Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo přichystala limitovanou edici modelů Giulia a Stelvio. Zaujme hlavně lakem

Jan Zajíc
Diskuze (56)

Alfa Romeo připravila novou limitovanou edici modelů Giulia a Stelvio. Inspiraci čerpala v historii.

Edice pojmenovaná "6C Villa d’Este" se totiž ohlíží za Alfou Romeo 6C 2500 SS Coupé ze čtyřicátých let minulého století. Jde o auto, které na Concorso d’Eleganza di Villa d’Este v roce 1949 získalo cenu "Referendum Grand Prix", o níž rozhoduje publikum.

V případě sedanu Giulia bude nové provedení k dispozici se vznětovým přeplňovaným motorem o objemu 2,2 litru a výkonu 190 koní nebo zážehovou přeplňovanou jednotkou 2.0 Turbo o výkonu 200 koní, v obou případech v kombinaci s pohonem zadních kol.

Stelvio je nabízeno s 2,2litrovým dieselem o výkonu 210 koní nebo zážehovým přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 280 koní, a to v kombinaci s pohonem všech kol.

Speciální edice se vyznačuje především specifickým lakem. Třívrstvý červený odstín nese jméno Etna a připomíná barvu originálního modelu, který posloužil jako inspirace. Lak doplňují chromované rámečky oken a pětiotvorová kola z lehké slitiny v rozměru 21 palců v případě Stelvia a 19 palců u Giulie.

V interiéru najdeme elektricky nastavitelná a vyhřívaná sedadla z béžové prémiové kůže s výšivkou "6C Villa d’Este" na předních hlavových opěrkách. Výšivka je i na palubní desce.

Standardní výbava zahrnuje hliníková pádla řazení automatické převodovky, zadní parkovací kameru, přední a zadní parkovací senzory, bezdrátové nabíjení telefonu či automatické otevírání zavazadlového prostoru.

Dostupnost a ceny zatím neznáme.

Alfa Romeo 6C 2500 SS Villa d’Este byla jedním z posledních modelů automobilky s žebřinovým rámem. Vyrobeno bylo pouze 36 kusů, každý z nich doslova na míru zákazníka.

Jan Zajíc
Diskuze (56)

Doporučujeme

Avatar - Emel
12. 9. 2021 15:25
Re: IL ultimo viaggio
Ne, long verze je 19%... což ukazuje, jak důležitá je Čína. Není úplně fér srovnávat varianty, když se v Číně neprodává... ale evropská čísla jsem bohužel rychle nenašel.
Jestli je konkurence ve všem lepší, to bych asi takhle šmahem netvrdil... čtyřlístek je návykovej a ta 280k v benzínu by měla bejt taky fajn.
Avatar - white label
11. 9. 2021 16:41
Re: Re: Nádhera
Kde inde? No, v Číně přece! ;-)
11. 9. 2021 11:43
Re: Stellantis
A přitom elektrodebilita je při přitahování zelených šroubů podle ekoreroristů jen přechodový mezistupeň. Jejich konečným cílem je toto:
https://www.autoforum.cz/…-na-celem-svete/
P.S. Jak někdo vtipně napsal do diskuse pod tímto článkem - Vietnam se masově motorizuje (a prudce rozvíjí svoji první automobilku), no a v Německu se v dopravě pomalu přesunují na pozici toho dřívějšího zaostalého Vietnamu! :-O :-O :-O
11. 9. 2021 11:36
Re: IL ultimo viaggio
Tak to už bohužel hodně dlouho neplatí...:no: Že bys prožil posledních několik měsíců v hybernaci? :-O
11. 9. 2021 11:34
Re: IL ultimo viaggio
Možná, jenže řada těch "človeků" si pořád u sportovně laděného auta chce řadit sama - prostě pro řidičské potěšení. :-O