na nic nehraje už je na 19 místě v pořadí před Fiatem. :-)
Asi máš s tím Audi pravdu.
V BMW a MB asi nastoupili "mladí, progresivní" a neuvědomili si že tyto značky kupují převážně starší páprdové jako jsem já. Ti už vydělali nějaké peníze.
Mno, až jim půjdou prodeje dolů, budou design muset přehodnotit.
Jen taková poznámka: Ssangyong roste v ČR o 157%. :-) Značka která si na nic nehraje už je na 19 místě v pořadí před Fiatem. :-)
No, elektrická SUV od Audi jsou ošklivé nesmysly, ale GT není špatné a elektrická A6 bude nejspíš bomba. MB jde cestou vajcovité koncepce a špičkové aerodynamiky. Což je pragramtické, ale byl bych mnohem radši, kdyby na vajcovitosti ubrali. BMW bez komentáře.
starý_kluk
To musí mít aku nejméně(!!) se 130 kWh využitelné energie, a to je nejméně 145 kWh skutečně uložené.
Rozvor vozu pod 3 m jistě neumožní aku poskládat jednovrstvově, a tak bude auto vysoké (vysoké sezení nad vozovkou) a k tomu aku bude muset zabrat značnou část jinak potřebně využitelných prostorů (zavazadelník, ......). Každopádně tak vzroste výška vozu, tedy čelní plocha a s ní odpor vzduchu (vč. Cx) a váha, a tím spotřeba atd., atd. pořád dokola.
Takže původně zde minimalisticky a optimisticky odhadnutých 20 kWh/100 km nebude u takového "tanku" ani zdaleka.
Rozvor vozu pod 3 m jistě neumožní aku poskládat jednovrstvově, a tak bude auto vysoké (vysoké sezení nad vozovkou) a k tomu aku bude muset zabrat značnou část jinak potřebně využitelných prostorů (zavazadelník, ......). Každopádně tak vzroste výška vozu, tedy čelní plocha a s ní odpor vzduchu (vč. Cx) a váha, a tím spotřeba atd., atd. pořád dokola.
Takže původně zde minimalisticky a optimisticky odhadnutých 20 kWh/100 km nebude u takového "tanku" ani zdaleka.
PetrCizek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ada je zase tady
Diesel, čtyřkolka, manuální převodovka, ruční brzda...
Tak diesel do EV asi davat nebudes a prevodovka manualni je, jen to ma jen jednu rychlost :-!
Sumi2000
Ani Mercedes-Benz nevyrobil zázračný elektromobil.. 😉 Design nic moc, dojezd pochybný...realita bude o dost nižší. Využití auta do města mizerný, na dálnice k ničemu, díky nechceme.
Jenom teda od kdy je E-klasse "kompaktni sedan"? Co je pak moje A3? Superminisedan? :D
Navíc, jak jsem si přečetl jinde, má tohle auto kufr o objemu 430 litrů - skoro pětimetrové auto a navíc elektromobil, kde bych očekával spíš nadbytek prostoru. :-/
Jedna vec je vyrobit a druha vec je prodat.