Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen potvrdil elektrický hot-hatch ID.3 GTX, o kabrioletu nebylo rozhodnuto

26 komentářů

Avatar - Midlosek
Midlosek
že ostré ID.3 GTX nabídne lepší zrychlení.
To bude od semaforu k první zatáčce jistě premiant! 😁
Michal220
Než přijede Tesla či Taycan
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
určený k plýtvání el. energií.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Už teď Helmuti, Švédi a Britové nestačí elektřinu vyrábět, a tak se uvádí do provozu dříve odstavené uhelné a atomové elektrárny 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ale hlavně že máme výkonové omezené vysavače 😄 😄 😄 😒] 😒] 😒]
DonVito
Elektro "plytvani" je FUJ.
https😐/ev-database.org/…lkswagen-ID4-GTX
S prepoctenou spotrebou 2,2l/100km je to faaakt nehorazny. 😁 😁 😁

Vlastnit V8 a plytvat (4x vic) je COOL...
Pitizvik
Já myslel, že každý den, kdy nejsme uhlíkově neutrální, zabíjíme planetu a každá minuta je drahá. Plýtvání ani v rámci úspornější technologie by tedy mělo být naprosto nepřijatelné. Planetu nezajímá, že si chceš zrychlit z nuly na sto o pár vteřin dříve.. nebo jsem něco přehlédl? Energie spotřebovaná v BEV se vyrábí mimo platenu? Konec sarkazmu. nesnáším pokrytce.
DonVito
Musim priznat, ze pojem "pokrytec" uz mi leze na nervy.
A peskovani o ekologii od petrolheadu taktez.

https😐/slovnik-cizich-slov.abz.cz/…p/slov👋pokrytec

Kdyz si tvuj soused poridi elektromobil, tak bude pokrytec, kdyz nebude nabijet ze solaru a jist vegansky jidlo, vid. :no:

Promin, pises pitomosti.
Doporucuji zacit s ekologii u sebe, ne u souseda.... 😉

PS Ať děláme cokoli, má nám záležet na tom, co děláme, ne na tom, zda nás někdo vidí.
Marcus Tullius Cicero
Mne zalezi na tom co delam. Co si o tom ty myslis, je mi uplne jedno.
Pitizvik
Pokud ti je jedno, co si kdo myslí, nerozumím tomu, proč tu vytrvale pácháš osvětu. Směřování green dealu je již dané, nemusíš tu za něj orodovat, jelikož to nic nezmění. Nezmění na tom nic ani můj názor, nebo názor kohokoliv tady.

PS ten citát se mi líbí. Jde o čisou, noblesní ideu, bohužel jdoucí proti přirozenosti člověka. každý potřebuje nějakou formu validace a můj názor je, že není v silách člověka tuto potřebu potlačit. taková aspirace na dokonalost. nedostižná, ale to neznamená, že by se o ni nemělo usilovat.

s tím pokrytcem uznávám, že jsem to přehnal.
DonVito
:yes: za tu posleni vetu..

K te prvni vete, asi jsi me nepochopil presne. Je mi (ok, vicemene...) jedno, co si myslis o mne.

Neni mi jedno, co si lidi mysli, napr. o autech. Proto chodim sem.
Predevsim mi vadi dezinformace/lzi, kterych je treba okolo elektromobility opravdu hodne.
Avatar - speedfred
speedfred
Mám V6 + V8 + nejaký dízel, ale spanie mám dobré, skoro až výborné.
Avatar - Mikesus
Mikesus
To dobré spaní bude naopak, že tím dieselem jezdíš 😒] 😒] 😒]
Modrý blesk
A ten udávaný výkon bude dostupný do jaké úrovně vybití akumulátoru? Bude to taky do vybití pouze do 88 %? A jaké bude pohotovostní a celková hmotnost tohoto elektrického hot-hatch?
Arese
Tento aximorón je opravdu smutný autovtip roku! 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ty asi myslíš oxymorón.
Arese
Jj, překlep. 😄
DonVito
Preklepy
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jaký hot hatch? To auto je spíš MPV než hatch a to supersportovní pohonné ústrojí, které je hardwarově shodné s výchozími verzemi, s nespecifikovaným výkonem při standardních okolnostech, nestojí za nic. Ať si to strčí někam. :no:
Arese
....fakt megatrapná parodie na hot hatch! 😒] 😒] 😒] :no:
Arese
Avatar - lordlord
lordlord
Ten výkon bude moct využít jen, když bude baterka na minimálně 80%?
Michal220
Takže jen ráno když spěcháme do práce. 😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
88, reálně nikdy. Nemluvě o tom, že bys to třeba vzal na okruh.
ybalgin
Pomalu se blíží roční období, kdy se dojezd vašeho vozu zkrátí na polovinu. Když už je řeč o ID.3, vzpomněl jsem si na oficiální měření GreenNCAP: https😐/www.greenncap.com/…60_Datasheet.pdf
DonVito
:yes😒br />
Our Verdict

VW’s long-anticipated ID.3 went on to the market in late 2019. It is part of VW’s drive towards
electrification, with the ID.4 set to make an appearance later this year. At the moment, Green
NCAP assesses vehicles only on what is emitted at the tailpipe so the ID.3 gets maximum points in
two of the three areas of assessment - Clean Air and Greenhouse ***s - as emissions of these
are zero. Energy efficiency is also extremely high :-! and, overall, the car emerges comfortably with
a maximum 5 star rating.
:-! :-! :-!

Diky, vim ze se jedna o jedno z nejekologictejsich vozidel na trhu, ktere muze porazit jen jiny (zpravidla s mensi) EV.
ybalgin
Já nevím, ty máš asi klapky na očích... Vždyť to má v cold Ambient testu spotřebu 38 kWh/100 km. Jak k tomu můžeš dodat high energy efficiency...