Prototyp "Brouka" P570 v r. 1933 - a ten byl ten hlavní vzor pro Porscheho Brouka.
Hitkerův úkol pro Porscheho auto pro III. říši zaháněl Porscheho do Kopřivnice za Ledvinkou a Uberlackerem (s přehlas. U) doslova každou chvíli.
Dnešní - nadále trvající(!) - 911 je dávno konstrukčně přežitá - je to nostalgie typu "Porsche je 911!!!".
Amaterasu
ten článek je VELKÁ AMATÉRŠTINA ;-\
přitom téma (ploché motory) MOC fajn = velké možnosti (textu) mrzký výsledek (článku :no:
Nejvíc plochých motorů má asi Subaru? Tak 2 desítky milionů?
Plochý motor zvažoval zkoušel i Christian von Koenigsegg :yes:
starý_kluk
1
T11 v r. 1924 - 2válec Boxer - vepředu
T12 v r. 1935 - 4válec Boxer. - vepředu
Prototyp "Brouka" P570 v r. 1933 - - 2válec Boxer vzadu, a ten byl ten hlavní vzor pro Porscheho Brouka.
Hitkerův úkol pro Porscheho auto pro III. říši zaháněl Porscheho do Kopřivnice za Ledvinkou a Uberlackerem (s přehlas. U) doslova každou chvíli.
T97 v r.1938 - 4válec Boxer vzadu - předčil Htlerovy představy o "Brouku" tak. že ji zakázal.
Dnešní - nadále trvající(!) - 911 je dávno konstrukčně přežitá - je to nostalgie typu "Porsche je 911!!!".
Subaru s Boxery zachází s chválami také daleko - deklarované nízké těžiště ve skutečnosti díky deklarované souměrnosti není (zpětný hřídel pod převodovkou).
Nakonec první diesel-Boxer měla Tatra už po 2. válce (Tatraplán) v r.1949 - Boxer 4válec.
Amaterasu
co to je ZPĚTNÝ HŘÍDEL 😄
Beefcake
3
Myslim, ze to nie je prvy raz, co tu starykluk rozvija tieto svoje teorie o nesymetrickosti 😊
Beefcake
0
On mysli zrejme kratky hriadel, co ide spat k prednemu diferencialu, ktory je vsak v pripade CVT integrovany v prevodovke, spolu s diferencialom. Pokial ide o manual (co je dnes uz okrajova vec), musel by som sa pozriet, ako je to presne urobene.
Su to len ucelove kecy.
Rovnako ako "deklarované nízké těžiště ve skutečnosti díky deklarované souměrnosti není", co je meratelna vec.
To len tak na okraj, pre tych minuskarov.
...na úžasný čtyřválcový boxer Alfy Romeo, který se vyráběl v letech 1971-1995 (postupně 1 mil Alfasudů, 1 milion Alfy 33 a cca 150 000 kusů v prvních dvou letech výroby řady 145/146), a to dokonce i v 16V verzi. A ten zvuk! 😄 :yes: :yes: :yes:
Prototyp "Brouka" P570 v r. 1933 - a ten byl ten hlavní vzor pro Porscheho Brouka.
Hitkerův úkol pro Porscheho auto pro III. říši zaháněl Porscheho do Kopřivnice za Ledvinkou a Uberlackerem (s přehlas. U) doslova každou chvíli.
Dnešní - nadále trvající(!) - 911 je dávno konstrukčně přežitá - je to nostalgie typu "Porsche je 911!!!".
přitom téma (ploché motory) MOC fajn = velké možnosti (textu) mrzký výsledek (článku :no:
Nejvíc plochých motorů má asi Subaru? Tak 2 desítky milionů?
Plochý motor zvažoval zkoušel i Christian von Koenigsegg :yes:
T12 v r. 1935 - 4válec Boxer. - vepředu
Prototyp "Brouka" P570 v r. 1933 - - 2válec Boxer vzadu, a ten byl ten hlavní vzor pro Porscheho Brouka.
Hitkerův úkol pro Porscheho auto pro III. říši zaháněl Porscheho do Kopřivnice za Ledvinkou a Uberlackerem (s přehlas. U) doslova každou chvíli.
T97 v r.1938 - 4válec Boxer vzadu - předčil Htlerovy představy o "Brouku" tak. že ji zakázal.
Dnešní - nadále trvající(!) - 911 je dávno konstrukčně přežitá - je to nostalgie typu "Porsche je 911!!!".
Subaru s Boxery zachází s chválami také daleko - deklarované nízké těžiště ve skutečnosti díky deklarované souměrnosti není (zpětný hřídel pod převodovkou).
Nakonec první diesel-Boxer měla Tatra už po 2. válce (Tatraplán) v r.1949 - Boxer 4válec.
Su to len ucelove kecy.
Rovnako ako "deklarované nízké těžiště ve skutečnosti díky deklarované souměrnosti není", co je meratelna vec.
To len tak na okraj, pre tych minuskarov.
https😐/www.motorkari.cz/…7__type_jpg_.jpg