Novinky
určený k plýtvání el. energií.
Už teď Helmuti, Švédi a Britové nestačí elektřinu vyrábět, a tak se uvádí do provozu dříve odstavené uhelné a atomové elektrárny 😄
Elektro "plytvani" je FUJ.
https😐/ev-database.org/…lkswagen-ID4-GTX
S prepoctenou spotrebou 2,2l/100km je to faaakt nehorazny. 😁 😁 😁
Vlastnit V8 a plytvat (4x vic) je COOL...
https😐/ev-database.org/…lkswagen-ID4-GTX
S prepoctenou spotrebou 2,2l/100km je to faaakt nehorazny. 😁 😁 😁
Vlastnit V8 a plytvat (4x vic) je COOL...
Já myslel, že každý den, kdy nejsme uhlíkově neutrální, zabíjíme planetu a každá minuta je drahá. Plýtvání ani v rámci úspornější technologie by tedy mělo být naprosto nepřijatelné. Planetu nezajímá, že si chceš zrychlit z nuly na sto o pár vteřin dříve.. nebo jsem něco přehlédl? Energie spotřebovaná v BEV se vyrábí mimo platenu? Konec sarkazmu. nesnáším pokrytce.
Musim priznat, ze pojem "pokrytec" uz mi leze na nervy.
A peskovani o ekologii od petrolheadu taktez.
https😐/slovnik-cizich-slov.abz.cz/…p/slov👋pokrytec
Kdyz si tvuj soused poridi elektromobil, tak bude pokrytec, kdyz nebude nabijet ze solaru a jist vegansky jidlo, vid. :no:
Promin, pises pitomosti.
Doporucuji zacit s ekologii u sebe, ne u souseda.... 😉
PS Ať děláme cokoli, má nám záležet na tom, co děláme, ne na tom, zda nás někdo vidí.
Marcus Tullius Cicero
Mne zalezi na tom co delam. Co si o tom ty myslis, je mi uplne jedno.
A peskovani o ekologii od petrolheadu taktez.
https😐/slovnik-cizich-slov.abz.cz/…p/slov👋pokrytec
Kdyz si tvuj soused poridi elektromobil, tak bude pokrytec, kdyz nebude nabijet ze solaru a jist vegansky jidlo, vid. :no:
Promin, pises pitomosti.
Doporucuji zacit s ekologii u sebe, ne u souseda.... 😉
PS Ať děláme cokoli, má nám záležet na tom, co děláme, ne na tom, zda nás někdo vidí.
Marcus Tullius Cicero
Mne zalezi na tom co delam. Co si o tom ty myslis, je mi uplne jedno.
Pokud ti je jedno, co si kdo myslí, nerozumím tomu, proč tu vytrvale pácháš osvětu. Směřování green dealu je již dané, nemusíš tu za něj orodovat, jelikož to nic nezmění. Nezmění na tom nic ani můj názor, nebo názor kohokoliv tady.
PS ten citát se mi líbí. Jde o čisou, noblesní ideu, bohužel jdoucí proti přirozenosti člověka. každý potřebuje nějakou formu validace a můj názor je, že není v silách člověka tuto potřebu potlačit. taková aspirace na dokonalost. nedostižná, ale to neznamená, že by se o ni nemělo usilovat.
s tím pokrytcem uznávám, že jsem to přehnal.
PS ten citát se mi líbí. Jde o čisou, noblesní ideu, bohužel jdoucí proti přirozenosti člověka. každý potřebuje nějakou formu validace a můj názor je, že není v silách člověka tuto potřebu potlačit. taková aspirace na dokonalost. nedostižná, ale to neznamená, že by se o ni nemělo usilovat.
s tím pokrytcem uznávám, že jsem to přehnal.
A ten udávaný výkon bude dostupný do jaké úrovně vybití akumulátoru? Bude to taky do vybití pouze do 88 %? A jaké bude pohotovostní a celková hmotnost tohoto elektrického hot-hatch?
Tento aximorón je opravdu smutný autovtip roku! 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] :no:
Jaký hot hatch? To auto je spíš MPV než hatch a to supersportovní pohonné ústrojí, které je hardwarově shodné s výchozími verzemi, s nespecifikovaným výkonem při standardních okolnostech, nestojí za nic. Ať si to strčí někam. :no:
Ten výkon bude moct využít jen, když bude baterka na minimálně 80%?
Pomalu se blíží roční období, kdy se dojezd vašeho vozu zkrátí na polovinu. Když už je řeč o ID.3, vzpomněl jsem si na oficiální měření GreenNCAP: https😐/www.greenncap.com/…60_Datasheet.pdf
:yes😒br />
Our Verdict
VW’s long-anticipated ID.3 went on to the market in late 2019. It is part of VW’s drive towards
electrification, with the ID.4 set to make an appearance later this year. At the moment, Green
NCAP assesses vehicles only on what is emitted at the tailpipe so the ID.3 gets maximum points in
two of the three areas of assessment - Clean Air and Greenhouse ***s - as emissions of these
are zero. Energy efficiency is also extremely high :-! and, overall, the car emerges comfortably with
a maximum 5 star rating.
:-! :-! :-!
Diky, vim ze se jedna o jedno z nejekologictejsich vozidel na trhu, ktere muze porazit jen jiny (zpravidla s mensi) EV.
Our Verdict
VW’s long-anticipated ID.3 went on to the market in late 2019. It is part of VW’s drive towards
electrification, with the ID.4 set to make an appearance later this year. At the moment, Green
NCAP assesses vehicles only on what is emitted at the tailpipe so the ID.3 gets maximum points in
two of the three areas of assessment - Clean Air and Greenhouse ***s - as emissions of these
are zero. Energy efficiency is also extremely high :-! and, overall, the car emerges comfortably with
a maximum 5 star rating.
:-! :-! :-!
Diky, vim ze se jedna o jedno z nejekologictejsich vozidel na trhu, ktere muze porazit jen jiny (zpravidla s mensi) EV.
To bude od semaforu k první zatáčce jistě premiant! 😁