Novinky
Zpět na článek
Alfa Romeo přichystala limitovanou edici modelů Giulia a Stelvio. Zaujme hlavně lakem
56 komentářů
Arese
8
Jiné značky možná elektrodebilitu přežijí, ale Alfu určitě zabije! 😒 :no:
Přejít do diskuze
Mr.Murphy
.... co k tomu dodat.... poslední mohykání bez mildhybridů, jde to koupit v benzínu, v naftě.... skvělé podvozky, řízení.... esteticky nádherné.... s tlačítkovým ovládáním všeho.... bez tuny asistentů, kteří jsou stejně na nic a jen otravují.....
kupujte dokud to jde.... 😉
ale jasný, vidím to.... nikdo už takové auta nechce, co už.... svět se posunul jinam, nedá se nic dělat....
kupujte dokud to jde.... 😉
ale jasný, vidím to.... nikdo už takové auta nechce, co už.... svět se posunul jinam, nedá se nic dělat....
Arese
Skvělé by to bylo, pokud by nabízeli benzínový dvoulitr s manuálem (a taky Sportwagon)... 😒
sorpersa
Bože, tak nádherné autá a predaje idú z kopca... minulý mesiac v IT cca 28 percent do mínusu... to už neviem čo sa musí stať, aby ľudia začali Afy kupovať...Mám silný pocit, že ani Tonale to nevytiahne z biedy&myslím že Alfa sa reštartne jedine keď ponúkne cenovo dostupné modely s pekným dizajnom ako kedysi AR 33, čo bol hit a nestál mailand....
Karlos_inzenyr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
pradeda777
Já to vidím tak, že ty generace, které AR kupovali hlavně kvůli jejich sportovním výsledkům pomalu vymírají a mladší zákazníci už tu spojitost (bývalou) nevnímají. Navíc dnešní doba sportovním vozům nepřeje... ;-\
škodovák
Nebojte, třeba v USA prodeje meziročně rostou. Sice o pár procent ale důležité je že tam prodej neklesá. Tonale tam budou nabízet také, takže se nebojím že by šli níže s prodejem.
Roku 2023 dorazí B-Suv Brennero. A rok 2024 bude nová Giulietta.
Roku 2023 dorazí B-Suv Brennero. A rok 2024 bude nová Giulietta.
Ota4
Stelvio veloce 2.0 280.
Ceník 1.48 nákup 1.30
Je tam vše kromě střešního okna. To mi do auta nesmí!!!
Ceník 1.48 nákup 1.30
Je tam vše kromě střešního okna. To mi do auta nesmí!!!
lamal
je tato Giulia. Nadherne, technicky inspirativne a jazdne (verim) extremne podmanive auto.
Az na nevypinatelnu stabilizaciu, cenu a konfig only AT.
Velmi si prajem aby tu bola aspon 10-12r, ten dizajn a koncepcia nepotrebuje ziaden novy model, potrebuje len dlhy zivot a predaje. Still in love !
Az na nevypinatelnu stabilizaciu, cenu a konfig only AT.
Velmi si prajem aby tu bola aspon 10-12r, ten dizajn a koncepcia nepotrebuje ziaden novy model, potrebuje len dlhy zivot a predaje. Still in love !
Emel
Třeba i fungují... ale pokud to má být auto pro řidiče a pokud se chtějí tvářit jako prémiovka, tak tam ten manuál být měl.
Anonym
automat je věc stará 70 let a není důvod ho odmítat, ty moderní řadí líp jak člověk.
fOE
Pro koho, pro virtualniho Arese? 80% tech aut stejne pujde v automatu a pokud nejsou na 80% prodeje konkurence, delaj neco spatne v zasadnejsich otazkach, nez je moznost nebo absence manualu, treba prave ta absenci kombiku ukroji z prodeju vyrazne vic.
PS: manual uz mizi i z tech premiovek. Takze nakonec alfa = trendsetter? 😄
PS: manual uz mizi i z tech premiovek. Takze nakonec alfa = trendsetter? 😄
gil54
Okamžitě ve jménu svaté inkvizice demonstrativně zapálit tyto neekologické bastardy, co likvidují naší planetu.
Vždyť to nemá pneumatiky z rýžových plev, plnou podlahu baterií, interiér z PETek a květináč chybí také, o laku bez dřevěných třísek ani nemluvím.
Vždyť to nemá pneumatiky z rýžových plev, plnou podlahu baterií, interiér z PETek a květináč chybí také, o laku bez dřevěných třísek ani nemluvím.
ElectricBlue
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
Nikoliv, proto stále 156. (těžkopádná 159 na platformě GM a se zbastlenými motory na bázi GM/Holden pro mě nikdy nebyla pravá Alfa)
WesternDigital
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
A přitom elektrodebilita je při přitahování zelených šroubů podle ekoreroristů jen přechodový mezistupeň. Jejich konečným cílem je toto😒br />https😐/www.autoforum.cz/…-na-celem-svete/
P.S. Jak někdo vtipně napsal do diskuse pod tímto článkem - Vietnam se masově motorizuje (a prudce rozvíjí svoji první automobilku), no a v Německu se v dopravě pomalu přesunují na pozici toho dřívějšího zaostalého Vietnamu! 😲 😲 😲
P.S. Jak někdo vtipně napsal do diskuse pod tímto článkem - Vietnam se masově motorizuje (a prudce rozvíjí svoji první automobilku), no a v Německu se v dopravě pomalu přesunují na pozici toho dřívějšího zaostalého Vietnamu! 😲 😲 😲
Emel
Třeba pro mě. Ale dobře, udělali to jak to udělali, já koupil něco jinýho, všichni jsou (snad) spokojený.
Manuál mizí, mizí i spalováky... to to mohli rovnou udělat bez motoru a byli by trendsetter par excellence.
BTW... schválně jsem si to zkusil googlit a BMW 3 má v sedanu jen 17%... ale jsou to globální čísla (někde z roku 2019), evropská jsem nenašel.
https😐/www.bimmertoday.de/…en-im-vergleich/
Manuál mizí, mizí i spalováky... to to mohli rovnou udělat bez motoru a byli by trendsetter par excellence.
BTW... schválně jsem si to zkusil googlit a BMW 3 má v sedanu jen 17%... ale jsou to globální čísla (někde z roku 2019), evropská jsem nenašel.
https😐/www.bimmertoday.de/…en-im-vergleich/
iudex
Alebo pre virtuálneho iudexa. Mať Giuliu s manuálom, to by z môjho pohľadu bol silný argument v prospech Alfy a v neprospech BMW 3. Samozrejme kľúčová by bola najmä cena, ale manuál by k jej zníženiu len prispel.
Ale inak súhlasím s tým, že absencia manuálu nie je príčinou slabých predajov, tie sú trochu inde (slabší image oproti nemeckej prémii, horší servis a dostupnosť, nevalná povesť z minulosti, absencia kombi....), manuál je až to posledné.
Ale inak súhlasím s tým, že absencia manuálu nie je príčinou slabých predajov, tie sú trochu inde (slabší image oproti nemeckej prémii, horší servis a dostupnosť, nevalná povesť z minulosti, absencia kombi....), manuál je až to posledné.
fangio1
Ze stejného důvodu jsem skončil u Stelvia. Na silnici je to spíš kombi. Vůbec si nemůžu ztěžovat...
Plautus
“Volvo je niekde inde”? A kde prosím ťa? V porovnaní so súčasnými AR jazdia volvá z rovnakých kategórií minimálne o triedu horšie, pričom sú drahšie. Tak v čom je Volvo inde? V tých naleštených interiéroch? OK, možno v hybridných technológiách, na ktoré tu väčšina ľudí pľuje ohnivé sliny. Je to však, ako tu už ktosi spomínal, najmä v tom, že dnešní ľudia nevedia oceniť dobre jazdiace autá. Kupujú si leštenky, ktoré majú ohurovať veľkosťou infotainmentu a potom prevažnú väčšinu vidím s telefónom pri uchu, lebo si ho s tým infotainmentom nevedia ani spárovať alebo sú ešte aj na to lenivý. Takže, či sa to Aresemu a spol. (mňa nevynímajúc) bude páčiť alebo nie, tak AR nezostane nič iné, iba vyrábať leštenky pre “naleštených” ľudí.
škodovák
Nová generaci Giulie by přijít měla. Rok 25-x.
Bude stát na přepracovaném Giorgiu, tedy na platformě Stellantis Large. V plánu je i elektrická verze.
Bude stát na přepracovaném Giorgiu, tedy na platformě Stellantis Large. V plánu je i elektrická verze.
Emel
Můj problém je, že sedan je pro rodinu no-go... Stelvio se mi moc nelíbí, krom toho SUV nechci.
del42sa
DS je mrtvá už teď, to si jen manažeři v PSA lžou do vlastní kapsy, Lancia možná přežije v Itálii, ale Alfu jako elektrobil si neumím představit, ale kdo ví ? Rozhodně to nebude auto postavené ve stejném duchu a na stejných principech jako jeho benzínoví předchůdci. Bude to jen další elektromobil s logem kdysi slavné značky obzvláště když tomu šéfuje PSA, které radši zahodí mnohem lepší platformu (a motory) a do prémiových značek strčí EMP2....
sorpersa
Tiež mám tento názor, cenou Alfa by mala hooodne podliezť D3... inak to v prémii nepôjde. A 308 new je už teraz veľmi drahá, neviem si predstaviť Julku na jej základoch čo by stála... proste prečo nejdú cestou, menšia marža, viac predaných kusov a značka je viac v povedomí.
del42sa
souhlasím, je smutné jak nakonec přes veškerou Sergiovu snahu Alfa nakonec zřejmě skončí v propadlišti dějin jako další mrtvá značka.... zkrátka trvalo to moc dlouho, ta záchrana Alfy, příliš mnoho odkladů, příliš mnoho slibů, velká očekávání a nakonec se z těch slibů zmaterializoval jen zlomek a k tomu to stálo krk Lancii a teď v podstatě umírá i Fiat, který kdysi býval v evropě lídrem malých aut......
na druhou stranu to lze vnímat i tak, že Alfa mohla být mrtvá už více jak 10 let a díky Marchionnemu a jeho snaze mohla obohatit automobilový trh opravdu zajímavými vozy v duchu Cuore Sportivo. Byla pošetilá ta sázka na sportovní notu když celý trh směřuje jinam ? Možná....
Je zde ovšem i třetí možná verze. Alfa v rukou VW.... Měl Marchionne prodat Alfu VW a soustředit se na záchranu Lancie ? Jak by to dopadlo pak ?
PS: dnes už je trend daný, soukolí se otáčí a machinérie je spuštěná. Je to jako rozjetý vlak, který těžko někdo zastaví, automobilová výroba směřuje k čistým elektromobilům a není cesty zpět. Můžeme už jen nostalgicky vzpomínat, jaké to bylo předtím.
na druhou stranu to lze vnímat i tak, že Alfa mohla být mrtvá už více jak 10 let a díky Marchionnemu a jeho snaze mohla obohatit automobilový trh opravdu zajímavými vozy v duchu Cuore Sportivo. Byla pošetilá ta sázka na sportovní notu když celý trh směřuje jinam ? Možná....
Je zde ovšem i třetí možná verze. Alfa v rukou VW.... Měl Marchionne prodat Alfu VW a soustředit se na záchranu Lancie ? Jak by to dopadlo pak ?
PS: dnes už je trend daný, soukolí se otáčí a machinérie je spuštěná. Je to jako rozjetý vlak, který těžko někdo zastaví, automobilová výroba směřuje k čistým elektromobilům a není cesty zpět. Můžeme už jen nostalgicky vzpomínat, jaké to bylo předtím.
hugino
Naozaj má prísť nová Giulietta ? Tak to by bolo super ale ak tam dajú techniku z 308 alebo Astry a budú za ňu pýtať ako za prémiu tak bude znova problém.Alfa je super ale najväčší jej problém vidím v cenách a drahom servise.Dúfam že nedopadne ako Lancia.
KANKUNEN
Ares, je třeba trochu přehodnotit myšlení a nebýt jako Ada, jedna věc je být konzervativní, ale je třeba jít s dobou. Automaty dnes fungují skvěle. Jinak Alfa udělala skvělé auta, ale v lidech nebudí důvěru, snad to změní Peugeot.
Arese
Možná, jenže řada těch "človeků" si pořád u sportovně laděného auta chce řadit sama - prostě pro řidičské potěšení. 😲
Ronault.
Dostupnost a ceny zatím neznáme, ale na sauto je jeden kus na prodej😒br />https😐/www.sauto.cz/…giulia/151651811
😁 😁 😁 Tak nevím, kde redakce informace, když prodejci ji mají skladem i s cenovkou.
😁 😁 😁 Tak nevím, kde redakce informace, když prodejci ji mají skladem i s cenovkou.
matho_
Giulia Veloce, zadana do vyroby, zlava cca 11.000 € z cennikovej ceny, dodanie 3 mesiace
BMW sice zlavy dava za pozdrav, ale iba na skladovky, na vyrobu to u mna bola cista katastrofa
BMW sice zlavy dava za pozdrav, ale iba na skladovky, na vyrobu to u mna bola cista katastrofa
iudex
Ale ľudia stále takéto autá chcú, ja osobne by som Giuliu rozhodne zaradil do výberu, vyberajúc dnes auto. Tvarovo sa mi veľmi páči, technika je na úrovni, imidžovo tiež pre mňa súperí s nemeckou prémiou.
Problémik je skôr cena, ktorá je na úrovni tej nemeckej prémie, ktorej chce byť alternatívou. Ak si zoberiem verziu 2,0T 280k, ktorá by ma zaujímala, vo výbave Veloce (u nás základ pre ten motor) je za 46100 eur. Priamy súper, BMW 330i xdrive, začína na 45900, teda ešte o chlp menej ako Alfa. A to je problém. Ale napokon nie je rozhodujúci cenník, ale reálna cena. A tam vie BMW dať pomerne zaujímavé zľavy, podľa motorizácie aj cez 20%. Neviem, či tomu vie Alfa konkurovať. Má niekto skúsenosti, aké zľavy sa u Alfy dajú získať (zaujímal sa niekto v poslednej dobe o Giuliu či Stelvio)?
Pretože ak na 3er dostanem 20% dolu a pri Giulii len 10%, obávam sa, že drvivá väčšina kupujúcich Alfu obíde oblúkom. Na to, aby sa reálne predávala, musia byť tie konečné ceny u Alfy nižšie, ako u nemeckej konkurencie.
Problémik je skôr cena, ktorá je na úrovni tej nemeckej prémie, ktorej chce byť alternatívou. Ak si zoberiem verziu 2,0T 280k, ktorá by ma zaujímala, vo výbave Veloce (u nás základ pre ten motor) je za 46100 eur. Priamy súper, BMW 330i xdrive, začína na 45900, teda ešte o chlp menej ako Alfa. A to je problém. Ale napokon nie je rozhodujúci cenník, ale reálna cena. A tam vie BMW dať pomerne zaujímavé zľavy, podľa motorizácie aj cez 20%. Neviem, či tomu vie Alfa konkurovať. Má niekto skúsenosti, aké zľavy sa u Alfy dajú získať (zaujímal sa niekto v poslednej dobe o Giuliu či Stelvio)?
Pretože ak na 3er dostanem 20% dolu a pri Giulii len 10%, obávam sa, že drvivá väčšina kupujúcich Alfu obíde oblúkom. Na to, aby sa reálne predávala, musia byť tie konečné ceny u Alfy nižšie, ako u nemeckej konkurencie.
lamal
Moze sa to stat, u mna je G z pomedzi novsich aut asi najkrajsi sedan, DNA Mercedesu je uplne v p... a BMW tiez tape, Audi sa da... Volvo sa mi paci, Jagy ujde. Dalo by sa pokracovat, ale Alfe ide karta podla mna (dizajnovo).
twistedTSD
Osobně mi designově nesedla. Základní proporce fajn, ale Alfa DNA tam chybí.
twistedTSD
Alfa právě tu strategii, že udělá vše jako ostatní, následovala. Vykašlat se na kombi, protože ta upadají a Evropě vnutí Stelvio, jeden benzín 2.0 pouze v automatu + jedna chuťovka pro fajnšmekry, zkrátka striktně průsečík konkurence. Výsledek vidíme a není divu, protože konkurence má to samé, ale skoro ve všem lepší a s dostupnějším leasingem.
17 % bude asi long verze, ne?
17 % bude asi long verze, ne?
sorpersa
Presne moja reč... úplne do bodky podpisujem, aj s tým neskorým príchodom na trh... nejaká Dacia zverejní pred týždňom foto nového Joggera a dnes ju už dobre novinári vo finálnej podobe nestestujú... radšej nech dopredu neukazujú nič, aby potom auto neprišlo na trh už ako okukané a staré...
hugino
L ultimo viaggio nebude ak prídu z autom segmentu C / Giulietta / dajú do ponuky štvorvalcový turbomotor s manuálom aj automatom aby bolo z čoho vyberať za normálnu cenu od povedzme 18 000 € a nie sa hrať aspoň cenami na prémiu ako v r. 2003 keď som pozeral novú 147 za 850 000 sk a pani dealerka mi povedala že Alfa nie je kategória Golf ale A 3 a tak postupne aj dopadli z predajmi.Ale vidím to skôr skepticky lebo začínajú sa zameriavať na Crossovery alebo SUV ako Tonale ktoré de facto príde na trh ako relatívne staré auto lebo prvé foto bolo zverejnené asi pred dvoma rokmi.Však ako dlho im trvalo kým dali na trh Giuliu ? To bol nekonečný príbeh ale piť capuccino jesť croissant a kecať o futbale na to by tých italov bolo.Alfa sa mi vždy páčila ale takýmto prístupom skončí ako Lancia.
3_diamanty
Ono by to popravde uz chcelo nejaky novy model ... a nie robit xy edicii uz zabehnutych aut.... inak ono sa to nezda ale aj ta uzasna giulia je na trhu uz 6 rokov... a sam som zvedavy co s nou bude dalej... ci vobec dostane nastupcu este v tomto storoci ( mohli by to stihnut ked si svihnu ) .... zatial ale je to akurat tak paradny predajny prepadak ...
Emel
Ne, long verze je 19%... což ukazuje, jak důležitá je Čína. Není úplně fér srovnávat varianty, když se v Číně neprodává... ale evropská čísla jsem bohužel rychle nenašel.
Jestli je konkurence ve všem lepší, to bych asi takhle šmahem netvrdil... čtyřlístek je návykovej a ta 280k v benzínu by měla bejt taky fajn.
Jestli je konkurence ve všem lepší, to bych asi takhle šmahem netvrdil... čtyřlístek je návykovej a ta 280k v benzínu by měla bejt taky fajn.
Arese
Tak to už bohužel hodně dlouho neplatí...:no: Že bys prožil posledních několik měsíců v hybernaci? 😲
iudex
Díky za info. :yes: To vychádza na cca. 12%, nie zlé, ale ako som predpokladal, na zľavy u BMW sa to nechytá. Mne pri novej 3er povedali cca. 22%, kamarát na X7 dostal 19%.
Anonym
Lidi auta chtěj, ale chtěj k tomu i motor a za rozumnou cenu. A navíc se bojí kvality Alfy, která pořád není tam, kde by měla být coby značka snažící se o prémiovější auta.
fOE
Ja ted vybiral, i na giulii jsem se byl mrknout a na D3 to zkratka nema tema dalsima (nemene dulezityma) vlastnostma, jen jizda holt nestaci. K tomu pak cena vyssi nez D3 (minimalne leasing vychazel dost strasne, nejspis vyssi propad hodnoty, ktery z toho dela konkurenci ne D3 stredni, ale D3 vyssi stredni). Tohle prodat to chce sikovneho prodejce. Tedy presny opak toho na co jsem natrefil ja, tam jsem mel pocit ze prodavat ani nechteji.
Kdyz to pak vsechno sectes tak do toho auta muzes dat i tri manualy, tohle veme leda fanousek co nenavstivil konkurenci.
Kdyz to pak vsechno sectes tak do toho auta muzes dat i tri manualy, tohle veme leda fanousek co nenavstivil konkurenci.
sorpersa
Áno a nebude len Tvoj ten problém.... mali dávno urobiť Combi, a hatch a nie nechať Giuliettu trpieť, tú mohli predávať Ďalej za zníženú cenu...
sorpersa
Ono Volvo je niekde inde a predáva veľa v Číne...v EÚ ani nie. Hlavne Volvo si nemusí naprávať pošramotenú povesť a to nejde urobiť zo dňa na deň s rovnakou cenovkou oproti autám, ktoré si dlhodobo držia svoje renomé. Jediná možnosť, podliezť cenu, aby to vôbec niekto kúpil zistil, že je to dobré auto a nebál sa kúpiť znovu.
wakantanka
Hm, Volvo nie je cenovo hlboko pod D3 a nemám pocit, že predáva málo.