Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota ve velkém investuje do baterií, mají být levnější a vydržet déle

Japonská automobilka se sice do elektromobilů příliš nehrne, rozhodně ale nechce technologicky zaspat.
Zpět na článek
8. 9. 2021 21:25
9. 9. 2021 08:49
9. 9. 2021 11:53
9. 9. 2021 12:13
9. 9. 2021 12:17
9. 9. 2021 12:22
9. 9. 2021 07:30
9. 9. 2021 07:57
8. 9. 2021 18:50
Chytří Japonci
Zdá se, že Japonští úředníci a i technici jsou zdaleka chytřejší, než úředníci z Bruselu, kteří rozhodují v Evropě i o budoucím technickém vývoji. Bože jak může pouhý úředník, i když s tzv. vědecky podloženými výzkumy, ale které si dle vlastní potřeby sám vybral a použil, rozhodovat o vědeckém a technickém směřování, to mi hlava nebere? O rozumném přístupu asiatů svědčí i to, že jadernou energii nadále Japonci považují za tzv. čistou a v budoucnu využívanou a počítají s ní jako se stěžejní složkou v energetickém mixu své země. To tzv. Eurohujeři ne, tady v Evropě si raději podřežeme energetickou větev na které sedíme a doufáme, že celý svět nás bude zeleně následovat. Jak je vidět na Japoncích, tak se toho asi nikdy nedočkáme, řekl bych zaplaťpánbůch. A ještě dodám, že nejsem ale ani trochu protiekologický, ale pánové z Bruselu, takhle jak si to lajnujete, tak to určitě fungovat nebude!!!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Beefcake
8. 9. 2021 19:39
Re: Chytří Japonci
"Bože jak může pouhý úředník, i když s tzv. vědecky podloženými výzkumy, ale které si dle vlastní potřeby sám vybral a použil, rozhodovat o vědeckém a technickém směřování, to mi hlava nebere?" nahrad si slovo uradnik priemernym citatelom aj tohto fora.
Avatar - twistedTSD
8. 9. 2021 23:39
Re: Chytří Japonci
Kdo tu říká, že má o technickém směřování Evropy rozhodovat čitatel fóra?
8. 9. 2021 20:31
Re: Chytří Japonci
ale houby s voctem
"Japonci ani po deseti letech od havárie Fukušimy nemají jasno, jak dál s jadernou energií"
https://ekonomickydenik.cz/…adernou-energii/

a pamatujes na dieselgate pred 6 lety?
ojrourednici dali automobilkam 3 roky na to , aby chrochty plnily laboratorni limity NOx i v realu.
a plnej ty limity i v realu nebo ne??
a pamatujes toho kvikotu kolem toho ???
ja si nemyslim, ze prumernej ojrourednik se svym tymem je hloupejsi nez zdejsi prumernej diskuter
Avatar - Barrichello
9. 9. 2021 12:20
Re: Chytří Japonci
No jo, postavit si JE s konvenčními rekatory chlazenými vodou v záplavové (tsunami) zóně s nedostatečnou ochranou je blbý, to pak těžko vedět jak dál.

Kdyby byli japonci taková hlavička jak se tvrdí, dávno si vyvinuli vlastní rekator chlazený sodíkem či olovem, nemuseli to narvat do oblasti ohrožené tsunami a mohli být v pohodě.

Kdo umí, umí (čína, rusko), kdo neumí - čumí (japonsko)

See You later green commrade :-) :-) :-)
Avatar - Beefcake
10. 9. 2021 07:10
Re: Chytří Japonci
Regulerny pako, co viac dodat.
9. 9. 2021 14:04
Re: Chytří Japonci
navrh EK byl konzultovan se zastupci vsech v Evrope sidlicich automobilek a s aktualnim znenim ktere ani zdaleka neproslo schvalenim Evrospkym Parlamanetem souhlasili, takze bud v Evropskych automobilkach nemaji dostatecne technicky vzdelane lidi a nebo ano, a souhlas vydali z duvodu ze s tim souhlasej a vedej ze to splnej relativne na pohodu

mimo jine proc by oficialne v tiskovych zpravach dane Automobilky jedna po druhe nasledne vydavali prohlaseni ze se spalovacimi motory skonci mnohem drive nez nastane onen rok 2035? :-[]

vedeni automobilek moc dobre chape a vi, ze v roce 2035 bude i bez EU o spalovaci motory tak malej zajem diky narodnim danim, ze je stejne nebude davat smysl vyrabet a nabizet ikdyby EU zadnou normu o nulovych emisich nepripravila, tam kde to smysl davat bude tak budou a jsou i v tom navrhu vyjimky
ofiko to mas tu pro 2025 a 2030, pro 2035 zatim nic schvaleno nebylo https://ec.europa.eu/clima/policies/transport/vehicles/regulation_cs#tab-0-0
a schodli se na tom Parlament u rada ministru clenskych zemi, tedy i nas Cesky ministr dal souhlas a nasi europoslanci s tim souhlasili
8. 9. 2021 19:53
Rozbalit vlákno
5
8. 9. 2021 20:59
Re: Automobilky, pozor!
Už s tým autofórom neotravuj, tí napíšu pravdu a niečo rozumné, len keď sa pomýlia. Ale čo sa čudujem, takisto píšeš aj ty...
8. 9. 2021 22:08
Re: Automobilky, pozor!
Nejsi ty sám pan Prokopec? :-)
Avatar - Barrichello
9. 9. 2021 11:50
Re: Automobilky, pozor!
Fanatičí němečtí zelení bolševici už jedou https://www.idnes.cz/…044_automoto_fdv

Sem zvědav, zda si to německé ovce nechaj líbit
9. 9. 2021 11:14
Re: Automobilky, pozor!
Přestaň číst ten sputnik, vždyť se ti pak smějí všichni s vyšším IQ, než má opice. :D Už první věta je totální zvratek. Třeba ve Škodě patří Enyaq k autům s NEJVYŠŠÍ marží, Tesla má na Modelu 3 35% marži. :D
Avatar - Barrichello
9. 9. 2021 11:51
Re: Automobilky, pozor!
Tesla by bez kšeftování s kryptoměnami a bez dotací a kšeftů s emisními povolenkami byla neustále ve ztrátě.
8. 9. 2021 20:10
1,5 milionu japonských jenů (cca 13,7 miliardy dolarů)
milijooon nebo bilijooon
kdo se v tech nulach ma vyznat
sekyra jen o 6 radu
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petr petrumr
8. 9. 2021 20:13
do budoucna
VW trucuje, měl si vzít jak nabízela toyota hybridní technologii nebo místo jedné spojky bude jen vyrábět dvouspojkový převodovky, tak nemusel mět ani jednu třecí spojku a mohla být nová fabia hybrid.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Adminisrator
8. 9. 2021 20:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2021 20:56
No japonský jen
1,5miliónu j jenu je ca 300tisíc Kč-no asi redakce použila špatnou kalkulačku :D nebo je vývoj baterií tak levný
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2021 21:06
Otázkou jsou budoucí baterky
Jsem překapen. Obrovský baterkový optimismus, velice rychlý nástup solid state.

"Automotive News prozradil, že od roku 2025 chce automobilka nabízet především elektromobily osazené právě bateriemi s pevným elektrolytem"

Pokud ten nástup se solid state baterkami bude tak rychlý, ... .
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2021 21:25
Vodik
To je panecku dedukce:
"Procentuální rozdělení ovšem automobilka nezveřejnila, což naznačuje, že do vodíku evidentně stále vkládá velké naděje."
:D

Do vodiku v individualni osobni doprave muze vkladat velke nadeje uz jen chorobny vodikovy optimista...
Realita je jinde.
Rozbalit vlákno
6
9. 9. 2021 08:49
Re: Vodik
jj, vodik bude v kamionove doprave, elektrika v osobni
do 20 let bude dost zelenyho vodiku vyrobenyho vysokoteplotni elektrolyzou vody z elektriky vyrobene ve FVE, kterej nahradi uhelne elektrarny
ekvivalent energie z temelina vyrobi FV panely na plose 10tis ha, tedy 100km2
jen repka se pestuje na 400tis ha, do biopaliv jde repka z cca 160tis ha.
FV panely na plose, na ktere se pestuje repka do biopaliva s pouhym 5% podilem, pokryje celkovou energetickou potrebu u nas
Avatar - Barrichello
9. 9. 2021 11:53
Re: Vodik
A kolik vyrobí ty panaly v zimě, bolševickej utopisto? :-) :-) :-)

Povídej, přehánej, od října do začátku dubna to vyrábí nula nula NIC!!!!!!!¨

Jde demagogové a utopisti, následníci sovětských utopistických pavědců!
9. 9. 2021 12:13
Re: Vodik
pomoci vysokoteplotni elektrolyzy pres leto vyrobis dost vodiku, z kteryho behem 5 zimnich mesicu nazpatek vyrobis elektriku
HLUPACKU
Avatar - Barrichello
9. 9. 2021 12:17
Re: Vodik
Strašně efektní vyrábět vodík a z něho zpátky elektriku :-) :-) :-) :-)

3x násobná spotřeba energie - nejdřív pohánět zařízení na výrobu vodíku - to pojede ne elektriku, pak vodík skladovat a chladit - elektrika, pak z něj zpátky vyrobit elektriku - zas elektrika. Vyplácané miliardy terawattů k ničemu.

zatímco efektivní JE vyrobí energii a rovnou jí použiju :-)
A když jí náhodou nepoužiju, můžu z ní vyrobit taky ten vodík.

Prostě stalinističtí bolševický utopisti ala Lysenko a Mičurin. Vymyslíme největěší deibilitu pod sluncem a budem si myslet že to bude fungovat a že poručíme větru dešti.

Opakujete se :-) :-) :-) :-)
to už tady bylo :-)
9. 9. 2021 18:10
Re: Vodik
To je jedno. Rozhodující je, že se vodík natankuje během pěti minut, na rozdíl od hodinových nabíjení elektroaut.
Avatar - Barrichello
9. 9. 2021 12:22
Re: Vodik
A až vám ty vodíkové zásobníky odpálí teroristi nebo vám ta nestabilní sragora, vysoce výbušná bouchne díky technické závadě a lidskému šlendriánu, to bude ohnostrojů co :-) :-) :-)
9. 9. 2021 00:42
Německá vláda se definitivně zbláznila
https://www.idnes.cz/…044_automoto_fdv
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mikesus
9. 9. 2021 06:53
Re: Německá vláda se definitivně zbláznila
To musíš kvůli odkazů psát další příspěvek? Je přehlednější, kdzy to je v jednom. A je i větší pravděpodobnost, že na to někdo klikne, než když budešstakhle plevelit diskuzi
9. 9. 2021 00:45
Škoda bude brzy vyrábět jen auto pro bohaté
https://www.idnes.cz/…956_automoto_fdv
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
9. 9. 2021 11:54
Re: Škoda bude brzy vyrábět jen auto pro bohaté
škoda brzy krachne, její prodeje na klíčových trzí pradaj o 15-60% :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)


čína, británie, rusko, bělorusko, německo atd
9. 9. 2021 18:11
Re: Škoda bude brzy vyrábět jen auto pro bohaté
Škoda je předraženej šmejd ...
9. 9. 2021 01:48
Rozpory, které ekofašisté nedovedou vysvětlit
https://neviditelnypes.lidovky.cz/…1108_p_klima_wag
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
9. 9. 2021 07:30
Ten clanok
Je pekna sracka, plna dojmologie.
Rozbalit vlákno
0
9. 9. 2021 07:57
Dolar - jen
Článek začíná totálním nesmyslem v částkách dolar - jen, jak mám potom věřit tomu ostanímu?
Rozbalit vlákno
0
9. 9. 2021 08:11
Čtenáři se zmůžou
pouze na politické žvásty.

Vůbec zde nekomentujete nástup solid state baterek. To je podle mě hlavní informace v článku, ale Vás to nezajímá.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - JirkaVejrazka
9. 9. 2021 08:54
Re: Čtenáři se zmůžou
Tady technologie realne nikoho nezajima. Nevsiml jsem si, ze by tady probehla zprava o tom, ze Toyota uz bude letos montovat do aut novy typ Ni-MH baterie, o ktere tvrdi, ze zlevni baterie do elektromobilu asi o 30%.
Avatar - Barrichello
9. 9. 2021 11:55
Re: Čtenáři se zmůžou
na zázračné baterie čekáme už 35 let a to nejen v amoobilové oblasti. zatím třeba u spotřební elektroniky paltí, že baterky sou za 3 roky totálně KO....
9. 9. 2021 14:16
Re: Čtenáři se zmůžou
Na zázračné baterie čeká snad jen ten, kdo chce, aby se nikdy neobjevily. Ti ostatní spíše očekávají postupný vývoj (nová technologie obvykle díky dětským nemocem začíná tam, kde končí ta stará). Takže nějakou skokovou revoluci bych nečekal.
9. 9. 2021 18:12
Re: Čtenáři se zmůžou
Jestli nepřijde skoková revoluce, jsou bateriová elektroauta odsouzena k neúspěchu.
9. 9. 2021 09:04
Re: Čtenáři se zmůžou
Zajímá ale už tolik výrobců se chvástalo revolučními bateriemi a kde nic tu nic.Dlouhá výdrž-rychlý nabití a nízká cena nejdou zatím k sobě.Ještě pár let si počkáme-vývoj jde dopředu když investují všichni.
Avatar - Barrichello
9. 9. 2021 11:55
Re: Čtenáři se zmůžou
přesně tak, utopistické sliby
9. 9. 2021 18:11
Tak hlavně, že údaje o plánovaných investicích sedí....
Podle autora z velkolepého webu ACZ se 1,3 miliónu JPY rovná několika miliardám USD.... Opravdu?!
Rozbalit vlákno
0